Dat mag ie ook niet. Alleen in een parkeervak voor vergunninghouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat dat ding überhaupt op straat mag staan.
Heb je weer een auto?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat mag ie ook niet. Alleen in een parkeervak voor vergunninghouders.
Ja, een Ford Ka inderdaad. Maar wel een normale donkerblauwe.quote:
Dat is dan wel een hele lange dag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Tchock het volgende:
Een caissière vroeg net hoe oud ik was en ik wist het niet meer
Lange dag.
Nu thuis. Beentjes omhoog. Eighties muziek aan. Als ik een bakje borrelnootjes op mijn buik kon balanceren was ik Erik.quote:
Hoe weet ze anders of je senior citizen discount krijgt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:
Als een cassière mij zou vragen hoe oud ik ben zou ik haar vragen of ze wil neuken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:
Als een cassière mij zou vragen hoe oud ik ben zou ik haar vragen of ze wil neuken.
Cassieres kunnen 15 zijn, dus linke soep.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:
Daar hoort een koosnaampje bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof door de bocht
[ afbeelding ]
Kaka.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar hoort een koosnaampje bij.
Nee, wel 16.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cassieres kunnen 15 zijn, dus linke soep.
Waarom is dat? Kunnen vullers nog wel 15 zijn?quote:
Naja prima toch. Leuk weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, een Ford Ka inderdaad. Maar wel een normale donkerblauwe.
Dat lijkt me de Ford Flikker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar hoort een koosnaampje bij.
Ja maar als je die je laat vullen dan komt oom agent eraan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is dat? Kunnen vullers nog wel 15 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |