quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Groofsken ik word er ook een beetje wiebelig van! Maar ik schrijf nu alles gewoon maar op. M'n vriend en ik hebben een gedeeld Google Drive document genaamd "Het Blok 2016"
Daar word ik chill van.
Hoe kun jij nog normaal gaan werken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:59 schreef Svane het volgende:
Ooooooh de SEO was fantastisch!![]()
![]()
![]()
Alles was goed! Zo cool om alle orgaantjes en bloedstromen en en en en te zien! De baby was weer lekker beweeglijk, afzetten met twee benen, superleuk om echt te zien wat ik zoveel al voel.![]()
Oh en het kindje heeft ook zon prachtig profieltje! En lange benen!
Nu op naar werk op m'n wolk. En vanavond spam ik hier even duizend foto's ok?
Top! Toch fijn die zekerheidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:25 schreef Miezziej het volgende:
Straks even bijlezen, maar eerst even een egopost, mijn combinatietest ging goed. Alles 1:5000. Ik ben wel blij dat ik het heb gedaan, ook hartje gehoord enzo. Door bewegelijkheid geen goede foto voor de NUB maar ik heb stiekem een meisjesgevoel
. Baby ging nog even zwaaien naar de camera en we zagen 5 vingertjes
Mijn Vk gelooft niet echt in de NUBquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe kun jij nog normaal gaan werken?Benieuwd naar je foto's!
[..]
Top! Toch fijn die zekerheidGeeft vertrouwen? Het fenomeen NUB is nieuw voor mij, maar na even googlen snap ik het. Zou de vk dat bij een 'normale' 12 weken echo ook doen? Nog geen rekening mee gehouden, dat we het zo snel al zouden kunnen weten! (ook ik heb trouwens een meisjes gevoel
)
Wij hebben geen combinatietest, maar wel een echo over 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het met die hormonen ook wel anders dan wat het toen was natuurlijk, ik mag niet klagen want alles gaat goed, gelukkig en gezond. Dus waarom voel ik me dan zo?
Ik kan er niet bij.
Edit: ik vind andere mensen vaak stom, ookal ben ik niet zwanger.maar ik ergerde mij zondag en gister aan mijzelf. (zeik modus)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh ja dat herken ik ook Uni en Miez.
Ik heb ervaring met depressies, dus ik ben er ook zeker alert op.
Maar het geeft zo een verdomd rot gevoel.![]()
Gelukkig heb ik de keuze gemaakt toen der tijd om geen medicijnen te nemen, want dat lost het niet op. Ik ben toen naar een pshyg geweest en dat heeft gelopen.
Why:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevoel is niet met ratio te begrijpen, gevoel is er om te voelen. Blijkbaar zijn er naast dat 'alles zo goed lijkt te gaan' nog dingen die niet goed gaan en pijn oproepen.quote:Nu is het met die hormonen ook wel anders dan wat het toen was natuurlijk, ik mag niet klagen want alles gaat goed, gelukkig en gezond. Dus waarom voel ik me dan zo?
Ik kan er niet bij.
Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Groofsken ik word er ook een beetje wiebelig van! Maar ik schrijf nu alles gewoon maar op. M'n vriend en ik hebben een gedeeld Google Drive document genaamd "Het Blok 2016"
Daar word ik chill van.
Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me wel eens af of ik wel hormonen hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:44 schreef Suikertante het volgende:
Dat, of gewoon de hormomen?
Hormonen kunnen echt hufters zijn(kraamtranen, om een voorbeeld te noemen)
Ik heb ook een paar dagen per maand dat ik bewust niet alle onsympathieke dingen die ik denk uitspreek omdat het er veel meer zijn dan anders. En dan huil ik bij praktisch elke commercial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |