SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tandje 2 is door, misschien daarom zoveel huils de laatste tijd.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:59 schreef ingee het volgende:
Hoera! R is 1 jaar!
Ik weet nog vorig jaar, toen lag ik met een pasgeboren meisje op de borst....
O wacht...
Maat 56 wordt ook wel krapper nu, vooral broeklengte merk ik het aan. Breedte gaat nog makkelijk. De kleinste dingen maat 56 zijn nu opgeborgen. Hij heeft vandaag een suit maat 62 aan. Wel nog ruim maar niet meer maatje verzuip. We hangen nu dus tussen 56 en 62 in.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef Mariposas het volgende:
Goede stats Malteser! Ik snap alleen echt niet hoe hij maat 56 past. Qua breedte wel, maar de romp, mouwen of pijpen moeten toch veel te kort zijn?
Gaat gelukkig al wat beter!quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Malteser het volgende:
Maar als je zaterdag beter bent, kun je hem zien. Hoe is het met je?
Jeej zittende J.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:
We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten
Maat 56:quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:28 schreef Selvaria het volgende:
Mooie stats Malteser!![]()
Heb je misschien veel merken die wijd vallen? N. zat met die lengte en dat gewicht ook al lang in 62 geloof ik, daar heeft ze wel lang ingezeten trouwens. 68 is ze veel sneller doorheen gegaan, sommige (Zeeman) 68 is al weer te klein en in andere merken (Zara) zit ze al bijna in 80.Over het algemeen zit ze nu beter in 74 dan 68.
![]()
Haha ingee.Jouw R. gaat zo snel, wat maakt dat ene mandje nu uit? Gefeliciteerd!
![]()
Ik zag nog een lachBeertje.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:
We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten
heb jij ook een baby met een te dikke luierkontquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef Estrys het volgende:
Mooie stats van Twixje hoor!
Waar zit dat gewicht als ik vragen mag? Als ie nog in maatje 56 zit en de broeken afzakken? De mijne is bijna een halve kilo lichter en 2 cm kleiner. Maar die krijg ik niet meer met goed fatsoen in een 56 broekje. Dan vragen mensen of ie hoog water verwacht'
Zeg je nou dat mijn baby een dikke kont heeft??quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb jij ook een baby met een te dikke luierkont
sorry. Te dikke luier om zijn kontquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn baby een dikke kont heeft??![]()
Bah je zou maar een moeder hebben die je in bed legt als je moe bentquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zo'n slechte moeder die haar kind direct van de opvang voedt en in bed gooit.
(het feit dat hij nu al anderhalf uur in zijn eigen bed slaapt geeft wel aan hoe moe hij is, gelukkig ben ik morgen vrij, dan kan ik knuffels inhalen)
ik loop steeds naar de babyfoon, denk dat ie stuk isquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bah je zou maar een moeder hebben die je in bed legt als je moe bent
Lekker joh! De night is yours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |