Zijn maar 2 blikken, valt best mee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je zoveel tonijn vreten? Een biefstuk van 200 gram vind ik wel genoeg.
Koffie met een smaakjequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:57 schreef Verbosity het volgende:
Of andere klassiekers zoals: Boterhammen met kaas onderwater opeten.![]()
Ja tonijn bakken is bijna net zo moeilijk als een tosti maken denk niet dat mensen dat kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zijn maar 2 blikken, valt best mee.
Oh wacht, ik vergat dat niemand tonijn kan bakken en het daarom altijd rauw uit blik eet
hahahahahquote:
No homoquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurt best vaak blijkbaar
Gekkenhuis.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat gebeurt best vaak blijkbaar
Wel als je er fatsoenlijk smaak aan wil geven, maar dat kan ik niet uitleggen over het internet, dat moet je ervaren. Iedereen die ik het heb laten proeven wil weten hoe. Tonijnsteak ben ik zelf niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef fathank het volgende:
Ja tonijn bakken is bijna net zo moeilijk als een tosti maken denk niet dat mensen dat kunnen
Alweer? Niet goed voor je serotonijnen broerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Straks ff weekendje vieren met wat MDMA.
mijn serotonijnen regenereren als een moederneuker vriendquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Alweer? Niet goed voor je serotonijnen broer
mannenbroeders?quote:
wat sws noemt ie ons broeders. of denkt hij zes delen meeposten is inner circle ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:31 schreef Beach het volgende:
[..]
mannenbroeders?
dit is niet de oud gereformeerde vrijgemaakte kerk
Heeft beach nog geen TR gezet?!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:38 schreef Drinky het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/950207338354845/"></
Goede picdump.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:52 schreef Klokov het volgende:
Picdump
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die laatste wel goed passend bij FOK!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede picdump.
Die bovenste is ook zo typisch he"we moeten mensen niet beoordelen op ras, geslacht of afkomst maar op hun kwaliteiten" gevolgd door "er zitten niet genoeg vrouwen aan de top" of "er wonnen alleen maar blanke mensen een oscar".
Ja vooral bij US.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind die laatste wel goed passend bij FOK!
Klopt. Van clen wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ondertussen in Trouw: van meer bewegen val je niet af.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-mens-niet-af.dhtml
wowowow bredebroeder gaat pussy scorennnn!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Chagrijnig door die kaolo wind, maar zondag first date dus opzich wel zenuwachtig
Heb die een keer gecovered:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |