Correct, maar na 450 topics hierover hebben we het wel gesnaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Na automobilisten die geen richting aangeven op rotondes, is dat dan ook een van de meest terechte klachten!
Wilde ik net op "Invoeren" klikken...quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Correct, maar na 450 topics hierover hebben we het wel gesnapt
Sorry man, van mij mag je hem alsnog posten!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wilde ik net op "Invoeren" klikken...
Wat een grafherrie.quote:
Ja, nog steeds aan het wachten...quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:39 schreef Geerd het volgende:
Boodschappen doen in de regen tering klote
Is het dusdanig ver?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, nog steeds aan het wachten...
Maja vaak boeit het mij ook niet, als ik vrij heb trek ik toch de broek uit en als ik moet werken trek ik een andere aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, nog steeds aan het wachten...
Hoe gaat het met jouw avondmaal?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja vaak boeit het mij ook niet, als ik vrij heb trek ik toch de broek uit en als ik moet werken trek ik een andere aan
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, intuïtief een extra lading zaad geproduceerd.
Zie pic waquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw avondmaal?
Ik moet nog repeteren vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:51 schreef M4rc0 het volgende:
Ik hoef mijn huis niet meer uit vanavond
Geerd die de goede leeft kent en ons verlicht met wijze woordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Geerd het volgende:
Mooie dagen zijn dat morgen lekker vrij beetje zuipen ondertussen keer door die pan roeren filmpje kijken muziek !!
Hachee?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Huisje begint al lekker te ruiken !!
Chill!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef Geerd het volgende:
Even vlees en uien snijden !!
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zin om moeite te doen alleen als ik vrij ben doe ik even lekker gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
Hier is net een pizza de oven ingegaan. Net terug van het sporten en geen zin om echt moeite te gaan doen![]()
Zo meteen pizza naar binnen werken, voetballen kijken en lekka zuipen
Ik vind het af en toe wel leuk om te koken, maar meestal doe ik het omdat ik gewoon lekker eten wil hebben en niet het geld hem om iedere avond uit te gaan etenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om moeite te doen alleen als ik vrij ben doe ik even lekker gek![]()
![]()
EPquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Braddie het volgende:
Ik hoor in de wandelgangen iets over het bandje waar ik in zit en een EP
Ik noem het altijd een kort albumquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
EP![]()
Elektronische Plaat![]()
Ik ben 10, wat is dit?
Dus gewoon een klein album als het ware. Maar wel vetjes als jullie die gaan opnemen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik noem het altijd een kort album
Het is zeg maar een soort "Singles album" Er staan maar 3 - 4 tracks op over het algemeen. Dit album duurt ook niet langer dan een kleine 15 minuten waarschijnlijk!
Omdat het ook geen "echt" Album is maar dus een EP. Ik vind het lastig om uit te leggen want daar stopt mijn kennis van de opbouw van albums redelijk
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus gewoon een klein album als het ware. Maar wel vetjes als jullie die gaan opnemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |