abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159466140
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_159467372
Beertje kan gelukkig ook heel goed lachen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tandje 2 is door, misschien daarom zoveel huils de laatste tijd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_159468087
Hoera! R is 1 jaar! *O*
Ik weet nog vorig jaar, toen lag ik met een pasgeboren meisje op de borst....

O wacht... :')
pi_159468776
Ohhhh Fuente wat een lief vrolijk beertje!!
O+
pi_159469823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:59 schreef ingee het volgende:
Hoera! R is 1 jaar! *O*
Ik weet nog vorig jaar, toen lag ik met een pasgeboren meisje op de borst....

O wacht... :')
_O-
pi_159470597
CB stats:
6450 gram
63 cm
42 cm hoofdomtrek
Volgt prima zijn eigen lijn, ontwikkelt goed, 2 prikken erin en de hele dag al een blij kind. Echt, ik snap er niks van. Maar trots dat ik ben op mijn jongetje O+. Ik spat bijna uit elkaar van geluk. Wat brengt hij naast een hoop onzekerheid vooral een hele grote berg liefde, geluk en vreugde.
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:53:56 #7
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159470788
Goede stats Malteser! Ik snap alleen echt niet hoe hij maat 56 past. Qua breedte wel, maar de romp, mouwen of pijpen moeten toch veel te kort zijn?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_159471067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef Mariposas het volgende:
Goede stats Malteser! Ik snap alleen echt niet hoe hij maat 56 past. Qua breedte wel, maar de romp, mouwen of pijpen moeten toch veel te kort zijn?
Maat 56 wordt ook wel krapper nu, vooral broeklengte merk ik het aan. Breedte gaat nog makkelijk. De kleinste dingen maat 56 zijn nu opgeborgen. Hij heeft vandaag een suit maat 62 aan. Wel nog ruim maar niet meer maatje verzuip. We hangen nu dus tussen 56 en 62 in.
En ik wil zo graag naar maat 62 want eindelijk weer nieuwe dingen aan!! :) Zoveel leuks in de kast!
pi_159471104
Maar als je zaterdag beter bent, kun je hem zien :). Hoe is het met je?
pi_159471577
Mooie stats Malteser! ^O^

Heb je misschien veel merken die wijd vallen? N. zat met die lengte en dat gewicht ook al lang in 62 geloof ik, daar heeft ze wel lang ingezeten trouwens. 68 is ze veel sneller doorheen gegaan, sommige (Zeeman) 68 is al weer te klein en in andere merken (Zara) zit ze al bijna in 80. :+ Over het algemeen zit ze nu beter in 74 dan 68. :)

Haha ingee. :D Jouw R. gaat zo snel, wat maakt dat ene mandje nu uit? Gefeliciteerd! :D

Ik zag nog een lachBeertje. O+
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:34:38 #11
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159471719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Malteser het volgende:
Maar als je zaterdag beter bent, kun je hem zien :). Hoe is het met je?
Gaat gelukkig al wat beter!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_159471764
Even een ego-post:

We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten *O*
pi_159471980
Go J.! *O*

Fijn dat je je weer wat beter voelt Mari!
pi_159472633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:

We komen net thuis van het kdv, ik laat J even op de mat spelen, op zijn buik. Ik zie dst hij op zijn knieen gaat zitten, loop even weg. Kom ik terug, zit hij op zijn billen. Oh, hij zit, prima, ik ga nog wat pakken. En dan dringt ineens tot me door: hij is zélf gaan zitten *O*
Jeej zittende J. *O*
Hoe oud is hij?

Ik had een prutdag. Jengelende Mies de hele dag. Steeds als ze in bed lag moest ze weer poepen, en niet meer willen slapen na het verschonen. Helemaal gesloopt is ze.
Nu ligt ze ook te wauwelen in bed. Ik hoop zooo dat ze vannacht goed slaapt. Man moet werken vannacht en ik begin om 7 uur morgen.
pi_159472781
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:28 schreef Selvaria het volgende:
Mooie stats Malteser! ^O^

Heb je misschien veel merken die wijd vallen? N. zat met die lengte en dat gewicht ook al lang in 62 geloof ik, daar heeft ze wel lang ingezeten trouwens. 68 is ze veel sneller doorheen gegaan, sommige (Zeeman) 68 is al weer te klein en in andere merken (Zara) zit ze al bijna in 80. :+ Over het algemeen zit ze nu beter in 74 dan 68. :)

Haha ingee. :D Jouw R. gaat zo snel, wat maakt dat ene mandje nu uit? Gefeliciteerd! :D

Ik zag nog een lachBeertje. O+
Maat 56:
Vooral veel Noppies. Verder een paar suits van More than a fling, Prénatal en Z8. Van Feetje en Babylove is 56 nu te klein.
Hij heeft vandaag een maat 62 suit van Sweet Petit Prénatal aan. Die zit nu wel mooi. Feetje 62 past ook al. Dus zo langzaamaan gaan we de goede kant op *G*.
pi_159472793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Hupje het volgende:
Even een ego-post:

*G*
pi_159473134
Mooie stats van Twixje hoor! :)
Waar zit dat gewicht als ik vragen mag? Als ie nog in maatje 56 zit en de broeken afzakken? De mijne is bijna een halve kilo lichter en 2 cm kleiner. Maar die krijg ik niet meer met goed fatsoen in een 56 broekje. Dan vragen mensen of ie hoog water verwacht :+'
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_159473503
mooie stats, Malteser!

Hier denk ik aan een lichte koemelkintolerantie bij kleine man. Sinds anderhalve week ontbijt ik met havermout met een flinke plens melk, ipv brood met beleg. En sinds een tijdje spuugt meneer veel meer, laat stinkende scheten (meer dan normaal), heeft wat uitslag in z'n nek en is ontevreden. Ik ga maar weer terug naar brood met beleg, kijken of het dan verandert. Verder eet ik niet zoveel koemelk, wat boter en wat kaas, that's it.
pi_159473538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef Estrys het volgende:
Mooie stats van Twixje hoor! :)
Waar zit dat gewicht als ik vragen mag? Als ie nog in maatje 56 zit en de broeken afzakken? De mijne is bijna een halve kilo lichter en 2 cm kleiner. Maar die krijg ik niet meer met goed fatsoen in een 56 broekje. Dan vragen mensen of ie hoog water verwacht :+'
heb jij ook een baby met een te dikke luierkont :')
pi_159473591
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

heb jij ook een baby met een te dikke luierkont :')
Zeg je nou dat mijn baby een dikke kont heeft?? :( ;)
pi_159473681
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zeg je nou dat mijn baby een dikke kont heeft?? :( ;)
sorry. Te dikke luier om zijn kont
pi_159473726
Ik ben zo'n slechte moeder die haar kind direct van de opvang voedt en in bed gooit.
(het feit dat hij nu al anderhalf uur in zijn eigen bed slaapt geeft wel aan hoe moe hij is, gelukkig ben ik morgen vrij, dan kan ik knuffels inhalen O+)
pi_159473894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zo'n slechte moeder die haar kind direct van de opvang voedt en in bed gooit.
(het feit dat hij nu al anderhalf uur in zijn eigen bed slaapt geeft wel aan hoe moe hij is, gelukkig ben ik morgen vrij, dan kan ik knuffels inhalen O+)
Bah je zou maar een moeder hebben die je in bed legt als je moe bent ;)
Lekker joh! De night is yours *O*
pi_159473977
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bah je zou maar een moeder hebben die je in bed legt als je moe bent ;)
Lekker joh! De night is yours *O*
ik loop steeds naar de babyfoon, denk dat ie stuk is :') maar af en toe zie ik een waaazzzaaaa handje de lucht in gaan dus zowel babyfoon als baby doen t nog :+
pi_159474100
Doe mij de jouwe :Y Ik heb een wakkere baby aan de tiet, een dartelende prinses (compleet met outfit) die nog geen vermoeidheid vertoont omdat de GO haar een middagslaapje heeft laten doen :( en een 7jarige die waarschijnlijk beneden apathisch naar de iPad zit te staren. En de man is er niet vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')