SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is ze verhuisd naar Dubai, en getrouwd met een oliesjeik.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:34 schreef Montelly het volgende:
Heeft iemand iets van Borte vernomen? Is zij getrouwd?
juist niet valt reuze meequote:Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zit het met de luchtvervuiling in Hong Kong? Ik vond de lucht in Guangzhou (tussenstop) zo ranzig, dat ik daardoor China (en Hong Kong) wil vermijden.
Om 530 nog editten ik zag het wel hoorquote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vorige week was het alweer een jaar geleden dat ik alcohol heb gedronken.
Ja sorry, ik had in een dronken bui dingen geschreven die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om 530 nog editten ik zag het wel hoor
Wat stond er?quote:Op maandag 25 januari 2016 07:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om 530 nog editten ik zag het wel hoor
Ben jij een gezellige drinker?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
Alcohol
Werd zaterdag aangeschoten van 4 slokjes wijn
Was erg leuk om te lezen hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had in een dronken bui dingen geschreven die het daglicht niet kunnen verdragen.
Beetje dagboekverhaal, moest lachenquote:
We willen allemaal lachenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was erg leuk om te lezen hoor
Tevens, alcohol
[..]
Beetje dagboekverhaal, moest lachen
.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vorige week was het alweer een jaar geleden dat ik alcohol heb gedronken.
Je neemt nu voor het gemak aan dat het leuke boeken waren.quote:
Gewoon fatsoenlijke online tutorials volgen. Of kom een keertje langs bij een CoderDojo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:38 schreef zarGon het volgende:
Lid geworden van de bieb om programmeerboeken te lenen, maar ik merk dat ik er al zo'n twee maanden geen gebruik van maak...
Ugh, ik mis de discipline wel hoor, soms.
Ik mis mijn Spanish Coffee.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was erg leuk om te lezen hoor
Tevens, alcohol
Lukt niet om er blijvend tijd aan toe te wijden... .quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijke online tutorials volgen. Of kom een keertje langs bij een CoderDojo.
Nah. Ik kan prima zonder alcohol. Waarom? Eigenlijk zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wrm gestopt nu mis je je belangrijke voedingsstoffen...
Het is gewoon een kwestie van 'doen'. Kom op 17 februari maar naar de MegaDojo in de Ziggo Dome, dan zorg ik er wel voor dat je in mijn groepje terechtkomt. 😂quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt niet om er blijvend tijd aan toe te wijden... .
Haha, weet je nog die ene keer dat je me dronken opbelde om te vertellen dat er bij je was ingebroken, omdat je huis was leeggehaald? . Dus ik zo stappen in die auto en racen naar jouw huis. Aanbellen, kloppen, telefonisch bellen, je reageerde maar niet. Ik gefrustreerd natuurlijk, want ik wist niet of het goed ging met jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah. Ik kan prima zonder alcohol. Waarom? Eigenlijk zomaar uit het niets.
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven. .quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van 'doen'. Kom op 17 februari maar naar de MegaDojo in de Ziggo Dome, dan zorg ik er wel voor dat je in mijn groepje terechtkomt. 😂
Ja, die goede oude tijden. Leuk hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, weet je nog die ene keer dat je me dronken opbelde om te vertellen dat er bij je was ingebroken, omdat je huis was leeggehaald? . Dus ik zo stappen in die auto en racen naar jouw huis. Aanbellen, kloppen, telefonisch bellen, je reageerde maar niet. Ik gefrustreerd natuurlijk, want ik wist niet of het goed ging met jou.
Hoor ik plotseling onzinnig dronkemans geschreeuw bij het huis 10 meter verderop. Buren aan het vechten?! Loop erheen, ligt er glas op de grond. Deur is dicht, maar wel goed bekrast. Zet de zaklamp van mijn telefoon aan, loop over het glas en klim door het kapotgemaakte raam naar binnen. Ik hoor het gebrabbel luider en luider worden...
Blijkt dat je met je dronken kop hebt geprobeerd je woning binnen te komen, maar dat het je maar niet lukte om de deur te openen, en ben je dus maar via het raam binnengeklommen. . Ik vond je in een van de kamers onder het bloed, alsof er een schaap was geslacht.
Oh man, wat hebben we de volgende ochtend hier hard om gelachen in het ziekenhuis. (We hadden natuurlijk alles weer hersteld voordat de eigenaren/buren weer terug waren van hun vakantie.)
Toegegeven, niet mijn beste schrijfseltje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, die goede oude tijden. Leuk hoor!
waarom huilde jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso lijkt mij wel een ruig tienertje. Wilde eigk sletje zeggen maar dat begrijpt ze verkeerd.
Opso, drink je weleens een halve fles martini leeg om vervolgens naar een schoolfeest te gaan en daar mensen te laten lachen om vervolgens huilend in de wc te eindigen?
Those were the days
Programmeren leer je door te programmeren (lees: stoeien).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven. .
Die CoderDojo/MegaDojo is voor kinderen t/m 17 jaar lees ik op internet?
Blijft leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toegegeven, niet mijn beste schrijfseltje.
Verder draait programmeren niet om het maken van programma's maar om het logisch nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven. .
Die CoderDojo/MegaDojo is voor kinderen t/m 17 jaar lees ik op internet?
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je neemt nu voor het gemak aan dat het leuke boeken waren.
Wat kan Kahraman Tazeoğlu goed schrijven zeg. En ook nog eens in begrijpelijke taal.
'Senin için' van Arda Erel kan ik je trouwens ten zeerste aanraden.
quote:Het is zo dat ik als moslim zijnde niet echt veel weet over mijn geloof, en hier schaam ik me ook om. 2 jaar geleden (toen ik 12was) ging ik wel 2x per week naar lessen waar een mevrouw mij van alles leerde (sure's ect) maar ik ben alles dus vergeten. Uiteindelijk is zij verhuist naar Turkije en ben ik sindsdien niet meer naar zulke lessen gegaan. Ik heb dus een paar vragen zoals "waarom is het luisteren naar muziek haram, of is het verplicht om een hoofddoek te dragen" ,, zijn er mensen die zulke vragen kunnen beantwoorden? sorry als mijn spelling ect niet klopt
quote:Waarom is muziek haram?: Het is de stem van de duivel.
Is het verplicht om een hoofddoek te dragen?: Ja, voor alle moslima's is het verplicht
quote:De ernst van muziek
❝Wie ook dan maar naar muziek luistert, dan is hij een idioot wiens getuigenis verworpen moet worden.❞
Imām ash-Shafi'ī ﺭﺣﻤﻪﺍﻟﻠﻪ
(Al-Umm (209/6)
Vertaald door Abu Abdurrazzaaq
Shaykh Al-Islaam Ibn Taymiyyah:
"Dat iemand het luisteren van muziek verkiest boven de Quraan toont aan dat hij een vriend is van de Shaytaan en niet van Allah."
[Al-Furqaan pg 55]
Vertaald door: ابو مطهر عبدالإله الألباني - Abu Muttahir Abdelillah Al-Albani.
Shaykh ibn Taymiyyah zei:
'Muziek laat de ziel in slaap vallen, en als men kijkt naar de gevolgen die het brengt aan de mens, dan is het schadelijker dan alcohol'
📚Majmu Al Fataawa 10/417
Ibn Al Qayyim heeft gezegd:
'Nooit komen de liefde voor gezang (muziek) en de liefde voor de Quraan tezamen in het hart van een persoon, zonder dat de ene de andere verdrijft (uit het hart)
quote:Muziek is soms haram omdat veel muziek met illuminatie mee te maken heeft bijv bij gokce tuttu firlatti kalbimi en alle liedjes van grande
quote:Het is vanaf je maandelijkse verplicht om hoofddoek te dragen maar als je 16 bent en je bent nog niet de maandelijkse ga je niet zeggen ik hoef niet meestal zeggen ze van als je de waarde van geld weet dan moet je al hoofddoek dragen dat is meestal 12,13,14 jaar
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:21 schreef zarGon het volgende:
Opso, heb jij nog ruige puberverhalen? Vroegah hadden we daar Emel voor.
Ik kom hier over 10 jaar weer op terug. Het is nu nog te versquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso lijkt mij wel een ruig tienertje. Wilde eigk sletje zeggen maar dat begrijpt ze verkeerd.
Opso, drink je weleens een halve fles martini leeg om vervolgens naar een schoolfeest te gaan en daar mensen te laten lachen om vervolgens huilend in de wc te eindigen?
Those were the days
Ik zal eens een keer luisteren. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.
Heb je weleens in je eentje toen je verdrietig was geblowd om vervolgens in bed te gaan zitten en te focussen op de wasmand die voor je lag. Geen licht en ineens viel het je op hoe donker de kamer was en hoe eng het geluid van de wind klonk. Om vervolgens beter naar die wasmand te kijken en ineens te beseffen dat daar een man lag? Dat je verstijfd op je bed lag en dacht kk hij gaat mij vermoorden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik kom hier over 10 jaar weer op terug. Het is nu nog te vers
Lekker verstandig weer. . Gaan ze toch zonder condoom neuken, a tjappies.quote:Wie in Londen wil neuken en dit vooral veilig wil doen, moet wel eerst even blazen. Een kroeg in de Engelse hoofdstad heeft namelijk een condoomautomaat geïnstalleerd met ingebouwd blaasapparaat.
Vroeger? I wishquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:46 schreef zarGon het volgende:
Vroeger het wildebeest, tegenwoordig de brave huisvrouw. Uitgeleefd en uitgeblust, opscheppend over die goede oude tijd zoals elke persoon op leeftijd.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.
http://www.kralmuzik.com.(...)ar/kahraman-tazeogluquote:Hafta içi her gece 01:00 – 04:00 saatleri
Mijn nichtje kwam laatst gillend en half rennend naar mij toe terwijl ze teyze riep. De liefde die dan door mij heen stroomt is zo intens dat ik bijna moest huilen. Het is niet mooi, maar voor mij is het prachtigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef zarGon het volgende:
Heb je ook nog leuke en vermakelijke anekdotes, Stimo?
Bedoel, niets mis met je verhalen hoor, ze zijn alleen enorm confronterend. Alsof ik word beoordeeld op mijn verleden; "geen remmen en ik laat me niet temmen" was mijn motto...
Ik ben net toch persoonlijk geworden door je 'persoon op leeftijd' te noemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Leef jij nog wel Zargon? Je bent altijd zo gekkie, maar nooit persoonlijk.
Ow ja dat is tegenwoordig ook een schande. Op leeftijd zijn.. zijn we al zo gewend aan de Nederlandse cultuur dat ouder worden erg is?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben net toch persoonlijk geworden door je 'persoon op leeftijd' te noemen...
Met je blowen, dikke festivals en baco's ben jij natuurlijk allang gewend aan de Nederlandse cultuur...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja dat is tegenwoordig ook een schande. Op leeftijd zijn.. zijn we al zo gewend aan de Nederlandse cultuur dat ouder worden erg is?
Alsof ik mijn verhalen op fok ga pleuren Voer voor mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met je blowen, dikke festivals en baco's ben jij natuurlijk allang gewend aan de Nederlandse cultuur...
Waarom zou ik persoonlijk moeten worden?
Heb je het over die dronkemansherinnering van net?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik mijn verhalen op fok ga pleuren Voer voor mensen.
Wad sech jayquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef DeKnuppel het volgende:
Waarom een apart Turken-Topic op Fok?
Doe eens integreren.
Klagen kan in GC / [{(GC)}] Feedbacktopic.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef DeKnuppel het volgende:
Doe eens integreren.
We maken het je gewoon makkelijk: gewoon één bom erop en je hebt veel Turkse slachtoffers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef DeKnuppel het volgende:
Doe eens integreren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klagen kan in GC / [{(GC)}] Feedbacktopic.
En in het Feedback-forum.
Toch nog een beetje historie voor jou. In 2003 kwam de toenmalige Minister-President van Turkije op bezoek naar Nederland. Op dat moment was de eigenaar van FOK! ook de hoofdbestuurder van de Raad der Maatschappelijke Kwesties. Als een teken van wederzijds respect en na het aannemen van een koffer vol met 3 gram goud is het 'Turken op FOK!'-reeks hier in dit forum geopend.
Nooit geblowd tbh, ben het ook niet echt van planquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je weleens in je eentje toen je verdrietig was geblowd om vervolgens in bed te gaan zitten en te focussen op de wasmand die voor je lag. Geen licht en ineens viel het je op hoe donker de kamer was en hoe eng het geluid van de wind klonk. Om vervolgens beter naar die wasmand te kijken en ineens te beseffen dat daar een man lag? Dat je verstijfd op je bed lag en dacht kk hij gaat mij vermoorden?
Rook je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit geblowd tbh, ben het ook niet echt van plan
Goed zo. Hiç başlama.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope
Inb4 drink je
Ook nee
Ik vind het echt niks aan
.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope
Inb4 drink je
Ook nee
Zijn je ouders er makkelijk over?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope
Inb4 drink je
Ook nee
Je rookt niet, je drinkt niet... Wat doe je in hemelsnaam in je vrije tijd?!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope
Inb4 drink je
Ook nee
xxxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je rookt niet, je drinkt niet... Wat doe je in hemelsnaam in je vrije tijd?!
Braafste jongen van de klasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef zarGon het volgende:
Wij snoven lijm, slikten pillen zonder de chemische rotzooi van tegenwoordig en smeerden motorolie op onze bammetjes.
Mijn pa wel ma niet. M'n vader heeft iets van ik ben ook jong geweest, al probeer ik je tegen te houden grote kans dat je het toch wel gaat flikkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn je ouders er makkelijk over?
Alles, alleen dan zonder te roken en te drinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je rookt niet, je drinkt niet... Wat doe je in hemelsnaam in je vrije tijd?!
Een paar keer blowen is wel leuk. Op een zaterdagavond wat roken, daarna de stad in, paar uurtjes genieten en dan richting bedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Alles, alleen dan zonder te roken en te drinken.
Wat zoet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen wij het hebben over jouw verhalen. Ik ken wel een paar die hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
haha echt hilarische verhalen hier van stimorol XD
Als je zo'n knappe jongen ziet eh, die jou helemaal aanspreekt... zou je afknappen als je 'm ziet roken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ntv.com.tr/eko(...)ckFs360kq6eznUEtWxKg
[ afbeelding ]
.quote:Askerdeyken bir gün komutanımın odasına girip tekmilimi verdim ve 'Roket Atar, Aydın' dedim. Komutan yazı yazıyordu ve ismimi duyunca yavaşça kafasını kaldırıp, 'Ben de uçaksavar' dedi ve güldü.
.quote:Esi Kudret Atar ise esini ilk basta genellikle aile içinde kullan?lan "Kamil" ismiyle tan?d?g?n? ifade ederek, nisandan sonra gerçek isminin Roket oldugunu ögrendigini söyledi.
Best welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je zo'n knappe jongen ziet eh, die jou helemaal aanspreekt... zou je afknappen als je 'm ziet roken?
Dat is toch oud? Mijn vriend en vader en zwager en eigk iedereen spelen dit al jaren Wist niet dat het nog in was.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef zarGon het volgende:
101 okey ontdekt, veel leuker dan de (gewone) okey. . .
Nee heb eigk geen issues met hem, hij kat mij af en ik roep iets terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:47 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig ruzie met elkaar? Ik merk dat Deuce en Stimo aan het katten zijn...
Ja, toen mn vriend rookte vond ik dat echt heel fijn. Het maakte hem mannelijker dan hij al isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een rokende man is erotisch?
Serieus?!
Vind het persoonlijk raar dat je het roken van een sigaret koppelt aan mannelijkheid, maar je hebt ook mannen die rokende vrouwen geil vinden, dus tja...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, toen mn vriend rookte vond ik dat echt heel fijn. Het maakte hem mannelijker dan hij al is
Niet vergeten, ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren gerookt en geniet nog steeds van verse sigarettengeur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk raar dat je het roken van een sigaret koppelt aan mannelijkheid, maar je hebt ook mannen die rokende vrouwen geil vinden, dus tja...
Ik ben eigenlijk opgegroeid met rokers niemand rookt meer dus als ik eens zo'n lkkre marlboro/drum/l&m of camelwalm in mn gezicht krijg denk ik aan vroegerquote:
Is goed, begin maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen wij het hebben over jouw verhalen. Ik ken wel een paar die hilarisch zijn.
Dit is toch geen verhaal...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je die mop van die gast met zijn netflix & chill?
Vertel maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je die mop van die gast met zijn netflix & chill?
Okey, dat is alweer lang geleden zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef zarGon het volgende:
101 okey ontdekt, veel leuker dan de (gewone) okey. . .
Heb nog nooit een mislukte date gehad. Maar vertel maar wat je denkt te weten. Mijn toestemming heb je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij mij voortaan negeert hoef ik je mislukte dates niet te bespreken.deal?
Ik heb liever dat je mij met rust laat. Ben niet zo lelijk dat ik vertel over jouw 'paraatheid' during a netflix date.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een mislukte date gehad. Maar vertel maar wat je denkt te weten. Mijn toestemming heb je.
Mijn paraatheid? Kun je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij met rust laat. Ben niet zo lelijk dat ik vertel over jouw 'paraatheid' during a netflix date.
Negeer mij Deuce. Je lijkt CC wel.
Nee. Ik moet slapen. Volgende keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn paraatheid? Kun je hier meer over vertellen?
Lol Stimquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ben niet zo lelijk dat ik vertel over jouw 'paraatheid' during a netflix date.
Negeer mij Deuce. Je lijkt CC wel.
Anticlimaxje dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik moet slapen. Volgende keer.
President heeft vandaag getekend (askerlik). Gaat toch zoals ik dacht toch in per februari denk ikquote:
.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
President heeft vandaag getekend (askerlik). Gaat toch zoals ik dacht toch in per februari denk ik
Inderdaad, je flikt wat je altijd al flikt...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet zo lelijk dat ik vertel over jouw 'paraatheid' during a netflix date.
Ik weet dat je meer duidelijkheid wil, maar nee. Dat doe ik niet. Ik weet ook dat jij daar niet tegen kan, dus ik vind jouw reactie wel weer amusant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, je flikt wat je altijd al flikt...
Eerst een of andere vage beschuldiging/verwijt/openbaring en als er dan om duidelijkheid gevraagd wordt is het 'nee, doei'. En natuurlijk ga je de volgend er ook niet op in. Lekker makkelijk weer, zoals altijd.
Is inderdaad totaal niet lelijk om iemand op deze manier zwart te maken.
Het gaat me niet om het wel of niet geven van duidelijkheid. Het gaat mij erom dat je bullshit over Deuce lult. Je dropt een bewering (smaad/laster), en loopt daarna weg. Wat er overblijft zijn je vuige insinuaties...quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat je meer duidelijkheid wil, maar nee. Dat doe ik niet. Ik weet ook dat jij daar niet tegen kan, dus ik vind jouw reactie wel weer amusant.
Heb liever dat Deuce mij negeert, maar t blijft maar reageren.
Ik vertel helemaal niets, dus waar insinueer ik iets? Loop je weer te dromen Zargon. Hoe weet jij dat dit smaad of laster is?quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het wel of niet geven van duidelijkheid. Het gaat mij erom dat je bullshit over Deuce lult. Je dropt een bewering (smaad/laster), en loopt daarna weg. Wat er overblijft zijn je vuige insinuaties...
Echt een vieze streek.
Inderdaad...quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vertel helemaal niets, dus waar insinueer ik iets? Loop je weer te dromen Zargon. Hoe weet jij dat dit smaad of laster is?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij mij voortaan negeert hoef ik je mislukte dates niet te bespreken.deal?
Dit zijn helemaal geen vuige insinuaties of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij met rust laat. Ben niet zo lelijk dat ik vertel over jouw 'paraatheid' during a netflix date.
Nee, dat zou het zijn als ik hele verhalen tik zoals jij nog daarnaar vroeg. Want zo ben jij wel weer.. Zeuren dat ik vuig insinueer, maar wel even doorvragen naar het verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad...
[..]
[..]
Dit zijn helemaal geen vuige insinuaties of zo.
Dat bonnetje van Teeven is vast geen onderdeel van de openbare sector. . En die VW-schandaal wist natuurlijk niemand wat van af. . Om maar even twee dingetjes te noemen.quote:'Nederland een van minst corrupte landen'
Bij het opmaken van de jaarlijkse index wordt gekeken naar corruptie in de openbare sector. Deskundigen bekijken bijvoorbeeld of er sprake is van vrije pers en in hoeverre omkoping door regeringsleiders wordt bestraft.
...
Denemarken is als minst corrupt beoordeeld, gevolgd door Finland, Zweden en Nieuw-Zeeland. Nederland en Noorwegen staan op een gedeelde vijfde plaats.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bonnetje van Teeven is vast geen onderdeel van de openbare sector. . En die VW-schandaal wist natuurlijk niemand wat van af. . Om maar even twee dingetjes te noemen.
+1quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, als er iets is waar ik totaal geen trek heb tijdens het bekijken van een video is dat wel de zijkant die men bij verticale video's erbij plaatst.
.
Check die plaatjes van mensen die dat jarenlang gekauwd hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:39 schreef zarGon het volgende:
Okay, je hebt blijkbaar tabak waar je op kunt kauwen. En dat slik je na het kauwen dus niet door, maar spuug je uit in een bekertje of flesje en zo.
Zo'n bekertje/flesje heet 'spit cup' (of 'spit bottle'). De plaatjes zijn niet fijn. Ik weet nou niet of ik dit ranziger vind dan het reguliere roken...
Che_ leeft ook nog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check die plaatjes van mensen die dat jarenlang gekauwd hebben.
Werd vroeger veel gedaan in baseball wereld
Airport dacht ik want familie koopt het altijd daarquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:42 schreef ujjain het volgende:
Weet iemand of de sigaretten goedkoper in Istanbul op de straat of op het Istanbul Atatürk Airport zijn?
Beetje qat ideequote:Op woensdag 27 januari 2016 10:39 schreef zarGon het volgende:
Okay, je hebt blijkbaar tabak waar je op kunt kauwen. En dat slik je na het kauwen dus niet door, maar spuug je uit in een bekertje of flesje en zo.
Zo'n bekertje/flesje heet 'spit cup' (of 'spit bottle'). De plaatjes zijn niet fijn. Ik weet nou niet of ik dit ranziger vind dan het reguliere roken...
airport.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:42 schreef ujjain het volgende:
Weet iemand of de sigaretten goedkoper in Istanbul op de straat of op het Istanbul Atatürk Airport zijn?
quote:Justitie in Turkije eist een levenslange gevangenisstraf tegen de hoofdredacteur en een verslaggever van de krant Cumhuriyet.
De twee worden onder meer beschuldigd van spionage en ''poging tot omverwerping van de regering''. Ze zitten al sinds eind november vast.
Volgens het Openbaar Ministerie hebben de twee staatsgeheimen geopenbaard en ''terroristen ondersteund''. De aanklachten komen voort uit artikelen die in de krant zijn verschenen. Cumhuriyet heeft de Turkse regering onder meer beschuldigd van het leveren van wapens aan extremisten in Syrië.
Cumhuriyet schrijft kritisch over president Recep Tayyip Erdogan en diens regering. Juist omdat de krant zich onafhankelijk durft op te stellen tegenover de regering, kreeg ze vorig jaar nog de Persvrijheidsprijs van journalistenorganisatie Reporters zonder grenzen.
Korte tijd later werden hoofdredacteur Can Dündar en de correspondent in Ankara, Erdem Gül, gearresteerd.
Openbaren dat Turkije wapens levert aan Isis vind jij staatsgeheimen openbaren en steun aan terrorisme?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Steun aan terroristen en staatsgeheimen openbaren... Beetje logisch, niet?
Ik kan jou beschuldigen dat jij ISIS helpt. Dat betekent niet dat het waar is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Openbaren dat Turkije wapens levert aan Isis vind jij staatsgeheimen openbaren en steun aan terrorisme?
Ok.
Frappant dat geen enkele AKP-er het heeft over de overheidsactie.
hahahahahahaha plsquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kan jou beschuldigen dat jij ISIS helpt. Dat betekent niet dat het waar is.
Die wapens waar jij het over hebt ging naar de Turkmenen die ISIS juist bevecht.
Waarom zou Turkije wapens geven aan ISIS om Turkmenen uit te moorden?quote:
Hadi bye, bij mij werken deze domme praatjes niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom zou Turkije wapens geven aan ISIS om Turkmenen uit te moorden?
Er zijn veel Turken in Turkmeense brigades die nu tegen Assad en ISIS vechten.
Als Turkije en ISIS zulke grote vriendjes zijn dan zou ISIS geen bomaanvallen in Turkije doen.
http://www.dailysabah.com(...)nal-security-council
Jij bent echt slim. Ik geef het op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hadi bye, bij mij werken deze domme praatjes niet.
Gece gece hiç çekemem.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent echt slim. Ik geef het op.
[ afbeelding ]
Turkije levert wapens aan isis? Ja, vastquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Openbaren dat Turkije wapens levert aan Isis vind jij staatsgeheimen openbaren en steun aan terrorisme?
Ok.
Geen enkel bewijs dat ze de ISIS bewapenen. Zou anders wereldwijd breaking news zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok.
quote:
quote:T.C. Rotterdam Başkonsolosluğu/ Consulaat van Turkije in Rotterdam
‘’Askerlik Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun” Hakkında Önemli Duyuru
“Askerlik Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun” 27.1.2016 tarihli ve 29606 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.
Yeni kanun hükümleri çerçevesinde dövizle askerlik hizmet bedeli 1.000 Avro olup, başvuru şartlarını taşıyan yükümlüler başvuru sırasında ödemelerini tek seferde ilgili banka hesaplarına havale yaparak gerçekleştirebileceklerdir.
Ayrıca;
-6661 sayılı Kanunun 27 Ocak 2016 tarihinde yürürlüğe girmesinden önce yürürlükte bulunan mevzuat kapsamında dövizle askerlik hizmeti için toplamda en az 1.000 Avro ödemede bulunmuş (38 yaş sınırı içindeki) yükümlülerin, askerlik hizmetini yerine getirmiş sayılmaları sağlanmıştır.
-38 yaşını tamamladıkları yılın sonuna kadar dövizle askerlik hizmetinden yararlanmak üzere başvurmuş olanlar ile daha evvel başvurdukları halde dövizle ödemelerini süresi içinde tamamlamadıkları gerekçesiyle dövizle askerlik hizmeti kapsamından çıkartılanların, kanunda belirtilen yararlanma şartlarını taşıdıklarını 31 Aralık 2017 tarihine kadar Dış Temsilciliklerimize başvurmak suretiyle belgelendirmeleri ve başvurularının kabulünü müteakip 1.000 Avro’yu başvuruları sırasında peşin ödemeleri kaydıyla yasanın sağladığı haklardan yararlanma imkanı tanınmıştır.
-Halen ödemeleri devam edenler ile ödemelerini süresi içinde tamamlamadıkları gerekçesiyle daha evvel yasa kapsamından çıkarılanlardan 31 Aralık 2017 tarihine kadar yapacakları başvuruları uygun görülecek olanlara, 1.000 Avro'nun üzerindeki ödemelerinin iade edilmeyeceği hükme bağlanmıştır.
1 Şubat 2016 tarihi itibariyle, dövizle askerlik ve tüm askerlik işlemleri için başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlarımızın Başkonsolosluğumuza gelmeden önce randevu almaları gerekmektedir. Bu çerçevede, randevusuz yapılan başvurular kabul edilemeyecektir.
Askerlik işlemleri için randevu:
www.konsolosluk.gov.tr internet sitesinden alınabilir.
Askerlik işlemleri hakkında ayrıntılı bilgi ve gerekli belgeler için www.konsolosluk.gov.tr internet sitesi veya Başkonsolosluğumuz internet sayfası Bilgi Notları ziyaret edilebilir.
Vatandaşlarımızın gerekli belgeleri hazırlayarak randevusuna vaktinde gitmesi önem taşımakta olup, bu şekilde olabilecek yoğunluğun ve gecikmelerin en alt seviyeye indirilmesi amaçlanmaktadır.
Saygıyla duyurulur.
T.C. Rotterdam Başkonsolosluğu
Thanks!quote:
quote:Her ne sebeple olursa olsun ( y?ll?k izin, tatil, is vs.) Türkiye'de geçirilen süre toplamdan düsülmektedir.
http://www.rotterdam.bk.mfa.gov.tr/ShowInfoNotes.aspx?ID=191819.
Tegenwoordig heet dat blijkbaar 'BRP'...quote:Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef zarGon het volgende:
Heb je per se een uittreksel GBA nodig?
Voor een papiertje met wat gegevens uit een database... .quote:Uittreksel BRP: ¤ 9,65
http://delft.nl/Gemeenteloket/u/Uittreksel_BRP#kosten
Dat is ook met Koerden die dat geloven. Ik kende paar Koerden die ook dachten dat de aardkloot plat was. Ze zijn eigenlijk de Belgen van het oosten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:26 schreef zarGon het volgende:
Prachtig ook hoe hij ze kan overtuigen, doet twijfelen en zelfs van mening doet veranderen. .
Pfrt, ga lekker ergens anders simpel wezen, met je Koerden-gehaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is ook met Koerden die dat geloven. Ze zijn eigenlijk de Belgen van het oosten.
Ik heb het niet over alle Koerden maar er zijn er wel veel die heel gemakkelijk voor de gek te houden zijn. Bijv hier in de topic denken sommige dat Turkije ISIS steunt terwijl ISIS terreuraanslagen pleegt in Turkije. Daar moet je gewoon heel dom voor zijn om dat te geloven.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, ga lekker ergens anders simpel wezen, met je Koerden-gehaat.
Debiel gedrag.
Dat heb je als je in een failliete gemeente woontquote:Op maandag 1 februari 2016 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat blijkbaar 'BRP'...
Kosten:
[..]
Voor een papiertje met wat gegevens uit een database... .
Tja, het geld van een ander uitgeven is makkelijk...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat heb je als je in een failliete gemeente woont
Open een nieuw topic ofzo als je daarover wil 'discussiëren' (voor zover mogelijk ).quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alle Koerden maar er zijn er wel veel die heel gemakkelijk voor de gek te houden zijn. Bijv hier in de topic denken sommige dat Turkije ISIS steunt terwijl ISIS terreuraanslagen pleegt in Turkije. Daar moet je gewoon heel dom voor zijn om dat te geloven.
Daar heb ik geen behoefte aan. Ik reageerde alleen op iemand.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Open een nieuw topic ofzo als je daarover wil 'discussiëren' (voor zover mogelijk ).
Jíj bent dom. Er ligt bewijs voor je neus, maar je doet net of je neud bloedt. AkİT had je naam moeten zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alle Koerden maar er zijn er wel veel die heel gemakkelijk voor de gek te houden zijn. Bijv hier in de topic denken sommige dat Turkije ISIS steunt terwijl ISIS terreuraanslagen pleegt in Turkije. Daar moet je gewoon heel dom voor zijn om dat te geloven.
Ok, ik ben dom. Jij bent slim. Ik kan ook etiketten op jou plakken maar dag ga ik niet doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jíj bent dom. Er ligt bewijs voor je neus, maar je doet net of je neud bloedt. AkİT had je naam moeten zijn.
Kan aan me reet roesten wat je bent. Ne bok oldugun beli.quote:Oh, en ik ben geen Koerd.
Seninde ne piç olduğun belli. Kruip nu weer onder je steen, doeggg.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ok, ik ben dom. Jij bent slim. Ik kan ook etiketten op jou plakken maar dag ga ik niet doen.
[..]
Kan aan me reet roesten wat je bent. Ne bok oldugun beli.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Seninde ne piç olduğun belli. Kruip nu weer onder je steen, doeggg.
Het is weer vast de tijd van de maand. Zoek iemand die je wilt "dekken" başımı ağrıtma benim.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Seninde ne piç olduğun belli. Kruip nu weer onder je steen, doeggg.
Ağzımı açtırma, siktir git.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is weer vast de tijd van de maand. Zoek iemand die je wilt "dekken" başımı ağrıtma benim.
WTF. .quote:Şişli'de arkadaşlarıyla yaşayan 23 yaşındaki Alman üniversite öğrencisi K.O., karın ağrısı şikâyetiyle girdiği tuvalette doğum yaptı. Bebek klozette boğuldu
Inderdaad; hoe kan een baby in godsnaam verdrinken in een wc-pot?!quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nasil boguldu be.. Snap de shock, maar dan heeft ze dat kind daar echt wel even gelaten.
quote:
Goed topic! .quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Hier komt de auto, oh oh, en hij rijdt een tunnel in. Toet toet!'
Een wc-pot zonder plateau. En dan uit paniek de baby niet eruit vissen...quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad; hoe kan een baby in godsnaam verdrinken in een wc-pot?!
Alaturka wc bedoel je? (In plaats van alafranga.)quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een wc-pot zonder plateau. En dan uit paniek de baby niet eruit vissen...
quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alaturka wc bedoel je? (In plaats van alafranga.)
quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
WTF dan is dat kind gestikt in die pot/buis
Jep...quote:
Onderste boven, met hoofd in het water.quote:Sabah'ta yer alan habere göre; olay yerine gelen 112 görevlileri anneyi kanamalı halde, çocuğu ise başı klozette baş aşağı dururken buldu.
.quote:Fakat bebeğin olay yerinde can verdiği anlaşıldı. Bebeğin yapılan otopsisinde canlı olarak doğduğu, yaşam kabiliyeti bulunduğu, bebeğin başının klozet suyunun içerisinde kalmasına bağlı olarak, boğulma sonucu öldüğü anlaşıldı.
.quote:K. O., doğuma kadar hamile olduğunu fark etmediğini ve aldığı kiloları da Türk kebap ve yemeklerine bağladığını kaydetti.
Ik ken een vrouw die het pas met 6 maanden door had. Collega's dochter had het pas met 6.5 maanden door.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Jep...
[..]
Onderste boven, met hoofd in het water.
[..]
.
[..]
.
Je gaat me echt niet vertellen dat je niet merkt dat je zwanger bent. .
Zo had ik ooit een collega die tot de bevalling bleef ontkennen dat ze zwanger was. En ze geloofde het zelf ook nog...quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:43 schreef zarGon het volgende:
Je gaat me echt niet vertellen dat je niet merkt dat je zwanger bent. .
Ja, maar dan weet je het dus wel... Zij zegt dat zij het tot aan de geboorte niet wist.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die het pas met 6 maanden door had. Collega's dochter had het pas met 6.5 maanden door.
Het kan. Check eens I didn't know I was pregnant op TLC.
Leuk voor haar kind. .quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een collega die tot de bevalling bleef ontkennen dat ze zwanger was. En ze geloofde het zelf ook nog...
Die dochter ging naar de arts, omdat ze last had van haar darmen. Ze kreeg het dus van de arts te horen na foto's ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je het dus wel... Zij zegt dat zij het tot aan de geboorte niet wist...
Hoe kan je nou zwanger zijn en het totaal niet merken aan je mood en cravings?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die dochter ging naar de arts, omdat ze last had van haar darmen. Ze kreeg het dus van de arts te horen na foto's ofzo.
Het kan echt.
Mood en cravings zijn geen standaard kenmerken van een zwangerschap he?.. zaken als misselijkheid zijn vooral Westerse verschijnselen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zwanger zijn en het totaal niet merken aan je mood en cravings?
Dat je het niet altijd merkt aan een dikke buik snap ik wel, het gaat mij vooral om de niet-uiterlijke veranderingen.
Ja. Hij had wel vermoedens, maar mama bleef ontkennen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kwam hij er pas achter toen het kind er was of zo? .
Ik ken ook mensen die het niet wisten tot aan de geboorte. Eéntje zelfs twee maal, die werd gewoon maandelijks ongesteld en was al dik, dus merkte niks van de zwangerschap (tot de weeen kwamen).quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zwanger zijn en het totaal niet merken aan je mood en cravings?
Dat je het niet altijd merkt aan een dikke buik snap ik wel, het gaat mij vooral om de niet-uiterlijke veranderingen.
Ik twijfelde tussen random en fandom.quote:
Ja iets met een conquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen random en fandom.
Past er daar ook een vies woordje, zoals bij die andere? ;s
dan moet je wel heel dik tot aan obese toe zijn om dat te laten gebeuren. Dat zulke vrouwen seks kunnen en mogen hebben. Bij een normale vrouw kan je het direct naar een paar maanden zien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die het pas met 6 maanden door had. Collega's dochter had het pas met 6.5 maanden door.
Het kan. Check eens I didn't know I was pregnant op TLC.
Wat een mongool jij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:38 schreef Atak het volgende:
[..]
dan moet je wel heel dik tot aan obese toe zijn om dat te laten gebeuren. Dat zulke vrouwen seks kunnen en mogen hebben. Bij een normale vrouw kan je het direct naar een paar maanden zien.
🙄😡quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik versta mensen uit Adana niet. Wtf men. Zit er naast en snap de zinnen niet.
Daar val jij toch opquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij boos bent omdat je ook dik bent?
LOL.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij boos bent omdat je ook dik bent?
Ik heb dit jaar route tussen Ankara en Antalya gereden. Nooit meer. Wegdek van Ankara tot aan Konya is top, maar van Seydisehir en verderquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Eind juni hoop ik in Çanakkale te zijn. Dat wordt het startpunt van mijn roadtrip in Turkije. Zie deze link voor een globale route.
Iemand nog tips?
Ik ga de route nog verder uitstippelen. Zo zal ik van Fethiye naar Antalya langs de kust rijden.
Misschien rijd ik vanuit Ankara niet richting Eskişehir, maar naar Amasra/Zonguldak (Karadeniz) en dan langs de kust naar Istanbul. Moet ik nog even over nadenken.
Tussen Konya en Antalya heb ik nooit gereden. Weleens meegereden met mijn broer, maar dat was 13 jaar geleden. Ik hoor overigens wel vaker mensen klagen over die route.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar route tussen Ankara en Antalya gereden. Nooit meer. Wegdek van Ankara tot aan Konya is top, maar van Seydisehir en verder
Mensen rijden als mongolen, inhalen bij doorgetrokken streep, geen geduld. Als je onderweg wilt eten doe dat in Konya, weinig tentjes onderweg.
Waarschijnlijk is dat het.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:54 schreef xaban06 het volgende:
...ik had wel een kind in de auto, misschien was ik daardoor sneller gespannen en geïrriteerd.
.quote:Sommige gebruikers hebben met succes een beroep gedaan op de garantie en een vervangend toestel gekregen van Apple.
.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
https://m.facebook.com/turkcenindirilishareketi/
Succes!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Eind juni hoop ik in Çanakkale te zijn. Dat wordt het startpunt van mijn roadtrip in Turkije. Zie deze link voor een globale route.
Iemand nog tips?
Ik ga de route nog verder uitstippelen. Zo zal ik van Fethiye naar Antalya langs de kust rijden.
Misschien rijd ik vanuit Ankara niet richting Eskişehir, maar naar Amasra/Zonguldak (Karadeniz) en dan langs de kust naar Istanbul. Moet ik nog even over nadenken.
Dankzij de mensen uit Syrië lopen we jaren vooruit. .quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
Morning!
Zowat elk jaar een miljoen erbij. In Nederland zal het wel rond de 17 miljoen blijven. .
Dat red ik helaas niet omdat de reis naar en van Turkije ook wat tijd kost. Ik kom uit op in totaal circa tienduizend kilometer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes!
Zelf lijkt mij dit wel gaaf:
Heenreis: https://goo.gl/maps/HUz6n7mTNqD2.
Terugreis: https://goo.gl/maps/HfN7mnRfuXL2.
Karadeniz ( ) spreekt mij persoonlijk veel meer aan dan het westen.
Wel vele kilometeres langer dan jouw route... .
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:50 schreef zarGon het volgende:
Post uit 2013:
[..]
Dankzij de mensen uit Syrië lopen we jaren vooruit. .
Waarom deed je ook alweer geen motor huren in Turkije en een rondreis met motor door heel Turkije? .quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat red ik helaas niet omdat de reis naar en van Turkije ook wat tijd kost. Ik kom uit op in totaal circa tienduizend kilometer.
1) De reis van en naar Turkije is al een vakantie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom deed je ook alweer geen motor huren in Turkije en een rondreis met motor door heel Turkije? .
quote:“You always say you’re gonna do it, but you never do,” Carter complained. “I just want to make sure tonight is the real thing.”
quote:Another time, she texted: “You can’t keep pushing it off, though. That’s all you keep doing.”
quote:Carter was insistent, even when Roy steered the topic to other things:
ROY: How was your day?
CARTER: When are you doing it?
Roy said he was having a good day, but Carter wasn’t satisfied.
CARTER: Really?
ROY: Yes.
CARTER: That’s great. What did you do?
ROY: Ended up going to work for a little bit and then just looked stuff up.
CARTER: When are you gonna do it? Stop ignoring the question???
quote:“There isn’t anything anyone can do to save you, not even yourself,” she told him.
quote:When Roy decided to use a generator instead, Carter was impatient.
“Do you have the generator?” she asked him.
“Not yet LOL,” he replied.
“WELL WHEN ARE YOU GETTING IT?” she wrote.
Eventually, Roy did find a generator — his father’s — but it was broken. Carter told him to take it to Sears for repairs.
quote:And if Roy couldn’t find a way to use carbon monoxide, Carter suggested alternatives: “I’d try the bag or hanging,” she told him. “Hanging is painless and take like a second if you do it right.”
quote:“You can’t think about it. You just have to do it,” Carter said, telling him she didn’t understand why he was hesitating.
“I’m gonna eventually,” he replied. “I really don’t know what I’m waiting for but I have everything lined up.”
. . .quote:While he was in the truck with the pump running, he was on the phone texting and talking with Carter, she told her friend.
“Like, honestly I could have stopped it,” Carter texted Samantha months later. “I was on the phone with him and he got out of the car” because the carbon monoxide was working, she said. She added that she “told him to get back in.”
I know, maar meer van Turkije zien of meer van Europa... Ik zou het wel weten. .quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
1) De reis van en naar Turkije is al een vakantie.
Lijkt mij het grootste probleem...quote:2) Het huren van een motor is niet de normaalste zaak van de wereld in Turkije. Geen betrouwbare motorzaken helaas.
Mja. Vier weken in Turkije rondreizen houd ik waarschijnlijk niet eens vol.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
I know, maar meer van Turkije zien of meer van Europa... Ik zou het wel weten. .
Start nou maar met die rijlessen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef xaban06 het volgende:
Collega heeft een paar dagen terug een BMW gekocht, jaartje oud, 20k, wat een geil apparaat. Weegt ook zo een 260kg ofzo
...en ik moet nog steeds starten met rijlessen
Inderdaad een vermakelijk film, had er veel minder van verwachtquote:Op zondag 21 februari 2016 23:18 schreef zarGon het volgende:
Deadpool is wel enorm vermakelijk overigens!
Ryan Reynolds lijkt me wel een ardige gast in het echte leven.
Wat voor verwachtingen had jij? Ik heb wel afgeleerd om met een verwachting naar de film te gaan, kun je ook niet teleurgesteld worden.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad een vermakelijk film, had er veel minder van verwacht
Al die tekstjes aan de muren in dat huis van dat zusje. !quote:Op maandag 22 februari 2016 00:34 schreef zarGon het volgende:
Dit soort omgang met de familie van een vriend, onder andere rond 1:00. Ja, het is vast voor de views en nep e.d., maar dit soort 'chille' omgang met elkaar zal ik dus nooit echt begrijpen.
(Het is niet dat ik dit soort filmpjes opzoek... Wilde iets over Turkse voetbal opzoeken op YouTube dat vanavond heeft plaatsgevonden en dat filmpje stond op de frontpage van YouTube. Tegen beter weten in toch maar geklikt.)
Ik dacht dat het gewoon weer een standaard superhelden film zou zijn en meestal hou ik daar niet zo van.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor verwachtingen had jij? Ik heb wel afgeleerd om met een verwachting naar de film te gaan, kun je ook niet teleurgesteld worden.
Wil deel 2. .
Deze film zit in dezelfde categorie als Kick-Ass. Verrassend leuk!quote:Op maandag 22 februari 2016 00:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon weer een standaard superhelden film zou zijn en meestal hou ik daar niet zo van.
Herkez hakeme yukleniyor ama yerinde kararlar aldi. Gekke Trabzonlular.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:57 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray (GS) - Trabzonspor (TS). 4 rode kaarten, waaronder twee uit het filmpje hierboven. Speler van TS krijgt rode kaart, andere speler pakt kaart af en geeft de scheidsrechter een rode kaart (en krijgt zelf daarna een rode kaart). . .
Mja.
quote:Het leger maakt van een jongen een man zo ongeveer als het bordeel van een meisje een vrouw maakt.
Cool. Ik heb volgens mij ook alle papieren nu, behalve een document waar op vermeld staat hoeveel dagen ik heb gewerkt. Beter gaan ze niet moeilijk doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:10 schreef zarGon het volgende:
Binnenkort afspraak bij de consulaat. Dienstplicht afkopen. .
[..]
Ik heb daarvoor het meeste moeite voor moeten doen. Ik hoop met je mee dat ze niet streng zullen zijn...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cool. Ik heb volgens mij ook alle papieren nu, behalve een document waar op vermeld staat hoeveel dagen ik heb gewerkt. Beter gaan ze niet moeilijk doen.
Hoe heb jij het geregeld? Via je werkgever of instantie?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor het meeste moeite voor moeten doen. Ik hoop met je mee dat ze niet streng zullen zijn...
Ze willen een werkgeversverklaring, dus ja, via de werkgever(s).quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe heb jij het geregeld? Via je werkgever of instantie?
Ik heb genoeg papieren waarop staat sinds wanneer ik in dienst ben. Ook waarop de aantal SV dagen op staat, maar yeterlimiki aceba?
Ik neem jaaropgave me van de afgelopen jaren. Soort van intentieverklaring waarop staat dat ik er sinds 2009 werk + arbeidsverleden UWV.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze willen een werkgeversverklaring, dus ja, via de werkgever(s).
Heb trouwens voor de zekerheid ook een Uittreksel BRP (oude GBA) aangevraagd. Had ik volgens mij ook nodig bij het uitstellen/verzetten.
Nederlands en internationaal (+Engels+Turks), voor de prijs van één. .quote:Op maandag 22 februari 2016 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik neem jaaropgave me van de afgelopen jaren. Soort van intentieverklaring waarop staat dat ik er sinds 2009 werk + arbeidsverleden UWV.
Internationale uittreksel BRP heb ik ook. Jij hebt 'm zeker alleen Nederlands?
Ik werk nog geen jaar bij mijn huidige werkgever en heb niet bepaald goed contact met de HR-afdeling van mijn vorige werkgever.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe heb jij het geregeld? Via je werkgever of instantie?
Ik heb genoeg papieren waarop staat sinds wanneer ik in dienst ben. Ook waarop de aantal SV dagen op staat, maar yeterlimiki aceba?
Youtube zit echt de laatste tijd vol met dat soort filmpjesquote:Op maandag 22 februari 2016 00:47 schreef zarGon het volgende:
KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLL )))))))))
0:49
Moet je dat echt afkopen?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:10 schreef zarGon het volgende:
Binnenkort afspraak bij de consulaat. Dienstplicht afkopen. .
[..]
Wat een kahbe.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Böyle oruspuları.... Neyse.
twitter:AhmetErdogan85 twitterde op maandag 22-02-2016 om 17:09:23 Maaltijden #TurkishAirlines bekroond tot beste in wereld - #THY #Turkije https://t.co/rvgY8JUa14 reageer retweet
Door zo'n vrouw?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik walg serieus van Turkije. Nooit verwacht dit ooit zo te voelen.
Was voor mij een makkelijke keuze.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, als je je nationaliteit niet wil opgeven.
Wat staat er ongeveer?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door zo'n vrouw?
Je beseft wel dat dat niets nieuws is, maar dat je dat eerder opmerkt door Facebook en andere social media? Bedoel, vergelijk het met de tokkies van Nederland en hun uitspraken op Facebook.
Is goed gozer.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was voor mij een makkelijke keuze.
Vrouwen die zich 'hoerig' (open, bloot) kleden en vervolgens aangerand/verkracht worden hebben dat óók aan zichzelf te danken; de man (de verkrachter) is niet de enige schuldige.quote:
Het is makkelijk praten als je geen dubbele nationaliteit hebt. Je benadert het toestand namelijk met verstand en ratio, terwijl het vooral te maken heeft met het gevoel.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Snap dat het hier wat lastiger ligt hoor.
Wat is Deuce? Dat is toch een scheldnaam in het Engels?quote:
Het land in- en uitgaan kan gewoon met de Nederlandse paspoort (heb je wel een visum nodig). Ik weet niet welke rechten je allemaal verliest (zie quote onderaan).quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
Wat zijn trouwens de gevolgen van het verliezen van de Turkse nationaliteit, voor mensen zoals in dit topic, die gewoon in NL wonen.
Wordt bijvoorbeeld moeilijker om naar Turkije op vakantie te gaan? Of zijn sommigen van plan er ooit naartoe te verhuizen? Of gaat het puur om het verliezen van een stuk van je identiteit?
Bron: https://www.rijksoverheid(...)rksedienstplicht.pdf (.pdf-bestand).quote:Met het opgeven van de Turkse nationaliteit, vreest een meerderheid van de respondenten dat er bepaalde rechten (vooral erfrechten) worden verspeeld, of wil althans het risico van het verlies niet nemen.
Ach ja, voor 1000 euro kan ik het me wel voorstellen. Een kleine opoffering om een extra nationaliteit te behouden, voor de meeste mensen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het land in- en uitgaan kan gewoon met de Nederlandse paspoort (heb je wel een visum nodig). Ik weet niet welke rechten je allemaal verliest (zie quote onderaan).
Persoonlijk zie ik het nut van het inleveren niet. Verder kan het altijd handig zijn om een tweede nationaliteit te hebben. En een paspoort blijft een papiertje, nadat ik het inlever ben ik niet plotsklaps meer verbonden met Nederland dan ervoor.
Vroeger kostte het afkopen 10.000 euro, da's toen teruggebracht naar 6000 euro en nu is het 1000 euro. Dat is een goede deal.
[..]
Bron: https://www.rijksoverheid(...)rksedienstplicht.pdf (.pdf-bestand).
.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach ja, voor 1000 euro kan ik het me wel voorstellen. Een kleine opoffering om een extra nationaliteit te behouden, voor de meeste mensen mannen.
Je zou bijna willen dat iemand met een boerka wordt verkracht om het tegendeel te bewijzen... Maar goed, zo onmenselijk ben ik niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Böyle oruspuları.... Neyse.
Er zit een geschiedenis achter die naam...quote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is Deuce? Dat is toch een scheldnaam in het Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |