Ja absoluut, maandag liep ik naast iemand met een tattoo over zijn gezicht. ik zou die niet aannemenquote:
Zo iemand komt ook regelmatig bij mij in de super... Ik vind dat net iets te .....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut, maandag liep ik naast iemand met een tattoo over zijn gezicht. ik zou die niet aannemenWas trouwens een lekker buurtje in Noord
Ik kan me niet voorstellen dat er spijt komt naarmate ouder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iemand komt ook regelmatig bij mij in de super... Ik vind dat net iets te .....
Vroeger ja ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger juist hennarood haar met een zwarte lok
Ja maar wel mooi van jezelf... ik word bruin/rood danquote:
gezwelligquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:04 schreef Mickeys het volgende:
En vandaag voegen we maar weer 2 namen aan het rijtje doden van 2016
Abe Vigoda
en
"Black"
Wordt anders verdomde gezellig daar "boven"quote:
kwartettenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Mickeys het volgende:
eh.... ik heb ergens iets gemist qua "spaaractie"
Mag ik van jou, ehm, uit de serie 'Mortuarium', de kaart 'Rigor mortis'?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef sacha het volgende:
leuk doden sparen![]()
er liggen voor dit jaar al 3 kaartjes in de la
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets andersquote:
Ow... dan moet ik altijd aan eh... was het Toon Hermans denken:quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets anders
en mag ik dan van jou uit de serie lelijke voorkantjes de boot?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik van jou, ehm, uit de serie 'Mortuarium', de kaart 'Rigor mortis'?
ik ga ze weer bewarenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets anders
Neem dan ook echte medicijnen in plaats van klavertjes 4 en rendiermos...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie nu alweer klaar met snotneuzen?
Ik ben nog bezig
awww, nog een ziekequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog bezig
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem dan ook echte medicijnen in plaats van klavertjes 4 en rendiermos...
3 dagen koorts nu alquote:
Ik zat net nog even te stomen..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog bezig
Vanmorgen ook al gedaan, neus zit nu nog vollerquote:
Ik mis de citroen grok en de paracethemolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.
Dat zeg ik, neem echte medicijnen tegen de verkoudheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.
Hotcoldrex...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mis de citroen grok en de paracethemol
Kan ook, maar vers is natuurlijk beterquote:
Vincent...?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt ziek, maar ik heb wat last van een oor zonder pijn
Zoekjijruzieofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen met een gare weerstand.Neem eens iets vaker die pizza van Piet_Piraat.
vorige winter was ik zowat de hele winter ziek, ik vind dit al een aardige verbetering. Met clienten die over je heen proesten en collega's die ziek doorwerkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd bruine suiker met rum en daarop sinaasappelsap en citroensap ... ik was nog lang geen 16 of zo ....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook, maar vers is natuurlijk beter
Met extra knoflook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Citroen gooi ik door de thee en paracetamol hielp helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mis de citroen grok en de paracethemol
kun je dat roken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, neem echte medicijnen tegen de verkoudheid.
Xylometazoline en dat soort hardcore stuff...
Luister eens jij! Toevallig krijg ik wereldrecepten van een griet, waardoor mijn weerstand eenvoudigweg zķ'n boost kreeg, dat ik bij -12 in een tochtige schuur nog geen kou vat ja!quote:
Nee joh.. snuiven, door een rietjequote:
Friesland is altijd als laatste aan de beurt.quote:
Ow... oke, danishetgoedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Luister eens jij! Toevallig krijg ik wereldrecepten van een griet, waardoor mijn weerstand eenvoudigweg zķ'n boost kreeg, dat ik bij -12 in een tochtige schuur nog geen kou vat ja!
Dat lukt nu even niet.quote:
één paracetamol is géén paracetamolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Citroen gooi ik door de thee en paracetamol hielp helemaal niks.
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.quote:
Met daarbij de vraag, breng je het zelf in, of moet ik het even doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.
Daarom gooide ik er twee naar binnen. En als dat niet helpt.quote:
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.
dus straks in lente krijg ik de winter griep?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland is altijd als laatste aan de beurt.
elke dag voor langere tijd?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom gooide ik er twee naar binnen. En als dat niet helpt.
Je moest 'm zelf in je reet stoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...
Niet visualiseren, MM, niet doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moest 'm zelf in je reet stoppen.
Ja en dan die ik ook weer mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
dus straks in lente krijg ik de winter griep?
Die heeft ook de zeevaartschool gedaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof is
Wat een toeval, die van mij is ook doof maar ze heeft een apparaat gekregen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof is
om de paar uur maar koorts zakte niet. Nooit eerder zo gehad. Dus maar Ibuprofen gehaald en het is iets minder nu.quote:
Dat is op Fok! sowieso niet verstandig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet visualiseren, MM, niet doen...
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ook de zeevaartschool gedaan?
dat wil die van mij niet want zij is niet doof, iedereen praat gewoon te zachtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een toeval, die van mij is ook doof maar ze heeft een apparaat gekregen nu.
Ze kon niet alles meer volgen en dan is het lastig dirigeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wil die van mij niet want zij is niet doof, iedereen praat gewoon te zacht
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?
Ik wil niet weten waar ze de anti conceptie pil in gestopt heeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?
En daar werd ze doof van?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Over 2 weken overdracht en betaling van dat huis en is ze nog grootste erfgenaam ook. Een kwart.
aw, gossiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de medicijnen voor haar leukemie.
moeders en Toyota's, ik zie een verbandquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw doet mantelzorg nu samen met 2 andere zussen, anders stapt ze zelf in haar Toyota Yaris om naar ziekenhuis te rijden.
Waar stopten ze die dan inquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de medicijnen voor haar leukemie.
Ik heb een Mazda nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
moeders en Toyota's, ik zie een verband
En die haalt ze zelf op in haar Toyotaquote:
Ik zie geen verbandquote:
Wanneer dochters niet rijden, doet ze het zelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En die haalt ze zelf op in haar Toyota
We kunnen ze misschien een keer bij elkaar zetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ja jij ja, we hadden het over je schoonmoeder
Nee, helaas, die zie ik ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kunnen ze misschien een keer bij elkaar zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik niet meer, maar ze is een schatje...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je ook nog een schoonmoeder?
Die van mij ook hoor maar ze regelt graag alles.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet meer, maar ze is een schatje...
Ze leeft niet meer?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het echt getroffen met mijn schoonmoeder
Die van mij kookt al 60 jaar elke week hetzelfde ... Dus kinderen weten dan en dan is er dat zaterdags is er paella, .. vroeger schoof bijna de hele familie aan, mannetje of 15-20 .. Maar de laatste jaren wordt het wel minder, de paellapan is nog wel steeds even groot. Volgende keer maar weer eens langs..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor maar ze regelt graag alles.
Sjapo voor mamma Symph dus..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het echt getroffen met mijn schoonmoeder
De uitgedroogde rollade van mijn schoonmoeder was elk jaar weer feest met kerstmis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij kookt al 60 jaar elke week hetzelfde ... Dus kinderen weten dan en dan is er dat zaterdags is er paella, .. vroeger schoof bijna de hele familie aan, mannetje of 15-20 .. Maar de laatste jaren wordt het wel minder, de paellapan is nog wel steeds even groot. Volgende keer maar weer eens langs..
De maaltijden die ze maakt zijn OK.. Ook niet bijzonder en ik kreeg wel altijd extra ...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De uitgedroogde rollade van mijn schoonmoeder was elk jaar weer feest met kerstmis.
Mijn Duitse zwager en ik gingen altijd de oven bewaken in de keuken naast de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De maaltijden die ze maakt zijn OK.. Ook niet bijzonder en ik kreeg wel altijd extra ...
Half in de tuin om ook nog te kunnen roken en drinken ...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Duitse zwager en ik gingen altijd de oven bewaken in de keuken naast de koelkast.
Nee dat is de mijne nooit gelukt...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft me een keer onderuit gezopen op een bruiloft.
Deur stond open en tuin zat er gelijk achter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Half in de tuin om ook nog te kunnen roken en drinken ...
Schoonvader die toen nog leefde zat achter het stuur met mijn vrouw naast 'm en heeft de 100 km met zijn hoofd geschud wanneer hij in de binnenspiegel keek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is de mijne nooit gelukt...
Fijn te horen dat het zo goed klikt ..quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ze is echt tof. Binnen 5 minuten was het al ok tussen ons.
Die is het altijd eens met mijn keuze na 3 dagen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is die gevallen bij mevrouw Piraat?
Oh, ze vindt m dus al leuk... mooiquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het altijd eens met mijn keuze na 3 dagen.
Zelfs de spoiler vind ze handig met achteruit rijden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ze vindt m dus al leuk... mooi
de reden dat mijn oom en tante auto's met spoiler hadden: anders kon mijn mini tante niet achteruit rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de spoiler vind ze handig met achteruit rijden.
Zo'n kont aan een auto na stationcar is even wennen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de reden dat mijn oom en tante auto's met spoiler hadden: anders kon mijn mini tante niet achteruit rijden
Nee, maar ik doe wel mn best om vroeger te gaan slapen.. Mo volgens mij ook, want die zie ik ook bijna elke ochtend al voor 10 uur online hierquote:
Draai nu slaapmuziek op de radio.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe wel mn best om vroeger te gaan slapen.. Mo volgens mij ook, want die zie ik ook bijna elke ochtend al voor 10 uur online hier
Ah je hebt al 4 kijkers... Op de R49 site krijg ik irritante pop ups ... dus die klik ik meestal gelijk weer weg..quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai nu slaapmuziek op de radio.
Gewoon gelijk http://radio49.nl/listen.plsquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je hebt al 4 kijkers... Op de R49 site krijg ik irritante pop ups ... dus die klik ik meestal gelijk weer weg..
Ja weet ik ook wel ... Maar geen zin vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon gelijk http://radio49.nl/listen.pls
Zeikmuts.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel ... Maar geen zin vanavond
Nee, tis gewoon een gebreid ding die strak over mn kop en oren gaatquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je ook van die flappen er aan voor de oren die je omlaag kan doen op de fiets?
Ah zo'n Zuid-Amerikaanse gebreide muts met van die touwtjes eraan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, tis gewoon een gebreid ding die strak over mn kop en oren gaat
Nee helemaal niets eraanquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah zo'n Zuid-Amerikaanse gebreide muts met van die touwtjes eraan.
Morguh, ik draai me toch nog een keertje lekker om............quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe wel mn best om vroeger te gaan slapen.. Mo volgens mij ook, want die zie ik ook bijna elke ochtend al voor 10 uur online hier
goed idee, even lachenquote:Op woensdag 27 januari 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Sacha en Leandra kunnen nu lachen wanneer ze mijn notes bekijken.
met dit grijze weer is het wel goed om even te lachenquote:
het doet hier stormquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
met dit grijze weer is het wel goed om even te lachen
het weer doet stomquote:
Ja toen al welquote:
Ik denk niet dat dat de bedoeling is zonder dat daar een reden voor isquote:Op woensdag 27 januari 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Sacha en Leandra kunnen nu lachen wanneer ze mijn notes bekijken.
Roken en drankquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:29 schreef sacha het volgende:
oh dear, de hoeksteen van de samenleving is in gevaar door een reclamespotje![]()
http://nos.nl/artikel/208(...)publieke-omroep.html
Ik heb die spotjes 3 jaar geleden langs zien komen, nu zie ik ze niet meer.. Misschien moeten die SGPers ens met de tijd mee en actuele misstanden aan de orde brengen..quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:29 schreef sacha het volgende:
oh dear, de hoeksteen van de samenleving is in gevaar door een reclamespotje![]()
http://nos.nl/artikel/208(...)publieke-omroep.html
SGP én met de tijd meegaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die spotjes 3 jaar geleden langs zien komen, nu zie ik ze niet meer.. Misschien moeten die SGPers ens met de tijd mee en actuele misstanden aan de orde brengen..
Begin net aan mn eerste..quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:41 schreef Mickeys het volgende:
Morning...
Voor de zekerheid alvast 3 bakken leut naar binnen geslagen... tijd voor nummer 4
OK , maar dan nog lukt me dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ben om 7 uur begonnen, valt wel mee
Welkom terug.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mensen moeten eens ophouden met die belerende spotjes, het is me om het even waar het over gaat, laat me gewoon met rust, het gaat je geen zak aan hoe ik mijn leven leef.
Ik heb de boze nog meegekregenquote:
Troost je, gisteren waaide je anders van je fiets.. Ik was in ieder geval niet blij om met losse haren buiten te lopen... pfffquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mistroostig weer hier, het miezert.![]()
En vandaag moet ik er echt uit op de fiets, gisteren niet gedaan....
Dat is een ramp, dan zie ik niks meer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Troost je, gisteren waaide je anders van je fiets.. Ik was in ieder geval niet blij om met losse haren buiten te lopen... pfff
Snurkbeugel? Zoiets als dat je tong op dezelfde plek in je mond blijft zitten of zo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:20 schreef sararaats het volgende:
hier is het ook druilerig. ik krijg morgen een snurkbeugel. dan kan ik voor altijd met een gerust hart op reis hehe.
Met sollicitatiegesprek? Snuggere opmerkingquote:
http://www.snurken.org/index.php/behandelingen/de-snoerexrquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snurkbeugel? Zoiets als dat je tong op dezelfde plek in je mond blijft zitten of zo?
Jawel, ik heb hier een diadeem liggen, maar omdat ik in huis toch altijd mijn leesbril op mijn kop heb gebruik ik dat ding zelden.quote:
Als vrouw kan dat best, maar als man loop je dan voor lul..quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Met sollicitatiegesprek? Snuggere opmerking
quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.snurken.org/index.php/behandelingen/de-snoerexr
Had ik net zogoed mijn elastiekje in kunnen doen, dat wou ik nu juist niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat best, maar als man loop je dan voor lul..
Knotje doe ik vaker. Of knotje, gewoon achter de boel vastknopen....quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had ik net zogoed mijn elastiekje in kunnen doen, dat wou ik nu juist niet.
En mannen mogen tegenwoordig ook, met dank aan de voetballers
Zelfs zo'n achterlijk knotje of zoiets
hahaha ja. dat viel me op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had ik net zogoed mijn elastiekje in kunnen doen, dat wou ik nu juist niet.
En mannen mogen tegenwoordig ook, met dank aan de voetballers
Zelfs zo'n achterlijk knotje of zoiets
Ja maar, ja maar... toch niet zo'n nepopvulgevaldinges?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knotje doe ik vaker. Of knotje, gewoon achter de boel vastknopen....
Nee, gewoon een soort dubbele knoop erin maken, geen attributen erin.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... toch niet zo'n nepopvulgevaldinges?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet er maar zin in hebben.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kwam gisteren deze vrouw tegen die haar wenkbrauwen had laten tatoeëren.En dus ook harst... jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Maar zelfs in dit geval vind ik dat het haar keuze is, en heb ik er geen moeite mee, hoewel het natuurlijk geen gezicht is...quote:
Categorie Tokkiequote:
Noem Tokkies maar mildquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik nog mild uitgedrukt.
Maar goed, ik zou met een boog om die meid heenlopen, niet mijn type.quote:
Als je je ogen dicht doet "als je haar doet", zie je er niks vanquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar goed, ik zou met een boog om die meid heenlopen, niet mijn type.
Dat weet ik niet, geen idee op welke plekken ze piercings heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet "als je haar doet", zie je er niks van
Daar is ook een topic over 'mislukte' tatoos, dito.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
In LIF heb je een topicreeks over lelijke wenkbrauwen, hilarisch
Oh jee... Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
ik word misselijk van dat topicquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Die pics heb je weggehaald.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
Ik kom zelden in LIF, ja misschien in een vuilniszak maar verder niet
OW.. ik heb m gevondenquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ehm... ik doelde op de wenkbrauwen... maar ik heb 0 tatoo'squote:
Jawel, ik keek er anderhalve week geleden even en die van Shoef waren toen verdwenen.quote:
nahquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.... Per ongeluk dan misschien..
Praktisch al jouw foto's zijn binnen no-time altijd verdwenen, dus ik kijk er niet meer van op eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.... Per ongeluk dan misschien..
ik kan m nievindennie... alleen iets over verwijderen.. Heb je linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is ook een topic over 'mislukte' tatoos, dito.
Moet ik zoeken..quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik kan m nievindennie... alleen iets over verwijderen.. Heb je linkje?
Dankquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
LIF / Compleet verneukte en rare tattoo's #6
Is lachen.quote:
Ik heb vorig jaar met het einde van 40+ toen wel een hoop verwijderd, dat klopt wel..quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Praktisch al jouw foto's zijn binnen no-time altijd verdwenen, dus ik kijk er niet meer van op eigenlijk
Bijna al jouw foto's van nu zijn ook weg hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met het einde van 40+ toen wel een hoop verwijderd, dat klopt wel..
Oh waarom dat nu weer dan... Ik heb niets gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bijna al jouw foto's van nu zijn ook weg hoor
Verwijderd (of automatisch verwijderd) op de site waar ze op stonden, dan zijn ze daarna hier ook niet meer zichtbaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh waarom dat nu weer dan... Ik heb niets gedaan
Jij gebruikt geen imgur, maar een service waarbij de foto's na een mnd? weer verdwenen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh waarom dat nu weer dan... Ik heb niets gedaan
De meeste van me zelf post ik vanaf imgur onder mn account en daar staan ze nogquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verwijderd (of automatisch verwijderd) op de site waar ze op stonden, dan zijn ze daarna hier ook niet meer zichtbaar
Het viel me op toen ik laatst terug wilde kijken dat de jouwe pleitte waren, en Mick was het dus ook opgevallen...ik weet het verder ook niet..quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste van me zelf post ik vanaf imgur onder mn account en daar staan ze nog
Ondanks dat het heel veel geld kost, vind ik het wel tof dat deze uitvindingen er nu zijn. En sowieso beter dan met zo'n gigantisch apparaat over je mond en hoofd heen moet gaan slapen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
kost wel heel veel geldmaar ik ga ervoor hehe
*Shocked*quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is lachen.
Staat er geen tatoo van een van jullie tussen?![]()
dat wel. het lijkt op een nachtbeugel en die heb ik al gedragen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ondanks dat het heel veel geld kost, vind ik het wel tof dat deze uitvindingen er nu zijn. En sowieso beter dan met zo'n gigantisch apparaat over je mond en hoofd heen moet gaan slapen.
Geeft niet, wij modderen hier ook maar gewoon wat aan hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand er wat van zegt: het is niet dat ik jullie niet meer leuk vind hoor, maar dat modden is best wel tijdrovend in een subforum dat weinig tot niet aan zelfmoderatie doet
Goed lezen! wel leuk.. 2 x niet is welquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
hebben jullie het al gehoord?
Leandra vindt ons niet meer leuk
ik ben blij dat ik niet in jouw pantoffels staquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand er wat van zegt: het is niet dat ik jullie niet meer leuk vind hoor, maar dat modden is best wel tijdrovend in een subforum dat weinig tot niet aan zelfmoderatie doet
Als je goed kijkt zie je dat in de post van FANN jouw foto's door haar via tinypic zijn geupload. Die van jou is van imgur en misschien dat jij ze verplaatst of zo binnen imgur of verwijderd... dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:00 schreef chufi het volgende:
Inde post van Fann staat ie nog wel...
LIF / Fok!kers in een vuilniszak
Alle foto's die ik recent geplaatst heb gingen via imgur en die staan er nog.....quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat in de post van FANN jouw foto's door haar via tinypic zijn geupload. Die van jou is van imgur en misschien dat jij ze verplaatst of zo binnen imgur of verwijderd... dat weet ik niet.
Als je verplaatst krijgt je foto een nieuw ID... ik vermoed dat het zoiets is. Zocht al op gebruikersnaam van Chufi maar die bestaat nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alle foto's die ik recent geplaatst heb gingen via imgur en die staan er nog.....
beter dat dan een open dirquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je verplaatst krijgt je foto een nieuw ID... ik vermoed dat het zoiets is. Zocht al op gebruikersnaam van Chufi maar die bestaat niet
Mogen we je tattoo nog wel bewonderen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oeh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Dat wordt betalen, ik zou het sowieso gewoon betalen, maakt me geen reet uit, ik gun ze het plezier van mijn ergernis helemaal niet , ik lach er gewoon om.quote:Een 27-jarige Rotterdammer heeft een boete gekregen, omdat hij zonder gordel in een politiebusje zat. Hij stapt naar de rechter, want hij was geboeid toen hij werd bekeurd.
Bron?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt betalen, ik zou het sowieso gewoon betalen, maakt me geen reet uit, ik gun ze het plezier van mijn ergernis helemaal niet , ik lach er gewoon om.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)litiebus-boete.dhtmlquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron?
Kan toch helemaal niet, hij had die gordel nooit om kunnen doen, hoe kan hij er dan wel verantwoordelijk voor zijn?
Ah, zelf een paar keer de gordel losgemaakt...quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)litiebus-boete.dhtml
Daarom, onzin, maar ik zou me er helemaal niet druk om maken dus, het is te zot voor woorden, die zou ik er dus ook niet aan vuil maken.
Vind het wel grappig om te lezen, zo zie je maar weer hoe de sterke arm hier opereert.![]()
Ik denk niet dat ie er wakker van zal liggen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zelf een paar keer de gordel losgemaakt...
Gratis extra boete voor een vervelende arrestant.
Spelen met helium is leuk...quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:30 schreef sararaats het volgende:
mijn laptop stijgt op als een vliegtuig hihi
Wat een slappe lul zeg...quote:
Misschien heeft zijn vrouw wel haren op de tanden en groeien ze zelfs door haar bovenlip heen, ik zou dan ook angst hebben.quote:
Dat je zo'n wijf vrouw dan uitzoekt om een relatie mee aan te gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn vrouw wel haren op de tanden en groeien ze zelfs door haar bovenlip heen, ik zou dan ook angst hebben.
Misschien had ie ze niet voor het uitzoeken....quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je zo'n wijf vrouw dan uitzoekt om een relatie mee aan te gaan.
blijf dan in god's/alah's naam vrijgezelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien had ie ze niet voor het uitzoeken....
Eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
blijf dan in god's/alah's naam vrijgezel
Maar jij is ook vrijgezel(lig)quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer eens wat anders dan "de hond in de pot vinden"kat in t bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ja, volgens de burgerlijke stand ben ik gescheiden.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer eens wat anders dan "de hond in de pot vinden"Mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Volgens de burgerlijke stand ben ik zelfs 2 maal de gewezen echtgenote van.....quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de burgerlijke stand ben ik gescheiden.
Maar dat komt op hetzelfde neer.
Het gaat dus niet meer over schoonmoeders hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de burgerlijke stand ben ik gescheiden.
Maar dat komt op hetzelfde neer.
pfff. praat me niet van S.M. De eerste was echt een heks en de 2e had net aan een IQ van 81quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat dus niet meer over schoonmoeders hier
81 nog wel zeg. Kon ze wel tot zover tellen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
pfff. praat me niet van S.M. De eerste was echt een heks en de 2e had net aan een IQ van 81
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens de burgerlijke stand ben ik zelfs 2 maal de gewezen echtgenote van.....
Ze is dan ook geen ezelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Ach, ik heb geen spijt, het heeft me toch nog iets moois opgeleverd.quote:
Dus ex-schoonmoedrs tellen niet meer mee?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat dus niet meer over schoonmoeders hier
Nog net aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
81 nog wel zeg. Kon ze wel tot zover tellen?
Dat wat Drakin zegt:quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
quote:
Ex-S.M. zijn geen S.M. meer.. simpelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ex-schoonmoedrs tellen niet meer mee?
Zeg nooit nooit... dat deed ik ook na mijn eerste en ik trapte er verdomme voor een 2 keer zelfs in.. Mijn allerergste fout van mijn leven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen spijt, het heeft me toch nog iets moois opgeleverd.
Maar een tweede keer gaat er nooit van komen.
neequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ex-schoonmoedrs tellen niet meer mee?
Spam eerst deze vol danquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze mag dicht, volgende onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |