Ik ook. Ik moet wel, als O'Malley-fan. Hij maakt een uitstekend punt over hoe sterk de media de strijd beïnvloeden. Het is inderdaad verre van eerlijk hoe het gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:06 schreef Royyy het volgende:
Ben het zowaar een keer eens met Santorum.
Toch kraamt -ie geen onzin uit. Hij gaat prat op z'n ervaring en deskundigheid. De vraag is echter of hij zichzelf wel weet te verkopen. Als je nauwelijks in Iowa campagne voert, is dat niet al te slim, lijkt me zo.quote:
Ja, maar hoe helpt die ervaring/deskundigheid hem precies? Hij beweert de beste persoon te zijn om ISIS te verslaan, aangezien hij toevallig gouverneur was tijdens 9/11, en ook ooit eens spion heeft gespeeld in Europa tijdens de Koude Oorlog. Ik zie niet in hoe dat hem de beste papieren zou geven om de strijd tegen ISIS te leiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch kraamt -ie geen onzin uit. Hij gaat prat op z'n ervaring en deskundigheid. De vraag is echter of hij zichzelf wel weet te verkopen. Als je nauwelijks in Iowa campagne voert, is dat niet al te slim, lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |