Ja absoluut, maandag liep ik naast iemand met een tattoo over zijn gezicht. ik zou die niet aannemenquote:
Zo iemand komt ook regelmatig bij mij in de super... Ik vind dat net iets te .....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut, maandag liep ik naast iemand met een tattoo over zijn gezicht. ik zou die niet aannemenWas trouwens een lekker buurtje in Noord
Ik kan me niet voorstellen dat er spijt komt naarmate ouder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iemand komt ook regelmatig bij mij in de super... Ik vind dat net iets te .....
Vroeger ja ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger juist hennarood haar met een zwarte lok
Ja maar wel mooi van jezelf... ik word bruin/rood danquote:
gezwelligquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:04 schreef Mickeys het volgende:
En vandaag voegen we maar weer 2 namen aan het rijtje doden van 2016
Abe Vigoda
en
"Black"
Wordt anders verdomde gezellig daar "boven"quote:
kwartettenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Mickeys het volgende:
eh.... ik heb ergens iets gemist qua "spaaractie"
Mag ik van jou, ehm, uit de serie 'Mortuarium', de kaart 'Rigor mortis'?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef sacha het volgende:
leuk doden sparen![]()
er liggen voor dit jaar al 3 kaartjes in de la
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets andersquote:
Ow... dan moet ik altijd aan eh... was het Toon Hermans denken:quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets anders
en mag ik dan van jou uit de serie lelijke voorkantjes de boot?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik van jou, ehm, uit de serie 'Mortuarium', de kaart 'Rigor mortis'?
ik ga ze weer bewarenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen doet een maand en dan hebben we volgend jaar 12 setjes... Daar kunnen we wel gezellig mee kwartetten onder het genot van een goed glas wijn of iets anders
Neem dan ook echte medicijnen in plaats van klavertjes 4 en rendiermos...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie nu alweer klaar met snotneuzen?
Ik ben nog bezig
awww, nog een ziekequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog bezig
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem dan ook echte medicijnen in plaats van klavertjes 4 en rendiermos...
3 dagen koorts nu alquote:
Ik zat net nog even te stomen..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog bezig
Vanmorgen ook al gedaan, neus zit nu nog vollerquote:
Ik mis de citroen grok en de paracethemolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.
Dat zeg ik, neem echte medicijnen tegen de verkoudheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ibuprofen en zoutoplossing, honing en sinaasappelen meneer.
Hotcoldrex...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mis de citroen grok en de paracethemol
Kan ook, maar vers is natuurlijk beterquote:
Vincent...?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt ziek, maar ik heb wat last van een oor zonder pijn
Zoekjijruzieofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen met een gare weerstand.Neem eens iets vaker die pizza van Piet_Piraat.
vorige winter was ik zowat de hele winter ziek, ik vind dit al een aardige verbetering. Met clienten die over je heen proesten en collega's die ziek doorwerkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd bruine suiker met rum en daarop sinaasappelsap en citroensap ... ik was nog lang geen 16 of zo ....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook, maar vers is natuurlijk beter
Met extra knoflook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Citroen gooi ik door de thee en paracetamol hielp helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mis de citroen grok en de paracethemol
kun je dat roken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, neem echte medicijnen tegen de verkoudheid.
Xylometazoline en dat soort hardcore stuff...
Luister eens jij! Toevallig krijg ik wereldrecepten van een griet, waardoor mijn weerstand eenvoudigweg zó'n boost kreeg, dat ik bij -12 in een tochtige schuur nog geen kou vat ja!quote:
Nee joh.. snuiven, door een rietjequote:
Friesland is altijd als laatste aan de beurt.quote:
Ow... oke, danishetgoedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Luister eens jij! Toevallig krijg ik wereldrecepten van een griet, waardoor mijn weerstand eenvoudigweg zó'n boost kreeg, dat ik bij -12 in een tochtige schuur nog geen kou vat ja!
Dat lukt nu even niet.quote:
één paracetamol is géén paracetamolquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Citroen gooi ik door de thee en paracetamol hielp helemaal niks.
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.quote:
Met daarbij de vraag, breng je het zelf in, of moet ik het even doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.
Daarom gooide ik er twee naar binnen. En als dat niet helpt.quote:
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het internaat van de zeevaartschool kreeg je voor al dat soort klachten een zetpil van de dokter.
dus straks in lente krijg ik de winter griep?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland is altijd als laatste aan de beurt.
elke dag voor langere tijd?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom gooide ik er twee naar binnen. En als dat niet helpt.
Je moest 'm zelf in je reet stoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het een zetpil was die de dokter inbracht...
Niet visualiseren, MM, niet doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moest 'm zelf in je reet stoppen.
Ja en dan die ik ook weer mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
dus straks in lente krijg ik de winter griep?
Die heeft ook de zeevaartschool gedaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof is
Wat een toeval, die van mij is ook doof maar ze heeft een apparaat gekregen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap nu ook opeens waarom mijn schoonmoeder zo doof is
om de paar uur maar koorts zakte niet. Nooit eerder zo gehad. Dus maar Ibuprofen gehaald en het is iets minder nu.quote:
Dat is op Fok! sowieso niet verstandig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet visualiseren, MM, niet doen...
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ook de zeevaartschool gedaan?
dat wil die van mij niet want zij is niet doof, iedereen praat gewoon te zachtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een toeval, die van mij is ook doof maar ze heeft een apparaat gekregen nu.
Ze kon niet alles meer volgen en dan is het lastig dirigeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wil die van mij niet want zij is niet doof, iedereen praat gewoon te zacht
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?
Ik wil niet weten waar ze de anti conceptie pil in gestopt heeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ze was zeer verbaasd dat een zetpil in haar reet moest, dus ik zei, je stopt hem zeker altijd in je oor?
En daar werd ze doof van?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Over 2 weken overdracht en betaling van dat huis en is ze nog grootste erfgenaam ook. Een kwart.
aw, gossiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de medicijnen voor haar leukemie.
moeders en Toyota's, ik zie een verbandquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw doet mantelzorg nu samen met 2 andere zussen, anders stapt ze zelf in haar Toyota Yaris om naar ziekenhuis te rijden.
Waar stopten ze die dan inquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de medicijnen voor haar leukemie.
Ik heb een Mazda nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
moeders en Toyota's, ik zie een verband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |