quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat jullie nu te dansen, in huize Soneal?
Daarom mij gewoon MOD maken. Dan is het tenminste terecht om iemand uit te maken van Gutmenscherij en links voortrekkenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we het een insidejoke noemen.
Het leuke van NWSmod zijn is namelijk dat rechte users je veel te links vinden en linkse users je veel te rechts. Zo word je dus voor dingen als nazi en PVV-tokkie aan de ene kant uitgemaakt en voor moslimmod aan de andere kant.
Stiekem heb ik zo'n vermoeden dat Leandra net als de andere NWSmods gewoon neutraal zal zijn
nee achter alle mods zit een uniek persoonquote:
Ik waardeer je bezorgdheid en zal hem naar je doorsturen als hij tekortkomt.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ziet mijn oog? Jij ook nog 'modje'? Damn! Zorg je wel dat je vent nog op de tijd aan z'n trekken komtTis niet alsof je hier al niet hele dagen zit, he
![]()
Maar hee, succes!
Doe geen moeite! Plsquote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waardeer je bezorgdheid en zal hem naar je doorsturen als hij tekortkomt.
Ik verwacht dat dat medio 2060 ergens zal zijn.
Het is eigenlijk net zo logisch als dat Leandra modje wordt/is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:07 schreef Tem het volgende:
Trekken en Kim Holland, je verwacht het niet.
Het laatste zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zo logisch als dat Leandra modje wordt/is.
Ligt in de lijn der verwachtingen ;-)
.. of je bent onnozel. Kan ook.
Die is al ingesteld....quote:Op maandag 25 januari 2016 23:31 schreef hugecooll het volgende:
Je moet je standaard-PI nog even instellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |