Correct, maar na 450 topics hierover hebben we het wel gesnaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Na automobilisten die geen richting aangeven op rotondes, is dat dan ook een van de meest terechte klachten!

Wilde ik net op "Invoeren" klikken...quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Correct, maar na 450 topics hierover hebben we het wel gesnapt

Sorry man, van mij mag je hem alsnog posten!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wilde ik net op "Invoeren" klikken...

Wat een grafherrie.quote:

Ja, nog steeds aan het wachten...quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:39 schreef Geerd het volgende:
Boodschappen doen in de regen tering klote

Is het dusdanig ver?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, nog steeds aan het wachten...

Maja vaak boeit het mij ook niet, als ik vrij heb trek ik toch de broek uit en als ik moet werken trek ik een andere aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, nog steeds aan het wachten...

Hoe gaat het met jouw avondmaal?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja vaak boeit het mij ook niet, als ik vrij heb trek ik toch de broek uit en als ik moet werken trek ik een andere aan

quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, intuïtief een extra lading zaad geproduceerd.

Zie pic waquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw avondmaal?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |