Nou inderdaad, iets anders is dan niet mogelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Maar het alternatief is dat heel Eritrea hier naartoe komt,
Ja hoor, terugsturen. Zodra ze daar in de gaten hebben dat het geen zin heeft om naar Nederland te komen, dan komen ze niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou inderdaad, iets anders is dan niet mogelijk.
De speech van Timmermans voor de VN omtrent het neerhalen van MH17 was nu niet bepaald zonder malversaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Idd de man is gezegend met een perfecte communicatie en je hebt gelijk dat hij feitelijk alleen lege speeches en acte de presence kan geven. Hij zou het zeker goed doen als voorganger in de kerk.
Verder is de man een naast z'n talen, een onderscheidingen verzamelaar waar ik mij ondertussen ook bij afvraag waar hij dat nu precies aan & mee verdiend heeft.
Neem niet weg dat ik de man nog niet heb kunnen betrappen op malversaties en dat is al een groot goed in deze malle wereld.
Timmermans is een smerige klootzak, die alleen aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De speech van Timmermans voor de VN omtrent het neerhalen van MH17 was nu niet bepaald zonder malversaties.
Zo had hij het voorbeeld van een trouwring die gestolen was door criminelen/bandieten. Terwijl de meerderheid van de Oekraïense bevolking de Nederlanders geholpen heeft met de berging.
Hij schetste een beeld van het neerstortende vliegtuig met passagiers die nog aan hun geliefden. En noemde het geen moment om politiek te bedrijven (wat hij met die speech juist zelf deed).
De speech viel in goede aarde, er was veel ophef/verontwaardiging/woede/verdriet over wat er gebeurd was, maar feitelijk klopte zijn verhaal, op zijn minst, niet helemaal.
Ik snap (goed) wat je zegt. Op het moment dat het allemaal gebeurde was er veel emotie en (ook nu, nog) had ik niet de indruk dat hij daarbij bewust op dat moment uit was op eigenbelang en persoonlijke verrijking.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De speech van Timmermans voor de VN omtrent het neerhalen van MH17 was nu niet bepaald zonder malversaties.
Zo had hij het voorbeeld van een trouwring die gestolen was door criminelen/bandieten. Terwijl de meerderheid van de Oekraïense bevolking de Nederlanders geholpen heeft met de berging.
Hij schetste een beeld van het neerstortende vliegtuig met passagiers die nog aan hun geliefden dachten. En noemde het geen moment om politiek te bedrijven (wat hij met die speech juist zelf deed).
De speech viel in goede aarde, er was veel ophef/verontwaardiging/woede/verdriet over wat er gebeurd was, maar feitelijk klopte zijn verhaal, op zijn minst, niet helemaal.
Moet je wel bereid zijn geweld te gebruiken en ze van je grens weg te knallen anders is het van het voorjaar niet meer tegen te houden en dat zie ik niet gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Achterhoker het volgende:
Dus: grenzen dicht en daar controleren zo moeilijk is het toch niet mensen.....
Dat was ook mijn eerste gedachte, dat je voor grensbewaking bereid moet zijn om geweld te gebruiken. Ik worstelde daar wat mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Moet je wel bereid zijn geweld te gebruiken en ze van je grens weg te knallen anders is het van het voorjaar niet meer tegen te houden en dat zie ik niet gebeuren, helaas.
Ga je maar bewapenen en preppen.
Tja, gaat lastig worden. Ethisch gezien sta je als EU er heel lastig voor om vluchtelingen op een bepaald punt te weigeren. Wat moet je zeggen; wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Volgens mij komen ze van de zomer met te veel asielzoekers tegelijk en dan gaat goed en netjes veel te traag, dus schieten of binnen laten zal de keuze worden, ben zeer benieuwd wat het gaat worden, we gaan het zien.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo moeilijk te begrijpen waarom die gasten 99% van de landen ter wereld links laten liggen en zich concentreren op slechts enkele.
Je hoeft de grenzen niet eens te sluiten: iedereen is welkom, maar geen opvang, geld, woning, eten etc.
Je zult zien dat NL in no time ook tot die 99% gaat behoren.
Je kan stellen dat wanneer Europa totaal ontspoort dit niet in het belang is van de asielzoekers zelf aangezien er dan niemand meer bij kan, dus grenzen nu met grof geschut dicht en eerst orde op zaken stellen in Europa.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, gaat lastig worden. Ethisch gezien sta je als EU er heel lastig voor om vluchtelingen op een bepaald punt te weigeren. Wat moet je zeggen; wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Dan quote ik maar even beleefd....quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:13 schreef qwerty_x het volgende:
Wellicht is het erg not-done om jezelf te quoten, maar in plaats van je te richten op moeilijke zaken als al dan niet grenzen sluiten:
[..]
Het is zeer waarschijnljk opzet dat geval lange tijd zijn bek hield. Eerst de situatie uit de klauwen laten lopen. Dan als een held met oplossingen komen. En men stemt weer op jequote:Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heb die man een lange tijd niet zo iets verstandigs horen zeggen.
Bovendien is 60% een behoorlijk aantal..
Jij hebt inside info ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De essentie van heel het huidige vluchtelingenprobleem. Dit wordt binnen de partij trouwens al maandenlang gezegd, het is geen verrassing dat ook hij er nu mee komt.
We mogen best wat egoïstischer zijn en opkomen voor onze eigen belangen in deze. De gevolgen van dit wanbeleid gaan we nog lang ondervinden. Die mensen horen hier niet simpel zat. Het is niet onze taak om voor andermans fokkerij te zorgen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:38 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Je kan stellen dat wanneer Europa totaal ontspoort dit niet in het belang is van de asielzoekers zelf aangezien er dan niemand meer bij kan, dus grenzen nu met grof geschut dicht en eerst orde op zaken stellen in Europa.
Verder zijn we al te laat met geweld, als de Zweedse politie gewoon hard geweld had gebruikt was het jongetje nu uit dat AZC!
Je kan bijv. nog geen hond opvoeden zonder: beloning & STRAF, belonen doen we wel, straffen vergeten we voor het gemak.
We zijn inmiddels als Europa het lachertje van de wereld, puppet van de USA, gepest door Poetin, gechanteerd door Griekenland & Turkey, Fatima Merkel, overlopen door moslims die hier een oorlogsdaad uitvoeren; het verkrachten van Europese vrouwen, etc.
Als we nu van het voorjaar niet onze tanden laten zien zijn we pas echt de klos, het lijkt er wel op dat de Europese politiek ook door heeft dat de tijd begint te dringen, vandaar dat je toch steeds meer realistische geluiden hoort, denk ik.
Het moet weer rustig worden zodat men in Europa kan uitzoeken wat men met Europa wil gaan doen, genoeg problemen in Europa zelf.
De (korte) tijd zal het ons leren.
Ja. Dit is uitgebreid binnen de partij besproken op allerlei manieren op allerlei niveaus waarbij de mensen die in de nationale politiek actief zijn de afdelingen opzochten. Het grootste punt van zorg m.b.t. de vluchtelingenproblematiek: de verminderde draagkracht voor de mensen die het echt nodig hebben doordat in de ogen van het publiek niet adequaat het kaf van het koren wordt gescheiden. De consensus is natuurlijk dat de mensen die het echt nodig hebben hier welkom moeten zijn en hier goed moeten worden ontvangen.quote:
Daarom moet er actief aan remigratie gewerkt worden. Bij voorkeur voor alles wat we de afgelopen 10 jaar hier binnen hebben gelaten. Er is geen enkele reden waarom dit dichtbevolkte land allemaal volk uit kansloze onderontwikkelde landen moet binnen halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
We mogen best wat egoïstischer zijn en opkomen voor onze eigen belangen in deze. De gevolgen van dit wanbeleid gaan we nog lang ondervinden. Die mensen horen hier niet simpel zat. Het is niet onze taak om voor andermans fokkerij te zorgen.
Ik ken jou natuurlijk niet, maar ook voor de mensen die het ECHT nodig hebben vind ik het opvallend dat de PvdA altijd voor migratie en een permanente absorptie binnen de demografie als oplossing kiest. Terwijl er zoveel alternatieven zijn:quote:Op woensdag 27 januari 2016 06:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja. Dit is uitgebreid binnen de partij besproken op allerlei manieren op allerlei niveaus waarbij de mensen die in de nationale politiek actief zijn de afdelingen opzochten. Het grootste punt van zorg m.b.t. de vluchtelingenproblematiek: de verminderde draagkracht voor de mensen die het echt nodig hebben doordat in de ogen van het publiek niet adequaat het kaf van het koren wordt gescheiden. De consensus is natuurlijk dat de mensen die het echt nodig hebben hier welkom moeten zijn en hier goed moeten worden ontvangen.
De Russen hebben een hekel aan aan buitenlanders. Ook in Siberië.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De Russen hebben geen enkel probleem met een stel ongewensten in Siberie.
die Reihen fest geslossen. SA marchiert, mit ruhig festem Schritt...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
"Die Fahne hoch..."
Walgelijke vent die Timmermans, dit is islamofobie in zijn reinste vorm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |