Als je een maandje vergeet te betalen krijg je ook nog eens een verhoging erbij, moet je niet willen hebbenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Na die post van jouw moest ik aan die brief denken, hij is al oud maar hij blijft grappig.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
Hahaha, degene die dit heeft verzonnen moet een lintje krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diegene die hem geschreven heeft zuipt de rest van zijn leven gratis in de kroeg. Als die gaat stappen gewoon die brief 10 keer uitprinten en aan de barman laten lezen. Die geeft je gegarandeerd de hele avond gratis bier als je verteld dat jij die hebt geschrevenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha, degene die dit heeft verzonnen moet een lintje krijgen
Als je top crimineel bent dat is de politie wel je beste vriend, vooral als het hoofd je 5 miljoen gulden helpt wit te wassenquote:
Nee, ik ben serieus.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort vaklui zijn wel de beste om aan je auto te laten sleutelen! Mannen die al drie kwart van hun leven aan auto's werken, alles al hebben gezien en gewoon recht door zee zijn.Vak monteurs
Waren ze maar nooit aan de Euro begonnen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je top crimineel bent dat is de politie wel je beste vriend, vooral als het hoofd je 5 miljoen gulden helpt wit te wassen
Terechte klacht!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waren ze maar nooit aan de Euro begonnen.
Inderdaad.. Guldenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waren ze maar nooit aan de Euro begonnen.
Een DVD hurenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad.. Gulden
Als jongetje van 10 je rapport laten zien, naar je opa en oma toen, een joet (Jut?) Krijgen en daar van de halve snoepwinkel kunnen leeg kopen + voor een weekend een VHS band kunnen huren
Tegenwoordig krijg je 5 euro voor dat zelfde rapport, en dan kan je als je mazzel hebt alleen de DVD nog huren voor het weekend
Brein getiptquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een DVD huren![]()
Niet gewoon netflix hebben en de rest downloaden
Ik speel onder een hoedje met Brein, ze weten ervan en gedogen het sinds ik de knokploeg bij ze langs heb gestuurd!quote:
Dat was bijwijze van, in 2007 bij Videoland moest je welquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een DVD huren![]()
Niet gewoon netflix hebben en de rest downloaden
Ik ging in de lijst "nieuwe topic's" kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terechte klacht!
Zou er bijna een topic over openen! wacht eens even......
Was meer omdat er iedere drie maanden wel een euro/gulden topic geopend wordtquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:33 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik ging in de lijst "nieuwe topic's" kijken
Na automobilisten die geen richting aangeven op rotondes, is dat dan ook een van de meest terechte klachten!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer omdat er iedere drie maanden wel een euro/gulden topic geopend wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |