Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Laatste paar maanden alleen maar klotewedstrijden gezien, maar toch verheug ik me weer op donderdag.
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.
Zou ik wel voorstander van zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Gewoon ouderwets gaan 532-en.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Vilhena-Gustafson- El Ahmadi
Kong-Botteghin-De Taap-Beekgod-Karsdorp
Vermeer
Tapia isals verdediger bijzonder matig, liever niet dus.quote:
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.
Nee, want Roda uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we nou weer met die vage Tapia? Paniekaankoop
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.quote:
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Heb ik niet gedaan, goed punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.
Hij is 1,85quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..
Volgens mij heeft ie een paar technisch prima goaltjes gemaakt.
Fout na foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Elia in de spits?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Ohquote:
Hij speelde oorspronkelijk op het middenveld, maar volgens mij stond hij vorig jaar al achterin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
Ja, hij speelt foutloos. Daarom staat FC Ziyech ook ergens onderaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Even een Twente fan geraadpleegd voor specifieke wedstrijden, hij lachte de aankoop al uit. Afhankelijk van zijn antwoord hoor je later meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Op FC Twente.net zijn de reacties op zijn vertrek overwegend negatief en balen ze van zijn vertrek. Ook vinden ze vrijwel allemaal 2,5 miljoen een schijntje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Even een Twente fan geraadpleegd voor specifieke wedstrijden, hij lachte de aankoop al uit. Afhankelijk van zijn antwoord hoor je later meer.
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op FC Twente.net zijn de reacties op zijn vertrek overwegend negatief en balen ze van zijn vertrek. Ook vinden ze vrijwel allemaal 2,5 miljoen een schijntje.
Ik moet het nog maar zien. Op mij maakt Tapia een heel wisselvallige indruk en is hij niet veel beter dan wat wij nu al hebben lopen.
Zijn komst is echter wel verklaarbaar als deze week Toornstra of Vilhena nog vertrekt.
Verdediging speelt twee wedstrijden kut en het is meteen gatenkaasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.
Gevoelsmatig is het een speler die lekker mee hobbelt met het niveau. Is het top, doet hij het ook goed. Is het kut, deelt hij mee in de malaise. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.
quote:Feyenoord kan na Lex Immers nog een andere middenvelder kwijtraken. Jens Toornstra, die net als de Hagenaar weinig in actie kwam dit seizoen, is een serieuze optie voor TSG 1899 Hoffenheim.
Onlangs werd de werkgever van Huub Stevens al in verband gebracht met de komst van Toornstra. De oud-speler van ADO Den Haag en FC Utrecht moet rekening houden met snelle activiteit. "We zijn nog steeds in gesprek. We hebben wel wat voorbereiding getroffen", zegt technisch directeur Alexander Rosen in Kicker.
Daarmee doelt Rosen niet per se op Toornstra, maar wel is het duidelijk dat hij een van de belangrijkste kandidaten is. De 27-jarige middenvelder is dit seizoen geen vaste waarde bij Feyenoord. Eerder wist Hoffenheim zich al te versterken met Leicester City-aanvaller Andrej Kramaric.
Is geen typische spits nee, maar met zijn voetballende kwaliteiten en snelheid moet hij dan wel een paar doelpuntjes meepakken. Langs de lijn is zijn rendement ondanks redelijk spel toch minimaal, dus slechter kan het er noet op worden. Daarnaast is het banken van Kramer al een zegen op zich. Doordat je met 't Aapie extra zekerheid inbouwt zal gustafson ook vaker in acoringspositie kunnen komen. Je hebt momenteel simpelweg niet beter.quote:
Mooi prima club ook voor hem.quote:
Twente wil harde cashquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap niet dat ze Toornstra niet geruild hebben
ze zochten toch ook een ervaren middenvelder die twente kan dragen?quote:
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 16:02:23NIEUWS: Terence Kongolo verlengt contract bij Feyenoord. De verdediger is nu tot medio 2018 aan de club verbonden! https://t.co/SGnUP4bjFQ reageer retweet
Niet verwacht, klasse van van Geel.quote:Terence Kongolo lijkt niet graag te willen bijtekenen bij Feyenoord. De clubleiding van Feyenoord wil het tot medio 2017 lopende contract van de verdediger graag verlengen tot 2020.
Dit meldt het AD vandaag.
Wilde het net postenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Haha, gaat het AD daar even op z'n muil.
[..]
Niet verwacht, klasse van van Geel.
Dan is in ieder geval die mogelijkheid er.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
2018![]()
Als je goed wil cashen moet je alsnog deze zomer verkopen.
Inderdaad. Die heeft gewoon bijgetekend met de intentie om deze of volgende zomer te vertrekken, maar bijkomstig te proberen dat Feijenoord aan hem verdiend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval die mogelijkheid er.
Precies, nog steeds beter dan niet verlengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft gewoon bijgetekend met de intentie om deze of volgende zomer te vertrekken, maar bijkomstig te proberen dat Feijenoord aan hem verdiend.
Ik betwijfel het, hij is ook best veel geblesseerd geweest.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Superknap dit juist. Contractonderhandelingen riepen al ruim een jaar.
Hihaho, wat een grappenmaker ben jij zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk wordt het contract van Van Beek ook spoedig verlengd, zodat we nog lang van hem kunnen genieten op de Nederlandse velden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, hij is ook best veel geblesseerd geweest.
Dankje, ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hihaho, wat een grappenmaker ben jij zeg.
Oktober 2015 nog maar daar leggen we gewoon ff 2,5mil voor neer joh. Middenvelders hebben we niet.quote:
Zegt anders ook wel wat dat daar een jaar voor nodig is. Al hoeft dat niet geheel op het conto van van geel te komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Superknap dit juist. Contractonderhandelingen riepen al ruim een jaar.
Ach, het seizoen is toch al voorbij voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oktober 2015 nog maar daar leggen we gewoon ff 2,5mil voor neer joh. Middenvelders hebben we niet.
Ik zeg wat ik zie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeer objectief van jouw kant.
Van mij mag hij vandaag nog tot 2021 bijtekenen voor een tonnetje of 7-8. Matige periode maar meer dan voldoende potentie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk wordt het contract van Van Beek ook spoedig verlengd, zodat we nog lang van hem kunnen genieten op de Nederlandse velden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Van mij mag hij vandaag nog tot 2021 bijtekenen voor een tonnetje of 7-8. Matige periode maar meer dan voldoende potentie.
Dat muur.quote:
haphaphapquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verdediging speelt twee wedstrijden kut en het is meteen gatenkaas
De beker. Coolsingel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ach, het seizoen is toch al voorbij voor Feyenoord.
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als Kongolo niet langer wil bijtekenen kan je niet veel anders.
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.
Inderdaad, Feyenoord wordt de komende 3 a 4 jaar toch weer geen kampioenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.
Joh, pleur een eind op met je 'PEC Zwolle is m'n 2e cluppie' terwijl je je hier ooit een tijd voordeed als Feyenoorder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, pleur een eind op met je 'PEC Zwolle is m'n 2e cluppie' terwijl je je hier ooit een tijd voordeed als Feyenoorder.
Ondertussen kom je hier altijd afgeven op ons cluppie als er wat te trollen valt.
Leuk voor je, je hebt je zelf ooit zo uitgedrukt namelijk, en nou opgepleurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.
Dat komt goed uit, wij nemen jou namelijk ook niet serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.
Oh?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk voor je, je hebt je zelf ooit zo uitgedrukt namelijk
Jij hebt hier ooit zelf gemeld dat je Feyenoordsupporter was en dat PEC Zwolle je 2e club was.quote:
Dat heb ik nooit gezegd, droeftoeter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij hebt hier ooit zelf gemeld dat je Feyenoordsupporter was en dat PEC Zwolle je 2e club was.
Zeker wel kneusje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, droeftoeter.
En ik ben irrelevant .Feyenoord is een zielig clubje (geworden) en hetgeen ik zeg is geen woord aan gelogen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geef zo'n ventje toch niet zoveel aandacht, dat vindt-ie juist fantastisch. Beetje mans doen over wansmaak, droeftoeters en chronisch gebrek aan inzicht en hij krijgt zijn aandacht weer eventjes.quote:
Ik wacht nog steeds op het moment dat je je username eer aan gaat doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, niet huilie huilie doen en liegen wanneer iemand hier je 'cluppie' op zijn plek zet.
Feyenoord moet eens gaan beseffen dat dit een structureel probleem is. Als je de top 20 talenten van "deze eeuw" gaat bekijken en op basis hiervan het rendement van de jeugdopleiding bepaalt, kun je stellen dat het simpelweg om te janken is. Zo even snel uit mijn hoofd kom ik op bijv:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.
Voor een subtopper zijn dat best aardige namen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord moet eens gaan beseffen dat dit een structureel probleem is. Als je de top 20 talenten van "deze eeuw" gaat bekijken en op basis hiervan het rendement van de jeugdopleiding bepaalt, kun je stellen dat het simpelweg om te janken is. Zo even snel uit mijn hoofd kom ik op bijv:
Van persie
De guzman
Kalou
Wijnaldum
Fer
Vilhena
Boetius
Ake
De vrij
BMI
Castaignos
Clasie
Ebecilio
T kongolo
R kongolo
Van beek
Karsdorp
Drenthe
Chong
Bruma
En voor teh l0lz, Tim Vincken.
Dan kom je toch heel simpel tot de conclusie dat veel te veel van deze spelers de club sportief en/of financieel véél te weinig opgeleverd hebben?
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat je je username eer aan gaat doen.
Nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?
Rot gewoon lekker op joh vervelia.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?
Gaat niet om de namen, gaat om het rendement wat we er uit halen, sportief en financieel. Over de hele linie gezien is dat gewoon beiden onvoldoende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een subtopper zijn dat best aardige namen.
Ligt er een beetje aan waar jij ons inschaalt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat niet om de namen, gaat om het rendement wat we er uit halen, sportief en financieel. Over de hele linie gezien is dat gewoon beiden onvoldoende.
My bad, had even in mijn hoofd zitten dat hij een paar jaar in de jeugdopleiding had rondgelopen. Doet desalniettemin weinig af aan het verhaal.quote:
De Guzman was 12 en heeft een significant deel van zijn opleiding hier genoten. Dat geld inderdaad niet voor kalou, die "gewoon" op zijn 17e tekende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is toch net als De Guzman jong gehaald?
Oh had in m'n hoofd dat ze allebei 15 of 16 ofzo waren toen ze kwamenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Guzman was 12 en heeft een significant deel van zijn opleiding hier genoten. Dat geld inderdaad niet voor kalou, die "gewoon" op zijn 17e tekende.
Zo snel mogelijk een club verlaten. Jij weet er alles van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook dat zal gaan tussen Ajax en PSV denk ik.
quote:
#speltip4045quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben Ajax zelf uit de beker gekickt
Hard gelachen, ga zo door.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Best aardig denk ik. Serieus hoor, kan best ballen dat ventje en aardig doelgericht ook. Maar volgend seizoen pas echt te beoordelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Scrum, hoe gaat Tapia het doen bij Feyenoord?
Beste nieuws van vandaag dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Caland het volgende:
Chong: ''Ik wil gewoon bij Feyenoord blijven''
Tahith Chong is al wekenlang onderwerp van gesprek. De jeugdige aanvaller van Feyenoord werd in december 16 jaar, waardoor Feyenoord hem een contract kon aanbieden. De onderhandelingen rondom dit contract zouden echter stroef verlopen en Manchester United zou de jeugdspeler van Feyenoord graag willen inlijven.
Chong hoopt echter zelf dat hij bij Feyenoord zijn professionele carriere kan beginnen. "Feyenoord is en blijft mijn eerste keuze en we zijn nog in onderhandeling”, zegt Chong tegenover FR12.nl. "Het klopt dat Manchester United interesse in mij heeft, maar ik wil gewoon bij Feyenoord blijven.''
''Er is absoluut geen sprake dat ik weg ga bij de club. Feyenoord gaat nu met een plan komen hoe ze mij de komende jaren zien binnen de club. Ik heb goede hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat ik een contract ga tekenen bij Feyenoord."
echt bizar om te lezen. Zo'n plan hoor je toch al klaar te hebben voor je gaat onderhandelenquote:Feyenoord gaat nu met een plan komen hoe ze mij de komende jaren zien binnen de club.
Dit hadden ze idd wel mogen regelen sinds het Beenhakkertijdperkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind:
[..]
echt bizar om te lezen. Zo'n plan hoor je toch al klaar te hebben voor je gaat onderhandelen. Het is verdorie niet de eerste jeugdspeler die met zoiets komt.
Idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit hadden ze idd wel mogen regelen sinds het Beenhakkertijdperk
Salomon Kalou kwam al vrij jong bij Feyenoord geloof ik.. Bonaventura was dacht ik 19quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh had in m'n hoofd dat ze allebei 15 of 16 ofzo waren toen ze kwamen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is die 5 ton te veel toch wel waard.
"Bij feyemoord kon hij leven van de rente, maar toch koos Hakim voor Twente"quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over een weekje wordt ekte ekte Tukker Hakim ook weer uitgespuugd...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
En dan had ik die ondertitel van Beek niet eens gezien
Grappig dat die Twente fans nog steeds denken dat ze een topclub zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen nog maar finalesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef H.FR het volgende:
Ajax gelijk gespeeld. Morgen winnen en dan van Ajax winnen en het gat is nog maar 6 punten #hetkannog
Ajax en Psv gaan nog weinig punten verspelen. Zijn erg consistent en hebben ook genoeg kwaliteit op de bankquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef H.FR het volgende:
Ajax gelijk gespeeld. Morgen winnen en dan van Ajax winnen en het gat is nog maar 6 punten #hetkannog
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef H.FR het volgende:
Strijd om de plekken 2 t/m 4 wordt nog spannend zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord verspeelt deze donderdag ook gewoon traditioneel drie punten hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:33 schreef ace_eleven het volgende:
Wel prima dag zo, met Talig binnen, King Kong verlengd, Chong die aangeeft te willen blijven, en Amsterdamse puntverlies![]()
Oja, en puntverlies voor Heracles, omdat we toch ook naar beneden moeten kijken
T is nu wel 2x thuis tegen vrij matige tegenstanders, de spelersgroep 'heeft wat recht te zetten'. Dus nu het weer nergens om gaat zullen ze wel weer een paar prima potjes kunnen neerzetten, om de hoop later weer neer te kunnen sabelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord verspeelt deze donderdag ook gewoon traditioneel drie punten hoor.
Precies ditquote:Op woensdag 27 januari 2016 07:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T is nu wel 2x thuis tegen vrij matige tegenstanders, de spelersgroep 'heeft wat recht te zetten'. Dus nu het weer nergens om gaat zullen ze wel weer een paar prima potjes kunnen neerzetten, om de hoop later weer neer te kunnen sabelen.
Ik denk dat ze nu weer 2 potjes op rij winnen zodat we weer met onterecht opgetogen hoofd naar de ArenA gaan om daar een nieuwe mentale klap te krijgen.
De eerste enigszins grappige reactie van je in tijden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Strijd om de plekken 2 t/m 4 wordt nog spannend zo.
Als dat gebeurt kom ik een week niet meer bij van het lachen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Knut en de Japanse markt.
Ik hoop dat ze hem niet volledig afschrijven op 1 complete off-day. Hij speelt dit seizoen sowieso al niet zo sterk als vorig seizoen, maar tegen az was ie echt zichzelf niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Volgens de telegraaf had Monaco een bod van 8 miljoen euro voor Van Beek liggen. Dure foutjes dus afgelopen zondag
Ik las het ja. Als hij uit zijn dip komt en nog 1 keer verlengt, dan komt dat in de toekomst ook wel goed hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Volgens de telegraaf had Monaco een bod van 8 miljoen euro voor Van Beek liggen. Dure foutjes dus afgelopen zondag
Dit had leuk geweest als Kramer er niet had rondgelopen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kom ik een week niet meer bij van het lachen.
3 dan, hoop ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 07:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T is nu wel 2x thuis tegen vrij matige tegenstanders, de spelersgroep 'heeft wat recht te zetten'. Dus nu het weer nergens om gaat zullen ze wel weer een paar prima potjes kunnen neerzetten, om de hoop later weer neer te kunnen sabelen.
Ik denk dat ze nu weer 2 potjes op rij winnen zodat we weer met onterecht opgetogen hoofd naar de ArenA gaan om daar een nieuwe mentale klap te krijgen.
Oja, ik bedoelde idd 3, incl winst op Rodaquote:
Met name het eventuele verliezen van die bekerpot zou een drama zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Oja, ik bedoelde idd 3, incl winst op Roda![]()
2x thuis winnen en daarna 2x uit verliezen zou echt wel een dramatisch uitzicht geven op de rest van het seizoen, dan wordt het echt gewoon knokken voor die 3e plek![]()
Totnogtoe verwacht ik eigenlijk nog altijd wel dat we een aardige marge naar de nr4 moeten kunnen vasthouden, maar ik had dan ook verwacht dat de top3 iets dichter bij elkaar zou blijven
Roda-uit op een doordeweekse avond. Je hoeft geen ziener te zijn om te weten hoe dat gaat aflopen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met name het eventuele verliezen van die bekerpot zou een drama zijn.
Tja, als het thuis tegen Willem II al zo lastig is....quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Roda-uit op een doordeweekse avond. Je hoeft geen ziener te zijn om te weten hoe dat gaat aflopen.
Ben altijd wel benieuwd hoe spelers tegenover (dit soort) berichten staan.quote:De Eredivisie-topclub Feyenoord is abominabel slecht begonnen aan de tweede seizoenshelft van de Eredivisie. Allereerst werd er verloren van regerend landskampioen PSV en ook tegen AZ gingen de Rotterdammers kansloos ten onder. En intussen wordt de druk op Martin van Geel, technisch directeur, onder grote druk te staan; zijn aankoopbeleid zou niet deugen.
Het blad Voetbal International schrijft op woensdag: "Van Geel kon weinig in zijn begintijd. Hij haalde vooral transfervrije spelers. Dan moet je geluk hebben en dat had hij. Eerst huurde Feyenoord John Guidetti. Een voltreffer, net als daarna Graziano Pellè. Ronald Koeman leidde de club twee keer naar de voorronden van de Champions League en onder hem werden zelfopgeleide spelers international. Dat leverde na het succesvolle WK in Brazilië geld op. Van Geel verkocht voor alles bij elkaar zo’n 68 miljoen euro. Hij kocht in voor zo’n achttien miljoen, een spectaculaire plus van vijftig miljoen. Maar mag je de verkoop van zelfopgeleide spelers op het conto van een td schrijven?"
De VI stelt verder: "Intussen wordt ook de druk groter. Niet iedereen binnen de raad van commissarissen en Vrienden van Feyenoord is fan van de td. Dat heeft ermee te maken dat Van Geel ooit met een aanbieding van Vitesse salarisverhoging afdwong en slecht tegen kritiek kan. Ook de doelstelling voor dit seizoen, directe plaatsing Europa, riep weerstand op nu Feyenoord voor het eerst in jaren kon investeren en zeven nieuwe spelers haalde. Alleen de beker kan Van Geel nog redden."
quote:Het tv-programma Rambam heeft eredivisiespelers gepolst om wedstrijden te beïnvloeden. De KNVB heeft de clubdirecties gisteren al op de hoogte gesteld van de poging tot matchfixing. Ramban heeft willekeurig spelers gebeld, waardoor zij - ook als ze onmiddelijk hebben opgehangen - een schorsing riskeren.
Spelers die zijn benaderd, maar nalatig zijn geweest in de melding ervan zullen volgens de KNVB-regels geschorst worden. ''Het is in mijn ogen erg vreemd dat een tv-programma mensen bewust probeert aan te zetten tot een misdrijf'', zegt Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuyt in De Telegraaf. ''Ik vraag me zelfs af of het niet strafbaar is.''
''Samen met de trainer heb ik mijn medespelers gisteren meegedeeld dat jongens die door het programma zijn benaderd, niet moeten vergeten zich te melden bij de KNVB. Zoals de regels voorschrijven. Maar voor zover ik weet, zijn er geen spelers van Feyenoord opgebeld. Ik heb het gevoel dat matchfixing in de top van het voetbal nauwelijks voorkomt.''
Niet vergeten hè, Miquel, Arie en Marko.quote:
Mooi, ik behoud hem liever nog even. Alle vertrouwen in dat hij later toch nog wel een mooie transfer gaat maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Voor Hake wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Is de komst van Tapia al officieel?
Krankzinnig eigenlijk, dat spelers per definitie worden geschorst, ook als ze duidelijk geen interesse hebben om mee te werken. Veel voetballers staan niet bepaald bekend om hun intelligentie, goede kans dat ze lang niet allemaal van die 'meldplicht' op de hoogte zijn. En wat als ze denken dat ze gewoon een 'grappenmaker' aan de lijn hebben en het daarom totaal niet serieus nemen?quote:
De nieuwe spits is binnen jongens, Martin's werk zit er weer opquote:Feyenoord maakt woensdag zeer waarschijnlijk de komst van Renato Tapia wereldkundig. De Peruviaanse middenvelder, die ongeveer tweeënhalf miljoen euro kost, komt over van FC Twente. Youri Mulder spreekt van een koopje.
De voormalig international werkte als assistent-trainer van Twente nauwgezet samen met de twintigjare Tapia. "Geweldig gedaan door Feyenoord. Dit is werkelijk een koopje. Een prachtige zet", vertelt hij in het Algemeen Dagblad. "En ik denk dat hij niet alleen voor de toekomst een versterking is, maar al per direct."
Tapia wordt door Mulder geroemd vanwege zijn multifunctionaliteit. Bij Twente speelt de rechtspoot zowel op het middenveld als in de defensie. Maar hij heeft nóg meer in zijn mars. "We hebben hem zelfs weleens in de spits gezet", aldus Mulder, die bestrijdt dat Tapia te zwaar is. "Hij is gespierd. En snel. Wie overeind blijft in interlands tegen Brazilië, kan iets, hè."
Dit seizoen klonk er hier en daar de nodige kritiek op Tapia. "Het gaat hem soms te makkelijk af, dan valt het tempo terug", erkent Mulder. "Maar bij Twente was hij na zijn debuut al snel één van de beste spelers. Niet meer uit het elftal weg te denken. Ik denk dat hij zich ook in De Kuip snel zal aanpassen. Hij is een open jongen, zelfs erg grappig. Een gangmaker in de ploeg.
quote:Van Geel is als Feyenoord: net geen kampioen
Martin van Geel sluit zijn sms'jes altijd op vrijwel dezelfde wijze af. Wat de toon ook is van het gesprek, wat ook de vraag, en wat ook het antwoord, Van Geel wenst zijn gesprekspartner altijd een fijne avond en een fijn leven.
,,Fijne avond nog! Groetjes Martin.''
Ik ken bijna niemand in de wereld die dat zo correct en consequent doet. Beleefd-formeel sms'en doe je doorgaans alleen naar mensen die je niet kent, en om eerlijk te zijn: bij het tweede sms'je ben ik de groetjes alweer vergeten. Maar Martin van Geel niet. Die vergeet de groetjes nooit.
Het heeft er mede toe geleid dat er in de voetbalwereld op twee verschillende manieren over Martin van Geel wordt gesproken. De ene helft vindt hem een 'hartstikke aardige, correcte vent'. De andere helft vindt hem - om met Piet de Visser te spreken - 'een Roomse poeperd'. (U weet niet wat u zich bij een 'Roomse poeperd' moet voorstellen? Denk aan een Brabantse variant van een gladjanus.)
Die tweestrijd achtervolgt Martin van Geel (Goirle, 1960) nu al een half leven. Wanneer het over zijn collega en generatiegenoot Marcel Brands gaat, wordt het vrijwel nooit persoonlijk. Bij Van Geel wordt het dat altijd wél.
Waar 'm dat in zit is lastig te duiden, maar ik ga een poging wagen.
Van Geel wekt achterdocht, omdat hij in doen en laten meer weg heeft van een filiaalchef dan van een oud-voetballer, en dan ook nog van een filiaalchef met een zach-te g. Hij is geen man van snelle grappen, van soepel laveren tussen proleten en praatjesmakers, of van uitbundige high fives in de kleedkamer. Daar is Annette voor, zijn vrouw. (Moordwijf, trouwens.)
Van Geel zelf is meer de wat stijve oom op het verjaardagsfeestje, die zijn stropdas nog om heeft, en die straks als eerste weer is vertrokken, kort nadat hij iedereen hoogstpersoonlijk een hand heeft gegeven. 'Hoihoi! Dag, hè. Fijne avond nog!'
Mensen zoals Mario Been, Leo Beenhakker en Willem van Hanegem: ze gruwen van die formele, beleefde, gelikte vriendelijkheid. Ze voelen zich erdoor gepiepeld en verraden. Ze denken: man, doe toch niet zo schijnheilig. Zeg waar het op staat - of rot op. Ook Dirk Scheringa vond hem een wolf in schaapskleren, maar ach, denk ik dan: hoor wie het zegt.
Feit is dat zijn afscheid nadert in De Kuip, na vier lange jaren. Van Geel werd er eerst bewierookt, toen gewaardeerd, daarna bekritiseerd, en straks - na nog een paar wedstrijden zoals die van zondag - vertrekt hij hoogstwaarschijnlijk door de achterdeur van de Kuip.
Zo gaat dat wel vaker. Van Geel snakte altijd naar onvoorwaardelijke nationale erkenning, maar die kwam er nooit echt, en die gaat er ook niet meer komen.
Maar toch. Zijn netto transferresultaten waren - financieel gezien - overal voortreffelijk. Met Luis Suárez en Klaas-Jan Huntelaar was hij verantwoordelijk voor de laatste twee succesvolle aankopen van Ajax. Hij duwde Feyenoord vanuit de middenmoot naar de subtop - en haalde bakken vol miljoenen binnen om de club gezond te maken. Zijn tijd bij Willem II, AZ, Roda JC: veel veren, weinig pek.
Maar toch, zonder Co Adriaanse kwam Van Geel altijd nét tekort in de eindsprint. Een paar meter visie, een handvol meters persoonlijkheid, een steenworp lef, een teenlengte geluk, een beetje bluf en een laatste stukje internationaal netwerk.
Op de ranglijst van technisch directeuren, is Martin van Geel zoiets als Feyenoord: net geen kampioen.
Gelukkig weer een groot talent behouden voor de club. Selectie intact houden dit dat. Geelgod 4 presidentquote:Jens Toornstra hoeft er niet meer op te rekenen dat hij deze transferperiode nog wegkomt bij Feyenoord. De middenvelder is door de zomerse komst van Marko Vejinovic en Simon Gustafson verworden tot vaste bankzitter en was graag vertrokken.
Nadat Lex Immers al wegging wil Giovanni van Bronckhorst echter niet nog een middenvelder laten gaan en dus moet Toornstra zich richten op Feyenoord in de rest van dit seizoen.
De Telegraaf meldt woensdag dat Feyenoord de 26-jarige Toornstra als ‘te belangrijk’ beschouwt om nu te laten gaan. Huub Stevens had hem graag aangetrokken voor TSG Hoffenheim, op huurbasis of met een permanente transfer. De Nederlandse trainer moet echter verder zoeken naar een impuls voor zijn Duitse club. Toornstra op zijn beurt kan een buitenlands avontuur uit het hoofd zetten.
Pfff..quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelukkig weer een groot talent behouden voor de club. Selectie intact houden dit dat. Geelgod 4 president
Kan toch niet man. Gaat Kazim straks ook nog weg, heb je straks ineens budget voor een spits...quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra te belangrijk. Kom op man Gio. Je hebt nu ook Tapia er bij.
Gesprek erna. 'Nee meneer Kuyt, vandaag niemand gesproken die de matches wilden fixen'. Aldus Nelom.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weten we het zeker dat dit niet al vóór de wedstrijd tegen AZ is gebeurd?
Een linkse gutmenschen programma op tv. In dat programma denken ze Jezus en de kerstman samen te zijn.quote:
Een matig TV programma.quote:
Het is allemaal tactiek van Van Geel.. Toornstra wordt tegen het sluiten van de markt verkocht voor een hoger bedragquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra te belangrijk. Kom op man Gio. Je hebt nu ook Tapia er bij.
3 nieuwe spitsen deze zomer van de extra centenquote:Feyenoord is druk bezig met een zoeken van een nieuwe hoofdsponsor. De verbintenis met Opel, de huidige shirtsponsor van de club, loopt aan het eind van seizoen 2016-2017 af. De vernieuwde Wet op de Kanspelen, die over vier maanden ingaat, maakt het voor Feyenoord mogelijk om met een gokbedrijf in zee te gaan.
"De geluiden worden steeds sterker dat in ieder geval Ajax en Feyenoord langjarige verbintenissen aan zullen gaan met een internationaal online gokbedrijf”, schrijft Telegraaf-journalist Jaap de Groot in diezelfde krant. "Deze zouden per 1 juli worden geactiveerd, nadat de Tweede en Eerste Kamer een klap op de nieuw geformuleerde Wet op de Kansspelen hebben gegeven.” De Koninklijke Nederlandse Wielren Unie (KNWU) heeft vandaag al een miljoenendeal met gokconcern Unibet gesloten.
Een slap aftreksel van Basta, een Belgisch televisieprogramma dat ervoor zorgde dat belspelletjes in België verboden werden.quote:
Hoop wel dat het een beetje een dubieus gokkantoor wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
3 nieuwe spitsen deze zomer van de extra centen
Als ze maar veel betalen toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hoop wel dat het een beetje een dubieus gokkantoor wordt.
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 27-01-2016 om 12:36:01Michiel Kramer staat ook tegen Heerenveen in de basis. Geen variant met Kuijt in de spits dus, zoals geopperd wordt momenteel. reageer retweet
Ik verdrietig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Hier kan ik boos om worden.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 27-01-2016 om 12:36:01Michiel Kramer staat ook tegen Heerenveen in de basis. Geen variant met Kuijt in de spits dus, zoals geopperd wordt momenteel. reageer retweet
Kan nooit veel zijn. Veel budget is er volgens mij niet beschikbaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord hoopt in de komende vier dagen nog een aanvaller vast te leggen: "We kijken of we ons kunnen versterken", zegt Van Bronckhorst.
Als Kazim optieft komt er aardig wat salarisbudget vrijquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan nooit veel zijn. Veel budget is er volgens mij niet beschikbaar.
Santos 3 ton. Een echt Van Geel-koopje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan nooit veel zijn. Veel budget is er volgens mij niet beschikbaar.
Na het lezen van deze post verwacht ik een hattrick van TeVrede.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig staat Erwin Mulder bij Heerenveen in het doel en speelt waarschijnlijk Mitchell Te Vrede, die is zo mogelijk nog beperkter dan Michiel Kramer.
Iets beperkter, maar iets minder lui. Lood om oud ijzer. Belachelijk dat je Te Vrede of Havenaar gratis kunt hebben en vervolgens 2,5 miljoen neerlegt voor Kramer. Niet dat ik hiermee stel Te Vrede of Havenaar te willen, maar de uitgave voor Kramer is simpelweg te krankzinnig voor woorden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig staat Erwin Mulder bij Heerenveen in het doel en speelt waarschijnlijk Mitchell Te Vrede, die is zo mogelijk nog beperkter dan Michiel Kramer.
Die gaan ze nooit meer verkocht krijgen in die 4 dagen. Zeker niet gezien die lulhannes gewoon een flink salaris wil behouden. Kortom; dat contract gaat ontbonden worden en je bent gewoon een dik miljoen kwijt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als Kazim optieft komt er aardig wat salarisbudget vrij
Op zijn minst verdrietig en teleurgesteld inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Hier kan ik boos om worden.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 27-01-2016 om 12:36:01Michiel Kramer staat ook tegen Heerenveen in de basis. Geen variant met Kuijt in de spits dus, zoals geopperd wordt momenteel. reageer retweet
Het is thuis, dus iets minder stevig... 0-3? 2x Te Vrede.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:32 schreef De_Pel het volgende:
Kramer en Baco Arie in de basis, 4-3-3, Tapia niet bij de selectie, Kuyt niet in de spits. Met hoeveel zouden we nu weer afgaan
We gaan dit 'gewoon' nog winnen. Iedereen weer blij, lek is boven. En dan weer verliezen van ADO.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:32 schreef De_Pel het volgende:
Kramer en Baco Arie in de basis, 4-3-3, Tapia niet bij de selectie, Kuyt niet in de spits. Met hoeveel zouden we nu weer afgaan
NEEquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
Vermeerquote:
twitter:lenkoeman twitterde op woensdag 27-01-2016 om 12:18:11Feyenoord heeft zijn spits al gevonden #Boymans #kalekoppenniettestoppen https://t.co/9K2zi2YKYN reageer retweet
Bellamyquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord hoopt in de komende vier dagen nog een aanvaller vast te leggen: "We kijken of we ons kunnen versterken", zegt Van Bronckhorst.
Vriendelijk en vooruitstevend wel, dat Feyenoord 30% gehandicapten opstelt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vermeer
Karsdorp - Baco - Kongolo - Nelom
KelA - Gustafsson - Vilhena
Kuyt - Kramer - Elia
Je vergeet Mulder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vriendelijk en vooruitstevend wel, dat Feyenoord 30% gehandicapten opstelt.
Stel ik wel voor dat dit een streefgetal wordt voor alle clubs; Heerenveen laat, flauw genoeg, met Te Vrede maar 1 G-voetballer meespelen.
Neuh, die is gewoon matig getalenteerd, maar niet zwakzinnig of ernstig lichamelijk misvormd.quote:
Als Dirk hem morgen belt staat hij zondag klaar. Voor 1.800 eurotjes in de maand. Echt. Hij heeft zelf gezegd dat Feyenoord de allermooiste club van het hele universum is. Krek zou nooit liegen.quote:
Joey van den Berg is weer terug van zijn schorsing.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vriendelijk en vooruitstevend wel, dat Feyenoord 30% gehandicapten opstelt.
Stel ik wel voor dat dit een streefgetal wordt voor alle clubs; Heerenveen laat, flauw genoeg, met Te Vrede maar 1 G-voetballer meespelen.
Lees: Martin gaat weer 4 dagen achter Zapata en Dost aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom De Taap
Die van Geel staat er bij alsof hij al 7 flessen champagne achterover heeft geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
[ afbeelding ]
Welkom De Taap
Miskoop nummer 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liverpool heefthet slechtste aankoopbeleid van Europa. Bovendien goede ervaring met Kuyt. Ik zeg 21 miljoen kom er maar inquote:4. Tapia werd op zestienjarige leeftijd uitgenodigd voor een trainingsstage bij Liverpool. Bij die club trainde hij drie weken mee, aansluitend mocht hij twee weken meetrainen bij Tottenham Hotspur.
Krek heeft laatst stage gelopen bij ajax viese kk neppertquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Dirk hem morgen belt staat hij zondag klaar. Voor 1.800 eurotjes in de maand. Echt. Hij heeft zelf gezegd dat Feyenoord de allermooiste club van het hele universum is. Krek zou nooit liegen.
Underkoffer bedrijfsspieonage jeweetquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Krek heeft laatst stage gelopen bij ajax viese kk neppert
Woudenberg zal nog wel lukken inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen Van Persie Woudenberg en Vlaar terug halen vervolgens
Jan Arie Nelom en Bilal lozen en je hebt een team waarmee je meedoet om het kampioenschap.
Vlaar gaat natuurlijk dikke knaken pakken ergens in de zandbak of onderin de PL.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan Arie Nelom en Bilal lozen en je hebt een team waarmee je meedoet om het kampioenschap.
quote:Martin van Geel kreeg de afgelopen week veel kritiek over zich heen. Na zeer teleurstellende resultaten van Feyenoord, werd de technisch directeur mikpunt van kritiek. De aankopen die de 'td' de afgelopen jaren gedaan zou hebben, zouden veelal tegenvallen. Giovanni van Bronckhorst, trainer van Feyenoord, steunt de technische directeur.
"Ik ben blij met de selectie die ik heb”, zegt de trainer op de persconferentie, geciteerd door de Telegraaf. "Ik steun Martin van Geel ook als technisch directeur net zo hard als dat hij mij steunt. In een fase als deze komt een club als Feyenoord onder de loep te liggen. Dat weet je bij een club van dit formaat."
"Maar ik zal de selectie nooit als excuus gebruiken”, vervolgt Van Bronckhorst. "Elke dag prijs ik me gelukkig met de groep die ik op het trainingsveld of bij de wedstrijden heb. Er wordt keihard gewerkt, daar ligt het ook niet aan."
Nee hoor. Dan haal je alleen die derde plek wat makkelijker binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voelt eerder als een Vermeer aankoop. Bijna iedereen mad, maar ondertussen gaat 'ie mondjes snoeren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef satecl het volgende:
Dit voelt als een Danny Landzaat aankoop. Iedereen hoopt er wat van, maar iedereen weet wel beter.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voelt eerder als een Vermeer aankoop. Bijna iedereen mad, maar ondertussen gaat 'ie mondjes snoeren.
[ afbeelding ]
Welkom De Taap
Gudde kijkt alsof hij aan het poepen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
In een kut elftal een paar keer (o.a. als CV) slecht gespeeld ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef satecl het volgende:
[..]Jij hebt nog geen Twente gekeken dit seizoen? Echt een zielloze speler.
Ik blijf erbij dat ik hem vorig jaar wel erg goed vond spelen. Dat ie dit jaar mee gaat in de malaise van Twente, tsja...quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef satecl het volgende:
Dat in ieder geval wel.quote:'Een multifunctionele speler bovendien, al zien wij hem vooral als middenvelder. In die linie zal hij de concurrentie bij Feyenoord aan moeten gaan. We zien in hem een versterking voor zowel de korte als de lange termijn. Een speler voor de toekomst, die vrijwel direct inzetbaar is.'
Haha het is een soort kunst, die foto's met Gudde en Van Geel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:33 schreef Pascalus het volgende:
Geel en Gudde kijken altijd precies de andere kant op
quote:‘Dit is voor mij een grote stap naar een grote club. Ik ben dan ook blij en trots dat ik vanaf nu Feyenoorder ben. Het voelt ontzettend goed en fijn om dit shirt te dragen.’ Dat waren de eerste woorden die Renato Tapia (20) sprak nadat hij zijn handtekening had gezet onder het contract dat hem tot medio 2020 aan Feyenoord verbindt.
Tapia komt over van FC Twente, waarvoor hij in augustus 2014 als 18-jarige zijn eredivisiedebuut maakte. ‘Ik ben Twente erg dankbaar voor de kansen die ze me gegeven hebben. Ik heb me daar goed kunnen ontwikkelen als voetballer, maar nu was ik toe aan de volgende stap. Dit was het goede moment om de overstap naar Feyenoord te maken. Dat ik de eerste speler uit Peru ben die voor deze club gaat spelen, maakt het extra speciaal.’
Eerder dit seizoen verloor Tapia met Twente met 5-0 van Feyenoord in De Kuip. ‘Vanwege het resultaat was dat een wedstrijd om snel te vergeten, maar de sfeer heeft wél indruk op me gemaakt. De supporters bleven maar schreeuwen. Ik kijk er erg naar uit om als speler van Feyenoord in De Kuip te mogen spelen. Ik hoop dat ik een goede band ga krijgen met het publiek.’
De Peruviaan omschrijft zichzelf als een 'box-to-box-player', die bij voorkeur op het middenveld speelt maar ook als centrale verdediger uit de voeten kan. Zijn ambitie is duidelijk. ‘Als voetballer wil je zoveel mogelijk spelen en zo hoog mogelijk eindigen. Ik ga hard werken om goede resultaten te behalen met Feyenoord’, aldus Tapia, die tegen sc Heerenveen en ADO Den Haag nog niet speelgerechtigd is.
Nu weet ik zeker dat het een topper gaat worden, bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef satecl het volgende:
Mijn punt is dat hij niet zo'n briljante verdediger is en je hem dus niet als verdediger moest halen.quote:
Waarom lijkt Botteghin zijn geld waard te zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik hem vorig jaar wel erg goed vond spelen. Dat ie dit jaar mee gaat in de malaise van Twente, tsja...
Wat mij betreft prima investering, het is jammer dat ie gelijk een valse start lijkt te hebben omdat ie op het lijstje aansluit van de aankopen van 2.5-3.5 mln waarvan eigenlijk van al zijn voorgangers (Toornstra, Bilal, Vejinovic, Kramer, Botteghin) voorlopig alleen Botteghin zijn geld waard lijkt te zijn, mocht ie ooit weer eens fit worden.
Misschien dat Vejinovic ook wel iets scherper gezet wordt met het aantrekken van een directe concurrent voor zijn positie.
Welkom, De Taap
Gewoon een prima solide échte verdediger die nog wel even mee kan. Daar heb ik (geloof als een van de weinige) wél veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom lijkt Botteghin zijn geld waard te zijn?
Dan is het juist niet zo vreemd toch...........quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vind tapia een vreemde aankoop. Steekt er bij Twente niet bovenuit.
Toch nog!quote:Feyenoord kan donderdagavond in de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen, die om 20.45 uur begint, rekenen op de steun van een uitverkochte Kuip. De laatste kaarten voor het duel met de Friezen werden woensdagmiddag verkocht.
Het is de vijftiende wedstrijd op rij dat De Kuip is uitverkocht bij een thuiswedstrijd van Feyenoord. Die fraaie reeks begon met de vriendschappelijke wedstrijd tegen Southampton op 23 juli 2015. Daarna werden ook de oefenwedstrijd tegen Olympiakos, de negen thuiswedstrijden in de Eredivisie en de bekerduels met PEC Zwolle, Ajax en Willem II in een vol stadion gespeeld. Dat ook het duel met Heerenveen is uitverkocht, is opnieuw een bewijs van de onvoorwaardelijke trouw en steun van het legioen.
Viagogo
Voor seizoenkaarthouders is het mogelijk om hun seizoenkaart via viagogo te koop aan te bieden voor het duel van komende donderdag. Meer informatie hierover vind je op www.viagogo.nl/feyenoord.
Feyenoord-Roda JC
Dat er een zestiende wedstrijd aan deze reeks wordt toegevoegd, staat al vast. Voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen ADO Den Haag is al weken geen kaart meer te krijgen. Het eerstvolgende thuisduel vindt plaats op zondag 21 februari (16.45 uur), wanneer Roda JC naar De Kuip komt. Wil je je verzekeren van een plaats in het stadion? Kaarten zijn te koop via www.feyenoord.nl/ticketshop. Er is geen clubkaartverplichting.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan is het juist niet zo vreemd toch...........
Vorig seizoen wel, nu in een slecht draaiend Twente niet. Speelt ook niet op zijn favoriete positie. Pas 20 jaar. International. Zou best wel eens heel goed uit kunnen pakken deze transfer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vind tapia een vreemde aankoop. Steekt er bij Twente niet bovenuit.
Arme Manu, blijft een held wegens Europa.quote:Elvis Manu vindt het voor zijn ex-ploeggenoot Lex Immers een prachtige stap dat hij van Feyenoord naar Cardiff City is verhuisd. Maar volgens de aanvaller komt de middenvelder er nog wel achter hoe zwaar het in de Championship is.
Gemener
"Het is veel gemener, agressiever, intenser en feller dan in de eredivisie. Lex is een speler die dat in zich heeft, maar dan nog… Toen Lex zijn eerste training erop had zitten, stuurde hij mij een berichtje. ‘Mijn eerste lichte sessie zit erop, maar zo licht was het niet.’ Ik stuurde terug: Welcome to England mate.”
Donderdag in Metro een interview met Elvis Manu, die bij Brighton & Hove Albion voornamelijk op de bank of zelfs op de tribune zit. "Ik heb de verkeerde keuze gemaakt."
Die moet gewoon voor de rest van z'n leven bij een club als Cambuur of Zwolle ofzo spelen, prima clubjes voor hem, en met z'n gekkigheid zal ie zo uitgroeien tot publiekslieveling.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Arme Manu, blijft een held wegens Europa.
Is nog altijd beter dan Bilal en kostte geen 3-5 miljoenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die moet gewoon voor de rest van z'n leven bij een club als Cambuur of Zwolle ofzo spelen, prima clubjes voor hem, en met z'n gekkigheid zal ie zo uitgroeien tot publiekslieveling.
Jij met je gejank over Manu altijdquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Bilal en kostte geen 3-5 miljoen
Manu is niet beter dan Bilal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Bilal en kostte geen 3-5 miljoen
Ja die Van Geel is zo opportunistisch als het maar kan. Hij en Achahbar kregen beide nieuwe contracten en vervolgens wordt de een verkocht en de andere wordt gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij met je gejank over Manu altijd
Manu kan er he le maal niets van. Absoluut bagger.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja die Van Geel is zo opportunistisch als het maar kan. Hij en Achahbar kregen beide nieuwe contracten en vervolgens wordt de een verkocht en de andere wordt gewoon genegeerd.
Wow nou fijn zeg. Misschien kan hij woordvoerder worden bij de club als Salomon stopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tapia komt goed over in zijn interviews. Heb hem nog niet eerder voor de camera's gehoord.
Nog effe en het niveau in de championship is hoger dan de eredivisie. Dat zie je ook al bij de 2de Bundesligaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Arme Manu, blijft een held wegens Europa.
Te vroeg, wedstrijd erna ook nog onzeker. Werkvergunning geld alleen voor de club waar hij zat, moet opnieuw aangevraagd worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Zit Tapia morgen in de selectie? Of is dat nog een beetje té vroeg?
Zondag ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te vroeg, wedstrijd erna ook nog onzeker. Werkvergunning geld alleen voor de club waar hij zat, moet opnieuw aangevraagd worden.
Hij kan Fenurt niet eens uitspreken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tapia komt goed over in zijn interviews. Heb hem nog niet eerder voor de camera's gehoord.
Heb hem of AZ niet gevolgd, maar schijnt nu pas een opleving te hebben. Zijn spel was de afgelopen tijd, op de wedstrijd tegen Feyenoord en nu dus Cambuur na, niet goed. Dit aldus mijn schoonvader en schoonbroer, woonachtig in Alkmaar. Kan dus best begrijpen dat ze hem hebben laten gaan als hij het niet geweldig deed in de jeugdopleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:58 schreef Henrys het volgende:
Scouting moeten ze ook grondig doorlichten als ze Vincent Janssen niet goed genoeg vinden maar Kramer wel. Die Janssen is echt een pure afmaker en heeft al meer laten zien in 2 wedstrijden dan Kramer in een heel kalenderjaar
die van geel heb weer ligge slapetwitter:Fut_Krooss twitterde op woensdag 27-01-2016 om 21:44:59John guidetti ex-feyenoord jesus christ https://t.co/o2pq96vv0j reageer retweet
Je laat zo'n speler gaan als je echt veel betere alternatieve hebt rondlopen en laat Feyenoord dat nou net niet hebben qua spitsenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Heb hem of AZ niet gevolgd, maar schijnt nu pas een opleving te hebben. Zijn spel was de afgelopen tijd, op de wedstrijd tegen Feyenoord en nu dus Cambuur na, niet goed. Dit aldus mijn schoonvader en schoonbroer, woonachtig in Alkmaar. Kan dus best begrijpen dat ze hem hebben laten gaan als hij het niet geweldig deed in de jeugdopleiding.
Aan de andere kant, hij is wel de vaste spits van Jong Oranje..
Je weet dat je het nu hebt over 2013?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je laat zo'n speler gaan als je echt veel betere alternatieve hebt rondlopen en laat Feyenoord dat nou net niet hebben qua spitsen
Ja toen hadden we alleen Pelle en Te Vrede.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu hebt over 2013?
Ja maar als het argument is 'hij is beter dan Kramer' dan zijn wel snel uitgepraat. Het is allemaal geen Feyenoord-materiaal. Te Vrede niet, Janssen niet, Havenaar niet, Kramer niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja toen hadden we alleen Pelle en Te Vrede.
Over Te Vrede gesproken, zelfs hij is denk ik beter dan Kramer
Je moet ook geen Feyenoord-materiaal verwachten zolang Van Geel en Gio aan het roer staan. Snap ook niet waarom er intern helemaal geen vraagtekens worden gezet bij de speeltijd van Achahbar, lijkt wel alsof ze alleen maar naar lengte kijken en constant vasthouden aan die verschrikkelijk verouderde hollandse school waar de spits een aanspeelputn moet zijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar als het argument is 'hij is beter dan Kramer' dan zijn wel snel uitgepraat. Het is allemaal geen Feyenoord-materiaal. Te Vrede niet, Janssen niet, Havenaar niet, Kramer niet.
Kijkend naar de financiële status is dit juist Feyenoordmateriaal. Je kunt geen spits kopen voor meer dan een paar miljoen, dus blijven de Kramers en de Janssens over.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar als het argument is 'hij is beter dan Kramer' dan zijn wel snel uitgepraat. Het is allemaal geen Feyenoord-materiaal. Te Vrede niet, Janssen niet, Havenaar niet, Kramer niet.
Ben ik het totaal niet mee eens. Zelfs voor een miljoen of 3 moet er toch wat beters te vinden zijn dan Kramer. Je kan ook een Elia halen, Gustafson vrij aardig scouten. Je kan er af en toe een mispeer tussen hebben zitten zoals met Kazim. Maar Kramer halen vind ik nog steeds één van de meest belachelijke beslissingen van de laatste jaren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijkend naar de financiële status is dit juist Feyenoordmateriaal. Je kunt geen spits kopen voor meer dan een paar miljoen, dus blijven de Kramers en de Janssens over.
Ik vind Bilal erger, die heeft 3,5 miljoen gekostquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens. Zelfs voor een miljoen of 3 moet er toch wat beters te vinden zijn dan Kramer. Je kan ook een Elia halen, Gustafson vrij aardig scouten. Je kan er af en toe een mispeer tussen hebben zitten zoals met Kazim. Maar Kramer halen vind ik nog steeds één van de meest belachelijke beslissingen van de laatste jaren.
Vertrek Janssen was in 2013 een geldkwestie. Wie niet gelijk kon aansluiten bij de selectie moest vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet ook geen Feyenoord-materiaal verwachten zolang Van Geel en Gio aan het roer staan. Snap ook niet waarom er intern helemaal geen vraagtekens worden gezet bij de speeltijd van Achahbar, lijkt wel alsof ze alleen maar naar lengte kijken en constant vasthouden aan die verschrikkelijk verouderde hollandse school waar de spits een aanspeelputn moet zijn
Anderzijds weten ze de kandidaten wel goed stil te houden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Het lijkt er ook sterk op dat er deze dagen een aanvaller gepresenteerd gaat worden, als zelfs Gio het erover heeft in zijn perspraatje speelt er (bijna altijd) wel wat meer. Zeer benieuwd. Als Van Geel met Santos aan komt zetten ga ik dit seizoen niet meer.
Sterk argument.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Vertrek Janssen was in 2013 een geldkwestie. Wie niet gelijk kon aansluiten bij de selectie moest vertrekken.
Situatie Achahbar begrijp ik ook niet. Die jongen is voorin altijd dreigend en hoort meer krediet te krijgen. Daarnaast is hij geliefd bij de achterban.
Geliefd bij de achterban? Donder op. Hij kan er geen klote van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Vertrek Janssen was in 2013 een geldkwestie. Wie niet gelijk kon aansluiten bij de selectie moest vertrekken.
Situatie Achahbar begrijp ik ook niet. Die jongen is voorin altijd dreigend en hoort meer krediet te krijgen. Daarnaast is hij geliefd bij de achterban.
Mwah, de laatste jaren valt dat wel mee. Er wordt eigenlijk alleen (bewust) gelekt aan de telegraaf.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Anderzijds weten ze de kandidaten wel goed stil te houden.
Een serieuze interesse zou normaal gesproken al lang gelekt zijn.
Die goals tegen PSV getuigde van meer techniek dan de hele selectie bij elkaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geliefd bij de achterban? Donder op. Hij kan er geen klote van.
Kennelijk zat er ook het nodige geluk bij, want verder heeft hij er nog maar weinig van gebakken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die goals tegen PSV getuigde van meer techniek dan de hele selectie bij elkaar
weinig van gebakken? hij heeft nauwelijks speeltijd gehad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kennelijk zat er ook het nodige geluk bij, want verder heeft hij er nog maar weinig van gebakken.
Iedereen heeft wel eens zo'n wedstrijd. Incidenten. Maher heeft ook ooit 2 prachgoals in één wedstrijd gemaakt, maar die kan er ook niet zo veel van.
En dat ligt altijd aan iedereen behalve Achahbar natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
weinig van gebakken? hij heeft nauwelijks speeltijd gehad.
Enige negatieve wat ik hoorde was toen van Koeman dat hij weinig inzet toont op trainingen maar om op basis daarvan nou constant op de bank te houden. Is toch de beste die speelt, niet wie het meest zijn best doetquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ligt altijd aan iedereen behalve Achahbar natuurlijk.
Ik zie hem ook liever dan Kramer hoor. Maar laten we niet doen alsof de grote boze buitenwereld het gemunt heeft op hem.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die goals tegen PSV getuigde van meer techniek dan de hele selectie bij elkaar
Hij heeft er overal en altijd weinig van gebakken. Hij is gewoon niet zo goed als je graag wilt denken. Ik snap het verlangen wel hoor, naar een mysterieuze spits die maar geen kansen krijgt en ooit eens twee prachtige belangrijke goals maakte.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
weinig van gebakken? hij heeft nauwelijks speeltijd gehad.
Kennelijk is hij dus niet de beste dan. Bovendien, geen inzet op de training is niet spelen. Tenzij je Romario heet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige negatieve wat ik hoorde was toen van Koeman dat hij weinig inzet toont op trainingen maar om op basis daarvan nou constant op de bank te houden. Is toch de beste die speelt, niet wie het meest zijn best doet
Die is geen 2,5-3,5 miljoen euro. Ik denk persoonlijk dat het weghorst wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Het lijkt er ook sterk op dat er deze dagen een aanvaller gepresenteerd gaat worden, als zelfs Gio het erover heeft in zijn perspraatje speelt er (bijna altijd) wel wat meer. Zeer benieuwd. Als Van Geel met Santos aan komt zetten ga ik dit seizoen niet meer.
Minder inzet tonen dan Kramer is sowieso onmogelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige negatieve wat ik hoorde was toen van Koeman dat hij weinig inzet toont op trainingen maar om op basis daarvan nou constant op de bank te houden. Is toch de beste die speelt, niet wie het meest zijn best doet
Als ze Weghorst halen geef ik mijn sk aan m'n broer. Dat is gewoon de nog debielere neef van Kramer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die is geen 2,5-3,5 miljoen euro. Ik denk persoonlijk dat het weghorst wordt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die is geen 2,5-3,5 miljoen euro. Ik denk persoonlijk dat het weghorst wordt.
Ik spring dan voor een trein in Brussel noord ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze Weghorst halen geef ik mijn sk aan m'n broer. Dat is gewoon de nog debielere neef van Kramer.
Lijkt mij ook ja. Iedereen raakt wel eens een paar ballen goed. Van Cabral en Biseswar kunnen we ook geweldige goals laten zien, alleen jammer dat ze een keer in de 20 wedstrijden scoorden. Verder vind ik hem gewoon te klein voor een spits.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft er overal en altijd weinig van gebakken. Hij is gewoon niet zo goed als je graag wilt denken. Ik snap het verlangen wel hoor, naar een mysterieuze spits die maar geen kansen krijgt en ooit eens twee prachtige belangrijke goals maakte.
Maar als je reëel bent heeft hij, buiten die twee goals tegen PSV, in zijn hele carrière nog niets laten zien waardoor hij het verdient om eerste spits van Feyenoord te zijn. Zelfs op de trainingen dus niet.
Belgisch OV, die staken dan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik spring dan voor een trein in Brussel noord ofzo.
Uitstekende aankoop ondanks onze beperkte middelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze Weghorst halen geef ik mijn sk aan m'n broer. Dat is gewoon de nog debielere neef van Kramer.
Cabral had echt veel verder kunnen komen als hij echt voor de sport leefde maar die was elke avond wel in de stad te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |