Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt men in Parihs al decennia zo rond en zijn er zeker niet minder aanslagen dan hier. Ik geloof er niet zo in.
StG 44? Verbaast me weer niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Zwitserland heeft iedereen die in Dienst heeft gezeten zijn stormgeweer thuis, niet bepaald chaos en burgeroorlog daar, wel weinig woninginbraken.
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de SiG 550, ofwel, Sturmgewehr 90
https://de.m.wikipedia.org/wiki/SIG_550
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.
Burgers voelen zich veiliger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
AlHamdulillah.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
Euripol, onze veiligheidsexpert.quote:
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.quote:
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."
Ik soms wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.
Het aantal moorden in Zwitserland ligt met 0,6 per 100.000 inwoners heel erg laag, afaik een van de laagste in Europa. In NL ligt het 50% hogerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.quote:Hui Wang, de Chinese eigenaar van ADO Den Haag, noemt een verkoop van de club onbespreekbaar.
Wang haalt maandag fel uit in een interview in de Volkskrant.
"De club wordt niet verkocht. Het hele management kan worden vervangen, ik kan ook weg, maar de club is van Vansen en dat blijft zo'', zegt de Chinees van United Vansen.
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede moustache, overigens.
Die man brengt enkel voorspoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.
Ik heb wel enkele grijze haren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.quote:
Ook dat is tanende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.
Wel meer. Flink wat gezinsdrama's ook. Daarom mag men nu meen ik de munitie ook niet meer thuis bewaren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.
Hohohoho, RTL Divorce is een gezinsdrama, die moordpartijen noemen wij "gezinsincidentjes".quote:
Excuus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hohohoho, RTL Divorce is een gezinsdrama, die moordpartijen noemen wij "gezinsincidentjes".
Zal ze wel geen bal interesseren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Weet iemand waarom de vvd niet meedoet aan het groningendebat later vandaag?
Druk bezig met vergaderen over Steurgod.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Zal wel met de kabinetscrisis te maken hebben idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Jij doet een Trumpje toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef GSbrder het volgende:
Grijze haren. Had ik maar grijze haren. Dan zou ik nog iets op m'n hoofd hebben.
Welke crisis?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel met de kabinetscrisis te maken hebben idd.
is niet nodig denk ik. Kamp moet het besluit verdedigen tegenover de oppositie. Ik denk niet dat de fractie er nog invloed op uit wil oefenen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Geef 't nog een paar uur..quote:
Is dat een kabinetscrisis? En hoezo wist de VVD-fractie al van die crisis toen het debat over het Groningenbesluit werd georganiseerd? Dan zagen ze dit dus al weken van te voren aankomen.quote:
Geen geld voor zo'n fantastisch kapsel. Ik ga voor de Paul van Meenen.quote:
En dan? Niemand laat over zoiets op dit moment het kabinet vallen. Hooguit doet men nog een poging dat departement schoon te vegen.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen geld voor zo'n fantastisch kapsel. Ik ga voor de Paul van Meenen.
We kunnen niet allemaal het jeugdige gelaat van een scout hebben, hè?quote:
Ze zullen gezien de peilingen wel weer proberen de storm weer uit te zitten daar bij de VVD, maar enig resterend vertrouwen in het kabinet zou normaalgesproken wel verspeeld moeten zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan? Niemand laat over zoiets op dit moment het kabinet vallen. Hooguit doet men nog een poging dat departement schoon te vegen.
Als er een fatsoenlijke kabinetscrisis is, dan gaat men de boel juist niet uitzitten en zou hierover strijd ontstaan tussen VVD en PvdA. Die strijd zie ik echter niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zullen gezien de peilingen wel weer proberen de storm weer uit te zitten daar bij de VVD, maar enig resterend vertrouwen in het kabinet zou normaalgesproken wel verspeeld moeten zijn inmiddels.
De rest van de kamer kan het vertrouwen opzeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijke kabinetscrisis is, dan gaat men de boel juist niet uitzitten en zou hierover strijd ontstaan tussen VVD en PvdA. Die strijd zie ik echter niet.
Hooguit in de minister. Ga er niet vanuit dat ze het vertrouwen in het kabinet hierom opzeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
De rest van de kamer kan het vertrouwen opzeggen.
Pvda is er wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
is niet nodig denk ik. Kamp moet het besluit verdedigen tegenover de oppositie. Ik denk niet dat de fractie er nog invloed op uit wil oefenen.
Als de positie van Rutte ter sprake komt.. Ik wil niet bijzonder graag, trouwens. Alhoewel ik 't wel een prutskabinet vind.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hooguit in de minister. Ga er niet vanuit dat ze het vertrouwen in het kabinet hierom opzeggen.
Je wil te graag, al jaren volgens mij
Die hebben er ook geen minister staanquote:
Volgens mij zie ik je al jaren roepen dat het kabinet zo'n beetje moet gaan vallen. Ik zie dat niet gebeuren, die willen gewoon hun klus afmaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de positie van Rutte ter sprake komt.. Ik wil niet bijzonder graag, trouwens. Alhoewel ik 't wel een prutskabinet vind.
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:05 schreef Ryon het volgende:
Daarnaast is Jan Vos (PvdA) ook voorstander van de gaswinningbeperking in Groningen. Dus die deelt de visie van de oppositie op dat terrein.
Als het nu valt, dan kan men in september wellicht nog gaan stemmen. Uitstellen en tot volgend jaar maart + de formatie een demissionair kabinet is wat al te mal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
Als ze nu vallen komen de verkiezingen niet eerder meen ik, maar goed het is wel weer een kneuzenkermis.
De coalitiepartijen mogen (en moeten) kritisch zijn op de plannen van het kabinet. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?
Maa dat is niet de bedoeling, je sluit een coalitieakkoord je formeert een kabinet dan is het logisch dat je als coalitie het kabinet volgt en geen oppositie gaat spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De coalitiepartijen mogen (en moeten) kritisch zijn op de plannen van het kabinet. Niks mis mee.
Dit is typisch een onderwerp waarover men niet bij de kabinetsformatie afspraken heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maa dat is niet de bedoeling, je sluit een coalitieakkoord je formeert een kabinet dan is het logisch dat je als coalitie het kabinet volgt en geen oppositie gaat spelen.
Niet echt, onder druk van de Kamer (dus niet alleen de oppositie) is de gaswinning ook teruggeschroefd. Als coalitiepartij kan je druk uitoefenen om je eigen punten er door heen te krijgen. Het betekent niet meteen dat je als PvdA het VVD-programma hoeft te verdedigen als je samen het kabinet steunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?
Nee dat begrijp ik, maar het kabinet publiekelijk afvalleen is niet de bedoeling van een coalitie/kabinet samenwerkingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is typisch een onderwerp waarover men niet bij de kabinetsformatie afspraken heeft gemaakt.
De gemiddelde kiezer snapt sowieso niets van de Nederlandse democratie. Vandaar ook het grootse succes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Veel kiezers lijken dat trouwens niet helemaal te begrijpen.
In de kamer de minister scherp bevragen over zijn plannen en alternatieven aandragen is zeker wel de bedoeling, ook van een coalitiepartij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar het kabinet publiekelijk afvalleen is niet de bedoeling van een coalitie/kabinet samenwerking
Weliswaar als flink aangeschoten wild maar wellicht had dat best gekund.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik me wel afvraag: als Teeven nu gewoon had meegewerkt, had toegegeven dat het allemaal niet volgens de regels was gegaan, en zijn excuses had aangeboden. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn geweest dat hij gewoon was aangebleven als staatssecretaris?
Het ging prima volgens de regels, simpelweg andere regels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik me wel afvraag: als Teeven nu gewoon had meegewerkt, had toegegeven dat het allemaal niet volgens de regels was gegaan, en zijn excuses had aangeboden. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn geweest dat hij gewoon was aangebleven als staatssecretaris?
Gegokt en verloren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weliswaar als flink aangeschoten wild maar wellicht had dat best gekund.
Zij zelf ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb die endorsement speech van Palin helemaal uitgekeken en ik heb geen idee waar ze het over heeft.
Nee, gewoon de raarheid van het fenomeen. Haar jasje, alle zinnen zonder interpunctie, dat geknik van Trump op de achtergrond, het had allemaal uit een onrealistische komediefilm kunnen komen, maar het is gewoon echt.quote:
Trump of Bush?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Quiet generosity??
Family man??
Not an elitist??
Spent his life with the working man??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Weer eens een poging tot joggen gedaan?
Nice. Ik wil ook een gratis Chromebook.quote:Chromebooks voor vluchtelingen in Duitsland
door onze redactie
Google schenkt via zijn filantropische instelling Google.org een bedrag van $5,3 miljoen aan non-profitorganisaties in Duitsland. Het geld is bedoeld voor de aankoop van Chromebooks waarmee hulpverleners vluchtelingen kunnen helpen bij het doen van aanvragen of het leren van een taal.[..]
Is er geen programma dat in Chromebooks voor afgestudeerde ingenieurs voorziet? Niet dat zoiets op u van toepassing zou zijn, overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nice. Ik wil ook een gratis Chromebook.
Oh dat bestaat zeker. Binnen een bepaald volk. En geen Chromebooks maar waardevolle goederen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er geen programma dat in Chromebooks voor afgestudeerde ingenieurs voorziet? Niet dat zoiets op u van toepassing zou zijn, overigens.
De kostprijs van die dingen is een tientjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Van onze belastingcentjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan je ze ook zo goedkoop krijgen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De kostprijs van die dingen is een tientje
Geld is niet alles.quote:
Nee, de verkoopprijs is $150. De rest steekt Google in z'n zak.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan je ze ook zo goedkoop krijgen?
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, de verkoopprijs is $150. De rest steekt Google in z'n zak.
Rolex voor $4500.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.
Minstens. En dan zou Remlof het bejubelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.
Over een paar jaar heb je een Raspberry Pi met vergelijkbare specificaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:04 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb ook een Chromebook., een ouwe Asus EEE PC met daarop Chrome OS geïnstalleerd.
Heel erg handig is het niet.
Mijn RasPi2 is al stukken snellerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb je een Raspberry Pi met vergelijkbare specificaties.
Oh kijk aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn RasPi2 is al stukken sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |