Was het idee van Specularium.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat zo gay he, als dan UI's van iedereen die hier post in de OP staan. Dat vind ik echt dom eigenlijk.
Wat een lul is het toch ook.quote:
Elfletterig slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elflettering is dan ook twaalfletterig, dus dat zou nergens op slaan
Je staat dan ook naast een roze fallussymbool... ik snap je probleem wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat zo gay he, als dan UI's van iedereen die hier post in de OP staan. Dat vind ik echt dom eigenlijk.
Oh dat vind ik op zich helemaal niet erg hoor, maar wel dat het d4v1d is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je staat dan ook naast een roze fallussymbool... ik snap je probleem wel.
Klöpt. Zeventienletterig kan weer wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elflettering is dan ook twaalfletterig, dus dat zou nergens op slaan
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Zeventienletterig kan weer wel.
quote:
Nee, waarom zou je ergens op slaan, voor je het weet heb je een splinter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan slaat de persoon nog steeds nergens op.
Wees blij dat ik niet gelijk zo perfect ben... voor je het weet zouden jullie me dan weer kwijt zijn omdat ze me dan donkerblauw zouden maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Specularium was daar altijd veel sneller mee.... God hebbe zijn ziel.
NWS-mod is het hoogst denkbare FOK!-ambt (op Redactie Frontpage na), dus dan stroom je niet door naar zoiets minderwaardigs als Forum Admin. Dat is meer iets voor POL-mods die hogerop willen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet gelijk zo perfect ben... voor je het weet zouden jullie me dan weer kwijt zijn omdat ze me dan donkerblauw zouden maken.
Oh wow, dit leest alsof ik van schoolpleinmoeder rechtstreeks minister ben gewordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS-mod is het hoogst denkbare FOK!-ambt (op Redactie Frontpage na), dus dan stroom je niet door naar zoiets minderwaardigs als Forum Admin. Dat is meer iets voor POL-mods die hogerop willen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS-mod is het hoogst denkbare FOK!-ambt (op Redactie Frontpage na), dus dan stroom je niet door naar zoiets minderwaardigs als Forum Admin. Dat is meer iets voor POL-mods die hogerop willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sproetenpaardjequote:
Wel een kort nekje dan, heb jij daar iets mee te maken gehad?quote:
Hij is nog in de groei.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een kort nekje dan, heb jij daar iets mee te maken gehad?
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Even Moemoe roepen hiervoor
R&P / relatie tussen kreeft vrouw/schorpioen man?
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Toevallig ben ik ook een kreeft.
[ afbeelding ]
Wanneer ben je jarig?quote:
Ik heb mijn glitterplaatjes al klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
timmmm is wel bijna jarig, wat een vreugde.
Precies. De grote vraag is of je de boel hier of niet op stelten gaat zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wow, dit leest alsof ik van schoolpleinmoeder rechtstreeks minister ben geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart. Ik hoor het alweer. Je weet niet eens meer wie Antoine Webaap is.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. De grote vraag is of je de boel hier of niet op stelten gaat zetten.
Op stelten op het schoolplein.... don't think soSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier dus ook niet, want tussendoor geen tijd om om te kleden.
We hopen allemaal dat ik het niet redquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
timmmm is wel bijna jarig, wat een vreugde.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hopen allemaal dat ik het niet red
Ik doelde eigenlijk op een voormalige minister...quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op stelten op het schoolplein.... don't think so![]()
Hier dus ook niet, want tussendoor geen tijd om om te kleden.
Ach, het kan ook meezitten... je weet het niet hè.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Nog 6 dagen voor ik een kwart eeuw ben, 25 jaar ellende achter de rug, wie weet hoe veel nog te gaan
Doe eens wel. Ik noem jou toch ook geen Temlof?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:42 schreef Tem het volgende:
Henk snapt het weer niet, ik ga het ook niet uitleggen hoor.
Duidelijk niet je manische periode, dit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Nog 6 dagen voor ik een kwart eeuw ben, 25 jaar ellende achter de rug, wie weet hoe veel nog te gaan
Heb ik ook vaak last van, daarom zit ik ook regelmatig zonder broek in de trein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
tussendoor geen tijd om om te kleden.
Spreek voor jezelf. Wij hopen dat je het wel redt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hopen allemaal dat ik het niet red
10 als we een beetje positief zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Oh, ik dacht dat je hoge hakken bedoeldequote:Op woensdag 27 januari 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op een voormalige minister...
Je begint het nivo hier te begrijpen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hoge hakken bedoelde
Nou kan ik vast nog wel iets bedenken met n ivo erin.... als ik m'n best doe
10 jaar te gaan of 10 jaar ellende te gaan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
10 als we een beetje positief zijn?
De 25 had niemand in ieder geval verwacht, 10 jaar terugquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
10 als we een beetje positief zijn?
Als ik weet wie Harry is weet ik wie ik daar gelukkig mee kan maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je begint het nivo hier te begrijpen.![]()
Harry kickt op dit soort hilarische woordgrappen.
Ik hoop dat timmm ons nog wel 10 jaar kan verblijden met vervelend commentaar op alles.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 jaar te gaan of 10 jaar ellende te gaan?
Een rokje onder of boven de knie?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van, daarom zit ik ook regelmatig zonder broek in de trein.
Toen was Fylax nog helemaal niet geboren ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De 25 had niemand in ieder geval verwacht, 10 jaar terug
Nog wel 25 graag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat timmm ons nog wel 10 jaar kan verblijden met vervelend commentaar op alles.
Harry is een geliefd NWS-mod (sinds 16 augustus 2013). Eerder won hij de legendarische Yvonne Award. Verder post hij veel matige gifjes en zure reacties.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik weet wie Harry is weet ik wie ik daar gelukkig mee kan maken.
Joh, het is bijna 25 jaar geleden dat ik zwanger werd van mijn oudste.... inmiddels lijkt het gisteren dat die vent van > 2 meter als baby in m'n armen lag....quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
pfffff dat is lang hoor. ik moet er niet aan denken
Oh, supergroverquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is een geliefd NWS-mod (sinds 16 augustus 2013). Eerder won hij de legendarische Yvonne Award. Verder post hij veel matige gifjes en zure reacties.
Hoort er ook bij natuurlijk....quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Als je 25 bent, kom je nog maar net kijken. Dus timmmmm moet gewoon niet zeuren.
ja dit soort positiviteit is natuurlijk voor niemand leuk. ik ga weerquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is bijna 25 jaar geleden dat ik zwanger werd van mijn oudste.... inmiddels lijkt het gisteren dat die vent van > 2 meter als baby in m'n armen lag....
Na, loop maar weer weg.... alsof anderen het leven nooit kut vondenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja dit soort positiviteit is natuurlijk voor niemand leuk. ik ga weer
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was Fylax nog helemaal niet geboren ook.
Deze SC is alles al een keer geweest en nu OUD.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is bijna 25 jaar geleden dat ik zwanger werd van mijn oudste.... inmiddels lijkt het gisteren dat die vent van > 2 meter als baby in m'n armen lag....
Valt nog mee dat niemand uit die post haalde dat ik begin te dementeren.... zal het tijdstip wel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC is alles al een keer geweest en nu OUD.
We haven't been ENG yet. It's about time, isn't it?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC is alles al een keer geweest en nu OUD.
Heb je al een baan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens wel. Ik noem jou toch ook geen Temlof?
No, opbokken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We haven't been ENG yet. It's about time, isn't it?
You think you haven't been ENG....quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drijft -ie nou de spot met het gestotter van Miss Montreal?quote:
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt eerder op een Mii nachtmerrie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vannacht over FOK! gedroomd. Fokke89 en uccie waren er natuurlijk, en specularium en yoki en tem en zijn vriendin, die heel knap was.
Tijd om te stoppen met alles.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vannacht over FOK! gedroomd.
Álles?quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met alles.
Had ik een beetje een grote?quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vannacht over FOK! gedroomd. Fokke89 en uccie waren er natuurlijk, en specularium en yoki en tem en zijn vriendin, die heel knap was.
Vroeg ik jou wat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In een droom is het vaak mooier dan de realiteit. Dus waarschijnlijk wel ja.
Een beetje vent had dat bedrijf nu al in de hens staan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, het leven is weer intens kut. Het bedrijf waar ik vanaf volgende week stage zou gaan lopen heeft vandaag besloten met bullshitredenen te melden dat ik niet meer hoef te komen. Heb ik nog een dag om een nieuwe stageplek te vinden.
Nou, ik ben ertoe in staat op het momentquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een beetje vent had dat bedrijf nu al in de hens staan.
Sterkte.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Balen. Hopelijk kun je met hulp van je school nog iets nieuws regelen. Ik neem aan dat je school ook wel begrip voor deze situatie heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:52 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, het leven is weer intens kut. Het bedrijf waar ik vanaf volgende week stage zou gaan lopen heeft vandaag besloten met bullshitredenen te melden dat ik niet meer hoef te komen. Heb ik nog een dag om een nieuwe stageplek te vinden.
Ja, dan kun je stage lopen bij de sociale dienst.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Balen. Hopelijk kun je met hulp van je school nog iets nieuws regelen. Ik neem aan dat je school ook wel begrip voor deze situatie heeft.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is in totaal toch wel 15 gram echt kippenvlees vermoed ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:32 schreef Mani89 het volgende:
2 grote patat, 20 mcnuggets en een mchicken. En nu gaat de riem los.
Terwijl je het toch waarschijnlijker zou vinden dat dat getal de noordoostpolder zou willen ontvluchtenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wij krijgen er 450 vluchtelingen bij de de Noordoostpolder, dat is echt fantastisch.
Henk vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wij krijgen er 450 vluchtelingen bij de de Noordoostpolder, dat is echt fantastisch.
Nee want jij voegt zoveel toequote:Op donderdag 28 januari 2016 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die dat niet leuk vinden, je hebt er namelijk geen ene kut aan.
Daarom.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Fylax het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP maar remlof wel?
Waarom?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:52 schreef richolio het volgende:
Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar wat is dit een akelige TT zeg.
David deed stom tegen Braddie, en dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt net alsof jullie david weg willen
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
David deed stom, en dat moet je niet doen.
Daar is natuurlijk niks akeligs aan. Dat zou een verrijking van dit topic zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt net alsof jullie david weg willen
O, als de keuze tussen david en braddie is, ga ik toch voor david denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
David deed stom tegen Braddie, en dat moet je niet doen.
Het gaat niet om een keuze, david moet gewoon zijn waffel houden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, als de keuze tussen david en braddie is, ga ik toch voor david denk ik
En nu ga je bij de moskee?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Ein-de-lijk uitgeschreven bij de kerkAlthans, een brief gehad dat ze me nu toch echt gaan uitschrijven als ik het echt heel erg zeker wil
Ja wat anders?quote:
Preciesquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met Yas op een kameel naar Syrië.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef Fylax het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP maar remlof wel?
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mag wel even aangepast worden.
Dat laat ik aan de NWS-modgoden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mag wel even aangepast worden.
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
David deed stom tegen Braddie, en dat moet je niet doen.
Ik hoop dat alles verder wel goed is met je.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:58 schreef d4v1d het volgende:
een of andere kutfietser reed net tegen me aan en nu zit er een mega grote slag in m'n wiel
Ik hoop dat de schade inderdaad niet al te groot is, aan de fiets dan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles verder wel goed is met je.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de schade inderdaad niet al te groot is, aan de fiets dan.
Wil je me komen overrijden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:28 schreef d4v1d het volgende:
Waar woon je Fokker. Ik beschik maandag over ene auto
Beter blijf je binnen
Het is wel een automaat. Dus ik denk dat ik perongeluk rem als ik hem een versnelling hoger wil zetten om meer impact te maken.quote:
Voor enkel botbreuken doe ik het niet hequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is wel een automaat. Dus ik denk dat ik perongeluk rem als ik hem een versnelling hoger wil zetten om meer impact te maken.
Beter blijf je uit Emmeloord vandaan met je hoofd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:28 schreef d4v1d het volgende:
Waar woon je Fokker. Ik beschik maandag over ene auto
Beter blijf je binnen
Vandaag de halve dag geen telefoon gehad. vandaag of morgen zou ik meer horen. Dus nog even afwachtenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens in het zkh, weet je al meer?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaag de halve dag geen telefoon gehad. vandaag of morgen zou ik meer horen. Dus nog even afwachten
Het is me niet echt bijgebleven. Vast wel dus.quote:
Wie is Dominique Weense?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
Die tokkie met dat kind op zijn arm zat net bij Geenstijl-tv te vertellen dat er helemaal niks mis was met zijn gedrag.
Dominique Weensie vond hem ook helemaal geen tokkie.
Als Elflettering premier wordt en we Marokkanen gaan verwijderen uit de samenleving mogen die ook allemaal wel mee.
Ze gaan echt tot het uiterste om dat gebied wat meer tot leven te brengen. Goede zaak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Valt ook weinig aan te verpesten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze gaan echt tot het uiterste om dat gebied wat meer tot leven te brengen. Goede zaak.
Het is het enige gebied in Nederland dat er met de komst van asielzoekers op vooruit gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt ook weinig aan te verpesten.
Kun je hem nog even uitleggen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is het enige gebied in Nederland dat er met de komst van asielzoekers op vooruit gaat.
De Noordoostpolder is een saai, levenloos, deprimerend gebied, met Emmeloord als absolute dieptepunt. Asielzoekers zijn daar een verrijking voor de samenleving.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je hem nog even uitleggen?
Je bedoelt studio pownedquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
Die tokkie met dat kind op zijn arm zat net bij Geenstijl-tv te vertellen dat er helemaal niks mis was met zijn gedrag.
Dominique Weensie vond hem ook helemaal geen tokkie.
Als Elflettering premier wordt en we Marokkanen gaan verwijderen uit de samenleving mogen die ook allemaal wel mee.
We weten het jongen, we weten het.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn familie is een saai, levenloos, deprimerend gebied, met mezelf als absolute dieptepunt.
Maar wat probeer je daar nou precies mee te zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Noordoostpolder is een saai, levenloos, deprimerend gebied, met Emmeloord als absolute dieptepunt. Asielzoekers zijn daar een verrijking voor de samenleving.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We weten het jongen, we weten het.
Het is Göring.quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door LTVDK op 29-01-2016 00:04:20 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Göring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook zonder de bijen, waarschijnlijk heeft hij een shandy gehad op de josticlub, en denkt hij dat hij dronken is.quote:
het is maar 1 tik meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar ik heb helemaal geen zin om dat te typen.
Nee. Sjaak en Harry zijn op ramkoers.quote:
Dan blijf ik nog ff weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Sjaak en Harry zijn op ramkoers.
Heet Fokker nu Sjaak?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Sjaak en Harry zijn op ramkoers.
Wie moet ik nu geloven?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hier altijd veilig.
Een baken van licht in donkere tijden.
IS HIJ VAN RADIO 49?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je weer een radiolinkje spammen?
Ja, alleen hij spamt gewoon die link overal waar hij komt, zelfs in V&Aquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:25 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde een keer dat dat de vijanden zijn.
En ze blijven ook staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen hij spamt gewoon die link overal waar hij komt, zelfs in V&A
Een beetje zoals ik met Isketch doe.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, alleen hij spamt gewoon die link overal waar hij komt, zelfs in V&A
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik met Isketch doe.
Goeiemorgen trouwens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen.
Een klein beetje mag toch wel of niet dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar verder ben je natuurlijk gewoon een kneus.
Dat is juist een argument waarom hij zich hier thuis zal gaan voelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar verder ben je natuurlijk gewoon een kneus.
Jouw mening boeit niemand Elfletterig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is juist een argument waarom hij zich hier thuis zal gaan voelen.
Moemoe is erg aardig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is juist een argument waarom hij zich hier thuis zal gaan voelen.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom ik aardig tegen je ga doen.
Die heeft altijd een positieve invloed op iedereen.quote:
Waarschijnlijk zat LTVDK hier dan als enige nog in de NWS-SC, in zichzelf te praten en slechte Kanye West-achtige muziek te posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft altijd een positieve invloed op iedereen.
Anders hadden zeker een aantal mensen hier elkaar al doodgeschoten.
Eigenlijk bedoel je dat timmmmmm hier dan iedereen had doodgeschoten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft altijd een positieve invloed op iedereen.
Anders hadden zeker een aantal mensen hier elkaar al doodgeschoten.
Ik durf te zeggen dat moemoes invloed op mijn gesteldheid zeer minimaal isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel je dat timmmmmm hier dan iedereen had doodgeschoten.
Zeg je noi gewoon dat vrouwenverkrachtende, rovende boevenbendes betere mensen zijn dan Fokker?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Noordoostpolder is een saai, levenloos, deprimerend gebied, met Emmeloord als absolute dieptepunt. Asielzoekers zijn daar een verrijking voor de samenleving.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat de Noordoostpolder saai is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 06:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je noi gewoon dat vrouwenverkrachtende, rovende boevenbendes betere mensen zijn dan Fokker?
Ik wil niet stoken hoor maarruhhh
Gewoon een open haard in je huis plaatsen. Dan kun je flink stoken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 06:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil toevallig heel graag stoken namelijk
Ik nebrijp uot je verhaol dat je naar Fryslân bent geëmigreerd?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 06:43 schreef timmmmm het volgende:
FOK! Wat een weer: code geel (voor de verandering)
Ik nebrijp die vrouw uot de wikiweetjes wel. Brenda nogiets
Ik begrijp uit je grappen dat je beter je smoelwerk kan houden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik nebrijp uot je verhaol dat je naar Fryslân bent geëmigreerd?
Gezien het beperkte aantal opties heb ik maar op "vluchtelingen" gestemd. Maar ik nebrijp dat timmmmm een nieuwe poll maakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:38 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wie wil jij dat het land verlaat
• Elfletterig
• Vluchtelingen
• Allebei
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als hij al mijn suggesties zo makkelijk oppikt wordt het wel heel makkelijk modden...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien het beperkte aantal opties heb ik maar op "vluchtelingen" gestemd. Maar ik nebrijp dat timmmmm een nieuwe poll maakt.
De ochtendploeg die de hooivork erbij pakt. Het lijkt hier wel een boerderij.quote:
En ik ben helaas te politiek correct om op en vluchtelingen te stemmen, anders had ik jullie wel even op hetzelfde aantal stemmen gezet...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nu dubbel zo veel stemmen als de vluchtelingen én even veel als de vluchtelingen en ik samen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ochtendploeg die de hooivork erbij pakt. Het lijkt hier wel een boerderij.Ik snap hem wel hoor, maar ik ben dan ook een enorme boer. Ik moest alleen niet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga ik shoppen, mocht er iets gebeuren dan hoop ik op een mooi topic.
Is er leven op Pluto?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico dus ik stemde op elfletterig
Denk dat daar wel ergens plaats is ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er leven op Pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?
Rotterdamquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer in rotterdam.
Kunnen we Elfletterig niet hier ergens dumpen?
Daar was ik gister ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer in rotterdam.
Kunnen we Elfletterig niet hier ergens dumpen?
En die vrouw propt dat ding er gewoon in zonder dat het opvalt?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:31 schreef Karina het volgende:
Ik zie voor het eerst sinds tijden weer die topshow overspel in de liefde. De bedrogen man het de dildo vd vreemdgaande vrouw ingesmeerd met hele hete sambal![]()
Nu heeft ze een hele hete doos zegt hij ook nog
Kinderen in de trein.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit in de trein naast een papa met twee super schattige kindjes.
timmmmmm zou ze gewoon een trap verkopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit in de trein naast een papa met twee super schattige kindjes.
Dat maken we zelf wel uit, snotneus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:42 schreef d4v1d het volgende:
http://www.apple.com/nl/support/ac-wallplug-adapter/
misschien niet geheel onhandig voor de Applefags hierzo
Ok.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat maken we zelf wel uit, snotneus.
Komt een beetje pedo over met dat 'pssst'quote:
Nah, ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt een beetje pedo over met dat 'pssst'
het was toevallig een rodequote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En die vrouw propt dat ding er gewoon in zonder dat het opvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |