Dat hebben ze wel. Dat is nou wat het zo pijnlijk maakt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
heeft nou niemand van de staf gekeken naar die man?
Dan zijn ze totaal ongeschikt om Ajax te leiden. Conclusie: allemaal weg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Dat is nou wat het zo pijnlijk maakt.
ja dat ging ook zo goed toen Koeman nog trainer was..quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Gaal zou dat prima kunnen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Kom op, je kunt dit niet serieus menen. Clubbrilletje okey, maar je bent alle realiteit volledig verloren. Daarbij worden wedstrijden vooral op het middenveld gespeeld en dat is bij PSV gewoon beter en volwassener.
Sowieso, mensen die Bruma nog steeds waardeloos vinden hebben dit jaar nog geen PSV gekeken, dus die zijn niet serieus te nemen.
Je bent Ajax-PSV alweer vergeten?
PSV heeft maar één probleem en dat is de chronische onderschatting van mindere tegenstanders. In alle topwedstrijden in de Eredivisie dit jaar was PSV de betere ploeg. En in de CL lieten ze zien ook te kunnen presteren in top wedstrijden als ze niet de beste waren.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:27 schreef Donnis het volgende:
[..]Onze Godenzonen zijn in alle aspecten beter dan dat hopeloze clubje uit Eindhoven. AJAX KAMPIOEN JODUUUUUUH
Alleen als de juiste club langskomt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen als de juiste club langskomt..Hele leven lang bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar hij heeft humor dus dan mag hij blijven ofzo.Groot fan van User Wotte
Naja dat noem ik geen humor meer . Begint een beetje zielig te worden als je steeds de tegenstander de schuld geeft van je eigen falenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hele leven lang bij Ajax.![]()
![]()
Maar hij heeft humor dus dan mag hij blijven ofzo.
En dat zegt watquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Heeinz het volgende:
De grootste mongool van VBL meldt zich weer zie ik
Barney.gif.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Heeinz het volgende:
De grootste mongool van VBL meldt zich weer zie ik
Wel triest dat dit waar is.quote:
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Toch triest dat ik mijn plezier moet halen uit de wedstrijden van Feyenoord ipv Ajax
Die komen we moeiteloos doorquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
De voorronde CL mogen we in ieder geval al met potlood invullen
Ik vrees dat het zelfs dan nog niet genoeg is om zijn ongelijk te bewijzenquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien is het tijd om FIFA16 of FM16 te geven aan Netto, kan hij zien hoe kansloos zijn lijstje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |