abonnement Unibet Coolblue
pi_160126620
Die Pranks zijn voor 90% gespeeld. Ze maken dikke peso's met die YouTube video's.
pi_160126648
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 12:10 schreef zarGon het volgende:
Binnenkort afspraak bij de consulaat. Dienstplicht afkopen. :9.

[..]

Moet je dat echt afkopen?
pi_160130174
Böyle oruspuları.... Neyse.
Protège moi de mes désirs.
pi_160131026
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Moet je dat echt afkopen?
Uiteindelijk wel, als je je nationaliteit niet wil opgeven.
pi_160131695
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Böyle oruspuları.... Neyse.
Wat een kahbe.
pi_160131984
Ik walg serieus van Turkije. Nooit verwacht dit ooit zo te voelen.

:r
pi_160133113
Dit kan ik onderschrijven.
pi_160133142
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik walg serieus van Turkije. Nooit verwacht dit ooit zo te voelen.

:r
Door zo'n vrouw?

Je beseft wel dat dat niets nieuws is, maar dat je dat eerder opmerkt door Facebook en andere social media? Bedoel, vergelijk het met de tokkies van Nederland en hun uitspraken op Facebook.
pi_160133295
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, als je je nationaliteit niet wil opgeven.
Was voor mij een makkelijke keuze.
pi_160133318
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Door zo'n vrouw?

Je beseft wel dat dat niets nieuws is, maar dat je dat eerder opmerkt door Facebook en andere social media? Bedoel, vergelijk het met de tokkies van Nederland en hun uitspraken op Facebook.
Wat staat er ongeveer?
pi_160133326
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Was voor mij een makkelijke keuze.
Is goed gozer.
pi_160133360
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is goed gozer.
Snap dat het hier wat lastiger ligt hoor.
pi_160133431
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wat staat er ongeveer?
Vrouwen die zich 'hoerig' (open, bloot) kleden en vervolgens aangerand/verkracht worden hebben dat óók aan zichzelf te danken; de man (de verkrachter) is niet de enige schuldige.
pi_160133582
Wat zijn trouwens de gevolgen van het verliezen van de Turkse nationaliteit voor mensen, zoals in dit topic, die gewoon in NL wonen.

Wordt het moeilijker om naar Turkije op vakantie te gaan? Of zijn sommigen van plan er ooit naartoe te verhuizen? Of gaat het puur om het verliezen van een stuk van je identiteit?

[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 22-02-2016 22:57:10 ]
pi_160133593
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Snap dat het hier wat lastiger ligt hoor.
Het is makkelijk praten als je geen dubbele nationaliteit hebt. Je benadert het toestand namelijk met verstand en ratio, terwijl het vooral te maken heeft met het gevoel.
pi_160133595
#deucevragen
pi_160134101
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
#deucevragen
Wat is Deuce? Dat is toch een scheldnaam in het Engels?
pi_160134108
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
Wat zijn trouwens de gevolgen van het verliezen van de Turkse nationaliteit, voor mensen zoals in dit topic, die gewoon in NL wonen.

Wordt bijvoorbeeld moeilijker om naar Turkije op vakantie te gaan? Of zijn sommigen van plan er ooit naartoe te verhuizen? Of gaat het puur om het verliezen van een stuk van je identiteit?
Het land in- en uitgaan kan gewoon met de Nederlandse paspoort (heb je wel een visum nodig). Ik weet niet welke rechten je allemaal verliest (zie quote onderaan).

Persoonlijk zie ik het nut van het inleveren niet. Verder kan het altijd handig zijn om een tweede nationaliteit te hebben. En een paspoort blijft een papiertje, nadat ik het inlever ben ik niet plotsklaps meer verbonden met Nederland dan ervoor.

Vroeger kostte het afkopen 10.000 euro, da's toen teruggebracht naar 6000 euro en nu is het 1000 euro. Dat is een goede deal.

quote:
Met het opgeven van de Turkse nationaliteit, vreest een meerderheid van de respondenten dat er bepaalde rechten (vooral erfrechten) worden verspeeld, of wil althans het risico van het verlies niet nemen.
Bron: https://www.rijksoverheid(...)rksedienstplicht.pdf (.pdf-bestand).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2016 23:05:37 ]
pi_160134179
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het land in- en uitgaan kan gewoon met de Nederlandse paspoort (heb je wel een visum nodig). Ik weet niet welke rechten je allemaal verliest (zie quote onderaan).

Persoonlijk zie ik het nut van het inleveren niet. Verder kan het altijd handig zijn om een tweede nationaliteit te hebben. En een paspoort blijft een papiertje, nadat ik het inlever ben ik niet plotsklaps meer verbonden met Nederland dan ervoor.

Vroeger kostte het afkopen 10.000 euro, da's toen teruggebracht naar 6000 euro en nu is het 1000 euro. Dat is een goede deal.

[..]

Bron: https://www.rijksoverheid(...)rksedienstplicht.pdf (.pdf-bestand).
Ach ja, voor 1000 euro kan ik het me wel voorstellen. Een kleine opoffering om een extra nationaliteit te behouden, voor de meeste mensen.
pi_160134219
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ach ja, voor 1000 euro kan ik het me wel voorstellen. Een kleine opoffering om een extra nationaliteit te behouden, voor de meeste mensen mannen.
:P.
pi_160134409
Als je je Turkse ID opgeeft dan kan je niet definitief terug als je bijvoorbeeld met pensioen gaat. Ook kan je geen gebruik maken van sociale voorzieningen. Bijvoorbeeld sommige Turken hebben dubbele pensioen.
pi_160134929
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Böyle oruspuları.... Neyse.
Je zou bijna willen dat iemand met een boerka wordt verkracht om het tegendeel te bewijzen... Maar goed, zo onmenselijk ben ik niet.
pi_160135805
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat is Deuce? Dat is toch een scheldnaam in het Engels?
Er zit een geschiedenis achter die naam...

Deuce92 en ik kennen elkaar van het Universiteit van Istanbul. Allebei begin 20, ambitieus, vol met energie, en... het jagersinstinct. Wij waren niet alleen aantrekkelijk voor de dames omdat wij er zo goed uitzagen, maar ook omdat we opvallend hoge scores behaalden. Dat heeft te maken met dat jagersinstinct, met het beste halen uit jezelf. Constant dagen we elkaar uit. Dat bleef zich niet beperken tot het deelnemen aan debatten en zo'n goed mogelijke resultaat boeken bij de tentamens, maar vloeide door naar het inpalmes van de damesmeisjes.

Door onze looks hadden we de aandacht van de prinsesjes, maar konden we ons ook permitteren om de boekwormen te plagen. We hadden een goede en warme band met elke dame, inclusief de professoren van het vrouwelijk geslacht. We tastten natuurlijk even aan hoe ver we konden gaan, maar we gingen nooit zo ver dat we de damesmeisjes pijn deden. We wisten ze op een gepaste afstand te houden; net zoals je niet flikflooit met collega's doe je dat ook niet met een klasgenoot.

We waren hadden elkanders rug, we waren broeders. En we waren rotzakken, met onze kwajongensstreken! Een paard onlosmakelijk vastketenen in de kamer van decaan? Jep, jep. Gniffelen in de gang bij het horen van het gevloek was nog wel leuk, maar we raakten wel even in paniek toen we een wapen hoorden afgeschoten worden. Bleek dat de decaan dat arme beest heeft neergeschoten toen hij een klap met de achtervoet van de paard op z'n bakkes kreeg. Dat was wel minder leuk. Een keer maakten we het nog bonter door in elke collegegaal kippenvoer te strooien bij het gedeelte waar de docent zijn praatje houdt, om vervolgens een aantal kippen in elke collegezaal los te laten. De kippen vechtten onderling, maar het werd pas chaotisch toen men ze wilde vangen; de kippen fladderden wild rond en het kippenvoer werd daarmee overal naartoe gestrooid...

Maar zoals elk verhaal over brothers from another mother ging het ook dit keer fout door een damesmeisje. Asuela, beeldschoon was ze. We vonden haar allebei leuk, we spraken af dat we niemand tussen ons in zouden laten komen, maar dan toch nog... De wrijvingen werden erger, de conflicten groeiden en... uiteindelijk koos ze voor Deuce92. Ik was gebroken, maar accepteerde het. En pas toen kwamen we erachter hoe sluw zij was. Alhoewel ze met hem had aangepapt en trouw aan hem beloofte te zijn, bleef ze spelen met andere jongens. Hoeveel ik ook heb aangedrongen bij Deuce92 om daar wat van te zeggen en in te grijpen, was hij zo weg van haar dat hij het door de vingers zag.

En dat mijn Atak, dat was de dag dat ik hem een "deyyus" noemde. Zij liet hem na een maand keihard vallen, en sindsdien gebruik Deuce92 een verbastering van deyyus (de-uce op z'n Engels) om het verraad van een vrouw nooit meer te vergeten.
pi_160135846
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')