abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:51:51 #101
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159486193
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159486203
Ja, ik zag hem nu, ik kom zelden uit mijn MyAT :+
pi_159486215
Dat is ook zo lekker vertrouwd he, je actieve topics O+
pi_159486223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef Mineola het volgende:
Dat is ook zo lekker vertrouwd he, je actieve topics O+
Haske eng daarbuiten!
pi_159486233
Is meeten dan niet helemaal te eng ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159486257
Ja, veel te eng!
pi_159486304
Oeh, wat lekker Kris!
He jammer, heb de kruipfoto gemist.
Zusjevan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doet T qua maten weer oersaai. :P Hij zal iets van 64 cm zijn nu, en hangt ook tussen 62 en 68 in.

Okay, het lijkt nu echt te gaan gebeuren: nadat we vorige maand een avondje uit hebben gecancelled ivm ontroostbare T, gaan lief en ik nu dan echt samen een dagje weg zondag. Vet spannend! :@
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:02:01 #108
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159486410
Ik ga ook niet meeten hoor, vind ik stiekum wel best eng :@. 1 op 1 vind ik tof (Ingee en MevrC waren ook totaal niet eng natuurlijk ;)), maar grote groepen mensen zijn niets voor mij...

Wij gaan morgen naar het 60-jarig huwelijksfeest van grootopa en grootoma, eens even kijken hoe dat gaat met peuter en baby :{
pi_159486574
Oh, ik zie die meet nu ook. Jammer, dit weekend zitten we al vol. :{
En ik blijf eigenlijk ook altijd wat hangen in mijn actieve topics. w/
pi_159486691
Bloesem ik moest erg lachen om de term maar heb het met interesse gelezen. Thnx!

Sara: bedankt voor de tips! Moest lachen om het woord klapper trouwens :P. Ik gebruik dat woord ook, maar op mijn werk in DB snapte niemand wat ik bedoelde :') (blijkbaar heet het ordner).

Verder:

Linker of rechter twix :D :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:01 schreef Mineola het volgende:
Gelukkig is morgen de meet en kunnen we het allemaal zien! En! We kunnen alle baby's op leeftijdsvolgorde leggen! En op gewicht! En op lengte! En op hoeveelheid haar! *O*
Gosh! dat is echt een toffe foto, op leeftijd O+
O+
:D :')!
pi_159486935
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef SaskiaR het volgende:
Is meeten dan niet helemaal te eng ;)
Nee we gaan gewoon allemaal met telefoon in de hand zitten en dan via Fok communiceren :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159486984
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik gezellig moest gaan doen...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:41:51 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_159487165
Noh wat jammer dat zo veel mensen de meet nu pas ontdekken ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159487421
Haha Mineola. :D

Op hoeveelheid haar vind ik gemeen. :( En N. gaat het echt niet pikken als ze te lang stil moet liggen op haar rug, dus ik verzorg de ducttape wel! *O*
pi_159488084
Ik haak blind weer even aan hoor :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:17 schreef kazy het volgende:
Verder had schoonmoeders M weer eens nauwelijks laten slapen. Iedere week hoor ik 'Nee hoor, ze heeft geen tijd om te slapen; ze is veel te druk!' Wist ik veel dat ze daarmee bedoelde dat ze M nog steeds na 15-20 minuten uit bed haalt, 'want dan is ze weer wakker'. Nee.. Ze doet er minimaal een kwartier over om überhaupt in slaap te vallen.. :( Ik heb het nog maar eens benadrukt, dus ben benieuwd.. (Gelukkig is het maar 1 dag per week.) Het verklaart wel waarom we op donderdagavond altijd een enorm geprikkelde baby hebben.
Oh, dit is echt spooky, hebben wij dezelfde schoonmoeder? :o Eergisteren letterlijk in Minions oppasboekje geschreven: "3 kwartier slapen vind ik lang genoeg, ik vind spelen veel leuker" }:|
(Ter vergelijking: bij mijn zus en moeder slaapt ze meestal 1,5 - 2 uur per keer)

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:22 schreef Estrys het volgende:
Ik weet niet of het een linker of een rechter Twix is, daar kan ook verschil in zitten :+
Ik lolde! :D

Ik ga het gewoon zeggen: onze horrornachten lijken nu echt achter de rug, ze slaapt weer als vanouds! *O*

Vind het zonde om te lezen dat veel mama's hier toch zo onzeker van elkaar worden... :* Als er één ding is wat ik van Fok! wel geleerd heb, is dat er vrijwel geen gemiddelde baby's zijn. Door hier alle uiteenlopende ontwikkelingen te lezen, merk ik juist dat ik veel beter om kan gaan met opmerkingen/vergelijkingen in real life zeg maar (nu ben ik sowieso niet echt onzeker, maar toch, zodra je een kind krijgt word je dat bijna spontaan wel door al het commentaar :+).
Als je zelf weet/voelt dat jouw baby het prima doet, is het toch prima en dan maakt het toch niet uit wat een andere baby doet / wat iemand anders zegt? Lekker genieten van je eigen kleine unieke baby hoor! :* ^O^

Van 't weekend toch eens kijken wat de Minion van carnaval vindt, ben benieuwd! :D :+
pi_159488477
Ik ben door de komst van Frits juist veel zekerder geworden. Iedere baby ontwikkelt zich op zijn eigen manier zowel met groeien als met activiteiten. Gemiddelden kunnen alleen bestaan door uitersten (met dank aan Mignonne).

Net als Twist trek ik me weinig aan van wat anderen zeggen over Frits zijn ontwikkeling, want het is maar net wie je spreekt. Iedereen spreekt vanuit zijn eigen referentiekader.

Wat vervelend dat je schoonmoeder M wakker houdt, Kazy. Mijn schoonmoeder zou waarschijnlijk net zo zijn, één van de redenen waarom we het nog niet zien zitten om haar op Frits te laten passen voor langer dan twee uur.
pi_159488507
De meet lijkt me serieus leuk en dé kans om iedereen hier beter te leren kennen.
Maarja ik kan echt niet. :'(

Hier vannacht ook een shitnacht. Normaal heeft Mies geen nachtvoeding maar nu wilde ze toch graag om 1 uur even wat drinken. Daarna ging ze weer lekker slapen. Ik heb wakker gelegen tot half 4 :{ .

Fijn weekend allemaal!
pi_159489070
Mijn baby leest oei, ik groei!
Hij helpt me in het huishouden.

pi_159489188
Twist: mijn schoonmoeder heeft wel een hele grote familie, misschien een zus die hetzelfde is? :D

Cholula: ik geef je groot gelijk! Ik kan het mijn schoonmoeder nu alleen echt niet aandoen om haar de oppasdag te ontnemen, want dit is toch wel haar lichtpuntje in de week sinds het overlijden van mijn schoonvader. (Ik wilde überhaupt niet dat ze ging oppassen, maarja mijn moeder kreeg wel een oppasdag en ze is zó enthousiast. Erg moeilijk om dan te weigeren.)

Nouja ik heb nu bedacht dat we maar een babyfoon voor haar gaan kopen (geen zin om de onze steeds mee te sjouwen). Dan hoeft ze niet steeds naar het kamertje te lopen (wat ze naar eigen zeggen continu doet) en dan kan de woonkamerdeur en slaapkamerdeur dicht als M op bed ligt (die staan nu open en de tv staat daar de hele dag te tetteren). Ik bedoel: als mijn kind tussen 11 andere baby's op dinsdag 2x een uur slaapt, dan moet ze dat toch ook op de donderdag kunnen? :X Bij mijn moeder is ze overigens standaard een narcolept.
pi_159489226
Ooh die foto Cholula O+ Handig zo'n hulp in de huishouding!
pi_159489237
Go Frits! _O-
pi_159489512
Cholula :D

Kazy, haha ik zou het serieus bijna gaan denken! _O- Maar volgens mij wonen jullie niet in ZW-Nederland, toch?
Snap je dilemma wel trouwens, ik ben ergens ook wel blij dat mijn schoonmoeder 'maar' 1 dag in de 2 weken oppast en zie dat ook niet snel meer worden eigenlijk...
pi_159489647
Ik heb het geluk dat mijn man minstens drie keer per week langs gaat bij mijn schoonmoeder en dat ze Frits dus veel ziet. Dat is zo gegroeid toen mijn schoonvader ziek werd en na zijn overlijden hebben we dat door gezet.

Ik wilde sowieso niet dat mijn ouders of mijn schoonouders een vaste oppasdag kregen. Uiteindelijk is Frits 1x per 2 weken bij mijn vader want hij wil graag leuke dingen doen met hem.
Mijn schoonmoeder ziet het zelf ook niet zitten om een hele dag op onze sloopkogel te passen dus dat scheelt ook een heel stuk.
pi_159490084
Zoveel mensen die niet van de meet weten :o ik heb m in diverse topics gespamd :')
pi_159490931
Wat vinden jullie nou fijne slabs voor smeerkezerige rapley-baby's?

Frits :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')