Ik haak blind weer even aan hoor

quote:
Op donderdag 28 januari 2016 22:17 schreef kazy het volgende:Verder had schoonmoeders M weer eens nauwelijks laten slapen. Iedere week hoor ik 'Nee hoor, ze heeft geen tijd om te slapen; ze is veel te druk!' Wist ik veel dat ze daarmee bedoelde dat ze M nog steeds na 15-20 minuten uit bed haalt, 'want dan is ze weer wakker'. Nee.. Ze doet er minimaal een kwartier over om überhaupt in slaap te vallen..

Ik heb het nog maar eens benadrukt, dus ben benieuwd.. (Gelukkig is het maar 1 dag per week.) Het verklaart wel waarom we op donderdagavond altijd een enorm geprikkelde baby hebben.
Oh, dit is echt spooky, hebben wij dezelfde schoonmoeder?

Eergisteren letterlijk in Minions oppasboekje geschreven: "
3 kwartier slapen vind ik lang genoeg, ik vind spelen veel leuker"
(Ter vergelijking: bij mijn zus en moeder slaapt ze meestal 1,5 - 2 uur per keer)quote:
Ik lolde!

Ik ga het gewoon zeggen: onze horrornachten lijken nu echt achter de rug, ze slaapt weer als vanouds!

Vind het zonde om te lezen dat veel mama's hier toch zo onzeker van elkaar worden...

Als er één ding is wat ik van Fok! wel geleerd heb, is dat er vrijwel geen gemiddelde baby's zijn. Door hier alle uiteenlopende ontwikkelingen te lezen, merk ik juist dat ik veel beter om kan gaan met opmerkingen/vergelijkingen
in real life zeg maar
(nu ben ik sowieso niet echt onzeker, maar toch, zodra je een kind krijgt word je dat bijna spontaan wel door al het commentaar
).
Als je zelf weet/voelt dat jouw baby het prima doet, is het toch prima en dan maakt het toch niet uit wat een andere baby doet / wat iemand anders zegt? Lekker genieten van je eigen kleine unieke baby hoor!
Van 't weekend toch eens kijken wat de Minion van carnaval vindt, ben benieuwd!