Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Laatste paar maanden alleen maar klotewedstrijden gezien, maar toch verheug ik me weer op donderdag.
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte Rotterdammert. Overigens heb je een kleine foutje in je tekst staan. Maanden moet 'jaren' zijn.
Zou ik wel voorstander van zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Gewoon ouderwets gaan 532-en.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Nu voorlopig maar zo gaan spelen, bouw je net wat meer zekerheden in en moet je eigenlijk elke slag op het middenveld winnen:
Elia-Kuyt
Vilhena-Gustafson- El Ahmadi
Kong-Botteghin-De Taap-Beekgod-Karsdorp
Vermeer
Tapia isals verdediger bijzonder matig, liever niet dus.quote:
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de bekerwedstrijden ook gezien.
Nee, want Roda uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja. Gaan jullie die badjassen grijpen denk je?
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we nou weer met die vage Tapia? Paniekaankoop
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.quote:
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Heb ik niet gedaan, goed punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan in het vorige topic. Als je oprecht wil weten wat anderen er van vinden zou je dat topic even kunnen openen.
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens is hij sterk in de lucht, dus met corners/vrije trappen zou ik dan zeggen. Bij ons is dat dus jammer, want die trappen komen nooit aan.
Hij is 1,85quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sterk in de lucht?! Ik geloof niet dat ie de 1,75m overstijgt..
Volgens mij heeft ie een paar technisch prima goaltjes gemaakt.
Fout na foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord. Wat moeten we met zo'n middelmatige speler die bij dit Twente fout na fout maakt, op een positie waar we al ik weet niet hoeveel spelers hebben, voor 2.5 fucking miljoen weer. Ik kreeg in de zomer ook dit soort reacties toen ik zo reageerde over Vejinovic, Baco Arie en Kramer, maar dat blijkt allemaal enorme geldverspilling te zijn geweest. Er wordt gewoon blind beleid gevoerd.
Elia in de spits?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Elia-Kuyt
Gustafson
Vilhena-ahmadi
't Apie
Kong-Botteghin-Beekgod-karsdorp
Vermeer
Ohquote:
Hij speelde oorspronkelijk op het middenveld, maar volgens mij stond hij vorig jaar al achterin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:15 schreef Sloggi het volgende:
De Aap heeft vorig jaar best wat doelpunten gemaakt, in welke rol speelde hij toen?
Ja, hij speelt foutloos. Daarom staat FC Ziyech ook ergens onderaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Even een Twente fan geraadpleegd voor specifieke wedstrijden, hij lachte de aankoop al uit. Afhankelijk van zijn antwoord hoor je later meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fout na fout
Noem afgezien van tegen PSV nog eens een fout op dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |