abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159475529
Oh IMA het gaat me niet om hoe laat ze naar bed gaat, ze komt nog elke 3 uur onderhand en dat maakt me niets uit. Dit was maar een voorbeeld qua tijden, maar dit gaat zo dus bijna de hele dag zo, kortom ik maak me zorgen dat ze veel te weinig slaapt :/. En ze huilt zoveel op een dag, is gewoon zielig.
pi_159475562
Fuente die foto O+
Ingee van harte! *O*

Goeie stats malteser O+ En die onzekerheid: ieder kindje/mens heeft z'n eigen bouw en constitutie, dat maakt de wereld juist zo mooi O+ En bedenk ook maar dat mijn babysaurus komt met ouders met maat xl - xxxl O-) En dat ze maar 2 weken haar zorgvuldig uitgekozen eerste outfitjes kon dragen ;( Nu is ze alweer bijna uit maat 62 :'(

Cassandra, het wazzzzaaaa-handje :D hahaha

Een kruipende IMA-baby O+

Zusjevan :* Geef je eraan over en laat de boel maar mooi de boel! Ik wil niet beginnen over mindfulness want kots, maar toch: probeer mee te bewegen met je kindje in het hier en nu. Ik heb de afgelopen twee dagen kilometers gelopen met een mini die overdag echt maximaal 3 uur slaapt en in de tussentijd zo helder wakker óf huilend onrustig is. Er gebeurt zoveel wat wij niet kunnen zien (neurologisch en fysiologisch groeien ze zo enorm snel) maar waar we ze wel in kunnen steunen door er gewoon te zijn, door op ze te vertrouwen en door ons te verwonderen over hun ontwikkeling (want holy shit mijn baby mikt, slaat en grijpt :o O+ ) Als er echt iets aan de hand is, dan voel je dat en onderneem je actie. Vertrouw je intuitie & succes :*
pi_159475563
IMA, wat lief en leuk om te zien die activiteit! O+
pi_159475575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef pinquit het volgende:
hier ook een dag met nauwelijks slaap. Draagdoek werkt, en zo moe worden uiteindelijk wel móet slapen met fles in de mond :') Hij slaapt nu sinds half 7 ongeveer, zal wel lekker doorslapen vannacht
Dit. Het zit in de lucht ofzo.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_159475610
Wat goed IMA!

N. kan haar armen nog niet lang genoeg strekken, dus ze krijgt haar buik niet van de grond. Blijft dus bij superman hier ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159475651
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Jaaaa.. inderdaad joh, hier idem.

Morgen weer een dag. :Z
pi_159475701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:

We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten *O*
Same here :D

R kruipt sinds gisteren (ze oefent al een tijdje wiebelend op dr knietjes) en net duwde ze zichzelf zo rechtop. En toen zat ze. :D
pi_159475832
En boks voor de slechte nachten. Althans, voor R zijn ze prima, die drinkt een keer of zes en dan slaapt ze weer verder. Maar ik zelf heb het gevoel dat ik niet in een diepe slaap terecht kom. En da's in combinatie met een nieuwe baan van 3 dagen en 50 km verderop niet zo heel handig.
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:07:39 #59
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159475888
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Geen idee. Twix is prima in verhouding. Niet dik, niet dun, niet groot, niet klein. Hij is nu 4,5 maand en zit op de -1 lijn met gewicht, lengte en hoofdomtrek en ontwikkelt goed.
Zoals ik al schreef worden zijn broeken nu wat kort en daarom gaan we nu eindelijk over naar 62 en daar ben ik heel blij mee want aan alle kanten (ook in onze omgeving) wordt hij 'ingehaald' en dat maakt me stik onzeker :@.

En nu gaat het hier ook steeds over zijn maat kleding en ik voel dat ik er een verdrietig van word :'(. Hij doet het zo goed, ik ben zo trots op mijn jongetje. En ik had het liefst ook gehad dat hij nu gewoon goed in maat 62 of wat mij betreft in 68 zou passen. Want dat zou me minder onzeker maken over zijn groei.
Niet om je onzeker te maken hoor, ik verbaasde me gewoon oprecht aangezien L met 63 cm echt niet meer in maat 56 paste, zelfs de grootst vallende maten, veel te kort.
1 ding loopt Twix wel op voor tov L: 42 cm is de hoofdomtrek van L met 6 maanden. :P (en voor je je zorgen maakt, L heeft een kleiner hoofd dan gemiddeld ;) ).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:14:15 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159476174
Wat knap IMA! Dat zie ik L nog echt voorlopig niet doen. Hij heeft echt geen idee wat hij op z'n buik aan moet. Dan is het na een tijdje en liters kwijl later huilen en dan rol ik hem maar weer terug. Hij rolt zich nu al anderhalve maand om, maar nog steeds maar naar 1 kant, hij lijkt echt niet te snappen dat het ook de andere kant op kan.

Spring, dat is inderdaad slopend. Papfles heeft niet geholpen?

En wat knap van het zitten, J!0 en ook knap van R!
pi_159476260
Wow, R. ook al aan de kruip en zit!

N. valt meestal nog om als we haar neerzetten. :')
pi_159476292
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Lente!

De nachten ook onrustig hier trouwens. Ik laat haar op m'n buik liggen, dan kan ze zelf drinken en zo komen we slaapwakend de nacht wel door. Maar diep slapen zit er even niet in. Maakt mij niks uit, ze is zo cool! ze ontwikkelt zoveel tegelijk O+ ben me daar al een paar weken over aan het verbazen. Elke dag een baby met nieuwe skills :o
pi_159477016
Geven jullie bij tandjespijn pcm? Ze kan er niet van slapen...
pi_159477125
Ik wel als ze er niet van kan slapen, Saskia.
pi_159477250
Lieve Malteser, niet zo twijfelen :*

LuDann, succes de komende week!

Hetzusjevan, als je denkt dat er iets echt niet goed zit: naar de huisarts. Op deze leeftijd zijn de krampjes nog vervelend. En zelf slapen (wat je veel op internet leest als 'moetje') lukt vaak helemaal nog niet. Tegen het spugen kun je de leefregels voor reflux toepassen en kijken of het helpt. En accepteren dat je nu veel met haar bezig bent. Het wordt echt beter.
pi_159477492
Blij Beertje O+

Zittende J.! *O*

Ook babysaurus-mama's hebben hun onzekerheden hoor. Ketel tijgert nog niet en zit ook niet op handen en knieën. Daar maak ik me soms druk om, maar dan probeer ik me te herinneren dat alle baby's zich anders ontwikkelen. Qua groei èn qua features.
pi_159477553
Oja, blije beer zag ik ook nog! O+
pi_159477720
M kruipt! Wat tof om te zien!

Zelfzittende R en J! *O*

Zusje ik sluit me aan bij de woorden van Bloesem. Vertrouw op je instinct, op je onderbuikgevoel.
Ik heb ook kilometers gelopen omdat hij anders niet sliep. Nu ben ik misschien niet het beste voorbeeld als je de hoop hebt dat het slapen uiteindelijk anders gaat. Hij slaap bij voorkeur nog steeds in de draagdoek/zak.

Ik sluit me aan bij de wakkere nachten club. Het was vannacht hoesten en huilen en korte slaapjes van tien minuten. Uiteindelijk viel hij rond half vier lekker in slaap. Anderhalf uur later ging mijn wekker. :')
Na een werkdag van ruim 12 uur werd ik vandaag begroet door Frits met een stralende lach en kusjes. O+
pi_159477881
Zou ik met M al kunnen proberen of ze in de wandelwagen van de Joolz kan? Die kan ook schuin/plat toch? Gezien haar capriolen op het aankleedkussen, in de box en op het speelkleed denk ik dat ze binnenkort op haar rug in de bak liggen niet meer zo cool vindt.
pi_159477950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:33 schreef SaskiaR het volgende:
Geven jullie bij tandjespijn pcm? Ze kan er niet van slapen...
Ja
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 januari 2016 @ 21:58:21 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159478069
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:55 schreef faptist het volgende:

[..]

Ja
check even je DM
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_159478846
Kruips en zitters *O*

Onzekere mama's :* Wat al gezegd is: ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo. Hier bijv. een groterd, maar die t.o.v. de andere baby's hier qua andere ontwikkelingen behoorlijk traag is. Ach, ik neem aan dat ze het allemaal wel kan als ze 18 is :)

Zusjevan: arm kleintje. Geen tips helaas. Hier liet ik M op schoot slapen als ze zo onrustig was.

Verder had schoonmoeders M weer eens nauwelijks laten slapen. Iedere week hoor ik 'Nee hoor, ze heeft geen tijd om te slapen; ze is veel te druk!' Wist ik veel dat ze daarmee bedoelde dat ze M nog steeds na 15-20 minuten uit bed haalt, 'want dan is ze weer wakker'. Nee.. Ze doet er minimaal een kwartier over om überhaupt in slaap te vallen.. :( Ik heb het nog maar eens benadrukt, dus ben benieuwd.. (Gelukkig is het maar 1 dag per week.) Het verklaart wel waarom we op donderdagavond altijd een enorm geprikkelde baby hebben.
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:29:43 #73
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159479409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zou ik met M al kunnen proberen of ze in de wandelwagen van de Joolz kan? Die kan ook schuin/plat toch? Gezien haar capriolen op het aankleedkussen, in de box en op het speelkleed denk ik dat ze binnenkort op haar rug in de bak liggen niet meer zo cool vindt.
Proberen kan altijd toch? Ik zou haar persoonlijk zo lang het nog past en zo lang ze het prima vindt nog in de reiswieg laten. De wandelwageninzet kan wel plat, maar het blijft een zithouding.
pi_159480600
Bedankt dames, net nog even met lief over gehad en hij vroeg 'wat zeiden ze op fok' :D :'). Jullie wijsheid wordt hier zeer gewaardeerd ;). Anyhow hij steunt me er ook in. Hij baalt er volgens mij wel van dat het huis niet aan kant is terwijl ik de hele dag thuis ben, maar anderzijds krijgt hij zelf ook vaker mee dat ze momenteel wat meer aandacht nodig heeft en ik m'n handen vol heb aan d'r soms. That said, ze ligt al bijna 2 uur helemaal in coma, bovenop me te slapen :).

Zoveel zorgen en onzekerheid met een kindje, dat gaat zeker nooit meer over hė :s).

Nu weer klaar met de ego posts, ik lees straks ff bij, nogmaals dank :*.
pi_159480923
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt dames, net nog even met lief over gehad en hij vroeg 'wat zeiden ze op fok' :D :'). Jullie wijsheid wordt hier zeer gewaardeerd ;). Anyhow hij steunt me er ook in. Hij baalt er volgens mij wel van dat het huis niet aan kant is terwijl ik de hele dag thuis ben, maar anderzijds krijgt hij zelf ook vaker mee dat ze momenteel wat meer aandacht nodig heeft en ik m'n handen vol heb aan d'r soms. That said, ze ligt al bijna 2 uur helemaal in coma, bovenop me te slapen :).

Zoveel zorgen en onzekerheid met een kindje, dat gaat zeker nooit meer over hė :s).

Nu weer klaar met de ego posts, ik lees straks ff bij, nogmaals dank :*.
Let your monkey do it :D
http://kiind.nl/let-your-monkey-do-it/
pi_159484034
"Kom, we gaan op tijd naar bed", zeiden we. "Dat is fijn, kunnen we bijslapen."
Dat was om 20.30u. Ik lig nog steeds wakker te zijn. Wat een verschrikking, zo'n nacht!

PCM bij tandpijn vind ik ook. Pijn is niet fijn en pcm is niet voor niets uitgevonden.

IMA, hoe oud is M? Kan ze al een beetje zitten?

Zusje, 'wij van Fok' zijn ook gewoon heel goed :D ("wij van wc-eend...").
pi_159484075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:45 schreef lunapuella het volgende:
Blij Beertje O+

Zittende J.! *O*

Ook babysaurus-mama's hebben hun onzekerheden hoor. Ketel tijgert nog niet en zit ook niet op handen en knieën. Daar maak ik me soms druk om, maar dan probeer ik me te herinneren dat alle baby's zich anders ontwikkelen. Qua groei èn qua features.
Ja same here. Mies rolt. Thats it.
pi_159484561
Mijn kind slaapt nog. Sinds gisteravond half 11. Ik moet d'r zo wakker maken voor een voeding voor ik ga werken. :o

Whut. Tha. Fuck. *O*

Brb, even de hele wereld aankunnen enzo
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159484599
Ik sliep pas ergens na 4.00u. Wat een verschrikking. Nu ben ik kapot! ! :{
pi_159484679
Wat lekker Kris!

Wat was er aan de hand Cactus? Grote huils? Succes vandaag! :*
pi_159484688
Hier de 2e nacht dat Y geen late fles heeft gehad en gewoon n hele nacht doorslaapt 😁

Nu ff wat bijlezen
pi_159484738
Dat vd kledingmaten zegt ook vaak niks. Y heeft mt 68 wat al te klein is en 62 wat nog steeds prima past.

Zolang ze elke keer bij t cb maar genoeg gegroeid zijn en t verder goed doen is t goed toch.
pi_159484952
Precies wat stoel zegt ja. Die kleding verschilt enorm, net als het figuur van je baby. Mijne was 66 cm een maand geleden, en hij draagt 62-68 (en Zara broekjes ook in 74). Maar ik heb dat zwarte H&M pakje met de maan in 56 pas net weggelegd. En dan vooral wegens erop uitgekeken want hij kon nog net als ik had gewild. Jumpsuits worden hier als eerste te kort trouwens, dat is echt 68 nu. Maar broekjes in 68 zijn meestal echt nog te lang, op Zara na.

Gewoon prima stats Malteser, geen zorgen maken over je modeljochie!

En lekkere nachten voor stoel en Kris zag ik. Mindere nacht voor MwCactus, wat onwijs irritant als je dan zelf niet slaapt }:|
pi_159485050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:08 schreef Mineola het volgende:
Precies wat stoel zegt ja. Die kleding verschilt enorm, net als het figuur van je baby. Mijne was 66 cm een maand geleden, en hij draagt 62-68 (en Zara broekjes ook in 74). Maar ik heb dat zwarte H&M pakje met de maan in 56 pas net weggelegd. En dan vooral wegens erop uitgekeken want hij kon nog net als ik had gewild. Jumpsuits worden hier als eerste te kort trouwens, dat is echt 68 nu. Maar broekjes in 68 zijn meestal echt nog te lang, op Zara na.

Gewoon prima stats Malteser, geen zorgen maken over je modeljochie!

En lekkere nachten voor stoel en Kris zag ik. Mindere nacht voor MwCactus, wat onwijs irritant als je dan zelf niet slaapt }:|
Ja er is veel verschil maar ze had het oa over noppies kleding. Ik weet niet hoe dat bij jullie valt maar volgens mij valt noppies altijd erg klein.

Natuurlijk is het niet nodig om onzeker te worden. Mijn baby zit op dezelfde lijn als hij op dit tempo doorgroeit zal hij dezelfde stats hebben. Ik was alleen nieuwsgierig naar de verhoudingen, omdat A in alle opzichten kleiner is (maar wel ongeveer in dezelfde verhouding lengte/gewicht) en maatje 62 prima past. Van alle merken. Dan zit het verschil dus in de verhoudingen klaarblijkelijk :)

Ik weet niet of het een linker of een rechter Twix is, daar kan ook verschil in zitten :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Estrys op 29-01-2016 08:29:51 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:59:56 #85
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159485421
Toch die zware botten he? ;) waardoor het verschilt per kind welke maat hij/zij draagt.

Mijn meiden gaan zo wennen bij de GO. Jeej, 4,5 uur voor mezelf! En ze hebben elkaar, dus het zal vast prima gaan.
pi_159485422
Noppies vind ik ook klein vallen inderdaad
pi_159485444
Hahahaha Estrys, linker of rechter, dat is het gewoon! :D

Noppies is inderdaad smal, de broekjes van de oudste pasten baby niet nu. Maar ik bedoelde gewoon in het algemeen. Hoewel ik ook wel benieuwd was naar de verhoudingen idd, gezien de lengte, maar ik was spuit elf

Gelukkig is morgen de meet en kunnen we het allemaal zien! En! We kunnen alle baby's op leeftijdsvolgorde leggen! En op gewicht! En op lengte! En op hoeveelheid haar! *O*
Gosh! dat is echt een toffe foto, op leeftijd O+
O+
pi_159485541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:01 schreef Mineola het volgende:

Noppies is inderdaad smal, de broekjes van de oudste pasten baby niet nu. Maar ik bedoelde gewoon in het algemeen. Hoewel ik ook wel benieuwd was naar de verhoudingen idd, gezien de lengte, maar ik was spuit elf

Gelukkig is morgen de meet en kunnen we het allemaal zien! En! We kunnen alle baby's op leeftijdsvolgorde leggen! En op gewicht! En op lengte! En op hoeveelheid haar! *O*
O+
Oh dit doet mijn innerlijke OCD'er goed :) als ik vroeger speelde sorteerde ik mijn autootjes ook op kleur enzo.
pi_159485543
quote:

O+
Neem jij een camera met breedhoeklens en ducttape mee?
pi_159485561
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:10 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Neem jij een camera met breedhoeklens en ducttape mee?
Komt goed, mijn telefoon heeft een panoramafunctie en lekker dicht tegen elkaar leggen, dan rolt er niemand *O* Sowieso is rollen overrated voor babysaurussen :{w
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:15:35 #91
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159485594
Op hoeveelheid haar, dan mag mijn baby aan het begin, bij kaal ;(
pi_159485597
quote:
O+
:D :D
pi_159485678
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:12 schreef Mineola het volgende:

[..]

Komt goed, mijn telefoon heeft een panoramafunctie en lekker dicht tegen elkaar leggen, dan rolt er niemand *O* Sowieso is rollen overrated voor babysaurussen :{w
Da's wel een voordeel van de saurus ja, die bewegen niet zoveel. Die arme N. krijgt haar 9,5 kilo echt niet opgedrukt met dr armpjes.
Maar we kunnen natuurlijk ook de mama's erbij zetten om te zorgen dat ze niet wegrollen.
pi_159485684
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:12 schreef Mineola het volgende:

[..]

Gewoon lekker een beetje over elkaar heen rollebollen. Niks mis mee O+

Ik heb wel een snotAbel op het moment. Hopelijk wordt dat nog beter.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159486027
L. Rolt over alles en iedereen heen hoor. Stil liggen is voor baby's.

Meeste haar mag ze denk ik an het uiteinde liggen. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159486131
Mijn lompe baby kruipt over alle rollende en niet rollende baby's heen denk ik.
Gelukkig kun je hem makkelijk volgen met het snot en kwijlspoor wat hij op het moment achterlaat.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:49:10 #97
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159486137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:22 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Da's wel een voordeel van de saurus ja, die bewegen niet zoveel. Die arme N. krijgt haar 9,5 kilo echt niet opgedrukt met dr armpjes.
Maar we kunnen natuurlijk ook de mama's erbij zetten om te zorgen dat ze niet wegrollen.
Je moet er ook wel iets niets voor doen om je figuur te behouden, he ;)
pi_159486139
Zullen we M dan rechts neerleggen tegen het rollebollen? Ruim 8 kg en de enige rolpoging doet ze vooralsnog naar links, dus dan houdt ze de rest tegen :P

Ik zie het wel helemaal voor me trouwens al die baby's over elkaar aan het rollen en kruipen _O-
pi_159486150
Gaan jullie allemaal meeten? :o
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:51:08 #100
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159486175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gaan jullie allemaal meeten? :o
Oh shit, we probeerden het geheim voor je te houden maar nu ben je er toch achter gekomen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')