Ik kende het niet, klinkt als een zoete lekkernij uit Italiëquote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef Nazil het volgende:
En bij kriebelhoest mag noscapect volgens mij ook gewoon.
Hehehehequote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:31 schreef Svane het volgende:
[..]
L0t! Je gaat zelf bizarsnel! Heuhhhhhhh je mag al bijna baren gek! Ik ben echt benieuwd!
Laten we het hopenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo'n fijne insteek L0t
En jij kunt dat ook gewoon! En misschien is t dit keer wel geen sterrenkijker van 8 pond!
Niet misselijk hier (hoera). Gisteren had ik 's avonds een extra schep zemelen gegeten. Dat heb ik 's nachts geweten. Ook die fluimucil gaat dan natuurlijk 's nachts aan het werk ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Molo het volgende:
Het was mij
Niet nemen als je misselijk bent (been there, done that) of als je gaat slapen direct erna (same story
).
Mag ik in de Op? 13 augustusquote:
Kruiden zijn bij normaal keukengebruik prima, maar in hogere concentraties kunnen sommige kruiden schadelijk zijn. Over tijm lees ik dat het mogelijk baarmoederstimulerend werkt.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:17 schreef Molo het volgende:
Ligt aan de ingrediënten, vaak zitten er allerlei andere stoffen nog bij de suikersiroop en thijm.
Als het puur suikersiroop en thijm is, no problem.
Zo ging dat inderdaad! We dachten dat dat best ongemakkelijk zou zijn maar dat viel heel erg mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:52 schreef Chanty het volgende:
Noscapect, werkt hier voor geen meterhopelijk sla ik de kriebelhoestfase dit jaar over. Meestal eens in de twee jaar flink last van, laatste keer was vorig jaar.
Svane succes morgen! Miss_C ik sluit bij jou aan! Ik mag ook woensdag voor de SEO.vGaat zo hard!
Razz geen tips, ademhalingsoefening
Wil hier ook wel eens helpen en anders probeer ik iig te ontspannen zodat ik ook zonder slaap wat rust krijg. Maar hier is het maar af en toe. Lijkt me heel vervelend. En wat Molo zei is ook zo gek nog niet![]()
LB wat fijn dat uk goed ligt, hopelijk blijft dat zo!
L_A: gefeliciteerd en welkomehhmmm heel brutaal maar wat moet ik me voorstellen bij zelfinseminatie? Komt de donor dan bij je thuis zijn ding in een potje doen en dat je het zelf inspuit??
Nee hoor, baby is nog binnenboord! Nog 1 laatste weekje druk en dan is het oke als hij komtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:20 schreef Suikertante het volgende:
Sicilia je ligt toch niet nu te baren hedie harde buiken! rustig aan hoor!
Lamb mogen we een boxkleedfoto?
Wij hebben een soort van uitgevogeld hoe het waarschíjnlijk boven gaat worden met twee kinderen! En nu zitten we telkens naar een bank, nieuwe eettafel, lamp voor boven, glas ipv hek voor entresol, ventilatiedakpan en dat soort dingen te kijken. Terwijl we de typische januaristapel aan rekeningen eerst nog even moeten betalen
Nesteldrang, slaat dat doorgaans na 17 weken toe?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Groofsken ik word er ook een beetje wiebelig van! Maar ik schrijf nu alles gewoon maar op. M'n vriend en ik hebben een gedeeld Google Drive document genaamd "Het Blok 2016"
Daar word ik chill van.
Hoe kun jij nog normaal gaan werken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:59 schreef Svane het volgende:
Ooooooh de SEO was fantastisch!![]()
![]()
![]()
Alles was goed! Zo cool om alle orgaantjes en bloedstromen en en en en te zien! De baby was weer lekker beweeglijk, afzetten met twee benen, superleuk om echt te zien wat ik zoveel al voel.![]()
Oh en het kindje heeft ook zon prachtig profieltje! En lange benen!
Nu op naar werk op m'n wolk. En vanavond spam ik hier even duizend foto's ok?
Top! Toch fijn die zekerheidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:25 schreef Miezziej het volgende:
Straks even bijlezen, maar eerst even een egopost, mijn combinatietest ging goed. Alles 1:5000. Ik ben wel blij dat ik het heb gedaan, ook hartje gehoord enzo. Door bewegelijkheid geen goede foto voor de NUB maar ik heb stiekem een meisjesgevoel
. Baby ging nog even zwaaien naar de camera en we zagen 5 vingertjes
Mijn Vk gelooft niet echt in de NUBquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe kun jij nog normaal gaan werken?Benieuwd naar je foto's!
[..]
Top! Toch fijn die zekerheidGeeft vertrouwen? Het fenomeen NUB is nieuw voor mij, maar na even googlen snap ik het. Zou de vk dat bij een 'normale' 12 weken echo ook doen? Nog geen rekening mee gehouden, dat we het zo snel al zouden kunnen weten! (ook ik heb trouwens een meisjes gevoel
)
Wij hebben geen combinatietest, maar wel een echo over 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het met die hormonen ook wel anders dan wat het toen was natuurlijk, ik mag niet klagen want alles gaat goed, gelukkig en gezond. Dus waarom voel ik me dan zo?
Ik kan er niet bij.
Edit: ik vind andere mensen vaak stom, ookal ben ik niet zwanger.maar ik ergerde mij zondag en gister aan mijzelf. (zeik modus)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh ja dat herken ik ook Uni en Miez.
Ik heb ervaring met depressies, dus ik ben er ook zeker alert op.
Maar het geeft zo een verdomd rot gevoel.![]()
Gelukkig heb ik de keuze gemaakt toen der tijd om geen medicijnen te nemen, want dat lost het niet op. Ik ben toen naar een pshyg geweest en dat heeft gelopen.
Why:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevoel is niet met ratio te begrijpen, gevoel is er om te voelen. Blijkbaar zijn er naast dat 'alles zo goed lijkt te gaan' nog dingen die niet goed gaan en pijn oproepen.quote:Nu is het met die hormonen ook wel anders dan wat het toen was natuurlijk, ik mag niet klagen want alles gaat goed, gelukkig en gezond. Dus waarom voel ik me dan zo?
Ik kan er niet bij.
Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Groofsken ik word er ook een beetje wiebelig van! Maar ik schrijf nu alles gewoon maar op. M'n vriend en ik hebben een gedeeld Google Drive document genaamd "Het Blok 2016"
Daar word ik chill van.
Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me wel eens af of ik wel hormonen hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:44 schreef Suikertante het volgende:
Dat, of gewoon de hormomen?
Hormonen kunnen echt hufters zijn(kraamtranen, om een voorbeeld te noemen)
Ik heb ook een paar dagen per maand dat ik bewust niet alle onsympathieke dingen die ik denk uitspreek omdat het er veel meer zijn dan anders. En dan huil ik bij praktisch elke commercial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |