Wij zien toch dat je ook in andere topics post?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef DeKnuppel het volgende:
Nee, uitnodigen om ook in andere topics te reageren.
Ik ben een uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wij zien toch dat je ook in andere topics post?
Nodig ze dan uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee, uitnodigen om ook in andere topics te reageren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Maar een topic voor enkel blanke Hollanders is uit de boze.
Ik durf niet te checken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Gedaan, check dat Turken-Topic. Maar ze reageren vijandig.
Ahw babyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Kapsalon döner, lekkah lekkahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw baby
Ik zal je smoel eens besmeuren met doner met knoflooksaus, eens kijken of je nog steeds zo zeurt (of meurt, hahahahahah)
Ay, çok romantiksin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw baby
Ik zal je smoel eens besmeuren met doner met knoflooksaus, eens kijken of je nog steeds zo zeurt (of meurt, hahahahahah)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef zarGon het volgende:
Als de grootste groep onder de minderheden hebben wij - de Turken - meer rechten verworven dan de overige minderheden. Hier is jaren strijd aan voorafgegaan en zullen wij onze verworven rechten niet inleveren omdat ene knuppel van mening is dat wij ons niet integreren.
Voor verdere correspondentie verwijs ik u naar Onze Leider, de heer Erdogan.
Ik snap hetquote:
Precies 0 reacties, best vijandig jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:36 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
De Spanjaarden (dat ben je toch?), daar heb ik tot nu toe weinig over te klagen.
je moet connecties eens vertellen dat er in bv zuid amerika, net even iets meer mensen wonen met een spaanse naam dan in spanje , dus niet iedereen die spaans klinkt is spanjaardquote:
Ik dacht juist meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet connecties eens vertellen dat er in bv zuid amerika, niet even iets meer mensen wonen met een spaanse naam dan in spanje , dus niet iedereen die spaans klinkt is spanjaard
dat staat er ookquote:
Nu wel jaquote:
Wel jammer dat ze Spaans spreken schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:42 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nu wel ja
Maar niets mis met Spanjaarden hoor. Jullie hebben (nog) geen eigen topicreeks hier op Fok.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:42 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nu wel ja
Maar niets mis met Spanjaarden hoor. Jullie hebben (nog) geen eigen topicreeks hier op Fok.
Best een mooie taal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze Spaans spreken schreeuwen.
hoezo zou ik spanjaard zijn dan, en waarom schaar je mij daaronderquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:44 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Volgens Google vertaling is is 'jullie' 'usted' in het Spaans. Jij snappen nu wel?
Je bent een Nederlander met Spaanse roots.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo zou ik spanjaard zijn dan, en waarom schaar je mij daaronder
Deze meneer zal je eens voorover buigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:45 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk zo agressief, meneer moslim.
oohw handig dat ik dit zelf nu ook weetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander met Spaanse roots.
Zeg je net tegen de verkeerde.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Deze meneer zal je eens voorover buigen.
Geen dank. En bedankt voor het integreren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw handig dat ik dit zelf nu ook weet
ik heb een dubbel paspoortquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Geen dank. En bedankt voor het integreren.
Liever mijn knoepert in jouw poepert. Als je niet naar henna stinkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom jij houd toch van een harde knoepert erin?
Nee sorry ik ga alleen on top.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:48 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Liever mijn knoepert in jouw poepert. Als je niet naar henna stinkt.
dat kan ook on topquote:
dat heeft niet zo zeer met geslacht of geaardheid te maken te makenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja weet ik niet veel van als vrouw, sorry.
jawel hjbquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft niet zo zeer met geslacht of geaardheid te maken te maken
Je bent man, volgens je profiel. Of ben je homo en wat vrouwelijker? Geeft niets hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja weet ik niet veel van als vrouw, sorry.
nee hoor, leer eens watquote:
Open mijn fobo gewoon ofzo, jeetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Je bent man, volgens je profiel. Of ben je homo en wat vrouwelijker? Geeft niets hoor.
Onderdeel van integreren hier op FOK! is niet offtopic gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef me nou gewoon gelijk, waarom doen we zo moeilijk PeZu.
ik doe niet moeilijk, het kanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef me nou gewoon gelijk, waarom doen we zo moeilijk PeZu.
Ja boeit me dus echt geen flikker, sorry voor mijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:55 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Onderdeel van integreren hier op FOK! is niet offtopic gaan.
De modjes ook niet volgens mij. Dat zijn de voordelen van het etiket 'knuffelmarokkaan'.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja boeit me dus echt geen flikker, sorry voor mijn taalgebruik.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
De modjes ook niet volgens mij. Dat zijn de voordelen van het etiket 'knuffelmarokkaan'.
Ali B. Kan ook veel maken zonder ter verantwoording te worden geroepen.
veel plezier met je aardappelenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:57 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ga even een Nederlands gerecht eten. Tot zo.
okquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wil toch even gelijk.
hoo hoo even gelijk heh, niet te lang, pfc marokkanen weer ze pakken gelijk alles....quote:
minderheden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef DeKnuppel het volgende:
Crip en PeZu.... het was trouwens niet de bedoeling dat minderheden dit topic kapen.
Nederlanders zijn in de minderheid...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef DeKnuppel het volgende:
Crip en PeZu.... het was trouwens niet de bedoeling dat minderheden dit topic kapen.
Plotseling wel in dit topic. Best intimiderendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nederlanders zijn in de minderheid...
Dan weet je nu hoe 'wij' ons soms voelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Plotseling wel in dit topic. Best intimiderend
Dat 'wij/zij' denken is het probleem. Daarom openen jullie al die 'eigen' topics, waarin de gewone Fokker zich niet welkom voeltquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe 'wij' ons soms voelen.
ga je ook in het voetbal subforum zeuren dat je het liever over handbal hebt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:28 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dat 'wij/zij' denken is het probleem. Daarom openen jullie al die 'eigen' topics, waarin de gewone Fokker zich niet welkom voelt![]()
Jij mei niet begreipt. Of wielt begreipt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je ook in het voetbal subforum zeuren dat je het liever over handbal hebt?
ik prate nie goe niederlands, ik domme allogtonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Jij mei niet begreipt. Of wielt begreipt.
Knap in ieder geval dat je in dit topic reageert. Een begin is gemaakt!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik prate nie goe niederlands, ik domme allogton
Nee hoor. Dat lijkt alleen zo, met een schroefje los. Doe nog maar eens opnieuw lezen, begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
die Fahne hoch, die Reihe festgeschlossen... SA marchiert... etc.
Zo'n topic, dit.
Welnee, gewoon weer de dertien in één dozijn fok NSDAP'er met z'n chronische tintjeshaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat lijkt alleen zo, met een schroefje los.
Nee hoor. Niets mis met tintjes. Best geil ook eigenlijk, tintjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon weer de dertien in één dozijn fok NSDAP'er met z'n chronische tintjeshaat.
Ik altijd SP gestemd. Bizar eigenlijk.... dat zodra je een topic opent wat met minderheden of andere culturen te maken heeft je meteen door andere 'linkse' mensen als EttovanBelgie als nazi wordt bestempeld. Enge, gevaarlijke lui zijn dat.quote:
Ouders met jonge kinderen hebben een eigen plekquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef DeKnuppel het volgende:
Het loopt steeds verder uit de hand!
Turken hebben hun eigen plek.
Homo's hebben hun eigen plek.
En zo kan ik nog 10 voorbeelden noemen.
Deelnemers reageren amper in andere topics.
Klacht: weigeren te integreren op Fok![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |