oeh, vertelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat Symph het nog een keer aandurfde, ik weet niet of ik dat in zijn geval had gedurfd. Eigenlijk was hij ook vastbesloten dat het gewoon klaar was, te veel ellende meegemaakt.
Verstandigquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik verlaag me niet tot het niveau van de ex.
Ik weet de maand nog.quote:
Zelfs dat niet.... Ik zou de archieven in moeten duiken... Maar dan nog is het niet zeker.. Er bestaat zelfs onduidelijkheid over het geboortejaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet de maand nog.
Denk ik, ben me al niet meer zeker...
Je bent nu 1 meter 90?quote:
Sorry, dat wist ik niet, dat is net iets te groot.quote:
Geinige dingen, stoer en toch vrouwelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
past mooi bij jullie verzamelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
o dan kom je nog net onder de 2 meter uit, valt best mee dus die schoenen.quote:
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
past mooi bij jullie verzameling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |