abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159483578
Warren? Bedoelen jullie niet Herring? Elizabeth en de al 200 jaar dode James haal ik nog wel eens door elkaar. Heh.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159483757
We zijn nog niet begonnen of Huckabee begint al over abortus.
pi_159483778
Santorum gaat behoorlijk furieus van start over het begrip "undercard debate", over de polls, over het feit dat er voorafgaand aan het debat met geen woord over de 4 kandidaten op het podium is gepraat.
pi_159483785
Ben het zowaar een keer eens met Santorum.
pi_159483801
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:06 schreef Royyy het volgende:
Ben het zowaar een keer eens met Santorum.
Ik ook. Ik moet wel, als O'Malley-fan. Hij maakt een uitstekend punt over hoe sterk de media de strijd beïnvloeden. Het is inderdaad verre van eerlijk hoe het gaat.
pi_159483863
Sterk antwoord van Huckabee over het grote geld vanuit New York. Huckabee is echt een goede spreker. En in tegenstelling tot Santorum weet hij ook z'n rust te bewaren.
pi_159483906
Fiorina trekt weer eens van leer tegen Clinton. Ze linkt een vraag over IS aan Benghazi.
pi_159483937
Gilmore :')
pi_159483954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef Royyy het volgende:
Gilmore :')
Toch kraamt -ie geen onzin uit. Hij gaat prat op z'n ervaring en deskundigheid. De vraag is echter of hij zichzelf wel weet te verkopen. Als je nauwelijks in Iowa campagne voert, is dat niet al te slim, lijkt me zo.
pi_159483993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Toch kraamt -ie geen onzin uit. Hij gaat prat op z'n ervaring en deskundigheid. De vraag is echter of hij zichzelf wel weet te verkopen. Als je nauwelijks in Iowa campagne voert, is dat niet al te slim, lijkt me zo.
Ja, maar hoe helpt die ervaring/deskundigheid hem precies? Hij beweert de beste persoon te zijn om ISIS te verslaan, aangezien hij toevallig gouverneur was tijdens 9/11, en ook ooit eens spion heeft gespeeld in Europa tijdens de Koude Oorlog. Ik zie niet in hoe dat hem de beste papieren zou geven om de strijd tegen ISIS te leiden.
pi_159484011
Het is me niet helemaal duidelijk wat Fiorina precies wil dat burgers met hun smartphone doen. "Press 1 for yes".
pi_159484019
Bernie Sanders komt voorbij in een gestelde vraag over armoede. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat zijn naam eerder in een Republikeins debat is gevallen.
pi_159484029
Santorum is nog niet één keer voor de bel klaar geweest met spreken.
Gilmore beklaagt zich dat hij in de vraagstelling wordt overgeslagen...
pi_159484036
Tot dusver maakt Huckabee de sterkste indruk van de vier kandidaten op het podium.
pi_159484049
Gilmore weet een vraag over Iran te beëindigen met een klaagzang over de vooringenomenheid van de media. Prompt krijgt hij een tweede vraag op rij.
pi_159484057
Gilmore weet zowaar wat reactie uit de zaal op te wekken. Hij zegt dat hij plannen over gun control net zo snel van tafel veegt als dat Hillary Clinton haar e-mails wist.
pi_159484077
Uit grafiekjes van Google blijkt dat er veel op Gilmore wordt gezocht; meer dan op de andere drie kandidaten die op het podium staan.
pi_159484093
Twitter praat ook tamelijk massaal over Gilmore. Teneur vooral: wie is die man?
Hij is #2 trending topic in de VS op Twitter.

Fiorina: "If my husband did what Bill Clinton did, I would have left him long ago"
pi_159484101
pi_159484111
Fiorina neemt het op voor Santorum. Ze vindt het "outrageous" dat Fox News de toewijding van Santorum voor pro-life in twijfel trekt, omdat hij een mars liet schieten. Ze oogst er volop applaus mee.
pi_159484120
De opmerking "feeling the Bern" valt in een vraagstelling. Opmerkelijk, de tweede keer dat er naar Sanders wordt verwezen. Normaal wordt alleen Clinton genoemd.

Huckabee kraakt het idee van "free college" van Sanders af.
pi_159484136
Santorum heeft werkelijk geen één vraag binnen de tijd beantwoord vanavond. Steeds gaat die bel, steeds praat hij door en krijgt hij de gelegenheid.

Na de reclame komen de closing statements alweer. Een erg lang debat is het niet. We zijn nog geen uur onderweg en dit is al het derde reclameblok.
pi_159484139
In de undercard debates is Sanders wel vaker genoemd. Graham maakt tijdens een van de eerdere debatten nog de grap dat Sanders nooit van zijn huwelijksreis naar de Sovjet Unie terug is gekomen.
pi_159484159
Hahaha... Huckbee speelt in op Adele en zegt: "Hello Iowa, it's me" - de zaal lacht.
pi_159484166
Persoonlijk vind ik Huckabee de winnaar, maar afgaande op Twitter en Google heeft vooral Jim Gilmore baat gehad bij dit debat. Er is veel over hem gepraat en veel naar hem gezocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')