Dit. Het zit in de lucht ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef pinquit het volgende:
hier ook een dag met nauwelijks slaap. Draagdoek werkt, en zo moe worden uiteindelijk wel móet slapen met fles in de mondHij slaapt nu sinds half 7 ongeveer, zal wel lekker doorslapen vannacht
Same herequote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:
We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten
Niet om je onzeker te maken hoor, ik verbaasde me gewoon oprecht aangezien L met 63 cm echt niet meer in maat 56 paste, zelfs de grootst vallende maten, veel te kort.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee. Twix is prima in verhouding. Niet dik, niet dun, niet groot, niet klein. Hij is nu 4,5 maand en zit op de -1 lijn met gewicht, lengte en hoofdomtrek en ontwikkelt goed.
Zoals ik al schreef worden zijn broeken nu wat kort en daarom gaan we nu eindelijk over naar 62 en daar ben ik heel blij mee want aan alle kanten (ook in onze omgeving) wordt hij 'ingehaald' en dat maakt me stik onzeker.
En nu gaat het hier ook steeds over zijn maat kleding en ik voel dat ik er een verdrietig van word. Hij doet het zo goed, ik ben zo trots op mijn jongetje. En ik had het liefst ook gehad dat hij nu gewoon goed in maat 62 of wat mij betreft in 68 zou passen. Want dat zou me minder onzeker maken over zijn groei.
Lente!quote:
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:33 schreef SaskiaR het volgende:
Geven jullie bij tandjespijn pcm? Ze kan er niet van slapen...
check even je DMquote:
Proberen kan altijd toch? Ik zou haar persoonlijk zo lang het nog past en zo lang ze het prima vindt nog in de reiswieg laten. De wandelwageninzet kan wel plat, maar het blijft een zithouding.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zou ik met M al kunnen proberen of ze in de wandelwagen van de Joolz kan? Die kan ook schuin/plat toch? Gezien haar capriolen op het aankleedkussen, in de box en op het speelkleed denk ik dat ze binnenkort op haar rug in de bak liggen niet meer zo cool vindt.
Let your monkey do itquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt dames, net nog even met lief over gehad en hij vroeg 'wat zeiden ze op fok'![]()
. Jullie wijsheid wordt hier zeer gewaardeerd
. Anyhow hij steunt me er ook in. Hij baalt er volgens mij wel van dat het huis niet aan kant is terwijl ik de hele dag thuis ben, maar anderzijds krijgt hij zelf ook vaker mee dat ze momenteel wat meer aandacht nodig heeft en ik m'n handen vol heb aan d'r soms. That said, ze ligt al bijna 2 uur helemaal in coma, bovenop me te slapen
.
Zoveel zorgen en onzekerheid met een kindje, dat gaat zeker nooit meer over hė.
Nu weer klaar met de ego posts, ik lees straks ff bij, nogmaals dank.
Ja same here. Mies rolt. Thats it.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:45 schreef lunapuella het volgende:
Blij Beertje![]()
Zittende J.!![]()
Ook babysaurus-mama's hebben hun onzekerheden hoor. Ketel tijgert nog niet en zit ook niet op handen en knieën. Daar maak ik me soms druk om, maar dan probeer ik me te herinneren dat alle baby's zich anders ontwikkelen. Qua groei èn qua features.
Ja er is veel verschil maar ze had het oa over noppies kleding. Ik weet niet hoe dat bij jullie valt maar volgens mij valt noppies altijd erg klein.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:08 schreef Mineola het volgende:
Precies wat stoel zegt ja. Die kleding verschilt enorm, net als het figuur van je baby. Mijne was 66 cm een maand geleden, en hij draagt 62-68 (en Zara broekjes ook in 74). Maar ik heb dat zwarte H&M pakje met de maan in 56 pas net weggelegd. En dan vooral wegens erop uitgekeken want hij kon nog net als ik had gewild. Jumpsuits worden hier als eerste te kort trouwens, dat is echt 68 nu. Maar broekjes in 68 zijn meestal echt nog te lang, op Zara na.
Gewoon prima stats Malteser, geen zorgen maken over je modeljochie!
En lekkere nachten voor stoel en Kris zag ik. Mindere nacht voor MwCactus, wat onwijs irritant als je dan zelf niet slaapt
Oh dit doet mijn innerlijke OCD'er goedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:01 schreef Mineola het volgende:
Hahahaha Estrys, linker of rechter, dat is het gewoon!
Noppies is inderdaad smal, de broekjes van de oudste pasten baby niet nu. Maar ik bedoelde gewoon in het algemeen. Hoewel ik ook wel benieuwd was naar de verhoudingen idd, gezien de lengte, maar ik was spuit elf
Gelukkig is morgen de meet en kunnen we het allemaal zien! En! We kunnen alle baby's op leeftijdsvolgorde leggen! En op gewicht! En op lengte! En op hoeveelheid haar!![]()
Gosh! dat is echt een toffe foto, op leeftijd
Neem jij een camera met breedhoeklens en ducttape mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:01 schreef Mineola het volgende:
Hahahaha Estrys, linker of rechter, dat is het gewoon!
Noppies is inderdaad smal, de broekjes van de oudste pasten baby niet nu. Maar ik bedoelde gewoon in het algemeen. Hoewel ik ook wel benieuwd was naar de verhoudingen idd, gezien de lengte, maar ik was spuit elf
Gelukkig is morgen de meet en kunnen we het allemaal zien! En! We kunnen alle baby's op leeftijdsvolgorde leggen! En op gewicht! En op lengte! En op hoeveelheid haar!![]()
Komt goed, mijn telefoon heeft een panoramafunctie en lekker dicht tegen elkaar leggen, dan rolt er niemandquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:10 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Neem jij een camera met breedhoeklens en ducttape mee?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:01 schreef Mineola het volgende:
Da's wel een voordeel van de saurus ja, die bewegen niet zoveel. Die arme N. krijgt haar 9,5 kilo echt niet opgedrukt met dr armpjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Komt goed, mijn telefoon heeft een panoramafunctie en lekker dicht tegen elkaar leggen, dan rolt er niemandSowieso is rollen overrated voor babysaurussen
Gewoon lekker een beetje over elkaar heen rollebollen. Niks mis meequote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Komt goed, mijn telefoon heeft een panoramafunctie en lekker dicht tegen elkaar leggen, dan rolt er niemandSowieso is rollen overrated voor babysaurussen
Je moet er ook wel iets niets voor doen om je figuur te behouden, hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:22 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel van de saurus ja, die bewegen niet zoveel. Die arme N. krijgt haar 9,5 kilo echt niet opgedrukt met dr armpjes.
Maar we kunnen natuurlijk ook de mama's erbij zetten om te zorgen dat ze niet wegrollen.
Oh shit, we probeerden het geheim voor je te houden maar nu ben je er toch achter gekomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gaan jullie allemaal meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |