Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:25 schreef Frutsel het volgende:
komt de winter nog trug of hoe zit dat?
gewoon droge kleding in een plastic tas meenemen. Zo ook mijn zoon vanmorgen die PERSE z'n sportschoenen aan wou door de stromende regen. Ik heb m'n uiteindelijk aan weten te praten dat die prima in z'n tas konden en dat hij op school kon wisselenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!
Zeiknat op je werk aankomen, de hele dag lekker klef en dan tegen de tijd dat je weer een beetje droog bent mag je weer door de regen naar huis!
En aan de reacties hier te zien zijn er velen met mij die er zo over denken!
dat trekt zometeen richting DLD. Morgen is het droog met zonquote:
Zie nie zoveel in het donker niequote:Op woensdag 27 januari 2016 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat trekt zometeen richting DLD. Morgen is het droog met zon![]()
En als je niet kunt slapen, ga je maar regendruppels tellen
Hier 21, maar is meer om het comfortabel voor mijn dochtertje te houden.quote:
quote:
SPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Lol, even 3 dagen koud en daarna weer omhoogSPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zonder wrijving geen glans
Als het niet verandertquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol, even 3 dagen koudnormaal winterweer en daarna weer omhoog
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Hoax. De lente is onderweg. Eerst maandag al. Nu morgen weer...SPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Winter![]()
Forcefield City Bewoner
Als jij mijn diesel en stookkosten betaalt wil ik graag uren in de file staan hoorquote:
waarschijnlijk gaat het halverwege februari weer eens vriezen, waarna een te koude maart volgtquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Duidelijk lijntje nu over NL.
Als het nog koud wil gaan worden, mag dat wel zo langzamerhand op de kaartjes komen te staan.. het word februari, de zon word exponentieel sterker en de dagen langer. Het kan prima in februari ; maar vaak is dan én de voorgeschiedenis een stuk kouder en zijn er aanwijzingen voor. Een geoliede wc en mediterrane december wil ik dat niet noemen..
[..]
Als jij mijn diesel en stookkosten betaalt wil ik graag uren in de file staan hoorhoe mooi het ook kan zijn, kan voor mij niet opwegen tegen de nadelen. Ik heb dan nog altijd liever een sneeuwvrije vorstperiode.. maar dat is ook niet zaligmakend. Laatst was het dus aanvriezende mist.. dat kan je al hebben bij een paar decimalen onder nul.
Verder levert het mij alleen maar overlast en kosten op. Lekker wegblijven dus
Gevolgd door een natter voorjaar dan normaal ivm el ninoquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:43 schreef aloa het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het halverwege februari weer eens vriezen, waarna een te koude maart volgt
En daarna een bloedhete zomerquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gevolgd door een natter voorjaar dan normaal ivm el nino
Prima houden zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:04 schreef aloa het volgende:
Voorlopig ziet het er nog niet winters uit.
[ afbeelding ]
ik wil gewoon drie weken stevige kou met een pak sneeuw. Weg met al die insecteneitjes en rotzooi. En anders hoop ik gewoon, omdat het kan, op een kut lentequote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!
Zeiknat op je werk aankomen, de hele dag lekker klef en dan tegen de tijd dat je weer een beetje droog bent mag je weer door de regen naar huis!
En aan de reacties hier te zien zijn er velen met mij die er zo over denken!
Nergens eigenlijk. Dag nadien gaan we hier waarschijnlijk boven de 20 uitkomen zelfs. De lente steekt voor het eerst z'n kopje buitenquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:04 schreef aloa het volgende:
Voorlopig ziet het er nog niet winters uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil gewoon drie weken stevige kou met een pak sneeuw. Weg met al die insecteneitjes en rotzooi. En anders hoop ik gewoon, omdat het kan, op een kut lente
Volgens mij is het slechtste voor insecten de combinatie tussen warm en koud. Elke keer als het een koude winter is, zit er in de zomer voldoende aan insecten. Elke keer met een warme winter ook. Maar als het iedere keer een week vriest en dan weer een week rond de 15 graden is, dan lijken ze het het meest te verduren te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil gewoon drie weken stevige kou met een pak sneeuw. Weg met al die insecteneitjes en rotzooi. En anders hoop ik gewoon, omdat het kan, op een kut lente
Winter is gewoon onderdeel van ons klimaat. Hoort d'r gewoon bij. En wat is drie weken op jaarbasis. Geef de mensen gewoon ff sneeuw en schaatspret.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed argument ook trouwens van die insecteneitjes die perse kapot "moeten" vriezen.
Lees anders voor de gein even dit artikel:
http://dier-en-natuur.inf(...)en-lange-winter.html
5e alinea: Insecten vriezen niet dood door een strenge winter: integendeel
30-jarig gemiddelde is 6 graden vandaag, niet echt wintersquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Winter is gewoon onderdeel van ons klimaat. Hoort d'r gewoon bij. En wat is drie weken op jaarbasis. Geef de mensen gewoon ff sneeuw en schaatspret.
Euhh... die hebben ze gewoon gehad toch? Twee weken terug verschenen nog overal dit soort filmpjes op youtube:quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Winter is gewoon onderdeel van ons klimaat. Hoort d'r gewoon bij. En wat is drie weken op jaarbasis. Geef de mensen gewoon ff sneeuw en schaatspret.
Ben ik nu de enige die alles tussen de 0 en 10 niet echt heel erg ongebruikelijk vind voor in een winter?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
30-jarig gemiddelde is 6 graden vandaag, niet echt winters
Drie weken ja ?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Euhh... die hebben ze gewoon gehad toch? Twee weken terug verschenen nog overal dit soort filmpjes op youtube:
Dus wederom
Nee, ik ook. Zei ik netquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die alles tussen de 0 en 10 niet echt heel erg ongebruikelijk vind voor in een winter?Een gemiddelde is nu eenmaal wat het is. Een gemiddelde.
Nee geen dag. Meer een maand en dan omhoog.quote:
Dat is in het niemandsland gedeelte van Nederland, dus dat telt nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Euhh... die hebben ze gewoon gehad toch? Twee weken terug verschenen nog overal dit soort filmpjes op youtube:
Dus wederom
Haha, ja nou je zei geef de mensen "ff" hun schaatspret. En die hebben ze gehad, I rest m y case.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Drie weken ja ?
Maar goed, het is lastig lullen tegen een winterhater
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is in het niemandsland gedeelte van Nederland, dus dat telt niet
Neuh... maar ik snap gewoon het gejank niet...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die alles tussen de 0 en 10 niet echt heel erg ongebruikelijk vind voor in een winter?Een gemiddelde is nu eenmaal wat het is. Een gemiddelde.
Morgen weer, en het hele weekend, uiteraardquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk nu naar buiten hier in Alkmaar en ik zie zon.![]()
![]()
Moet ik nu bepaalde instanties bellen ofzo? Ik mag toch aannemen dat het binnen 2-3 uur weer gewoon normaal grijs en nat is....!?
Er stond drie weken in de regel d'r voor... een winter duurt normaal wat langer dan drie weken soms met voorlopers in de herfst of uitlopers tot in de lente. Een dag sneeuwpret is ook niets aan. En met 1 dag ijspret komt er ook geen Elfstendentocht. En ook al komt die er misschien nooit meer, maar vermoedelijk hoeft dat van jou ook niet want dan heb je ook drie weken kou nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, ja nou je zei geef de mensen "ff" hun schaatspret. En die hebben ze gehad, I rest m y case.
Je hebt niet gezegd dat het drie weken precies moest zijn
Dan moet je specifieker zijn in je eisen
[..]ja zo kan je wel bezig blijven...
Hier lijkt het ook een gemiddelde januari te worden. Tot vandaag ligt de gemiddelde maximumtemperatuur op 4.45 graden terwijl overdag 4.8 gemiddeld is. Aangezien de komende dagen flink warmer worden gaan we op of net boven het gemiddelde eindigen.quote:
Ah gelukkig, ik werd al nerveus...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Morgen weer, en het hele weekend, uiteraard
Hele jaar 30quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee geen dag. Meer een maand en dan omhoog.
Het liefst gewoon het hele jaar 20-25 graden.
Dat bedoel ik. Klagen over het weerquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh... maar ik snap gewoon het gejank niet...
December, Januari en Februari zijn gewoon koude maanden. Shit happens, ut hoort er bij. En dan heb ik liever -10 dan 5 graden en regen. En dan mag er best drie weken sneeuw en ijs liggen zodat er genoeg pret is voor de kids.
Zelf stoor ik me zelden aan het weer. Of het nu -10 is, 0, 10 of 20... shit happens. 35+ dat hoeft voor mij dan niet, maar ok, ook dat hoort er soms bij. Maar ja... we staan ook bekend als klaagvolk.
Ja maar dit kan je als hitte-liefhebber (wat ik overigens ook niet zo ben hoor, temps tussen de 20 en 25 zijn het fijnst vind ik) ook precies als tegenargument gebruiken voor de NLse zomer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er stond drie weken in de regel d'r voor... een winter duurt normaal wat langer dan drie weken soms met voorlopers in de herfst of uitlopers tot in de lente. Een dag sneeuwpret is ook niets aan. En met 1 dag ijspret komt er ook geen Elfstendentocht. En ook al komt die er misschien nooit meer, maar vermoedelijk hoeft dat van jou ook niet want dan heb je ook drie weken kou nodig.
Geen probleemquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, waarom niet het hele jaar dit soort kaartjes
[ afbeelding ]
20-25 zijn heerlijke temperaturen. Daar kan je ook gewoon alles mee doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja maar dit kan je als hitte-liefhebber (wat ik overigens ook niet zo ben hoor, temps tussen de 20 en 25 zijn het fijnst vind ik) ook precies als tegenargument gebruiken voor de NLse zomer.
"Ja, het was maar twee daagjes boven de 30 graden, en daarna kwamen dikke hoosbuien en vervolgens is het weer weken lang 19 graden en bewolkt"
Precies zoals je in het NLse klimaat zeer zelden enorme koudegolven hebt die weken aanhouden, heb je ook zeer zelden hittegolven die het langer dan een week uithouden.
Dus ja, aan beide kampen is men dan niet tevreden.
Bottom line? We hebben gewoon een saai kut klimaat
Eerst naar Hilvarenbeek jij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is in het niemandsland gedeelte van Nederland, dus dat telt niet
Haha als dit zou uitkomen hahaha, iedereen dooooooooooodquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, waarom niet het hele jaar dit soort kaartjes
[ afbeelding ]
Balkandroogquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:03 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m zondag.
[ afbeelding ]
45 gaat het ook niet worden in Nederland.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha als dit zou uitkomen hahaha, iedereen doooooooooood
Nee maar ff serieus, als het al in zuid limburg, met de grootst, grooootst mogelijke moeite ooit NET een keertje bijna 39 graden is geworden, hoe moet het dan in hemelsgodelievevrouwenaam ooit in de Bilt (die s'zomers sowieso meestal een graad of 3/4 achterloopt op zuid limburg) 45 graden worden???![]()
Volgens mij gewoon fysiek onmogelijk in midden Nederland om dat uberhaupt te halen.
Maar vermakelijk kaartje, dat zeker
Wordt inderdaad lastig. Zijn temperaturen die hedendaags zelfs in zuidelijk Europa zelden worden gehaald. Maar er komt een dag..quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha als dit zou uitkomen hahaha, iedereen doooooooooood
Nee maar ff serieus, als het al in zuid limburg, met de grootst, grooootst mogelijke moeite ooit NET een keertje bijna 39 graden is geworden, hoe moet het dan in hemelsgodelievevrouwenaam ooit in de Bilt (die s'zomers sowieso meestal een graad of 3/4 achterloopt op zuid limburg) 45 graden worden???![]()
Volgens mij gewoon fysiek onmogelijk in midden Nederland om dat uberhaupt te halen.
Maar vermakelijk kaartje, dat zeker
Ik heb zo'n vermoeden dat we dat in ons leven nog wel mee gaan maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
45 gaat het ook niet worden in Nederland.
Ik hoop een keer 40, maar dat wordt al moeilijk.
Precies. De 40 zou theoretisch, als alles goed valt, na een lange droge periode, een keer in midden/zuid Limburg kunnen vallen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
45 gaat het ook niet worden in Nederland.
Ik hoop een keer 40, maar dat wordt al moeilijk.
Kan, als het een aantal dagen gortdroog weer is, brandende zon en een stroming uit Spanje. Maar meestal gaat het dan weer regenen en dan is het weer net niet gehaald.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Precies. De 40 zou theoretisch, als alles goed valt, na een lange droge periode, een keer in midden/zuid Limburg kunnen vallen.
Plaatsen als Ell en rondom Nijmegen maken op papier nog de meeste kans. Dus dat zal misschien ooit wel eens gaan lukken ja.
40 @ de Bilt zie ik eerlijkgezegd never ever gebeuren
Note to self: Zaterdag in bed blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:58 schreef aloa het volgende:
Wat een neerslagsignaal voor zaterdag.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens een week lang in augustus in New York gezeten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:10 schreef Dven het volgende:
Wil hier de 45 nog wel een keertje meemakenMaar wordt lastig ook inderdaad. Hoogste voor de stad staat op 43.1
2 jaar geleden wel 42.7 gehad meen ik.
Klopt ja. Maar het is een bekend fabeltje dat overal waar het heet wordt maar niet rond de tropen ligt, het wel droge lucht zal zijn. Dat is dus totaal niet het geval. Kijk maar naar de corn belt in Amerika of Zuidoost Europa.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een week lang in augustus in New York gezeten.
Jesus mina dat was ook geen pretje, kwa temperaturen dan
Was niet eens extreem bizar heet, gemiddeld rond de 31 / 33 ... maar met een gi-gantisch hoge luchtvochtigheid continu.
Het voelde min of meer alsof je non stop in een broeikas stond. Zelfs al stond je stil op straat en spande je je nauwelijks in, dan nog gutste het zweet als een waterval van je lijf af
Ohja en zodra je dan een winkel of gebouw binnenliep, stond de airco loeihard aan, waardoor al dat zweet meteen ijskoud op je lichaam werd weggeblazen haha. Heerlijk.
En dan een stroomstoring...wat regelmatig voor komt daar. Dan gaan er veel doden vallen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een week lang in augustus in New York gezeten.
Jesus mina dat was ook geen pretje, kwa temperaturen dan
Was niet eens extreem bizar heet, gemiddeld rond de 31 / 33 ... maar met een gi-gantisch hoge luchtvochtigheid continu.
Het voelde min of meer alsof je non stop in een broeikas stond. Zelfs al stond je stil op straat en spande je je nauwelijks in, dan nog gutste het zweet als een waterval van je lijf af
Ohja en zodra je dan een winkel of gebouw binnenliep, stond de airco loeihard aan, waardoor al dat zweet meteen ijskoud op je lichaam werd weggeblazen haha. Heerlijk.
Hier in Nederland ook idd en al helemaal in de VS met al die vochtige lucht van de Golf van Mexico.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar het is een bekend fabeltje dat overal waar het heet wordt maar niet rond de tropen ligt, het wel droge lucht zal zijn. Dat is dus totaal niet het geval. Kijk maar naar de corn belt in Amerika of Zuidoost Europa.
* DJMO kijkt met puppy-ogen naar Nattekatquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Oja, winterfappers; kijk naar buiten![]()
Ik heb wel een (kring)verjaardag vanmiddag, maar ik kan vast wel wat tijd vindenquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt met puppy-ogen naar Nattekat
Kringverjaardagquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel een (kring)verjaardag vanmiddag, maar ik kan vast wel wat tijd vinden
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel een (kring)verjaardag vanmiddag, maar ik kan vast wel wat tijd vinden
Klopt inderdaad. Maar zo heb je ook in het zuiden van Zuid-Amerika zulke gebieden. En zelfs in Siberiëquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook idd en al helemaal in de VS met al die vochtige lucht van de Golf van Mexico.
quote:Considering its small area, Bulgaria has an unusually variable and complex climate. The country lies between the strongly contrasting continental and Mediterranean climatic zones. Bulgarian mountains and valleys act as barriers or channels for air masses, causing sharp contrasts in weather over relatively short distances.
The Balkan Mountains are the southern boundary of the area in which continental air masses circulate freely. The Rhodope Mountains mark the northern limits of domination by Mediterranean weather systems. The area between, which includes the Northern Thracian Plain, is influenced by a combination of the two systems. This combination produces a plains climate resembling that of the Corn Belt in the United States, with long summers and high humidity. The climate in this region is generally more severe than that of other parts of Europe in the same latitude. Because it is a transitional area, average temperatures and precipitation are erratic and may vary widely from year to year.
Average precipitation in Bulgaria is about 630 millimetres per year. Dobrudja in the northeast, the Black Sea coastal area, and small part of the Northern Thracian Plain usually receive less than 500 millimetres. The remainder of the Northern Thracian Plain and the Danubian Plateau get less than the country average. Higher elevations, which receive the most rainfall in the country, may average over 2,540 millimetres per year.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte FOK!ers kennen dat begrip
Herinner me er niet aanquote:
http://kachelmannwetter.c(...)/20160202-0000z.htmltwitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 28-01-2016 om 11:22:19Der neue Modelllauf ist da: Orkanböen denkbar in der Nacht von Montag auf Dienstag, mal sehen ob Bestätigung morgen. https://t.co/uN4pxzqFmZ reageer retweet
15-18 graden? Dan moet je al meer aan eind april gaan denken. Is nog 3 maanden verquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
Wie wil er nou een koude maart? De winter heeft dan zijn kansen gehad en tegen die tijd mag het langzaam op gaan lopen naar vaste waarden tussen de 15-18 graden.
Overigens :http://kachelmannwetter.c(...)/20160202-0000z.htmltwitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 28-01-2016 om 11:22:19Der neue Modelllauf ist da: Orkanböen denkbar in der Nacht von Montag auf Dienstag, mal sehen ob Bestätigung morgen. https://t.co/uN4pxzqFmZ reageer retweet
Volgens de statistieken is maart toch zo'n 30% warmer dan decemberquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef aloa het volgende:
Maart is gewoon een wintermaand, vergelijkbaar met december.
Ik hoop dit jaar weer op maartse buien en graag kouder dan maart 2013![]()
Na maart dan meteen maar de zomer in
Niet mee eens. Maart is een overgangsmaand, waarin winterweer absoluut kán voorkomen, maar ook lentetaferelen en temperaturen tegen de 20 graden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef aloa het volgende:
Maart is gewoon een wintermaand, vergelijkbaar met december.
Ik hoop dit jaar weer op maartse buien en graag kouder dan maart 2013![]()
Na maart dan meteen maar de zomer in
Dat wel ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is maart toch zo'n 30% warmer dan december
De Russische Strandbeerquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt wel alsof de warmte uit Rusland komt
Ik vind die kaartjes altijd een vertekend beeld geven. Zo lijkt het net alsof het bloedheet wordtquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:56 schreef Dven het volgende:
Waar Oost- en Zuidoost-Europa vorige week nog bitterkoud was, is de winter volgende week vin geen velden of wegen te bekennen. De rest van Europa ook overwegend betrekkelijk warm.
[ afbeelding ]
morgen weer de hele dag stormachtig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Stormachtig weer is tegenwoordig 'normaal' ipv een uitzondering
Het zou eigenlijk groen blauw moeten zijn, nu is het inderdaad net of het 40 graden word in midden Europaquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind die kaartjes altijd een vertekend beeld geven. Zo lijkt het net alsof het bloedheet wordt
Nouja, relatief gezien wordt het dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind die kaartjes altijd een vertekend beeld geven. Zo lijkt het net alsof het bloedheet wordt
Misleidende titel idd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef MaLo het volgende:
TT is veelbelovend:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)delijk-te-zien.dhtml
Maar dan lees je in het artikel dat de kans 5-10% is dat je ook daadwerkelijk zulke mooie wolken kunt gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |