Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt men in Parihs al decennia zo rond en zijn er zeker niet minder aanslagen dan hier. Ik geloof er niet zo in.
StG 44? Verbaast me weer niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Zwitserland heeft iedereen die in Dienst heeft gezeten zijn stormgeweer thuis, niet bepaald chaos en burgeroorlog daar, wel weinig woninginbraken.
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de SiG 550, ofwel, Sturmgewehr 90
https://de.m.wikipedia.org/wiki/SIG_550
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.
Burgers voelen zich veiliger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
AlHamdulillah.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
Euripol, onze veiligheidsexpert.quote:
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.quote:
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."
Ik soms wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.
Het aantal moorden in Zwitserland ligt met 0,6 per 100.000 inwoners heel erg laag, afaik een van de laagste in Europa. In NL ligt het 50% hogerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.quote:Hui Wang, de Chinese eigenaar van ADO Den Haag, noemt een verkoop van de club onbespreekbaar.
Wang haalt maandag fel uit in een interview in de Volkskrant.
"De club wordt niet verkocht. Het hele management kan worden vervangen, ik kan ook weg, maar de club is van Vansen en dat blijft zo'', zegt de Chinees van United Vansen.
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede moustache, overigens.
Die man brengt enkel voorspoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.
Ik heb wel enkele grijze haren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.quote:
Ook dat is tanende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |