Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:25 schreef Frutsel het volgende:
komt de winter nog trug of hoe zit dat?
gewoon droge kleding in een plastic tas meenemen. Zo ook mijn zoon vanmorgen die PERSE z'n sportschoenen aan wou door de stromende regen. Ik heb m'n uiteindelijk aan weten te praten dat die prima in z'n tas konden en dat hij op school kon wisselenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!
Zeiknat op je werk aankomen, de hele dag lekker klef en dan tegen de tijd dat je weer een beetje droog bent mag je weer door de regen naar huis!
En aan de reacties hier te zien zijn er velen met mij die er zo over denken!
dat trekt zometeen richting DLD. Morgen is het droog met zonquote:
Zie nie zoveel in het donker niequote:Op woensdag 27 januari 2016 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat trekt zometeen richting DLD. Morgen is het droog met zon![]()
En als je niet kunt slapen, ga je maar regendruppels tellen
Hier 21, maar is meer om het comfortabel voor mijn dochtertje te houden.quote:
quote:
SPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Lol, even 3 dagen koud en daarna weer omhoogSPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zonder wrijving geen glans
Als het niet verandertquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol, even 3 dagen koudnormaal winterweer en daarna weer omhoog
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Hoax. De lente is onderweg. Eerst maandag al. Nu morgen weer...SPOILER: nog niet ~:)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Winter![]()
Forcefield City Bewoner
Als jij mijn diesel en stookkosten betaalt wil ik graag uren in de file staan hoorquote:
waarschijnlijk gaat het halverwege februari weer eens vriezen, waarna een te koude maart volgtquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Duidelijk lijntje nu over NL.
Als het nog koud wil gaan worden, mag dat wel zo langzamerhand op de kaartjes komen te staan.. het word februari, de zon word exponentieel sterker en de dagen langer. Het kan prima in februari ; maar vaak is dan én de voorgeschiedenis een stuk kouder en zijn er aanwijzingen voor. Een geoliede wc en mediterrane december wil ik dat niet noemen..
[..]
Als jij mijn diesel en stookkosten betaalt wil ik graag uren in de file staan hoorhoe mooi het ook kan zijn, kan voor mij niet opwegen tegen de nadelen. Ik heb dan nog altijd liever een sneeuwvrije vorstperiode.. maar dat is ook niet zaligmakend. Laatst was het dus aanvriezende mist.. dat kan je al hebben bij een paar decimalen onder nul.
Verder levert het mij alleen maar overlast en kosten op. Lekker wegblijven dus
Gevolgd door een natter voorjaar dan normaal ivm el ninoquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:43 schreef aloa het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het halverwege februari weer eens vriezen, waarna een te koude maart volgt
En daarna een bloedhete zomerquote:Op donderdag 28 januari 2016 07:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gevolgd door een natter voorjaar dan normaal ivm el nino
Prima houden zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:04 schreef aloa het volgende:
Voorlopig ziet het er nog niet winters uit.
[ afbeelding ]
ik wil gewoon drie weken stevige kou met een pak sneeuw. Weg met al die insecteneitjes en rotzooi. En anders hoop ik gewoon, omdat het kan, op een kut lentequote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom wil je de winter terug dan? Dit weer is geweldig!
Zeiknat op je werk aankomen, de hele dag lekker klef en dan tegen de tijd dat je weer een beetje droog bent mag je weer door de regen naar huis!
En aan de reacties hier te zien zijn er velen met mij die er zo over denken!
Nergens eigenlijk. Dag nadien gaan we hier waarschijnlijk boven de 20 uitkomen zelfs. De lente steekt voor het eerst z'n kopje buitenquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:04 schreef aloa het volgende:
Voorlopig ziet het er nog niet winters uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil gewoon drie weken stevige kou met een pak sneeuw. Weg met al die insecteneitjes en rotzooi. En anders hoop ik gewoon, omdat het kan, op een kut lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |