SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is ze verhuisd naar Dubai, en getrouwd met een oliesjeik.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:34 schreef Montelly het volgende:
Heeft iemand iets van Borte vernomen? Is zij getrouwd?
juist niet valt reuze meequote:Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zit het met de luchtvervuiling in Hong Kong? Ik vond de lucht in Guangzhou (tussenstop) zo ranzig, dat ik daardoor China (en Hong Kong) wil vermijden.
Om 530 nog edittenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vorige week was het alweer een jaar geleden dat ik alcohol heb gedronken.
Ja sorry, ik had in een dronken bui dingen geschreven die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om 530 nog edittenik zag het wel hoor
Wat stond er?quote:Op maandag 25 januari 2016 07:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om 530 nog edittenik zag het wel hoor
Ben jij een gezellige drinker?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
Alcohol![]()
Werd zaterdag aangeschoten van 4 slokjes wijn
Was erg leuk om te lezen hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had in een dronken bui dingen geschreven die het daglicht niet kunnen verdragen.
Beetje dagboekverhaal, moest lachenquote:
We willen allemaal lachenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was erg leuk om te lezen hoor
Tevens, alcohol
[..]
Beetje dagboekverhaal, moest lachen
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vorige week was het alweer een jaar geleden dat ik alcohol heb gedronken.
Je neemt nu voor het gemak aan dat het leuke boeken waren.quote:
Gewoon fatsoenlijke online tutorials volgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:38 schreef zarGon het volgende:
Lid geworden van de bieb om programmeerboeken te lenen, maar ik merk dat ik er al zo'n twee maanden geen gebruik van maak...
Ugh, ik mis de discipline wel hoor, soms.
Ik mis mijn Spanish Coffee.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was erg leuk om te lezen hoor
Tevens, alcohol
Lukt niet om er blijvend tijd aan toe te wijden...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijke online tutorials volgen.Of kom een keertje langs bij een CoderDojo.
Nah. Ik kan prima zonder alcohol.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
wrm gestopt nu mis je je belangrijke voedingsstoffen...
Het is gewoon een kwestie van 'doen'. Kom op 17 februari maar naar de MegaDojo in de Ziggo Dome, dan zorg ik er wel voor dat je in mijn groepje terechtkomt. 😂quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt niet om er blijvend tijd aan toe te wijden....
Haha, weet je nog die ene keer dat je me dronken opbelde om te vertellen dat er bij je was ingebroken, omdat je huis was leeggehaald?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah. Ik kan prima zonder alcohol.Waarom? Eigenlijk zomaar uit het niets.
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van 'doen'. Kom op 17 februari maar naar de MegaDojo in de Ziggo Dome, dan zorg ik er wel voor dat je in mijn groepje terechtkomt. 😂
Ja, die goede oude tijden. Leuk hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, weet je nog die ene keer dat je me dronken opbelde om te vertellen dat er bij je was ingebroken, omdat je huis was leeggehaald?. Dus ik zo stappen in die auto en racen naar jouw huis. Aanbellen, kloppen, telefonisch bellen, je reageerde maar niet. Ik gefrustreerd natuurlijk, want ik wist niet of het goed ging met jou.
Hoor ik plotseling onzinnig dronkemans geschreeuw bij het huis 10 meter verderop. Buren aan het vechten?! Loop erheen, ligt er glas op de grond. Deur is dicht, maar wel goed bekrast. Zet de zaklamp van mijn telefoon aan, loop over het glas en klim door het kapotgemaakte raam naar binnen. Ik hoor het gebrabbel luider en luider worden...
Blijkt dat je met je dronken kop hebt geprobeerd je woning binnen te komen, maar dat het je maar niet lukte om de deur te openen, en ben je dus maar via het raam binnengeklommen.. Ik vond je in een van de kamers onder het bloed, alsof er een schaap was geslacht.
Oh man, wat hebben we de volgende ochtend hier hard om gelachen in het ziekenhuis. (We hadden natuurlijk alles weer hersteld voordat de eigenaren/buren weer terug waren van hun vakantie.)
Toegegeven, niet mijn beste schrijfseltje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, die goede oude tijden. Leuk hoor!
waarom huilde jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso lijkt mij wel een ruig tienertje. Wilde eigk sletje zeggen maar dat begrijpt ze verkeerd.
Opso, drink je weleens een halve fles martini leeg om vervolgens naar een schoolfeest te gaan en daar mensen te laten lachen om vervolgens huilend in de wc te eindigen?
Those were the days
Programmeren leer je door te programmeren (lees: stoeien).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven..
Die CoderDojo/MegaDojo is voor kinderen t/m 17 jaar lees ik op internet?
Blijft leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toegegeven, niet mijn beste schrijfseltje.
Verder draait programmeren niet om het maken van programma's maar om het logisch nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik een beetje kon programmeren is zoiets wel leuk natuurlijk, maar ik heb er nog maar weinig verstand van. Met T-SQL alleen kun je geen programma's schrijven..
Die CoderDojo/MegaDojo is voor kinderen t/m 17 jaar lees ik op internet?
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je neemt nu voor het gemak aan dat het leuke boeken waren.
Wat kan Kahraman Tazeoğlu goed schrijven zeg. En ook nog eens in begrijpelijke taal.
'Senin için' van Arda Erel kan ik je trouwens ten zeerste aanraden.
quote:Het is zo dat ik als moslim zijnde niet echt veel weet over mijn geloof, en hier schaam ik me ook om. 2 jaar geleden (toen ik 12was) ging ik wel 2x per week naar lessen waar een mevrouw mij van alles leerde (sure's ect) maar ik ben alles dus vergeten. Uiteindelijk is zij verhuist naar Turkije en ben ik sindsdien niet meer naar zulke lessen gegaan. Ik heb dus een paar vragen zoals "waarom is het luisteren naar muziek haram, of is het verplicht om een hoofddoek te dragen" ,, zijn er mensen die zulke vragen kunnen beantwoorden? sorry als mijn spelling ect niet klopt
quote:Waarom is muziek haram?: Het is de stem van de duivel.
Is het verplicht om een hoofddoek te dragen?: Ja, voor alle moslima's is het verplicht
quote:De ernst van muziek
❝Wie ook dan maar naar muziek luistert, dan is hij een idioot wiens getuigenis verworpen moet worden.❞
Imām ash-Shafi'ī ﺭﺣﻤﻪﺍﻟﻠﻪ
(Al-Umm (209/6)
Vertaald door Abu Abdurrazzaaq
Shaykh Al-Islaam Ibn Taymiyyah:
"Dat iemand het luisteren van muziek verkiest boven de Quraan toont aan dat hij een vriend is van de Shaytaan en niet van Allah."
[Al-Furqaan pg 55]
Vertaald door: ابو مطهر عبدالإله الألباني - Abu Muttahir Abdelillah Al-Albani.
Shaykh ibn Taymiyyah zei:
'Muziek laat de ziel in slaap vallen, en als men kijkt naar de gevolgen die het brengt aan de mens, dan is het schadelijker dan alcohol'
📚Majmu Al Fataawa 10/417
Ibn Al Qayyim heeft gezegd:
'Nooit komen de liefde voor gezang (muziek) en de liefde voor de Quraan tezamen in het hart van een persoon, zonder dat de ene de andere verdrijft (uit het hart)
quote:Muziek is soms haram omdat veel muziek met illuminatie mee te maken heeft bijv bij gokce tuttu firlatti kalbimi en alle liedjes van grande
quote:Het is vanaf je maandelijkse verplicht om hoofddoek te dragen maar als je 16 bent en je bent nog niet de maandelijkse ga je niet zeggen ik hoef niet meestal zeggen ze van als je de waarde van geld weet dan moet je al hoofddoek dragen dat is meestal 12,13,14 jaar
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:21 schreef zarGon het volgende:
Opso, heb jij nog ruige puberverhalen? Vroegah hadden we daar Emel voor.
Ik kom hier over 10 jaar weer op terug. Het is nu nog te versquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
Opso lijkt mij wel een ruig tienertje. Wilde eigk sletje zeggen maar dat begrijpt ze verkeerd.
Opso, drink je weleens een halve fles martini leeg om vervolgens naar een schoolfeest te gaan en daar mensen te laten lachen om vervolgens huilend in de wc te eindigen?
Those were the days
Ik zal eens een keer luisteren. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.
Heb je weleens in je eentje toen je verdrietig was geblowd om vervolgens in bed te gaan zitten en te focussen op de wasmand die voor je lag. Geen licht en ineens viel het je op hoe donker de kamer was en hoe eng het geluid van de wind klonk. Om vervolgens beter naar die wasmand te kijken en ineens te beseffen dat daar een man lag? Dat je verstijfd op je bed lag en dacht kk hij gaat mij vermoorden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik kom hier over 10 jaar weer op terug. Het is nu nog te vers
Lekker verstandig weer.quote:Wie in Londen wil neuken en dit vooral veilig wil doen, moet wel eerst even blazen. Een kroeg in de Engelse hoofdstad heeft namelijk een condoomautomaat geïnstalleerd met ingebouwd blaasapparaat.
Vroeger? I wishquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:46 schreef zarGon het volgende:
Vroeger het wildebeest, tegenwoordig de brave huisvrouw. Uitgeleefd en uitgeblust, opscheppend over die goede oude tijd zoals elke persoon op leeftijd.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
's avonds naar hem luisteren is ook tof, bij kral fm.
http://www.kralmuzik.com.(...)ar/kahraman-tazeogluquote:Hafta içi her gece 01:00 – 04:00 saatleri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |