Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar al die desinvesteringen die gedaan zijn om groeipercentage kunstmatig op te krikken.
Maar ik denk dat het wel meer zal zijn dan 10%. En met de snelheid waarmee die Chinese economie as we speak afkoelt kan het echt nog wel even duren voordat ze de grootste zijn.
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dominantie van 1 land is in Europa anders ook niet gewenst.
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.quote:
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Het is sowieso om verscheidene redenen ongewenst dat de Britten vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.
Overigens wilde ik direct als tweede post typen "inb4 Reya die z'n modrechten zal misbruiken" maar toen dacht ik van nee, zal heus niet en liet ik het.
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Merkwaardig hoe fok dan berekent dat de post 56% is gewijzigd. Daar klopt geen reet van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriteren
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Vooral minder strikt op het begrotingstekort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.
Hihi.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
China is ook de tweede grootste importeur in de wereld (nu al relatief kort achter de VS), een cijfer dat moeilijker te manipuleren is dan BBP vanwege de tegenpartij. Maar allemaal onzin natuurlijk.
Niet elk land importeert zoveel als China.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.
Ongetwijfeld, want geschreven door journalisten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.
Ik kon het niet quoten. Je zal moeten wachten tot ik thuis ben.quote:
"Links" ontbreekt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.
China, een soort van India.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Gemeten volgens het PPP-principe is China overigens al 's werelds grootste economie. Wisten jullie dat jongens en meisjes?
Over jongens en meisjes gesproken, van de eerste hebben ze er veel meer dan van de tweede. Dat is vast geen recept voor sociale problematiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Gemeten volgens het PPP-principe is China overigens al 's werelds grootste economie. Wisten jullie dat jongens en meisjes?
De Golfstaten zijn de enigen die per vat winst maken ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over jongens en meisjes gesproken, van de eerste hebben ze er veel meer dan van de tweede. Dat is vast geen recept voor sociale problematiek.
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef GSbrder het volgende:
China adoreren, nee, dan liever de VS.
Niet in allebei de landen zijn geweest.
Bobje komt nu eenmaal uit een PVV-regio.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?
Die doen tenminste nog aan gezinshereniging. Bij Chinezen is dat wat moeilijker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?
De destructie van andere culturen in west-China lijkt me erg interessant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?
Rotterdam zal dat ook zijn vanaf 2018. Ineens snap ik waarom hij hier naartoe wil verhuizen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Bobje komt nu eenmaal uit een PVV-regio.
De Gobiwoestijn lijkt me wel aardig ja. Hong Kong ook. Mogelijk Shanghai.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De destructie van andere culturen in west-China lijkt me erg interessant.
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Gobiwoestijn lijkt me wel aardig ja. Hong Kong ook. Mogelijk Shanghai.
Taiwan is het echte China, ja toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip.
Arme mensen, een lange muur en wolkenkrabbers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?
De Volksrepubliek zou wel veel beter af zijn met de Taiwanese overheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Taiwan is het echte China, ja toch.
En dit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Taiwan is het echte China, ja toch.
En babi pangang natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arme mensen, een lange muur en wolkenkrabbers.
quote:
Daar wonen de D66'ers van China.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.
Zoals jij deed, zeg maar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.quote:
Gewoon alle Aziatische landen op één hoop gooien, hoppa!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.
Hoor je Geert gek genoeg nou nooit over he.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.
Doen ze bij ons ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon alle Aziatische landen op één hoop gooien, hoppa!
Geert's moeder kwam uit het grootste moslimland ter wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoor je Geert gek genoeg nou nooit over he.
Resoneert niet bij het stemvee. Als je 'Indonesië' zegt denken ze 'smakelijk'.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kunnen we onze importmoslims daar niet heen brengen? Zo'n resort in Bali kost minder en is leuker dan een camping in Oranje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar hoort geen apostrof te staan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geert's moeder kwam uit het grootste moslimland ter wereld.
Goed plan. Opnieuw de boel koloniseren en dan alle Syriërs er droppen. iedereen blij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen we onze importmoslims daar niet heen brengen? Zo'n resort in Bali kost minder en is leuker dan een camping in Oranje.
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed plan. Opnieuw de boel koloniseren en dan alle Syriërs er droppen. iedereen blij.
Qua hoeveelheid manschappen en training vrees ik van niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Ryon het volgende:
Toen NL nog de scepter zwaaide in Oost telde die verzameling van eilanden zo rond de 60 miljoen inwoners. Tegenwoordig zo rond de 220 miljoen.
Zouden wij die club in militair opzicht nog steeds kunnen domineren of hoe zit dat?
Suriname kunnen we iig wel hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Ryon het volgende:
Toen NL nog de scepter zwaaide in Oost telde die verzameling van eilanden zo rond de 60 miljoen inwoners. Tegenwoordig zo rond de 220 miljoen.
Zouden wij die club in militair opzicht nog steeds kunnen domineren of hoe zit dat?
Dat wordt niks, onze bevolking haakt af als er elke dag bodybags terugkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?
Annexeer heel Syrië en Irak. Breng ze onder VN-mandaat. Geef Saudi-Arabië, Iran en Turkije inspraak over hoe het geregeld moet worden. Laat de landen pas weer zelfstandig bestuur instellen over een jaar of 50 als alles afgekoeld en veilig is.
S-A, Iran en Turkije die gaan bepalen hoe het geregeld moet worden.. Afgezien van de ongewenste westerse invloed wordt dat natuurlijk popcorntime van jewelste.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?
Annexeer heel Syrië en Irak. Breng ze onder VN-mandaat. Geef Saudi-Arabië, Iran en Turkije inspraak over hoe het geregeld moet worden. Laat de landen pas weer zelfstandig bestuur instellen over een jaar of 50 als alles afgekoeld en veilig is.
Publieke opinie is zo makkelijk te bespelen. Als het alternatief de GIGANTISCHE dreiging op aanslagen is die we nu beleven zijn een paar militairen wel te missen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt niks, onze bevolking haakt af als er elke dag bodybags terugkomen.
Maar door Syrië te bezetten neem je de dreiging van aanslagen helemaal niet weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Publieke opinie is zo makkelijk te bespelen. Als het alternatief de GIGANTISCHE dreiging op aanslagen is die we nu beleven zijn een paar militairen wel te missen.
Ik zeg helemaal niet dat zij het gaan bepalen, trollie. Ik zeg dat ze inspraak moeten krijgen omdat anders een dergelijke actie alleen maar als Westerse interventie wordt gezien. Je moet steun uit de regio hebben. Iran wil maar al te graag meewerken want die zijn hun banden met de rest van de wereld aan het aanhalen. Turkije zal willen meebeslissen over de toekomst van Koerdistan. SA kan dan niet meer afhaken want dan staan ze als enige buitenspel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
S-A, Iran en Turkije die gaan bepalen hoe het geregeld moet worden.. Afgezien van de ongewenste westerse invloed wordt dat natuurlijk popcorntime van jewelste.
Wat het volk denkt en wat daadwerkelijk aan de hand is, is niet hetzelfde. Er is momenteel geen enkel noemenswaardig risico dat mensen slachtoffer worden van een aanslag en toch zie ik wekelijks mensen op tv melden hoe bang ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar door Syrië te bezetten neem je de dreiging van aanslagen helemaal niet weg.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. De kans om bij een verkeersongeluk om te komen is een miljoen keer groter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat het volk denkt en wat daadwerkelijk aan de hand is, is niet hetzelfde. Er is momenteel geen enkel noemenswaardig risico dat mensen slachtoffer worden van een aanslag en toch zie ik wekelijks mensen op tv melden hoe bang ze wel niet zijn.
Ja, en hoe zie jij die drie precies samenwerken? Of de VS en Rusland?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat zij het gaan bepalen, trollie. Ik zeg dat ze inspraak moeten krijgen omdat anders een dergelijke actie alleen maar als Westerse interventie wordt gezien. Je moet steun uit de regio hebben. Iran wil maar al te graag meewerken want die zijn hun banden met de rest van de wereld aan het aanhalen. Turkije zal willen meebeslissen over de toekomst van Koerdistan. SA kan dan niet meer afhaken want dan staan ze als enige buitenspel.
Voila. VS, Rusland, China, Frankrijk er bij. Mooi orgaantje maken. Zonder vetorecht uiteraard.
Want het is de plicht van de EU om al die landen te ontwikkelen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:07 schreef Euribob het volgende:
De EU heeft zijn grensgebieden laten versloffen, eigen schuld dikke bult.
Nee, het is niet die plicht van de EU om dat te doen. Voelden we dat maar zo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Want het is de plicht van de EU om al die landen te ontwikkelen?
We hadden de dictaturen beter moeten ondersteunen.
Schrijf er een stukje over anders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
De pretentieuze balletjes in de SC denken weer eens een remedie voor alle wereldproblemen in de pocket te hebben.
Hoezo? Verkeersveiligheid is ook altijd wel een politiek geladen thema geweest. Bij de VVD tegenwoordig overigens niet meer met hun 130 km/h.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. De kans om bij een verkeersongeluk om te komen is een miljoen keer groter.
Maar daar hoor je ze niet over.
Dat bedoel ik, de mensen die het hardste schreeuwen dat ze bang zijn voor vluchtelingen lappen over het algemeen alle verkeersregels aan hun laarsquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo? Verkeersveiligheid is ook altijd wel een politiek geladen thema geweest. Bij de VVD tegenwoordig overigens niet meer met hun 130 km/h.
Dus?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de mensen die het hardste schreeuwen dat ze bang zijn voor vluchtelingen lappen over het algemeen alle verkeersregels aan hun laars
Vertel dat ff aan de homoseksuelen die kop eerst van een hoog gebouw zijn geflikkerd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:55 schreef Gutmensch het volgende:
Die aanslagen van ISIS stellen trouwens geen ruk voor vergeleken met de interne terreuraanslagen uit de jaren zeventig en tachtig.
Doen ze dat nu ook al in Europa?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vertel dat ff aan de homoseksuelen die kop eerst van een hoog gebouw zijn geflikkerd.
Onze huisjosti meldt zich ook weer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vertel dat ff aan de homoseksuelen die kop eerst van een hoog gebouw zijn geflikkerd.
Ik zag inderdaad dat je weer poste.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze huisjosti meldt zich ook weer.
Het is dat je iemand citeert, maar dat kunnen er zo zes verschillende mensen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze huisjosti meldt zich ook weer.
Ik posquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat je weer poste.
Die jongen heeft gewoon een zeer libertijnse kijk op het fenomeen taal.quote:
Aha, een boze libertariër.quote:Somaliër (15) opgepakt voor dodelijke steekpartij Zweden
Hij heeft wel een aantrekkelijk meisje vermoord. Dat moet zwaar wegen in de strafmaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Meer een doorsnee gelukszoeker.
Eens, belangrijk punt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantrekkelijk meisje vermoord. Dat moet zwaar wegen in de strafmaat.
Ik ben ook oprecht niet bang voor een aanslag. Dat zeg ik niet om dapper te doen of lekker te schoppen of zo, ik zie gewoon het risico niet. Vind de schietpartijen in mijn wijk gevaarlijker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. De kans om bij een verkeersongeluk om te komen is een miljoen keer groter.
Maar daar hoor je ze niet over.
Ik zie mezelf ook eerder aangereden dan opgeblazen worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook oprecht niet bang voor een aanslag. Dat zeg ik niet om dapper te doen of lekker te schoppen of zo, ik zie gewoon het risico niet. Vind de schietpartijen in mijn wijk gevaarlijker.
Pics? Bij voorkeur gemaakt toen ze nog leefde, maar ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantrekkelijk meisje vermoord. Dat moet zwaar wegen in de strafmaat.
Voordeel is dat we in de periferie doorgaans minder te vrezen hebben op allebei die terreinen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook oprecht niet bang voor een aanslag. Dat zeg ik niet om dapper te doen of lekker te schoppen of zo, ik zie gewoon het risico niet. Vind de schietpartijen in mijn wijk gevaarlijker.
Wie de behoefte voelt om homo's in elkaar te beuken is daarmee dan ook op zoek naar een gevoel van gelukzaligheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk inderdaad ook eerder het slachtoffer van gelukzoekende potenrammers te kunnen worden dan van iets stoms als een aanslag.
Heb niet de indruk dat jouw gebash je gelukkig maakt, eerder dat je zwelgt in je ellendequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie de behoefte voelt om homo's in elkaar te beuken is daarmee dan ook op zoek naar een gevoel van gelukzaligheid.
Ik weet dat je dat hoopt, Pietermans.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat jouw gebash je gelukkig maakt, eerder dat je zwelgt in je ellende
Als je gesneer en gebash je gelukkig maakt is dat eigenlijk nog veel ziekerquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat hoopt, Pietermans.
Pietje!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je gesneer en gebash je gelukkig maakt is dat eigenlijk nog veel zieker
Jij hebt zeker weinig vrienden? Ooit een mannenavondje mee mogen maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Homo's mag je bashen alle andere groepen niet want dan ben je een PVVer en een Tokkie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zou reageren hehe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie de behoefte voelt om homo's in elkaar te beuken is daarmee dan ook op zoek naar een gevoel van gelukzaligheid.
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Homo's mag je bashen alle andere groepen niet want dan ben je een PVVer en een Tokkie.
Mja, daar staat wel tegenover dat jij elk jaar tot zuurste user alhier wordt verkozen Piet. Dus je geeft zelf blijkbaar ook niet echt het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Takes on to know one.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mja, daar staat wel tegenover dat jij elk jaar tot zuurste user alhier wordt verkozen Piet. Dus je geeft zelf blijkbaar ook niet echt het goede voorbeeld.
Oh zeker, maar de mijne zijn met wilde sex, weet jij wat dat is, wilde sex? En dan bedoel ik niet met naaste familieledenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weinig vrienden? Ooit een mannenavondje mee mogen maken?
Is afkomst iets wat je aan iemand ziet en geaardheid doorgaans niet, dus eigenlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Al weet ik haast wel zeker dat als het beide even zichtbaar was dezelfde conclusie overeind zou blijven. Dus eigenlijk is deze kritische post helemaal voor niets getypt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Nog nooit in Nederland gebashet of benadeeld om mijn geaardheid, om mijn afkomst des te meer.
Ja klopt maar goed, ook wel weer zo dat Nederland hier wel echt een uitzondering in is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is afkomst iets wat je aan iemand ziet en geaardheid doorgaans niet, dus eigenlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Al weet ik haast wel zeker dat als het beide even zichtbaar was dezelfde conclusie overeind zou blijven. Dus eigenlijk is deze kritische post helemaal voor niets getypt.
Op de Veluwe geven we de voorkeur aan boerderijdieren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh zeker, maar de mijne zijn met wilde sex, weet jij wat dat is, wilde sex? En dan bedoel ik niet met naaste familieleden
Ik denk dat jij mensen hun vormen van humor vaak niet herkent en dan aanziet voor iets anders dat negatief is.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja klopt maar goed, ook wel weer zo dat Nederland hier wel echt een uitzondering in is.
Sinds wanneer? Was toch altijd minderjarige dochters?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de Veluwe geven we de voorkeur aan boerderijdieren.
Golden Shower?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Elkaar en anderen een beetje in de zeik nemen is nou eenmaal wat wij Nederlandse mannen doen. Dat is ons handelsmerk.
Snap ik dit in het geval van Koos overigens wel, want journalisten met humor bestaan niet. Allemaal zure lui, verbitterd door het vooruitzicht dat hun branche binnenkort niet meer bestaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mensen hun vormen van humor vaak niet herkent en dan aanziet voor iets anders dat negatief is.
Koos Tak denkt dat het zo hoort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap ik dit in het geval van Koos overigens wel, want journalisten met humor bestaan niet. Allemaal zure lui, verbitterd door het vooruitzicht dat hun branche binnenkort niet meer bestaat.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Post nou even een pic van dat slachtoffer van het Europese immigratiebeleid.
Wat een Ossie is het toch ook, bah.quote:
We zijn de PvdA'ers van het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap ik dit in het geval van Koos overigens wel, want journalisten met humor bestaan niet. Allemaal zure lui, verbitterd door het vooruitzicht dat hun branche binnenkort niet meer bestaat.
Hehe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn de PvdA'ers van het bedrijfsleven.
Drones komen niet in bodybags.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt niks, onze bevolking haakt af als er elke dag bodybags terugkomen.
Ze willen weten waarom de rechter die genoemde criteria kennelijk niet heel zwaar vond wegen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef Tchock het volgende:
Jongens, wat betekent deze zin?
"Leg uit wat de reden zou kunnen zijn dat de [rechter] in de [zaak] zich aan deze criteria betrekkelijk weinig gelegen heeft laten liggen."
En dit is een tentamenvraag. Zulke bewoordingen zouden verboden moeten worden.
Weten wij veel, jij studeert die onzin.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef Tchock het volgende:
"Leg uit wat de reden zou kunnen zijn dat de [rechter] in de [zaak] zich aan deze criteria betrekkelijk weinig gelegen heeft laten liggen."
True, maar Syrië met alleen drones koloniseren lijkt me nog niet mogelijk.quote:
Als ik het antwoord op de tentamenvragen wist hoefde ik niet meer te studeren wijsneus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weten wij veel, jij studeert die onzin.
We hebben het nog niet geprobeerd. Gewoon de instellingen veranderen van "potentiele terrorist" naar "free for all" en in een maand of twee zijn alle Syriers dood.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
True, maar Syrië met alleen drones koloniseren lijkt me nog niet mogelijk.
Ah, oké. Dat klinkt wel logisch in combinatie met het modelantwoord ook. Thanks!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze willen weten waarom de rechter die genoemde criteria kennelijk niet heel zwaar vond wegen.
Harder studeren dan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik het antwoord op de tentamenvragen wist hoefde ik niet meer te studeren wijsneus.
I like your thinking.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben het nog niet geprobeerd. Gewoon de instellingen veranderen van "potentiele terrorist" naar "free for all" en in een maand of twee zijn alle Syriers dood.
Kwestie van tijd voordat ik ze me weer genocide-prediker noemen.quote:
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ik ze me weer genocide-prediker noemen.
Klopkoek leeft nog steeds in die tijd. Alweer 4-6 jaar geleden, toen wij nog jeugdige tieners waren met weelderige kapsels.quote:
Dan heeft Klopkoek het nog enigszins bij het juiste eind. Hier is iedereen veranderd in een softe bejaarde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopkoek leeft nog steeds in die tijd. Alweer 4-6 jaar geleden, toen wij nog jeugdige tieners waren met weelderige kapsels.
Dan kan je er net zo goed een paar neutronenbommen op gooienquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben het nog niet geprobeerd. Gewoon de instellingen veranderen van "potentiele terrorist" naar "free for all" en in een maand of twee zijn alle Syriers dood.
Kom kom, niet roddelen over users die hier niet posten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopkoek leeft nog steeds in die tijd. Alweer 4-6 jaar geleden, toen wij nog jeugdige tieners waren met weelderige kapsels.
Het wordt niet per se makkelijker als er 'bewijs X' staat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef Tchock het volgende:
Ook een goed idee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan kan je er net zo goed een paar neutronenbommen op gooien
Huh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wordt niet per se makkelijker als er 'bewijs X' staat.
Dat is zonde van de olie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan kan je er net zo goed een paar neutronenbommen op gooien
Roddelen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom kom, niet roddelen over users die hier niet posten.
Hihi weet je wel hoeveel Kloppie is aangekomen.quote:
Note.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi weet je wel hoeveel Kloppie is aangekomen.
Kom maar op, heb er toch al zoveel door jou en Reya.quote:
Laatste is toch al weer 9 maanden geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom maar op, heb er toch al zoveel door jou en Reya.
Moet je nagaan hoe actief ik nog ben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laatste is toch al weer 9 maanden geleden.
Zegt ie net nog dat iedereen hier in slaap is gevallen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Qua scherpte wel, lijkt verdomme wel een theehuis. Maar dan met een Veluwse dronken potenrammer ergens in 't hoekje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zegt ie net nog dat iedereen hier in slaap is gevallen.
Ik bedoel dat je zelf ook nogal braaf bent geworden. Verder heb je natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Qua scherpte wel, lijkt verdomme wel een theehuis. Maar dan met een Veluwse dronken potenrammer ergens in 't hoekje.
En in de andere hoek een gestoorde Marxist van 12.
Van wanneer is mijn laatste note?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juristen doen net of hun tentamens wat voorstellen met hele gewichtige vraagstellingen. Wiskundigen zetten er gewoon 'bewijs X' neer.quote:
Wat een rare vergelijking. Juridische tentamens hebben niet één vast antwoord, wiskundige wel (behalve misschien de wijze waarop je tot je antwoord komt).quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Juristen doen net of hun tentamens wat voorstellen met hele gewichtige vraagstellingen. Wiskundigen zetten er gewoon 'bewijs X' neer.
Komt omdat ik anders elke keer door die mods hier eraf geknald wordt. Heb geen keus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zelf ook nogal braaf bent geworden. Verder heb je natuurlijk gelijk.
Waar zijn de gloriedagen gebleven dat wij elkaar nog ongehinderd in de haren konden vliegen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat ik anders elke keer door die mods hier eraf geknald wordt. Heb geen keus.
Niet één vast antwoord en dan nog ervoor zakken; dat is pas triest dan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking. Juridische tentamens hebben niet één vast antwoord, wiskundige wel (behalve misschien de wijze waarop je tot je antwoord komt).
Begraven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de gloriedagen gebleven dat wij elkaar nog ongehinderd in de haren konden vliegen.
Nee, de laatste note die ik aan VS heb gegeven.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet één vast antwoord en dan nog ervoor zakken; dat is pas triest dan.
Ik vroeg naar mijn eigen notesquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de laatste note die ik aan VS heb gegeven.
Duidelijk. En het is abo.quote:Verder mag je braaf een abbo kopen als je meer wil weten over je notes.
Het is abbo, maar ook abonnement.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg naar mijn eigen notes
[..]
Duidelijk. En het is abo.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Gaat bij mij meestal fout als ze grenzen stellen aan de lengte van je antwoord. Als ik ongelimiteerde ruimte krijg zak ik zelden.
Lijkt me wel prettig. Tentamens waar je antwoord moet geven in tweets.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Gaat bij mij meestal fout als ze grenzen stellen aan de lengte van je antwoord. Als ik ongelimiteerde ruimte krijg zak ik zelden.
Enige keer dat we een heel essay mochten schrijven als tentamen had ik een 9quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Halverwege geven ze 't op qua lezen en geven ze maar een zesje voor de moeite.
Zelfs dat mocht ik al niet zeggen.quote:
Je bent geen held in beknopt antwoorden dus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige keer dat we een heel essay mochten schrijven als tentamen had ik een 9
Het vak dat ik nu leer beperkt elk antwoord op 3 regels. Had een 4,5.
Ik zag het, maar ik denk dat we gewoon milder zijn geworden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dat mocht ik al niet zeggen.
Ook al is het de waarheid.
DE WAARHEID MAG NIET GEZEGD WORDEN!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dat mocht ik al niet zeggen.
Ook al is het de waarheid.
Onjuist; "wat is de wortel van 4?" heeft twee antwoorden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking. Juridische tentamens hebben niet één vast antwoord, wiskundige wel (behalve misschien de wijze waarop je tot je antwoord komt).
Nee, helemaal nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent geen held in beknopt antwoorden dus.
"Wortel 4" is ook gewoon een prima antwoord.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onjuist; "wat is de wortel van 4?" heeft twee antwoorden.
Ach kom nou, het ligt er gewoon zó dik bovenop dat de site geen geld en bezoekers meer genereert. Maar enfin. Prima.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DE WAARHEID MAG NIET GEZEGD WORDEN!!
Bet, hoe is het?quote:
Nee, "wat is de wortel van 4" heeft één antwoord, namelijk "-2 v 2"quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onjuist; "wat is de wortel van 4?" heeft twee antwoorden.
Wat is dat voor geneuzel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietWas wel binnen een half uur klaar (stond 2 uur voor). Sowieso een heel raar tentamen; je kreeg elke keer twee vragen waarvan je er ééntje moest beantwoorden. Deed je beide, dan telt alleen de slechtste.
Onjuist. Jij, ik, de rest van POL. Op z'n minst.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom nou, het ligt er gewoon zó dik bovenop dat de site geen geld en bezoekers meer genereert. Maar enfin. Prima.
Ah oke en als mijn vriend me vraagt of ik slechts 1 persoon doe dan zeg ik ja tuurlijk joh, de enige is "jij v die v zus v zo".quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, "wat is de wortel van 4" heeft één antwoord, namelijk "-2 v 2"
Vier ik vrijdag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je een beetje een leuke verjaardag?
Alsof jij goed bent in wiskunde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke en als mijn vriend me vraagt of ik slechts 1 persoon doe dan zeg ik ja tuurlijk joh, de enige is "jij v die v zus v zo".
Alsof die ouwe daarvan vreten kan als een paar jaar geleden. Niet voor niets die heilige kruistocht tegen adblock en die verwoede pogingen linkjes in de posts te krijgen en strenger te filteren op content.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onjuist. Jij, ik, de rest van POL. Op z'n minst.
Ze is verliefd op je?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Vier ik vrijdag.
Mijn ex heeft vandaag een bekentenis afgelegd...........
Welk vak is het uberhaupt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ik heb echt een grondige hekel aan dit vak.
Oh jee. Let wel een beetje op wat je daarover schrijft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Vier ik vrijdag.
Mijn ex heeft vandaag een bekentenis afgelegd...........
Nee, want één persoon kan niet meerdere personen zijn. Het antwoord op een wiskunde vraag kan wel meerdere uitkomsten zijn, maar die zijn wel één antwoord (je krijgt punten aftrek als je niet alle uitkomsten opschrijft ondanks dat je antwoord wel klopt).quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke en als mijn vriend me vraagt of ik slechts 1 persoon doe dan zeg ik ja tuurlijk joh, de enige is "jij v die v zus v zo".
Laatst hoorde ik over een nog raarder systeem.quote:
Dat zijn dan ook goden van de wiskunde. Toch wel twee hele algebra-vakken in de propedeuse.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo goed als een bouwkundige natuurlijk.
Dat is de WFT.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik over een nog raarder systeem.
Voor elk goed antwoord krijg je één punt, voor elk fout antwoord gaat er eentje af, en als je een vraag níet invult verandert er niets. Zo kan iemand die op een tentamen méér goede antwoorden heeft gegeven dan een ander, toch een lager cijfer krijgen.
Eén antwoord invullen die je zeker weet: score van 100%.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor elk goed antwoord krijg je één punt, voor elk fout antwoord gaat er eentje af, en als je een vraag níet invult verandert er niets. Zo kan iemand die op een tentamen méér goede antwoorden heeft gegeven dan een ander, toch een lager cijfer krijgen.
Ben blij dat ik daar niets meer mee hoef te doen.quote:
Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht mastervak voor studenten publiekrecht (straf-, staats-, bestuurs- of gezondheidsrecht). Het is nogal een allegaartje van beginselen, schrijvers, ideeën, stromingen. En met dus die vage kuttentamens die je ook nog op een computer moet maken.quote:
Kaas neukt gewoon één rechtspersoon. Heel het ledenbestand van Mannenvereniging De Hitsige Heren wordt uitgewoond.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want één persoon kan niet meerdere personen zijn. Het antwoord op een wiskunde vraag kan wel meerdere uitkomsten zijn, maar die zijn wel één antwoord (je krijgt punten aftrek als je niet alle uitkomsten opschrijft ondanks dat je antwoord wel klopt).
Same here, en ik laat ze ook lekker verlopen. Hoef die functies ook niet meer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niets meer mee hoef te doen.
Haha, zo zijn de micro-economie tentamens van Bob en mij ook vormgegeven. Grappig zijn die.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal fappen op Robbespierre.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht mastervak voor studenten publiekrecht (straf-, staats-, bestuurs- of gezondheidsrecht). Het is nogal een allegaartje van beginselen, schrijvers, ideeën, stromingen. En met dus die vage kuttentamens die je ook nog op een computer moet maken.
Ja, maar cijfers worden wel vastgesteld aan de hand van het aantal behaalde punten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén antwoord invullen die je zeker weet: score van 100%.
2 punten voor een goed antwoord, 1 voor een vraagteken en 0 voor een fout antwoord.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wie is dat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal fappen op Robbespierre.
Zoiets... "Ik realiseer me nu pas weer wat voor geweldige vent jij bent en dat ik je toch echt wel mis als mijn maatje.....quote:
Het zal inderdaad een multiple choice tentamen zijn geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, zo zijn de micro-economie tentamens van Bob en mij ook vormgegeven. Grappig zijn die.
Overigens heb je daarmee exact dezelfde verwachte waarde. Ze zijn niet oneerlijk, ze vormen vanwege loss aversion enkel een incentive om niet te gokken maar enkel te antwoorden wanneer je redelijk zeker van je zaak bent.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wie is dat?
Grapje zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wie is dat?
Ah, dat dan weer wel. Nou ja, bij multiple gok is het een goed systeem om de gokkans weg te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar cijfers worden wel vastgesteld aan de hand van het aantal behaalde punten.
Matige troll tjock.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie klaar met jammeren en kan iemand dan vertellen wie het is?
Was niet helemaal onverwacht natuurlijk. Je hebt het ook allemaal knap gedaan met de kids en de rest.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoiets... "Ik realiseer me nu pas weer wat voor geweldige vent jij bent en dat ik je toch echt wel mis als mijn maatje.....
Begon net weer te huilen toen ze de kinderen kwam brengen.
Bij ons wordt voor MC-tentamens altijd aangehouden dat een voldoende behaald is bij 1/x+1/2e van het aantal punten. Waarbij x het aantal opties voor de mc-vragen is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat dan weer wel. Nou ja, bij multiple gok is het een goed systeem om de gokkans weg te halen.
Dit is niet op google te vinden. En natuurlijk blijf is netjes.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee. Let wel een beetje op wat je daarover schrijft.
Het lijkt me heel lastig voor je, dat ze nu weer toenadering zoekt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dit is niet op google te vinden. En natuurlijk blijf is netjes.
Thx. Gaat ook prima zo. Wel vermoeiend maar goed te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was niet helemaal onverwacht natuurlijk. Je hebt het ook allemaal knap gedaan met de kids en de rest.
Hoe is het met 't nieuwe vrouwtje?
Ja, wat Kaas al zei. Zal er ook mee te maken hebben dat het een medisch tentamen was. Liever een medicus die iets even níet behandelt op basis van een gok, dan iemand die de gok wel waagt, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat dan weer wel. Nou ja, bij multiple gok is het een goed systeem om de gokkans weg te halen.
Valt wel mee. Mijn rouwproces is voorbij. Zij krijgt hem nu..... Heeft niks en niemand meer. Dat doet me wel wat pijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me heel lastig voor je, dat ze nu weer toenadering zoekt.
House M.D. leerde mij iets anders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wat Kaas al zei. Zal er ook mee te maken hebben dat het een medisch tentamen was. Liever een medicus die iets even níet behandelt op basis van een gok, dan iemand die de gok wel waagt, natuurlijk.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar fijn om te horen dat je het goed hebt met je nieuwe liefde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mijn rouwproces is voorbij. Zij krijgt hem nu..... Heeft niks en niemand meer. Dat doet me wel wat pijn
Het zien van zulk geluk kan natuurlijk ook steken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Thx. Gaat ook prima zo. Wel vermoeiend maar goed te doen.
Met t nieuwe vrouwtje gaat het perfect. Aardige meid en zijn stapel op elkaar.
LUPUS!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
House M.D. leerde mij iets anders.
Dat is denk ik ook de oorzaak.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zien van zulk geluk kan natuurlijk ook steken.
Voldoende tijd voor de kinderen heeft ze wel.
Het wasquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een multiple choice tentamen zijn geweest.
Heb haar verteld dat ze hier niet meer moet huilen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar fijn om te horen dat je het goed hebt met je nieuwe liefde.
Noem een priemgetal boven de miljoen heeft anders oneindig veel antwoorden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net gedaan. En ik zie dat al mijn notes tot een week geleden in NWS heb opgelopenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de laatste note die ik aan VS heb gegeven.
Verder mag je braaf een abbo kopen als je meer wil weten over je notes.
Ik zie geen reden waarom dat niet representatief zou zijn voor de werkelijkheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
House M.D. leerde mij iets anders.
Dat vind ik verstandig. Waren de kinderen erbij? Voor hun moet het toch ook moeilijk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb haar verteld dat ze hier niet meer moet huilen.
Abbo afsluiten op een gratis website.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Net gedaan. En ik zie dat al mijn notes tot een week geleden in NWS heb opgelopen
Copuleer ze.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef betyar het volgende:
Maar goed efkes in bad. Meisje komt vanavond.
Hen*quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik verstandig. Waren de kinderen erbij? Voor hun moet het toch ook moeilijk zijn.
ZACHORDOISIS!quote:
Het ene infinity is het andere niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Noem een priemgetal boven de miljoen heeft anders oneindig veel antwoorden.
Een site waar je heel veel komt niet financieel willen steunenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abbo afsluiten op een gratis website.
Maar het is dan óf een priemgetal boven de miljoen, óf niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ééntje. Je hoeft er toch maar één te noemen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga je hier een wijze les uit trekken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Net gedaan. En ik zie dat al mijn notes tot een week geleden in NWS heb opgelopen
Wij zouden met z'n tweetjes al 85% van de gevallen oplossen.quote:
Hun alleen als er bezit achter komt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nou een van de weinige taalkwesties waarover ik altijd twijfel
De vraag is, zouden we het willen oplossen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zouden met z'n tweetjes al 85% van de gevallen oplossen.
Ik zal proberen het te onthouden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun alleen als er bezit achter komt.
Het eerste lijkt mij 1.000.001.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lever gratis content aan voor de site.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een site waar je heel veel komt niet financieel willen steunen
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vraag is, zouden we het willen oplossen?
Deel dat eens door 101?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het eerste lijkt mij 1.000.001.
Dat je in NWS nog steeds notes krijgt als je PVV'ers noemt wat ze zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga je hier een wijze les uit trekken?
Hun fietsen naar huis.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun alleen als er bezit achter komt.
Hun fiets
Hun huis
Hun tuin
Je krijgt er een note als je een PVV'er PVV'er noemt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat je in NWS nog steeds notes krijgt als je PVV'ers noemt wat ze zijn.
Helaas.
Fietsen is in deze geen bezit maar een werkwoord.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hun fietsen naar huis.
Want zij zijn ook eigenaar van de fietsen waarop ze zitten.
Ik hoor het al, je leert er niets van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat je in NWS nog steeds notes krijgt als je PVV'ers noemt wat ze zijn.
Helaas.
Als je ze fascist of NSB'er noemt wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je krijgt er een note als je een PVV'er PVV'er noemt?
Het zijn zeker socialisten. Zoveel is zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je ze fascist of NSB'er noemt wel.
Terwijl die PVV toch overduidelijk een nationaalsocialistische beweging is.
Als je je medicijnen niet hebt gehad allicht.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je ze fascist of NSB'er noemt wel.
Terwijl die PVV toch overduidelijk een nationaalsocialistische beweging is.
Dat was ook mijn volgende gok, maar ik durfde het niet te postenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fietsen is in deze geen bezit maar een werkwoord.
Wijsneus.
Nee. De oudste heeft het er heel.moeilijk mee. De jongste praat veel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik verstandig. Waren de kinderen erbij? Voor hun moet het toch ook moeilijk zijn.
Hier zou ik voor noten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn zeker socialisten. Zoveel is zeker.
Hij schrijft het voor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Geeft...... Voorschrift nou taaladvies?
Deal with it.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Kaas- het volgende:
Geeft...... Voorschrift nou taaladvies?
Wow.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal with it.
Gisteren was ik ook al genuanceerd, mooi man.
Neuken?quote:
Heb je al een afspraak gemaakt in de SOA-kliniek voor na carnaval?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deal with it.
Gisteren was ik ook al genuanceerd, mooi man.
Hoeft niet, ik heb een strippenkaart.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gemaakt in de SOA-kliniek voor na carnaval?
Zijn voorhanden, uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb een strippenkaart.
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je dus mooi in mijn topic reageren.
Ach, wat sneu. Maar ik begrijp dat je je meisje vanavond ziet. Veel plezier!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. De oudste heeft het er heel.moeilijk mee. De jongste praat veel.
Het is wel duidelijk dat juristen weinig van wiskunde snappen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ééntje. Je hoeft er toch maar één te noemen?
Tsja, zo kun je het ook zien natuurlijk.quote:NVB: Klassenmaatschappij keert terug door aanscherpen hypotheekeisen
Bankiers, de ware hoeders van het gewone volk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je het ook zien natuurlijk.
Ze hebben al die paupers uit hun onderklasse getrokken en een hypotheek geschonken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bankiers, de ware hoeders van het gewone volk.
Wij komen op voor de armen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bankiers, de ware hoeders van het gewone volk.
Zit ik kennelijk toch in de goeie klassequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je het ook zien natuurlijk.
Nouuuuuu...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zit ik kennelijk toch in de goeie klasse
En geeft ze wat om tegenop te kijken.quote:
Hé, ga ergens anders generaliseren. Ik ben best goed in wiskunde. Wis B + D gehaald op vwo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat juristen weinig van wiskunde snappen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé, ga ergens anders generaliseren. Ik ben best goed in wiskunde. Wis B + D gehaald op vwo.
quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie.
Robespierre was een Frans advocaat en staatsman tijdens de Franse Revolutie. Hij trad op de voorgrond tijdens het Schrikbewind en was verantwoordelijk voor een groot aantal arrestaties en slachtoffers van de guillotine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |