Nee, donderdag ben ik precies 19 weken. Op de een of andere manier moet ik dat alleen doen, die SEO. maar mocht ik daarin nog van mening/ gevoel veranderen dan zijn er best wel een paar die mee zouden willen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef Arja het volgende:
O svane wat fijn en wat klink je verliefd! Benieuwd naar de foto's.
Miez wat goed een goede combi test.
Marjo 12 weken mijlpaal![]()
Ik ben nooit ziek, maar mijn man ligt nu met voorhoofdsholte-ontsteking en 39,4 graden koorts op bed zielig te zijn en ik heb ook wel hoofdpijn en voel me slap en lusteloos.
Ik heb alleen de eerste 12 weken wisselende stemmingen en down momenten gehad. Nu zit ik bijna permanent op een roze wolk.
Groofs ik kan me voorstellen dat het extra confronterend is om geen relatie te hebben nu je zwanger bent.
Neem je iemand mee naar de 20 weken echo? Wanneer ben je eigenlijk 20 weken, niet donderdag al toch?
Frummeltje hoe is het met jou?
Het enige wat je kan doen is het herkennen en hulp vragen wanneer je dat nodig hebt. Gaat jou helemaal lukken, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:46 schreef kniftyhooker het volgende:
Ja ik denk dat ik snap wat je bedoelt Uni.
Wellicht komt er idd naar voren dat zij adviseerd om te babbelen, maar waarom heeft de vk het dan niet voorgesteld bij de 1e keer dat het zo ging... Was wel een andere vk.
Toen ik het merkte dacht ik, ohh nee niet weer zoals bij de eerste he. Kuterdekut.![]()
We gaan het meemaken de komende 20 weken.
Ik kreeg een cursusboek en telefonische begeleiding (als stok achter de deur).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:14 schreef Arja het volgende:
Groofs wat kan een slaap- en waakcentrum betekenen qua advies of behandeling?
Kun je ze niet gewoon buiten zetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:05 schreef Quoi het volgende:
Jullie mogen best wat van dat grote roze wolkendek van mij lenen anders![]()
Behalve dat ik al de hele dag wacht tot die pisbakken worden opgehaald. Ik zou heel graag even de deur uit willen vandaagEn intussen heb ik een stem waarmee ik geld zou kunnen verdienen aan de telefoon
Ik woon in een flat. Dan moeten ze in de centrale hal en ik vertrouw er niet zo op dat ze daar blijven staan eigenlijk. Maar dit is ook niet fijn. Even denken hoe dat op te lossen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon buiten zetten?
Dat is wat ik deed, buiten zetten op het afgesproken adres en ergens tussen 08:00 en 18:00 kwamen ze ze wisselen voor lege.
Of wil je niet dat iedereen ze ziet staan?
Ik woon ook in een appartement, wat pal aan een winkelcentrum ligt. Ik was er ook bang voor dat ze zouden verdwijnen (geen idee wat iemand ermee zou moeten maar okquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik woon in een flat. Dan moeten ze in de centrale hal en ik vertrouw er niet zo op dat ze daar blijven staan eigenlijk. Maar dit is ook niet fijn. Even denken hoe dat op te lossen...
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Dat je na je werk even de ikea inloopt voor 2 lijstjes, en vervolgens een kallax-kast van 77x147 in je auto staat te proppen, met je toeter
Een gemonteerd exemplaar dus ook, uit de koopjeshoek. Wel weer happy hormones!
Goed ideequote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik woon ook in een appartement, wat pal aan een winkelcentrum ligt. Ik was er ook bang voor dat ze zouden verdwijnen (geen idee wat iemand ermee zou moeten maar ok).
Ik heb toen afgesproken dat de flessen bij mijn schoonouders gewisseld zouden worden. Die wonen vlakbij, in een rijtjeshuis, dus moest ik alleen zorgen dat ik op maandagen voor 08:00 de flessen daar voor de deur had staan en dan na 18:00 weer een keer daarlangs rijden om de nieuwe op te halen. Heb jij iemand in de buurt wonen waar je dat ook zo zou kunnen regelen (en die dus al wel van je zwangerschap af weet...)?
Ik miste ook de nuancering vaak bij borstvoedingsboeken waarin stond dat er altijd een oplossing is als je BV geeft en toen we hapjes gingen geven kwam dat schuldgevoel dat ik geen BV meer gaf keihard terug toen ik Kleintjes las.quote:Boeken over borstvoeding zijn er zat. Maar boeken over borstvoeding met zowel humor als relativering én respect voor flesvoeding zijn schaars. Daarom schrijft TV presentator Sofie van den Enk ‘BV De Melkfabriek’, een radicaal genuanceerd boek over borstvoeding met een druppeltje flesvoeding.
Samen met co-auteur Eva Munnik schrijft Sofie een handboek voor borstvoeding: alles wat je als (aanstaande) moeder moet weten over het voeden van je baby staat erin. Maar ook ervaringsverhalen van Sofie, die haar twee kinderen borstvoeding gaf, en van andere BN-ers. Het is het eerste boek over borstvoeding met een hoofdstuk over flesvoeding waarnaar je ten allen tijde zónder schuldgevoel (maar dan ook ECHT) mag skippen. Want hoe mooi borstvoeding ook is, flesvoeding is ook helemaal goed!
‘Waarom dit boek? Omdat er geen normaal boek is over borstvoeding. Omdat ik niet goed wordt van de expliciete foto’s van tandemvoedende blije voedingsmoeders met doekjes in hun haar. Omdat flesvoeding consequent kunstvoeding genoemd wordt (eh, dat is toch ook echte voeding?). Omdat ik vind dat iedere vrouw mag kiezen of en hoe lang ze borstvoeding wil geven. En tot slot omdat borstvoeding nogal te gek is als het lukt.’
Ik heb dat ook een hele tijd gehad en bijna elk station onderweg naar m'n werk wel van dichterbij bekeken daardoor. Bij mij was het lage bloeddruk en frisse lucht, wat eten en drinken hielpen meestal wel snel. Erg vervelend iig!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:14 schreef Amsel het volgende:
Welkom Gaddle!
Ik voel me toch opeens zo beroerdIn de trein op weg naar huis kreeg ik het opeens zo warm en benauwd, buikpijn en misselijk, ik hield het echt nauwelijks uit. Aansluitende trein maar voorbij laten gaan omdat ik echt frisse lucht nodig had. Nu alsnog maar verder aan het reizen, maar echt lekker gaat het nog niet. I'll survive, maar dit vind ik toch niet zo heel tof
Oei dat klinkt niet fijn! Ik heb dat ook gehad, kwam bij mij inderdaad ook door een lage bloeddruk! Hoop dat je snel thuis en het dan weer wat beter gaat! Rustig aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:14 schreef Amsel het volgende:
Welkom Gaddle!
Ik voel me toch opeens zo beroerdIn de trein op weg naar huis kreeg ik het opeens zo warm en benauwd, buikpijn en misselijk, ik hield het echt nauwelijks uit. Aansluitende trein maar voorbij laten gaan omdat ik echt frisse lucht nodig had. Nu alsnog maar verder aan het reizen, maar echt lekker gaat het nog niet. I'll survive, maar dit vind ik toch niet zo heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |