Hallo allemaal, eindelijk mag ik mij hier ook meldenquote:Op maandag 25 januari 2016 12:21 schreef Malteser het volgende:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Hallo allemaal, eindelijk mag ik mij hier ook melden
Afgelopen zaterdag had ik mijn nod, getest en positief!![]()
Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een bekende donor, we zijn met zelfinseminatie aan de slag gegaan en de derde keer was het al raak!
Uitgerekende datum zal denk ik 1 oktober zijn.
Leuk om hier mee te lezen en ervaringen uit te wisselen.
Dank je!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!
Een BOM moeder, een mixstel (Vietnamees en Nederlandse) en een lesbo in de toko hier, gezelligheid
Gaat je compleet over nemenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Had al meteen vanaf zaterdag last van enorme moeheid, last van maag en een vaag gevoel in m'n hoofd. Vanochtend zat ik in de trein, kreeg ik ineens een soort van opvlieger![]()
Nu voel ik me weer 'normaal'. Ik ben benieuwd wat die hormonen nog meer van plan zijn met m'n lijf en geestelijke gesteldheid.
Luisteren naar mama, goed zoquote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik heb t vorige topic nog niet teruggelezen maar ik kom even jubelen over mijn brave kind: hij lag vandaag (met 34+4) met zn koppie al nagenoeg vast in mijn bekken!![]()
Oh wat vervelend om te horen..quote:Op maandag 25 januari 2016 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Tenzij je niet wilt, dan is t veeeeels te gevaarlijk uiteraard
Heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht. toen ik mijn usernaam koosquote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Unihipili het volgende:
Jeeeej welkom... kleine_eikelwat klinkt dat toch ineens raar in het Nederlands.
Dat is zeker fijn, gezien mij leeftijd (35) verwachtten we dat niet. De keuze was niet lastig, we waren er vrij snel over uit dat ik zou gaan dragen.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Suikertante het volgende:
L_A welkom! Fijn dat het zo snel lukte om zwanger te rakenWas het lastig kiezen wie van jullie jullie kind zou dragen? Of is dit een clichévraag
Ikke 12 weken!Dat is leuk zeg, zo'n fijne mijlpaal!
Qua wakker liggen 's nachts, ik ga wel eens met mijn hoofd aan het voeteneind liggen en dat werkt vaak. En ja, dan lig ik dus naast de voeten van m'n vriendIk draai dan ook mijn kussen om. Even een "vers bed". En anders overdag een dutje meedoen of zijn de dutjes voorbij daar?
Ik werd net na een uur weer wakker terwijl ik alleen maar F even naar bed bracht![]()
Ik ben inmiddels over de 17 weken, dat is heel gek want het voelt als 9. Maar ik vind het niet erg dat de tijd zo snel gaat! En ik heb een heldin van een fysio, dat is ook fijn.
Spannend! Heel veel succes en hopelijk ook plezier!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:44 schreef Svane het volgende:
LB! Wat fijn lekker head down!echt relaxt!
En ik lees een 12 weken mijlpaal jeeeeeeeee die is echt fijn!
Ik heb morgen SEO, ieeeeee!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:56 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben aangenomen voor de opleiding en mag in september dus aan de slagZo veel zin in! En vanaf maandag ga ik eindelijk in verlof stand. Deze week nog wat bestellingen afmaken en versturen, de laatste spullen in huis halen voor buikbaby (vandaag al voor veel geslaagd, happy hormones!), ik weet welke tekst ik op het geboortekaartje wil, nu moet vriendlief alleen het geboortekaartje gaan ontwerpen en dan alle kleertjes in de kast gaan leggen en dan gaan de voetjes eindelijk omhoog en het koppie even leeg
Wordt ook wel een keer tijd.
O en vandaag is een vriendinnetje bevallen van haar zoon! Dus deze week hopelijk ook alvast verse baby snuffelen
Jeeee, 12 weken in de pocket!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef ikke_84 het volgende:
Ow had ik al gezegd dat ik vandaag 12 weken ben![]()
![]()
Toch wel een mijlpaal![]()
Baby is nu al goed bezig dus! Lekker hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik heb t vorige topic nog niet teruggelezen maar ik kom even jubelen over mijn brave kind: hij lag vandaag (met 34+4) met zn koppie al nagenoeg vast in mijn bekken!![]()
En de verloskundige schatte hem op ca 3200 gram bij 40 weken, dus dat is mooi in lijn met zn zus lijkt me (3440 bij 42 weken)
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een bekende donor, we zijn met zelfinseminatie aan de slag gegaan en de derde keer was het al raak!
Wat spannendquote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Aaa fijn zeg!! Voel je je nog goed?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
En de verloskundige schatte hem op ca 3200 gram bij 40 weken, dus dat is mooi in lijn met zn zus lijkt me (3440 bij 42 weken)
Effect ervan tijdens zwangerschap is nog onbekend, omdat het niet (voldoende) onderzocht is.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Razz misschien dat je blaas stiekem toch voller zit dan je denkt?
Hier melatonine gebruikt ... Alleen ben ik er inmiddels achter dat je zo'n beetje geen 'medicatie' mag als je preggie bent .. Weet heul niet of melatonine daar onder valt, zou je eens moeten checken![]()
Little Ancorn gefelicitaart en welkom![]()
Ikkie mijlpaal![]()
Sicilia wat een goed nieuws... En nu dan eindelijk walvissen en rusten?
O L0t zo herkenbaar idd die laatste loodjes. Ik zie wel hoe ik dat tegen die tijd ga doen
L0t! Je gaat zelf bizarsnel! Heuhhhhhhh je mag al bijna baren gek! Ik ben echt benieuwd!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:58 schreef L0t.. het volgende:
Svane en Suiker wat gaan jullie snel man. Vind het bij mezelf ook snel gaan maar bij anderen lijkt het nog 2x zo snel
Veel succes met de SEO morgen Svane!
Welkom L_A en gefeliciteerdFijn dat het zo snel gelukt is!
Ik heb vandaag en morgen gewoon heerlijk 2 dagen voor mezelf! Vandaag is mn grote naar de gastouder en morgen gaat ze een dagje bij opa en oma spelen, zo luxe! Ik vind het heerlijk om met haar te zijn hoor, maar ook wel pittig soms nu. Op zo'n dag alleen heb ik wel echt het verlof-gevoel nu. Morgen 35 weken alweer, over 2 weken mag ik thuis bevallen!
Ik had bij mijn eerste zwangerschap mega veel keelpijn dus ik dacht: ik haal me even een fles tijmsiroop om het allemaal wat dragelijker te maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:59 schreef Nazil het volgende:
Twinkle volgens mijn potje melatonine mag het niet. Ben ik dus mee gestopt.
Edit: overigens staat op m'n potje vitamine c/weerstand oid dat het ook niet mag. Enige stoffen: vit c, echinacea (dat spul van a vogel voor de weerstand) en zink. Wat kan daar mis mee zijn?![]()
gewone tijmsiroop niet? Raar... Kindersiroop dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik had bij mijn eerste zwangerschap mega veel keelpijn dus ik dacht: ik haal me even een fles tijmsiroop om het allemaal wat dragelijker te maken.
Mocht ook al niet![]()
Dus heb mezelf toen maar op een ijsjesdieet gezet want je moet iets
Volgens apotheek.nl mag het gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja raar idd. Ik dacht nog: laat me maar even de bijsluiter leze nvoor het geval dat .. Maar het zal wel mogen .. dus niet. Stond ook wel effe raar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |