Hallo allemaal, eindelijk mag ik mij hier ook meldenquote:Op maandag 25 januari 2016 12:21 schreef Malteser het volgende:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Hallo allemaal, eindelijk mag ik mij hier ook melden
Afgelopen zaterdag had ik mijn nod, getest en positief!![]()
Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een bekende donor, we zijn met zelfinseminatie aan de slag gegaan en de derde keer was het al raak!
Uitgerekende datum zal denk ik 1 oktober zijn.
Leuk om hier mee te lezen en ervaringen uit te wisselen.
Dank je!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!
Een BOM moeder, een mixstel (Vietnamees en Nederlandse) en een lesbo in de toko hier, gezelligheid
Gaat je compleet over nemenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Had al meteen vanaf zaterdag last van enorme moeheid, last van maag en een vaag gevoel in m'n hoofd. Vanochtend zat ik in de trein, kreeg ik ineens een soort van opvlieger![]()
Nu voel ik me weer 'normaal'. Ik ben benieuwd wat die hormonen nog meer van plan zijn met m'n lijf en geestelijke gesteldheid.
Luisteren naar mama, goed zoquote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik heb t vorige topic nog niet teruggelezen maar ik kom even jubelen over mijn brave kind: hij lag vandaag (met 34+4) met zn koppie al nagenoeg vast in mijn bekken!![]()
Oh wat vervelend om te horen..quote:Op maandag 25 januari 2016 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Tenzij je niet wilt, dan is t veeeeels te gevaarlijk uiteraard
Heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht. toen ik mijn usernaam koosquote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Unihipili het volgende:
Jeeeej welkom... kleine_eikelwat klinkt dat toch ineens raar in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |