Ja dat willen we allemaal, maar wie moet dat zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:33 schreef VXXLL het volgende:
Frankie maakt inmiddels toch wel een behoorlijke debiel van zichzelf. Met zijn eeuwige gejank dat Ajax wel heeft gedomineerd en dat het lastig voetbal is tegen tegenstanders die zich zogenaamd ingraven
Tijd voor een nieuwe trainer na dit seizoen, met hopelijk wat fatsoenlijker voetbal
Hein Vanhaezebrouck is populair.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat willen we allemaal, maar wie moet dat zijn?
Jorge Sampaoli.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat willen we allemaal, maar wie moet dat zijn?
Denk dat zelfs Andersen verder is dan Sinkgraven, verder maakt Donny behoorlijke stappen die gaat er sowieso voorbij. Maar het is afwachten met wat er deze zomer allemaal gaat gebeuren, ik hoop dat Klaassen nog één jaar blijft, dan kun je op het middenveld een keer stappen maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Te vroeg gehaald denk ik ook ja, wat betreft zijn kwaliteit zullen we nog moeten afwachten. Met Donny die eraan komt en Klaassen die terugkomt zal hij zich wel moeten bewijzen in de minuten die hij krijgt.
Hoe hij nu speelt is (lijkt mij) ook niet echt aantonen wat zijn (gebrek aan) kwaliteit is. Hij speelt sinds lange tijd weer en komt in een team dat voor geen meter loopt, is toch niet makkelijk voor zo'n jonge speler
Kunnen beter eens opzoek naar een goede technische directeur, die wel fatsoenlijke spelers weet aan te trekken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
Louie van Gaal schijnt binnenkort weer beschikbaar te zijn.
is inderdaad het grootste probleem, spelers en collega's niet serieus nemen is nooit goed werkbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kunnen beter eens opzoek naar een goede technische directeur, die wel fatsoenlijke spelers weet aan te trekken.
Wellicht een optie om Andersen volgend jaar terug te halen en dan Sinkgraven daar een jaar te stallen. Van mij hoeft het niet persé want ik heb wel vertrouwen in Sinkgraven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs Andersen verder is dan Sinkgraven, verder maakt Donny behoorlijke stappen die gaat er sowieso voorbij. Maar het is afwachten met wat er deze zomer allemaal gaat gebeuren, ik hoop dat Klaassen nog één jaar blijft, dan kun je op het middenveld een keer stappen maken.
Van Gaal zou dat prima kunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kunnen beter eens opzoek naar een goede technische directeur, die wel fatsoenlijke spelers weet aan te trekken.
Het schaduwlijstje zit al op de bank.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:28 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch godverdomme niet te filmen dat er geld vrij komt en er dan gezocht moet worden naar een spits. Hoezo heb je als Ajax niet voor elke positie een schaduwlijstje. Helemaal voor een aanvaller moet je die paraat hebben, het is toch al even duidelijk dat het daar knelt.
lijstjes hebben ze (marc) nog nooit gehad. kijk naar jou afbeelding, hadden ze ook geen vervanger voor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:28 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch godverdomme niet te filmen dat er geld vrij komt en er dan gezocht moet worden naar een spits. Hoezo heb je als Ajax niet voor elke positie een schaduwlijstje. Helemaal voor een aanvaller moet je die paraat hebben, het is toch al even duidelijk dat het daar knelt.
shaduwlijstje speelt bij willem llquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het schaduwlijstje zit al op de bank.
Zegt veel over het beleid dat op vrijwel alle fronten faaltquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:28 schreef Catch22- het volgende:
Snap dat echt niet dat ze dat consquent falen bij een topclub accepteren. Als je kijkt naar wat er afgelopen jaren haalbaar was, zyech, luuk de jong, van dijk om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is inderdaad het grootste probleem, spelers en collega's niet serieus nemen is nooit goed werkbaar.
Netto heeft geen netwerk, Netto heeft geen inzicht, Netto is totaal ongeschikt als TD.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:28 schreef Catch22- het volgende:
Wenger is zijn netwerk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Netto heeft geen netwerk, Netto heeft geen inzicht, Netto is totaal ongeschikt als TD.
Yup, die kwam met Martial, Blind en Depay aanzetten bij United.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Gaal zou dat prima kunnen.
Dat was ook wel intens triest he, heeft nou niemand van de staf gekeken naar die man?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wenger is zijn netwerk.
Zie -> Sanogo
Een paar youtube compilaties misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat was ook wel intens triest he, heeft nou niemand van de staf gekeken naar die man?
Dat hebben ze wel. Dat is nou wat het zo pijnlijk maakt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
heeft nou niemand van de staf gekeken naar die man?
Dan zijn ze totaal ongeschikt om Ajax te leiden. Conclusie: allemaal weg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Dat is nou wat het zo pijnlijk maakt.
ja dat ging ook zo goed toen Koeman nog trainer was..quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Gaal zou dat prima kunnen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Kom op, je kunt dit niet serieus menen. Clubbrilletje okey, maar je bent alle realiteit volledig verloren. Daarbij worden wedstrijden vooral op het middenveld gespeeld en dat is bij PSV gewoon beter en volwassener.
Sowieso, mensen die Bruma nog steeds waardeloos vinden hebben dit jaar nog geen PSV gekeken, dus die zijn niet serieus te nemen.
Je bent Ajax-PSV alweer vergeten?
PSV heeft maar één probleem en dat is de chronische onderschatting van mindere tegenstanders. In alle topwedstrijden in de Eredivisie dit jaar was PSV de betere ploeg. En in de CL lieten ze zien ook te kunnen presteren in top wedstrijden als ze niet de beste waren.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:27 schreef Donnis het volgende:
[..]Onze Godenzonen zijn in alle aspecten beter dan dat hopeloze clubje uit Eindhoven. AJAX KAMPIOEN JODUUUUUUH
Alleen als de juiste club langskomt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen als de juiste club langskomt..Hele leven lang bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar hij heeft humor dus dan mag hij blijven ofzo.Groot fan van User Wotte
Naja dat noem ik geen humor meer . Begint een beetje zielig te worden als je steeds de tegenstander de schuld geeft van je eigen falenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hele leven lang bij Ajax.![]()
![]()
Maar hij heeft humor dus dan mag hij blijven ofzo.
En dat zegt watquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Heeinz het volgende:
De grootste mongool van VBL meldt zich weer zie ik
Barney.gif.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Heeinz het volgende:
De grootste mongool van VBL meldt zich weer zie ik
Wel triest dat dit waar is.quote:
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Toch triest dat ik mijn plezier moet halen uit de wedstrijden van Feyenoord ipv Ajax
Die komen we moeiteloos doorquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
De voorronde CL mogen we in ieder geval al met potlood invullen
Ik vrees dat het zelfs dan nog niet genoeg is om zijn ongelijk te bewijzenquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien is het tijd om FIFA16 of FM16 te geven aan Netto, kan hij zien hoe kansloos zijn lijstje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |