Wow. Msmessy. Thanks!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wanneer na januari 2014, dan een beetje Mycroft erop los laten? Krijg je hits zoals deze...
ONZ / [DE GYM #589] Kerst-bulk
Verschrikkelijk, hoe durven ze middag op de dag herrie te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Godverdomme. Kuttuig dat een toeterhuwelijk houdt. Wat een achterlijke mongolen.
Ja, lekker als een stel idioten rondtoeteren want we zijn zo blij. Fuck andere mensen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, hoe durven ze middag op de dag herrie te maken.
Idiot.
Je weet gewoon dat het Turken zijn, helemaal wanneer de Turkse users hier direct in de verdediging schietenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Godverdomme. Kuttuig dat een toeterhuwelijk houdt. Wat een achterlijke mongolen.
Laat ze lekker, is cultuur.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Morgen is de rest van de maand. Of hebben ze op de antillen een andere kalender?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen (en de rest vd maand) carnavallen op z'n Antilliaans.
Je bedoelt zeker over een maand of zijn ze voor carnaval wel stipt op tijd?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat wat op Korsou? Dan vlieg ik nog even overquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedoel je soms Fripsel? Heb namelijk toevallig gehoord dat die recent nog een beurt heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de geïnteresseerden: de band is geplakt!! Heb zelfs nog een beurtje gegeven. En dan bedoel ik niet mijn fiets![]()
heb je je minipompje tevoorschijn gehaald?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de geïnteresseerden: de band is geplakt!! Heb zelfs nog een beurtje gegeven. En dan bedoel ik niet mijn fiets![]()
Man flikker op, als je je daar al druk over gaat maken, moet je lekker in een klooster gaan zitten. Of is het lekker selectief gejank, en maak je je niet druk over klussers die de hele dag aan het zagen en boren zijn, tokkiemuziek en straks twee provincies die een week lang niet functioneren omdat ze te druk zijn met zuipen en neuken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, lekker als een stel idioten rondtoeteren want we zijn zo blij. Fuck andere mensen.
Aan de voorbereidingen te zien wordt het episch. Morgen kinderparade, als opwarmertje voor het echte werk. Dan zijn er nog 5 andere parades geloof ik, en vrijwel elke dag wel ergens een feest.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat wat op Korsou? Dan vlieg ik nog even over
ditquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, lekker als een stel idioten rondtoeteren want we zijn zo blij. Fuck andere mensen.
welke maat skinny heb je vriend?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja leuk, broek wordt weer te strak, blijf bezig zo.
Now Wow vriend.quote:
straks shooters inquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ga je heen vriend sinds Holly dicht is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker die gast die iedereen van de trap afdondert omdat die er anders niet langs kan.quote:
Doe maar de groetjes terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:23 schreef Montelly het volgende:
Jullie krijgen groetjes van Sandra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey jahr00nquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker vriend veel gijle weife daar zeker kkhard pale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |