ik heb hier iig 6 actief postende kloonsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:05 schreef Faeroer het volgende:
Als niemand hier post, is dit dan een droom?
Hebben ze alle 6 gains?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb hier iig 6 actief postende kloons
Fopje, HeaN82 en smegmanus zijn de mods van ONZquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:07 schreef Klokov het volgende:
Tally zie ik hier nooit, is die nog wel ONZ-mod? Heb de lijst uit et ONZ-feedback topic gehaald.
sry bby ben al wegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Tegen mods kan ik maar 1 ding zeggen.
Oprotten homo's.
Beter updaten ze het ONZ-feedback topic even. Dank voor deze informatie HUGE. Zou graag zien dat de ONZ-mods jouw niveau van professionaliteit kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fopje, HeaN82 en smegmanus zijn de mods van ONZ
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter updaten ze het ONZ-feedback topic even. Dank voor deze informatie HUGE. Zou graag zien dat de ONZ-mods jouw niveau van professionaliteit kunnen benaderen.
Welke punt en welke website?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom linkt die punt nou naar die ene website???
iemand van de vaste posters heeft een aardig belang in die shopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom linkt die punt nou naar die ene website???
Weet je al hoe je op de Roid sectie komt??quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
iemand van de vaste posters heeft een aardig belang in die shop
als je wil weten wie zie whatsapp
Dit klinkt echt kaolo domquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
Is veilige verbinding hoor die sectie want er staat HTTPS in de link
mag ik vragen als je me wil vertellen waarom je hardcore vrouwenhater bent geworden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:28 schreef Beach het volgende:
als ik er zo uit zou zien zou ik ook hardcore mannenhaatster en feministe worden
flikker opquote:
geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je me wil vertellen waarom je hardcore vrouwenhater bent geworden?
heel simpelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef fathank het volgende:
beach is altijd zo lekker op de kast te jagen
zou hem alsnog graag overrijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is op non actief gesteld nav dit filmpje bij SGP-Christen Unie.
http://www.autoweek.nl/ni(...)ns-dashcam-chauffeur
dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jezus wat een mongool. Heb 2 clips gezien, in de eerste schopt hij zomaar een spiegel, in de tweede direct toeteren omdat iemand 1 seconde te lang stil staat bij een rotondeAls ik hem tegen kwam trok ik hem uit de auto en had ik hem kapot geschopt.
Net als die prank hommotjes trouwens.
niet echt overrijden maar iets andersquote:
Inb4 RT geen echte bron, rasiest, respekt, zwartepietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:35 schreef Beach het volgende:
https://www.rt.com/news/330180-police-violent-refugees-sweden/
he faeroer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |