Ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:02 schreef Nizno het volgende:
Shelly en Jill, beiden door Gordon gekozen, zouden ze dan beiden door gaan?
Ik had in een Mexicaans restaurant ooit vlees met een of andere chocoladesaus genomen (wist niet dat het chocolade was), gadverdamme zegquote:Op maandag 25 januari 2016 19:05 schreef wdn het volgende:
Oh god. Choco + kip + cheddar.
No fucking way
Ja sorry, sta stijf van de drugsquote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
Die lach deed me denken aan de bootfietserals ik daar aan denk schiet ik weer in de lach.
hij heeft in elk geval wel door dat het best wel erg isquote:Op maandag 25 januari 2016 19:07 schreef franklop het volgende:
Your language is terrible
uit de mond van Gordon
die mag ook wel door samen met Shellyquote:
ja maar ja maar ja maar ze is alleenstaande moeder die praten alleen maaaaaaar over hun kidsquote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Karina het volgende:
Ja bla bla mijn dochter vindt het lekker.
wie?quote:
ik kwoot je even voor je kunt edittenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
Ik heb het hier alvast gezegd; Shelly gaat dit seizoen winnen
Nee die wordt het nietquote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
Ik heb het hier alvast gezegd; Shelly gaat dit seizoen winnen
dimitriaquote:
ahhhhhhhhhhh Das niet slim, maar ja eigenlijk ook wel het risico zeker aangezien je straks ook een foto moet zoeken van de kandidaten waarbij je waarschijnlijk nog een keer ziet wie er wintquote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
IK heb mezelf volgens mij gespoilerd dus ik ga niks zeggenWeet het niet zeker maar zag een foto voorbijkomen toen ik een foto van de jury zocht.
ah. Och ik weet al wie gaat winnenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
IK heb mezelf volgens mij gespoilerd dus ik ga niks zeggenWeet het niet zeker maar zag een foto voorbijkomen toen ik een foto van de jury zocht.
Ik zeg je: Stephen gaat door.quote:
voor wat voor examen zoek jij naar de winnaar van MC?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
ah. Och ik weet al wie gaat winnen
Kwam het ergens een keer tegen toen een vriendin van me voor der eigen examen op moest
Ik vind het nooit zo erg hoor, ga er niet naar op zoek maar als ik het zie is ook geen ramp.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhh Das niet slim, maar ja eigenlijk ook wel het risico zeker aangezien je straks ook een foto moet zoeken van de kandidaten waarbij je waarschijnlijk nog een keer ziet wie er wint
Hotel management Maastrichtquote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor wat voor examen zoek jij naar de winnaar van MC?
heus wel. Christina is gewoon Joequote:
Verse kruiden bewaar ik wel in de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Rare dingen hebben die mensen in de koelkast trouwens. Ik zag zo een paarse bloemkool bijvoorbeeld. En kruiden doe je toch niet in de koelkast?
vind ik ook erg vreemd. Gerechten met ingredienten vanuit andere kasten wordt wel iets makkelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Rare dingen hebben die mensen in de koelkast trouwens. Ik zag zo een paarse bloemkool bijvoorbeeld. En kruiden doe je toch niet in de koelkast?
Die wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Verse kruiden bewaar ik wel in de koelkast.
Zat ik ook te denken, en ik zie soesjes, daar zit meel in. Ja tuurlijk in de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:41 schreef Nizno het volgende:
En dan ook nog, haal je voor je die kant op gaat eerst spul om voor 1 dag te koken?
Moet ook helemaal niet. En eieren ook niet. Maar die doe ik wel in de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:41 schreef Nizno het volgende:
knoflook en rode ui doe ik ook niet in de koelkast trouwens... is dat erg?
eieren doe ik er ook niet in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ook helemaal niet. En eieren ook niet. Maar die doe ik wel in de koelkast.
Oh en ik zag net azijn, dat doe je ook helemaalk niet in de koelkast. We worden in het ootje genomen hoor.
Ik zit aan een persoonlijke variant te denken, maar ik weet niks wat op koffie rijmtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:43 schreef Nizno het volgende:
Ga je mee?
Nee ik heb thee..... Ja dat zeg ik ook vaak
wil je een toffee?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit aan een persoonlijke variant te denken, maar ik weet niks wat op koffie rijmt
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]klopt ook want toffee lust ik niet
Wil je water, nee misschien later
Kom effe hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mag het een onsje meer zijn?
Nee ik heb wijn.
Bonen er bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:47 schreef Karina het volgende:
Wat Herman daar maakt lijkt me zo vies he, salade met koude bonen erdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |