Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar al die desinvesteringen die gedaan zijn om groeipercentage kunstmatig op te krikken.
Maar ik denk dat het wel meer zal zijn dan 10%. En met de snelheid waarmee die Chinese economie as we speak afkoelt kan het echt nog wel even duren voordat ze de grootste zijn.
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dominantie van 1 land is in Europa anders ook niet gewenst.
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.quote:
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Het is sowieso om verscheidene redenen ongewenst dat de Britten vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd aan de OP? Hij lijkt het zelfde.
Overigens wilde ik direct als tweede post typen "inb4 Reya die z'n modrechten zal misbruiken" maar toen dacht ik van nee, zal heus niet en liet ik het.
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de UK er bij blijven. De EU kan ook niet draaien op alleen stabiliteit tussen Frankrijk en Duitsland nu Frankrijk steeds mediterraner wordt qua politiek.
Merkwaardig hoe fok dan berekent dat de post 56% is gewijzigd. Daar klopt geen reet van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een punt weggehaald, enkel om u te irriteren
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook niet lang meer. Dit is een mooie nageboorte van de Amerikaanse investeringen geïnitieerd tijdens 2008. En de aanvullingen van Iran. En de spilziekte van alle andere olieproducenten.
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blessing in disguise is dat de olieprijzen laag liggen. Dus hoewel de groei tegenvalt is energie voor China nog wel even goedkoop.
Vooral minder strikt op het begrotingstekort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt linkser? Want ze hebben Hollande volgens mij nket gekozen voor zijn standpunten maar vooral om het feit dat hij niet Sarkozy was. Valt allemaal wel mee lijkt me.
Hihi.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
China is ook de tweede grootste importeur in de wereld (nu al relatief kort achter de VS), een cijfer dat moeilijker te manipuleren is dan BBP vanwege de tegenpartij. Maar allemaal onzin natuurlijk.
Niet elk land importeert zoveel als China.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt voor olie-importerend land.
Ongetwijfeld, want geschreven door journalisten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.
Ik kon het niet quoten. Je zal moeten wachten tot ik thuis ben.quote:
"Links" ontbreekt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Economist is een slecht, amateuristisch en onbetrouwbaar blad, zo leerde Lyrebird me.
China, een soort van India.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Gemeten volgens het PPP-principe is China overigens al 's werelds grootste economie. Wisten jullie dat jongens en meisjes?
Over jongens en meisjes gesproken, van de eerste hebben ze er veel meer dan van de tweede. Dat is vast geen recept voor sociale problematiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Gemeten volgens het PPP-principe is China overigens al 's werelds grootste economie. Wisten jullie dat jongens en meisjes?
De Golfstaten zijn de enigen die per vat winst maken ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik las in the Economist dat Saudi Arabië en Iran doorgaan met olie pompen totdat de prijzen op $10 p/b liggen. En aangezien de Amerikanen blijven fracken uit ideologische opvattingen, zie ik geen enkel land snel afhaken. Brazilie, Rusland, Nigeria en Venezuela kunnen olie-inkomsten niet missen, het Midden-Oosten heeft mot met elkaar, dus gunt de buurman geen stijgende prijzen.
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over jongens en meisjes gesproken, van de eerste hebben ze er veel meer dan van de tweede. Dat is vast geen recept voor sociale problematiek.
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef GSbrder het volgende:
China adoreren, nee, dan liever de VS.
Niet in allebei de landen zijn geweest.
Bobje komt nu eenmaal uit een PVV-regio.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?
Die doen tenminste nog aan gezinshereniging. Bij Chinezen is dat wat moeilijker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U bent tegen extra vluchtelingen hoor ik?
De destructie van andere culturen in west-China lijkt me erg interessant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?
Rotterdam zal dat ook zijn vanaf 2018. Ineens snap ik waarom hij hier naartoe wil verhuizen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Bobje komt nu eenmaal uit een PVV-regio.
De Gobiwoestijn lijkt me wel aardig ja. Hong Kong ook. Mogelijk Shanghai.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De destructie van andere culturen in west-China lijkt me erg interessant.
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Gobiwoestijn lijkt me wel aardig ja. Hong Kong ook. Mogelijk Shanghai.
Taiwan is het echte China, ja toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip.
Arme mensen, een lange muur en wolkenkrabbers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel veelvuldig in de VS. Is er iets in China het bezoeken waard?
De Volksrepubliek zou wel veel beter af zijn met de Taiwanese overheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Taiwan is het echte China, ja toch.
En dit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Taiwan is het echte China, ja toch.
En babi pangang natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arme mensen, een lange muur en wolkenkrabbers.
quote:
Daar wonen de D66'ers van China.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.
Zoals jij deed, zeg maar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker de rijke plaatsen waar alles werkt wil bezoeken en doen alsof je in China bent zou ik naar Hongkong, Macau en Taipei gaan. Heb je ook gewoon een fantastische trip. Al doe je jezelf dan enorm tekort.
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.quote:
Gewoon alle Aziatische landen op één hoop gooien, hoppa!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.
Hoor je Geert gek genoeg nou nooit over he.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is in het grootste moslimland ter wereld.
Doen ze bij ons ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon alle Aziatische landen op één hoop gooien, hoppa!
Geert's moeder kwam uit het grootste moslimland ter wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoor je Geert gek genoeg nou nooit over he.
Resoneert niet bij het stemvee. Als je 'Indonesië' zegt denken ze 'smakelijk'.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kunnen we onze importmoslims daar niet heen brengen? Zo'n resort in Bali kost minder en is leuker dan een camping in Oranje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar hoort geen apostrof te staan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geert's moeder kwam uit het grootste moslimland ter wereld.
Goed plan. Opnieuw de boel koloniseren en dan alle Syriërs er droppen. iedereen blij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen we onze importmoslims daar niet heen brengen? Zo'n resort in Bali kost minder en is leuker dan een camping in Oranje.
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed plan. Opnieuw de boel koloniseren en dan alle Syriërs er droppen. iedereen blij.
Qua hoeveelheid manschappen en training vrees ik van niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Ryon het volgende:
Toen NL nog de scepter zwaaide in Oost telde die verzameling van eilanden zo rond de 60 miljoen inwoners. Tegenwoordig zo rond de 220 miljoen.
Zouden wij die club in militair opzicht nog steeds kunnen domineren of hoe zit dat?
Suriname kunnen we iig wel hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Ryon het volgende:
Toen NL nog de scepter zwaaide in Oost telde die verzameling van eilanden zo rond de 60 miljoen inwoners. Tegenwoordig zo rond de 220 miljoen.
Zouden wij die club in militair opzicht nog steeds kunnen domineren of hoe zit dat?
Dat wordt niks, onze bevolking haakt af als er elke dag bodybags terugkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?
Annexeer heel Syrië en Irak. Breng ze onder VN-mandaat. Geef Saudi-Arabië, Iran en Turkije inspraak over hoe het geregeld moet worden. Laat de landen pas weer zelfstandig bestuur instellen over een jaar of 50 als alles afgekoeld en veilig is.
S-A, Iran en Turkije die gaan bepalen hoe het geregeld moet worden.. Afgezien van de ongewenste westerse invloed wordt dat natuurlijk popcorntime van jewelste.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken hè. Zou herkolonisatie niet een mogelijke oplossing zijn voor het probleem in Syrië?
Annexeer heel Syrië en Irak. Breng ze onder VN-mandaat. Geef Saudi-Arabië, Iran en Turkije inspraak over hoe het geregeld moet worden. Laat de landen pas weer zelfstandig bestuur instellen over een jaar of 50 als alles afgekoeld en veilig is.
Publieke opinie is zo makkelijk te bespelen. Als het alternatief de GIGANTISCHE dreiging op aanslagen is die we nu beleven zijn een paar militairen wel te missen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt niks, onze bevolking haakt af als er elke dag bodybags terugkomen.
Maar door Syrië te bezetten neem je de dreiging van aanslagen helemaal niet weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Publieke opinie is zo makkelijk te bespelen. Als het alternatief de GIGANTISCHE dreiging op aanslagen is die we nu beleven zijn een paar militairen wel te missen.
Ik zeg helemaal niet dat zij het gaan bepalen, trollie. Ik zeg dat ze inspraak moeten krijgen omdat anders een dergelijke actie alleen maar als Westerse interventie wordt gezien. Je moet steun uit de regio hebben. Iran wil maar al te graag meewerken want die zijn hun banden met de rest van de wereld aan het aanhalen. Turkije zal willen meebeslissen over de toekomst van Koerdistan. SA kan dan niet meer afhaken want dan staan ze als enige buitenspel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
S-A, Iran en Turkije die gaan bepalen hoe het geregeld moet worden.. Afgezien van de ongewenste westerse invloed wordt dat natuurlijk popcorntime van jewelste.
Wat het volk denkt en wat daadwerkelijk aan de hand is, is niet hetzelfde. Er is momenteel geen enkel noemenswaardig risico dat mensen slachtoffer worden van een aanslag en toch zie ik wekelijks mensen op tv melden hoe bang ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar door Syrië te bezetten neem je de dreiging van aanslagen helemaal niet weg.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja bizar is dat. De kans om bij een verkeersongeluk om te komen is een miljoen keer groter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat het volk denkt en wat daadwerkelijk aan de hand is, is niet hetzelfde. Er is momenteel geen enkel noemenswaardig risico dat mensen slachtoffer worden van een aanslag en toch zie ik wekelijks mensen op tv melden hoe bang ze wel niet zijn.
Ja, en hoe zie jij die drie precies samenwerken? Of de VS en Rusland?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat zij het gaan bepalen, trollie. Ik zeg dat ze inspraak moeten krijgen omdat anders een dergelijke actie alleen maar als Westerse interventie wordt gezien. Je moet steun uit de regio hebben. Iran wil maar al te graag meewerken want die zijn hun banden met de rest van de wereld aan het aanhalen. Turkije zal willen meebeslissen over de toekomst van Koerdistan. SA kan dan niet meer afhaken want dan staan ze als enige buitenspel.
Voila. VS, Rusland, China, Frankrijk er bij. Mooi orgaantje maken. Zonder vetorecht uiteraard.
Want het is de plicht van de EU om al die landen te ontwikkelen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:07 schreef Euribob het volgende:
De EU heeft zijn grensgebieden laten versloffen, eigen schuld dikke bult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |