abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:19:00 #76
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160038689
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:39 schreef Klopkoek het volgende:
Lijkt erop dat ze straks kunnen meebeslissen over de euro
Dat lijkt me een slechte zaak als ze er zelf niet aan deelnemen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160038755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is de vraag of ze nog wel opzouten als ze merken dat het ons menens is dat ze kunnen oprotten als ze willen. Mogelijk schrikken ze omdat ze dat niet van ons gewend zijn, en komen ze op hun schreden terug.

Nah, ijdele hoop.
Zo zeg jij noemt het al ons, je bent er waarachtig ook nog trots op ook lijkt me?
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 12:24:35 #78
137949 Disana
pi_160038780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zo zeg jij noemt het al ons, je bent er waarachtig ook nog trots op ook lijkt me?
Nou nee, ik weet niet waarom je dat denkt. Ik schreef 'ons' omdat de Britten het altijd over ons hebben als 'the continent'. Zij maken het onderscheid.
pi_160038938
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou nee, ik weet niet waarom je dat denkt. Ik schreef 'ons' omdat de Britten het altijd over ons hebben als 'the continent'. Zij maken het onderscheid.
Ligt eraan wie dat zegt dan mag die dat waarschijnlijk ook nog, hier schrijf jij ons,ben benieuwd wie dat dat ons is, en of ze je gemachtigd hebben om voor hun te schrijven?
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 12:40:00 #80
137949 Disana
pi_160039069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ligt eraan wie dat zegt dan mag die dat waarschijnlijk ook nog, hier schrijf jij ons,ben benieuwd wie dat dat ons is, en of ze je gemachtigd hebben om voor hun te schrijven?
Als ik ons zeg, bedoel ik dus wij op het vasteland. Dat leek me eerlijk gezegd al wel duidelijk.
pi_160039108
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ik ons zeg, bedoel ik dus wij op het vasteland. Dat leek me eerlijk gezegd al wel duidelijk.
En hoeveel denk je dat zich door dat woordje ons, laten beïnvloeden?

Volgens mij mogen dat allen verkozen volksvertegenwoordigers gebruiken dat wij of ons verhaal?
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 12:43:20 #82
137949 Disana
pi_160039139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

En hoeveel denk je dat zich door dat woordje ons, laten beïnvloeden?

Volgens mij mogen dat allen verkozen volksvertegenwoordigers gebruiken dat wij of ons verhaal?
Waarom denk je dat ik denk dat iemand zich laat beïnvloeden door mijn gebruik van het woord ons? En waarom leg je zoveel zout op dat slakje? Ik heb geen idee waar je heen wil.
pi_160062556
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:31 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Dankjewel, geluisterd.

Ik ben het eigenlijk helemaal met hem eens. Wat die Britten doen is pure chantage en dat terwijl zij ons veel harder nodig hebben dan wij hen.

Laat ze maar opzouten dan en zien hoe hun economie instort doordat alle grote multinationals verhuizen naar het vaste land.
Wel ja, chantage. Als dat chantage is dan chanteer ik heel de dag. Ik kocht vandaag een fles wodka en was alleen van plan te betalen als ik die fles kreeg. Gemeen hè.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:30:55 #84
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160062695
De Britten moeten niet zo zeiken en gewoon beslissen. Kan iedereen weer verder.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160066857
Rutte leugenaar ?

Het element van het akkoord met de Britse premier Cameron dat Groot-Brittannië niet mee hoeft te
doen met de verdere integratie naar een "ever closing union" (immer nauwere unie) noemt Rutte
een dood zinnetje. "Dat heeft verder geen consequenties."

http://nos.nl/artikel/208(...)-alle-eu-landen.html

Ever closer union

Een principieel onderwerp waar hard over is onderhandeld
is volgens Schout het idee van de 'ever closer union', steeds verdere eenwording van de EU.

"Cameron heeft daar dus een opt-out over binnengesleept.
Voor ons is dat symbolisch
zegt Schout.

http://nos.nl/artikel/208(...)dram-voorbij-is.html

Het is dus normaal om hard te onderhandelen over ''een dood zinnetje'' en wat bij ''ons'' *kuch* slechts symbolisch is ?

Ik kwam eerder EU-integratie tegen, bijvoorbeeld in post #54, #56, #59 en #62, maar krijg niet echt het idee dat die term daarin als dooie symboliek wordt beschreven.
En waarom zou je er dan keihard over onderhandelen... :?
shift-knop defekt
pi_160066970
Belachelijk dat ze zich zo laten chanteren. Take it or leave it.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_160071076
Ik begrijp iets niet help?

Immigranten uit EU landen is er eentje, uitkeringen niet de eerste 5 jr voor hun?
Dus voor die buiten de EU dan weer wel?

Kindergeld is weer van toepassing op landen buiten de EU?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 17:13:34 ]
pi_160072659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef john2406 het volgende:
Ik begrijp iets niet help?

Immigranten uit EU landen is er eentje, uitkeringen niet de eerste 5 jr voor hun?
Dus voor die buiten de EU dan weer wel?

Kindergeld is weer van toepassing op landen buiten de EU?
Details van het verdrag zijn nog onbekend las ik
Maar valt weer op, de EU-burger wordt gestraft om kinderen te hebben terwijl volgens diverse demograven wij bij de huidige voortplanting het museum binnenwandelen en voor de Mona-burgers de deuren wijd open staan. Gelukkig hebben die meer als 1.6 kind gemiddeld anders wordt het nog akelig stil hier.
shift-knop defekt
pi_160077721
Hoe kan dat dan verdragen nog onbekend, ik lees toch overal zo een beetje wel iets.

http://nos.nl/artikel/208(...)root-brittannie.html

Schrijven die dan poep?
pi_160078553
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:32 schreef john2406 het volgende:
Hoe kan dat dan verdragen nog onbekend, ik lees toch overal zo een beetje wel iets.

http://nos.nl/artikel/208(...)root-brittannie.html

Schrijven die dan poep?
ik lees diezelfde shit

en sorry dat ik het zeg, maar als je alleen maar een link neerplempt zonder een beetje aan te geven op welk gedeelte je doelt wordt beetje lastig

afin, deze zooi lees ik :

al is de inhoud nog onduidelijk.

soortementje van never einde tori

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij we het museum binnengewandeld worden door de EU-puppetmasters

[ Bericht 2% gewijzigd door TomLuny op 20-02-2016 22:14:29 ]
shift-knop defekt
pi_160080209
Tja een deal die nog geen deal is, laat deze zich dan met een kluitje in het riiet sturen?

Ik weet het niet meer het spijt me?

Dat ze het Nigel Farage maar laten regelen, mij lijkt als die niet krijgt wat die wil?
pi_160081321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef john2406 het volgende:
Tja een deal die nog geen deal is, laat deze zich dan met een kluitje in het riiet sturen?

Ik weet het niet meer het spijt me?

Dat ze het Nigel Farage maar laten regelen, mij lijkt als die niet krijgt wat die wil?
Gaat toch hele tijd zo ?
we rennen achter de kluit aan maar er is geen grasveld met riet in de sloot
enkel woestijn en we trappen er steeds weer in

ik weet het ook niet meer hoor
het is grote poppekast
ze zetten een cnn en een rt neer en je denkt we hebben wat te kiezen
zelfde met farage en cameron, allebei vullen ze hun zakken met tonnen per jaar al decaden lang en doen net of ze elkaar dwars zitten terwijl dat vette salaris met ponden tegelijk toch echt uit hetzelfde komen, namelijk uit onze zak.
want google, ikea, starbuck, shell betalen het niet.

bnw zal opveren met deze post maar het is een feit, de vliegende tapijtjes zijn niet meer te stoppen : zes miljoen kijkers inmiddels voor de Adhan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam op ander forum een verontrustend stuk tegen :

De Duits-Turkse sociale wetenschapper en publicist dr. Necla Kelek, zowel moslima als islamcriticus, maant bondskanselier Angela Merkel eindelijk verantwoordelijkheid te nemen voor de 80 miljoen inwoners van Duitsland.

‘Het land is niet uw eigendom. Dan kun je niet zomaar de deur openzetten.’

Dat heeft Merkel echter wel gedaan, waarmee ze ‘in de waarste zin van het woord een leger heeft toegelaten’.

Kelek, die al 50 jaar in Duitsland woont en het leven er tot nu toe ‘paradijselijk’ vindt, wijst erop dat de vluchtelingengolf van vorig jaar uit minimaal 600.000 alleenstaande jonge mannen bestond, en bepaald niet uit (enkel) gezinnen. ‘En of de mannelijkheidscultus van deze mannen met integratiecursussen zijn te herstellen?’ vraagt ze zich retorisch af.

Complot zal men zeggen
de vraag is van wie
shift-knop defekt
pi_160084052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef TomLuny het volgende:
Rutte leugenaar ?

Het element van het akkoord met de Britse premier Cameron dat Groot-Brittannië niet mee hoeft te
doen met de verdere integratie naar een "ever closing union" (immer nauwere unie) noemt Rutte
een dood zinnetje. "Dat heeft verder geen consequenties."

http://nos.nl/artikel/208(...)-alle-eu-landen.html

Ever closer union

Een principieel onderwerp waar hard over is onderhandeld
is volgens Schout het idee van de 'ever closer union', steeds verdere eenwording van de EU.

"Cameron heeft daar dus een opt-out over binnengesleept.
Voor ons is dat symbolisch
zegt Schout.

http://nos.nl/artikel/208(...)dram-voorbij-is.html

Het is dus normaal om hard te onderhandelen over ''een dood zinnetje'' en wat bij ''ons'' *kuch* slechts symbolisch is ?

Ik kwam eerder EU-integratie tegen, bijvoorbeeld in post #54, #56, #59 en #62, maar krijg niet echt het idee dat die term daarin als dooie symboliek wordt beschreven.
En waarom zou je er dan keihard over onderhandelen... :?
:') opt-outs bestaan al jaren. Waarom denk je dat verschillende landen niet meedoen mbt JHA? Of niet alle landen de euro hebben ingevoerd?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_160084384
Als uitgesproken EU-scepticus sta ik een beetje in dubio over wat vanuit mijn oogpunt de best ontwikkeling gaat zijn. Enerzijds hoop ik dat de Britten uit de EU stappen en daarmee aantonen dat een land uitstekend zonder de EU kan functioneren, anderzijds zijn de EU-sceptici in de resterende EU-landen dan een betrouwbare stoorzender kwijt.
pi_160084572
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:50 schreef AmaninFull het volgende:
[..] De landen die wel met goede wil een "ever closer union" willen bereiken zouden dan eindelijk ongehinderd het Europese project kunnen doorduwen. [..]
De "ever closer union" neemt bij vele voorstanders van de EU haast evangelische proporties aan, terwijl het naar mijn idee juist een bron van zwakte is van de EU. Het heeft er voor gezorgd dat de EU nu een onbestuurbare kluit van 28 landen is geworden. Het heeft er voor gezorgd bijvoorbeeld het jarenlange falen van de Fransen om een fatsoenlijke begroting te realiseren onder het tapijt is geschoven. En het heeft er voor gezorgd dat men niet bij machte is het Griekse probleem duurzaam op te lossen. Het mantra van de "ever closer union" doorkruist juist het vermogen om rationele beslissingen te nemen, het zorgt eigenlijk voor een merkwaardig soort haast (zie ook jouw zinsnede over "doorduwen") en dat gaat zich op langer termijn wreken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kowloon op 21-02-2016 02:18:28 ]
pi_160084940
Ben benieuwd of de Britons in dit leuke staaltje dubbel bluf trappen van Cameron. Ik zit Suits te kijken, wrs denkt Cameron dat-ie een soort Harvey Spectre is.

O, en dat argument dat het financiële hart van EU dan naar Parijs vertrekt, wie zei dat nou?, dat neem ik niet eens serieus, hoor. Na een eventuele Brexit gaat de City weer helemaal los, denk ik, en dan verhuist alles naar Londen. Grote kans dat we vrij snel daarna weer een zelfde soort crisis krijgen als in 2008.
I´m back.
pi_160084960
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 02:51 schreef Ryan3 het volgende:
Ben benieuwd of de Britons in dit leuke staaltje dubbel bluf trappen van Cameron. Ik zit Suits te kijken, wrs denkt Cameron dat-ie een soort Harvey Spectre is.
We shall see.

Ik heb me iig prima vermaakt met zijn act.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_160084978
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 02:54 schreef Impressme het volgende:

[..]

We shall see.

Ik heb me iig prima vermaakt met zijn act.
Het is sws hoog spelletje dat Cameron speelt, maar goed dat mag je verwachten van iemand die zijn lul in een dood varken steekt natuurlijk. Dat zou Harvey Spectre nooit doen (ben pas bij serie 02 episode 06 dus niet verklappen hè ;). )
I´m back.
pi_160085008
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 02:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is sws hoog spelletje dat Cameron speelt, maar goed dat mag je verwachten van iemand die zijn lul in een dood varken steekt natuurlijk.
Hoog idd ja, hoger dan wij denken. Ik hoop dat de Britten er niet in trappen zoals wij wel hebben gedaan. Maar ook dat geeft geen garanties en misschien is het wel zoals het moet gaan. Ik weet het niet, het is een behoorlijke puinhoop op meerdere fronten.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_160085025
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 03:00 schreef Impressme het volgende:

[..]

Hoog idd ja, hoger dan wij denken. Ik hoop dat de Britten er niet in trappen zoals wij wel hebben gedaan. Maar ook dat geeft geen garanties en misschien is het wel zoals het moet gaan. Ik weet het niet, het is een behoorlijke puinhoop op meerdere fronten.
Ja, dat is de impressie die je hebt idd, één grote puinhoop.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')