hoe bedoel je?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:54 schreef frietenstamp het volgende:
Laten we nou alsjeblieft wel genuanceerd blijven denken met z'n allen. Als je het vergelijkt met de duizenden die een verdrinkingsdood achter de rug hebben dan stelt dit niks voor. Dan is het eigenlijk, afgerond, niet eens gebeurd.
Deze hele discussie is toch allang verziekt. Dat zie je overal, dus ook op internet, terug.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:54 schreef frietenstamp het volgende:
Laten we nou alsjeblieft wel genuanceerd blijven denken met z'n allen. Als je het vergelijkt met de duizenden die een verdrinkingsdood achter de rug hebben dan stelt dit niks voor. Dan is het eigenlijk, afgerond, niet eens gebeurd.
Ja, ze hebben wel de taak, betalen wij belasting voor, dat je niet in perils way komt. Dit geven ze dus toe dat dat wel gebeurt. Als iemand iets overkomt moet je civielrechtelijk de staat aanklagen dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk. In feite zegt de Duitse politie hetzelfde over Keulen: we hebben het druk aan de grens.
Watquote:Op maandag 25 januari 2016 21:54 schreef frietenstamp het volgende:
Nog steeds verzuipen er mensen, omdat Merkel zei kom allemaal hier naar toe.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:54 schreef frietenstamp het volgende:
Je hebt waarschijnlijk gelijk dat de schult bij de overheid ligt, maar is het niet een kwestie van overmacht.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel de taak, betalen wij belasting voor, dat je niet in perils way komt. Dit geven ze dus toe dat dat wel gebeurt. Als iemand iets overkomt moet je civielrechtelijk de staat aanklagen dus.
Zij laten het nu dus afweten, als dit zo is. Dan kan dit leiden tot aanrandingen, nu dus in Zweden een moord.
Hé en kunnen ze die taak niet meer aan, dan moeten mensen zich bewapenen hè, wat zal je dan krijgen?
O, ja, enorme overmacht bij overheid idd. Maar bij je belasting opgave houden ze daar geen rekening mee. Het is echter voortgekomen uit tja hoe zal ik het noemen? Soort sentiment bij Merkel? Niemand die Merkel durft tegen te spreken dan? Is toch gek? Binnen 6 maanden tijd zijn wij als EU-burgers daardoor tot op het bot verdeeld geraakt. Daardoor kun je een opleving zien zelfs van het neo-nazisme, terwijl iedereen weet dat dat de niche was van gekkies. Er gebueren nu dingen die te gek voor woorden zijn en vandaag geeft Fransje Timmermans toe dat 60% idd migranten en geen vluchtelingen zijn, ook dat nog, dankzij het open deuren beleid van Merkel, alleen durft-ie haar niet te bekritiseren hoor... Als mijn dochter het slachtoffer wordt van... dan zou ik meteen de staat verantwoordelijk stellen, en de EU. Je krijgt je dochter er niet mee terug, maar laat het hen aub keer duidelijk worden, dat zij echt onverantwoordelijk bezig zijn geweest.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk dat de schult bij de overheid ligt, maar is het niet een kwestie van overmacht.
Alles staat nu op scherp, en het is zaak de kalmte te bewaren. Wat hadden we anders moeten doen dan deze vluchtelingen opnemen? Ze stonden voor de deur en hadden hulp nodig. Niet alle vluchtelingen zijn moordenaars, aanranders en verkrachters; sterker nog, de meesten schijnen zich normaal te gedragen. Tegen uitwassen moet worden opgetreden, en economische vluchtelingen moeten met spoed worden uitgezet.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, enorme overmacht bij overheid idd. Maar bij je belasting opgave houden ze daar geen rekening mee. Het is echter voortgekomen uit tja hoe zal ik het noemen? Soort sentiment bij Merkel? Niemand die Merkel durft tegen te spreken dan? Is toch gek? Binnen 6 maanden tijd zijn wij als EU-burgers daardoor tot op het bot verdeeld geraakt. Daardoor kun je een opleving zien zelfs van het neo-nazisme, terwijl iedereen weet dat dat de niche was van gekkies. Er gebueren nu dingen die te gek voor woorden zijn en vandaag geeft Fransje Timmermans toe dat 60% idd migranten en geen vluchtelingen zijn, ook dat nog, dankzij het open deuren beleid van Merkel, alleen durft-ie haar niet te bekritiseren hoor... Als mijn dochter het slachtoffer wordt van... dan zou ik meteen de staat verantwoordelijk stellen, en de EU. Je krijgt je dochter er niet mee terug, maar laat het hen aub keer duidelijk worden, dat zij echt onverantwoordelijk bezig zijn geweest.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles staat nu op scherp, en het is zaak de kalmte te bewaren. Wat hadden we anders moeten doen dan deze vluchtelingen opnemen? Ze stonden voor de deur en hadden hulp nodig. Niet alle vluchtelingen zijn moordenaars, aanranders en verkrachters; sterker nog, de meesten schijnen zich normaal te gedragen. Tegen uitwassen moet worden opgetreden, en economische vluchtelingen moeten met spoed worden uitgezet.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:24 schreef Grems het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Timmermans zegt vandaag dus dat maar 40% van die lui vluchteling zijn. Wat houdt dat in dan? Deuren open voor vluchtelingen volgens Merkel, komt binnen, wir schaffen das. En van al die lui die vervolgens binnen komen is maar 40% echt vluchteling officieel nu dus. Die moeten weer terug, volgens Frans nu. Ben je dan goed bezig geweest of niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles staat nu op scherp, en het is zaak de kalmte te bewaren. Wat hadden we anders moeten doen dan deze vluchtelingen opnemen? Ze stonden voor de deur en hadden hulp nodig. Niet alle vluchtelingen zijn moordenaars, aanranders en verkrachters; sterker nog, de meesten schijnen zich normaal te gedragen. Tegen uitwassen moet worden opgetreden, en economische vluchtelingen moeten met spoed worden uitgezet.
Niet alle oorlogs- of zelfs economische vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. Zijn er te veel mensen binnengelaten? Ja kennelijk. Dus daar moet nu op worden ingegrepen. Criminelen zoals die migranten in Keulen mogen van mij ook linea recta worden uitgezet. Maar ik heb nog wel vertrouwen in de toekomst en de integratie van de echte vluchtelingen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Timmermans zegt vandaag dus dat maar 40% van die lui vluchteling zijn. Wat houdt dat in dan? Deuren open voor vluchtelingen volgens Merkel, komt binnen, wir schaffen das. En van al die lui die vervolgens binnen komen is maar 40% echt vluchteling officieel nu dus. Die moeten weer terug, volgens Frans nu. Ben je dan goed bezig geweest of niet?
Gekke is dat veel mensen dat al van stond af aan zeggen.
Daarbij weet je nog niet eens of die 60% een opgepoetst cijfer is of niet, zelfde geld is dat nog veel meer.
Als jij daardoor aangerand wordt, of verkracht, of vermoord. Waar ligt de schuld.
Willens en wetens in peril ways brengen van de bevolking.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alle oorlogs- of zelfs economische vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. Zijn er te veel mensen binnengelaten? Ja kennelijk. Dus daar moet nu op worden ingegrepen. Criminelen zoals die migranten in Keulen mogen van mij ook linea recta worden uitgezet. Maar ik heb nog wel vertrouwen in de toekomst en de integratie van de echte vluchtelingen.
Zo kun je het zien. Je kunt het ook zien als overmacht en onbekendheid met het verwerken van een dergelijke bevolkingsaanwas. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zorgelijk is, maar tegelijkertijd sta ik als vrouw nog geen doodsangsten uit.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Willens en wetens in peril ways brengen van de bevolking.
Lol. En wie zou dat allemaal moeten gaan uitvoeren?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alle oorlogs- of zelfs economische vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. Zijn er te veel mensen binnengelaten? Ja kennelijk. Dus daar moet nu op worden ingegrepen. Criminelen zoals die migranten in Keulen mogen van mij ook linea recta worden uitgezet. Maar ik heb nog wel vertrouwen in de toekomst en de integratie van de echte vluchtelingen.
Overmacht omdat ze dat beleid open deuren, kom maar binnen, wir schaffen das totaal niet aankunnen, geboren uit onkunde en incompetentie, en de burgers moeten het er maar meedoen, want hebben er geen invloed op, in een democratie kennelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Je kunt het ook zien als overmacht en onbekendheid met het verwerken van een dergelijke bevolkingsaanwas. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zorgelijk is, maar tegelijkertijd sta ik als vrouw nog geen doodsangsten uit.
Ja, het was ook in mijn ogen overmoed. Maar veel keuze had ze niet, want de mensen kwamen sowieso wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overmacht omdat ze dat beleid open deuren, kom maar binnen, wir schaffen das totaal niet aankunnen, geboren uit onkunde en incompetentie, en de burgers moeten het er maar meedoen, want hebben er geen invloed op, in een democratie kennelijk.
Jawel, waren keuzes zat.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was ook in mijn ogen overmoed. Maar veel keuze had ze niet, want de mensen kwamen sowieso wel.
Tja.. Dat uitzetbeleid schijnt ook al niet zo denderend te werken..quote:Op maandag 25 januari 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Lol. En wie zou dat allemaal moeten gaan uitvoeren?
Grenzen dicht,i.p.v. dat Frontex taxidienst speelt de bootjes terugduwen naar Turkije etc etc..quote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik kan ze zo een twee drie niet bedenken, zelfs nu niet.
Welke grenzen, en waarmee. Je krijgt ze onmogelijk potdicht.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Grenzen dicht,i.p.v. dat Frontex taxidienst speelt de bootjes terugduwen naar Turkije etc etc..
Selecteren aan de poort..
Is het werkelijk zo moeilijk te begrijpen waarom die gasten 99% van de landen ter wereld links laten liggen en zich concentreren op slechts enkele.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Potdicht zal misschien niet kunnen maar wat tot nu toe gebeurd is het andere uiterste..quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke grenzen, en waarmee. Je krijgt ze onmogelijk potdicht.
Dan zul je eerst de verdragen moeten opzeggen waardoor we gebonden zijn vluchtelingen op te nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo moeilijk te begrijpen waarom die gasten 99% van de landen ter wereld links laten liggen en zich concentreren op slechts enkele.
Je hoeft de grenzen niet eens te sluiten: iedereen is welkom, maar geen opvang, geld, woning, eten etc.
Je zult zien dat NL in no time ook tot die 99% gaat behoren.
ok, dan doe je dat toch.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zul je eerst de verdragen moeten opzeggen waardoor we gebonden zijn vluchtelingen op te nemen.
Aan Turkije als opvangland wordt gewerkt, alleen wil het land nu nog meer geld zien.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:52 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Potdicht zal misschien niet kunnen maar wat tot nu toe gebeurd is het andere uiterste..
I.p.v dat Frontex mensen die ze van gammele bootjes halen naar Griekenland brengen ze terugbrengen naar Turkije..
Allemaal en in Turkije selecteren wie echt vluchteling is en wie niet.
Gewoon doen wat we tot nu toe doen. Onbeperkt binnen laten, problemen onder het tapijt vegen alszijnde incidenten en mensen die steeds meer gelijk blijken te hebben wegzetten als racistische, xenofobe, islamofobe, extreem rechtse tokkies.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hoor had je alleen eerder moeten beginnen en shop moeten houden in Turkije en Libië. Wij wisten allemaal al dat er miljoenen klaarstonden om de oversteek te maken namelijk. Iedereen, ook zij, wist dat door de journalistieke berichten over die gebieden. En toen verzopen er ineens veel en toen zei Merkel komt allen en slot van het verhaaltje is dat er nog steeds veel verzuipen maar dat nu officieel toegegeven maar 40% echte vluchtelingen zijn binnegekomen, wat wrs nog opgepoetst is.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt nog wel. De miljoenen blijven instromen, veel plezier ermeequote:Op maandag 25 januari 2016 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Je kunt het ook zien als overmacht en onbekendheid met het verwerken van een dergelijke bevolkingsaanwas. Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet zorgelijk is, maar tegelijkertijd sta ik als vrouw nog geen doodsangsten uit.
Griekenland uit schengen donderen, en een gigantisch hek neergooien bij Macedonië en Bulgarije.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke grenzen, en waarmee. Je krijgt ze onmogelijk potdicht.
Als vrouw, als vrouw?! Als Nederlander, Europeaan, zou je je zorgen moeten maken...quote:Op maandag 25 januari 2016 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nee, laten we VOORAL blijven volhouden dat het percentage van vluchtelingen dat zich misdraagt echt niet hoger ligt als bij de autochtone bevolking van de Europese landen waar ze in zitten!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Mytho het volgende:
Swedish police warn Stockholm's main train station is now overrun by migrant teen gangs 'stealing and groping girls'
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
daar hebben ze zo te zien ook last van kut marokkanen die zich voordoen als syrische chirurgen.
[ afbeelding ]
Wat een gezellige foto ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Mytho het volgende:
Swedish police warn Stockholm's main train station is now overrun by migrant teen gangs 'stealing and groping girls'
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
daar hebben ze zo te zien ook last van kut marokkanen die zich voordoen als syrische chirurgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |