Nee ik verwacht de andere kant op. Dit soort dingen komen en gaan in golfbewegingen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Zouden dergelijke trends nog lang doorzetten? Dat mbo-meisjes over twintig jaar met blote borsten in het klaslokaal zitten?
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
Maar beschrijf de kleding dan eens Janneke?
Het gebrek aan kleding is juist het probleem. Hoe moet Janneke dat nu beschrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:
Tussen je tieten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen. Als er in mijn lokaal met propjes gegooid was, dan weet ik wel waar ze heen gegaan waren.
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.quote:
Oh, vmbo-meisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.
Conciërge klappen verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Straks natuurlijk de moeder naar school. Hoe durf je kledingadvies te geven.
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Pubers zetten zich toch altijd af tegen pa en maquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Belgische D66-rechters![]()
Dat wordt ook een steeds groter probleem, die D66-rechters, zie ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het volgende bericht las ik zojuist in NWS en vond ik wel een sterke post:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |