Wij zien toch dat je ook in andere topics post?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef DeKnuppel het volgende:
Nee, uitnodigen om ook in andere topics te reageren.
Ik ben een uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wij zien toch dat je ook in andere topics post?
Nodig ze dan uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee, uitnodigen om ook in andere topics te reageren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Maar een topic voor enkel blanke Hollanders is uit de boze.
Ik durf niet te checken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Gedaan, check dat Turken-Topic. Maar ze reageren vijandig.
Ahw babyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Kapsalon döner, lekkah lekkahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw baby
Ik zal je smoel eens besmeuren met doner met knoflooksaus, eens kijken of je nog steeds zo zeurt (of meurt, hahahahahah)
Ay, çok romantiksin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw baby
Ik zal je smoel eens besmeuren met doner met knoflooksaus, eens kijken of je nog steeds zo zeurt (of meurt, hahahahahah)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef zarGon het volgende:
Als de grootste groep onder de minderheden hebben wij - de Turken - meer rechten verworven dan de overige minderheden. Hier is jaren strijd aan voorafgegaan en zullen wij onze verworven rechten niet inleveren omdat ene knuppel van mening is dat wij ons niet integreren.
Voor verdere correspondentie verwijs ik u naar Onze Leider, de heer Erdogan.
Ik snap hetquote:
Precies 0 reacties, best vijandig jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:36 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
De Spanjaarden (dat ben je toch?), daar heb ik tot nu toe weinig over te klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |