Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Laatste paar maanden alleen maar klotewedstrijden gezien, maar toch verheug ik me weer op donderdag.
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.
Zou ik wel voorstander van zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Gewoon ouderwets gaan 532-en.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Vilhena-Gustafson- El Ahmadi
Kong-Botteghin-De Taap-Beekgod-Karsdorp
Vermeer
Tapia isals verdediger bijzonder matig, liever niet dus.quote:
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.
Nee, want Roda uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we nou weer met die vage Tapia? Paniekaankoop
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.quote:
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Heb ik niet gedaan, goed punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.
Hij is 1,85quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..
Volgens mij heeft ie een paar technisch prima goaltjes gemaakt.
Fout na foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Elia in de spits?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Ohquote:
Hij speelde oorspronkelijk op het middenveld, maar volgens mij stond hij vorig jaar al achterin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
Ja, hij speelt foutloos. Daarom staat FC Ziyech ook ergens onderaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Even een Twente fan geraadpleegd voor specifieke wedstrijden, hij lachte de aankoop al uit. Afhankelijk van zijn antwoord hoor je later meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Op FC Twente.net zijn de reacties op zijn vertrek overwegend negatief en balen ze van zijn vertrek. Ook vinden ze vrijwel allemaal 2,5 miljoen een schijntje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Even een Twente fan geraadpleegd voor specifieke wedstrijden, hij lachte de aankoop al uit. Afhankelijk van zijn antwoord hoor je later meer.
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op FC Twente.net zijn de reacties op zijn vertrek overwegend negatief en balen ze van zijn vertrek. Ook vinden ze vrijwel allemaal 2,5 miljoen een schijntje.
Ik moet het nog maar zien. Op mij maakt Tapia een heel wisselvallige indruk en is hij niet veel beter dan wat wij nu al hebben lopen.
Zijn komst is echter wel verklaarbaar als deze week Toornstra of Vilhena nog vertrekt.
Verdediging speelt twee wedstrijden kut en het is meteen gatenkaasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.
Gevoelsmatig is het een speler die lekker mee hobbelt met het niveau. Is het top, doet hij het ook goed. Is het kut, deelt hij mee in de malaise. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tapia en Ziyech de enige zijn die Twente van degradatie kunnen behoeden. Maar Tapia is nou ook weer niet zo'n geweldenaar dat ie de gatenkaas van Feyenoord gaat dichten.
quote:Feyenoord kan na Lex Immers nog een andere middenvelder kwijtraken. Jens Toornstra, die net als de Hagenaar weinig in actie kwam dit seizoen, is een serieuze optie voor TSG 1899 Hoffenheim.
Onlangs werd de werkgever van Huub Stevens al in verband gebracht met de komst van Toornstra. De oud-speler van ADO Den Haag en FC Utrecht moet rekening houden met snelle activiteit. "We zijn nog steeds in gesprek. We hebben wel wat voorbereiding getroffen", zegt technisch directeur Alexander Rosen in Kicker.
Daarmee doelt Rosen niet per se op Toornstra, maar wel is het duidelijk dat hij een van de belangrijkste kandidaten is. De 27-jarige middenvelder is dit seizoen geen vaste waarde bij Feyenoord. Eerder wist Hoffenheim zich al te versterken met Leicester City-aanvaller Andrej Kramaric.
Is geen typische spits nee, maar met zijn voetballende kwaliteiten en snelheid moet hij dan wel een paar doelpuntjes meepakken. Langs de lijn is zijn rendement ondanks redelijk spel toch minimaal, dus slechter kan het er noet op worden. Daarnaast is het banken van Kramer al een zegen op zich. Doordat je met 't Aapie extra zekerheid inbouwt zal gustafson ook vaker in acoringspositie kunnen komen. Je hebt momenteel simpelweg niet beter.quote:
Mooi prima club ook voor hem.quote:
Twente wil harde cashquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap niet dat ze Toornstra niet geruild hebben
ze zochten toch ook een ervaren middenvelder die twente kan dragen?quote:
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 16:02:23NIEUWS: Terence Kongolo verlengt contract bij Feyenoord. De verdediger is nu tot medio 2018 aan de club verbonden! https://t.co/SGnUP4bjFQ reageer retweet
Niet verwacht, klasse van van Geel.quote:Terence Kongolo lijkt niet graag te willen bijtekenen bij Feyenoord. De clubleiding van Feyenoord wil het tot medio 2017 lopende contract van de verdediger graag verlengen tot 2020.
Dit meldt het AD vandaag.
Wilde het net postenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
Haha, gaat het AD daar even op z'n muil.
[..]
Niet verwacht, klasse van van Geel.
Dan is in ieder geval die mogelijkheid er.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
2018![]()
Als je goed wil cashen moet je alsnog deze zomer verkopen.
Inderdaad. Die heeft gewoon bijgetekend met de intentie om deze of volgende zomer te vertrekken, maar bijkomstig te proberen dat Feijenoord aan hem verdiend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval die mogelijkheid er.
Precies, nog steeds beter dan niet verlengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft gewoon bijgetekend met de intentie om deze of volgende zomer te vertrekken, maar bijkomstig te proberen dat Feijenoord aan hem verdiend.
Ik betwijfel het, hij is ook best veel geblesseerd geweest.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Superknap dit juist. Contractonderhandelingen riepen al ruim een jaar.
Hihaho, wat een grappenmaker ben jij zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk wordt het contract van Van Beek ook spoedig verlengd, zodat we nog lang van hem kunnen genieten op de Nederlandse velden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, hij is ook best veel geblesseerd geweest.
Dankje, ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hihaho, wat een grappenmaker ben jij zeg.
Oktober 2015 nog maar daar leggen we gewoon ff 2,5mil voor neer joh. Middenvelders hebben we niet.quote:
Zegt anders ook wel wat dat daar een jaar voor nodig is. Al hoeft dat niet geheel op het conto van van geel te komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Superknap dit juist. Contractonderhandelingen riepen al ruim een jaar.
Ach, het seizoen is toch al voorbij voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Oktober 2015 nog maar daar leggen we gewoon ff 2,5mil voor neer joh. Middenvelders hebben we niet.
Ik zeg wat ik zie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeer objectief van jouw kant.
Van mij mag hij vandaag nog tot 2021 bijtekenen voor een tonnetje of 7-8. Matige periode maar meer dan voldoende potentie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk wordt het contract van Van Beek ook spoedig verlengd, zodat we nog lang van hem kunnen genieten op de Nederlandse velden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Van mij mag hij vandaag nog tot 2021 bijtekenen voor een tonnetje of 7-8. Matige periode maar meer dan voldoende potentie.
Dat muur.quote:
haphaphapquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verdediging speelt twee wedstrijden kut en het is meteen gatenkaas
De beker. Coolsingel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ach, het seizoen is toch al voorbij voor Feyenoord.
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als Kongolo niet langer wil bijtekenen kan je niet veel anders.
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je hem een mooi toekomstplan/ontwikkelingsplan voorschotelen waar je heen wilt met hem en Feyenoord.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.
Inderdaad, Feyenoord wordt de komende 3 a 4 jaar toch weer geen kampioenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.
Joh, pleur een eind op met je 'PEC Zwolle is m'n 2e cluppie' terwijl je je hier ooit een tijd voordeed als Feyenoorder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toekomstplan en Feyenoord? Dat jullie droeftoeters nu elke jaar voor een paar maanden een naïeve verwachting omtrent het kampioenschap koesteren is natuurlijk schattig, maar Kongolo loopt inmiddels lang genoeg mee bij Feyenoord om te zien dat de club in zijn spelersloopbaan enkel voor spek en bonen meedoet in de Eredivisie. Wansmaak omtrent voetbal en een chronisch gebrek aan voetbalinzicht zit zo diep geankerd in de club en stad an sich dat iedereen die een beetje kan voetballen zo snel mogelijk de club wilt verlaten.
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, pleur een eind op met je 'PEC Zwolle is m'n 2e cluppie' terwijl je je hier ooit een tijd voordeed als Feyenoorder.
Ondertussen kom je hier altijd afgeven op ons cluppie als er wat te trollen valt.
Leuk voor je, je hebt je zelf ooit zo uitgedrukt namelijk, en nou opgepleurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.
Dat komt goed uit, wij nemen jou namelijk ook niet serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kan mensen die het over 'mijn cluppie' hebben niet serieus nemen.
Oh?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk voor je, je hebt je zelf ooit zo uitgedrukt namelijk
Jij hebt hier ooit zelf gemeld dat je Feyenoordsupporter was en dat PEC Zwolle je 2e club was.quote:
Dat heb ik nooit gezegd, droeftoeter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij hebt hier ooit zelf gemeld dat je Feyenoordsupporter was en dat PEC Zwolle je 2e club was.
Zeker wel kneusje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, droeftoeter.
En ik ben irrelevant .Feyenoord is een zielig clubje (geworden) en hetgeen ik zeg is geen woord aan gelogen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geef zo'n ventje toch niet zoveel aandacht, dat vindt-ie juist fantastisch. Beetje mans doen over wansmaak, droeftoeters en chronisch gebrek aan inzicht en hij krijgt zijn aandacht weer eventjes.quote:
Ik wacht nog steeds op het moment dat je je username eer aan gaat doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, niet huilie huilie doen en liegen wanneer iemand hier je 'cluppie' op zijn plek zet.
Feyenoord moet eens gaan beseffen dat dit een structureel probleem is. Als je de top 20 talenten van "deze eeuw" gaat bekijken en op basis hiervan het rendement van de jeugdopleiding bepaalt, kun je stellen dat het simpelweg om te janken is. Zo even snel uit mijn hoofd kom ik op bijv:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort plannen zijn er al genoeg gemaakt en niet uitgevoerd. Als ik speler was zou ik Feyenoord ook een klein beetje wantrouwen.
Voor een subtopper zijn dat best aardige namen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord moet eens gaan beseffen dat dit een structureel probleem is. Als je de top 20 talenten van "deze eeuw" gaat bekijken en op basis hiervan het rendement van de jeugdopleiding bepaalt, kun je stellen dat het simpelweg om te janken is. Zo even snel uit mijn hoofd kom ik op bijv:
Van persie
De guzman
Kalou
Wijnaldum
Fer
Vilhena
Boetius
Ake
De vrij
BMI
Castaignos
Clasie
Ebecilio
T kongolo
R kongolo
Van beek
Karsdorp
Drenthe
Chong
Bruma
En voor teh l0lz, Tim Vincken.
Dan kom je toch heel simpel tot de conclusie dat veel te veel van deze spelers de club sportief en/of financieel véél te weinig opgeleverd hebben?
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat je je username eer aan gaat doen.
Nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?
Rot gewoon lekker op joh vervelia.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, zo grappig en treffend! Jij bent het type dat met zijn spitsvondige humor telkens de show steelt op feestjes, niet?
Gaat niet om de namen, gaat om het rendement wat we er uit halen, sportief en financieel. Over de hele linie gezien is dat gewoon beiden onvoldoende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een subtopper zijn dat best aardige namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |