Ik wil nog wat verder gaan dan dat. Ik wil een concrete bovengrens hebben aan het percentage moslims in dit land. Ik wil gericht beleid dat de komst van grote groepen moslim-migranten voorkomt. Oorlogsvluchtelingen moeten zo snel als mogelijk weer terug naar het land van herkomst. Verder wil ik extremistische moslims veel harder aanpakken; ontneem ze rechten, trap ze dit land uit. En aangezien grote groepen moslims zich meer Marokkaan / Turk dan Nederlander voelen, wil ik re-migratie actiever stimuleren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En laten we een keer helemaal gek zijn en duidelijk maken dat we een seculiere democratie zijn op één of andere manier. Ik heb nu wel ongeveer mijn buik vol van al die moslims die erkenning willen van een geloof overal en nergens bij. Ga dat lekker in je gebouwtjes belijden en achter je voordeur.
Ja, mee eens, hoewel concreet een grens moeilijk is, wel vind ik dat er bij wijze van spreke niet meer vluchtelingen binnenkomen dan ongeveer 90K, wat dan gebaseerd is op historische cijfers. Verder vind ik wel dat vrouwen en homo's beschermd moeten worden onder die vluchtelingen. We mogen daarnaast nooit meer die vergissingen maken met moslims die we in het verleden hebben gemaakt. Het is taal leren en gebruiken, ook het liefst in het gezin achter de voordeur, maar dat kun je nooit juridisch hard maken helaas. Moslims kunnen moslims blijven uiteraard, maar de publieke ruimte blijft zoals die is. Als jij tegen een stukje varkensvlees aanloopt als moslims, bad luck, ga dan niet open eisen dat alles zonder varkensvlees moet zijn, eet dan niet en eet achter je voordeur wat je wilt eten. Azan gaan we niet overal waar een moskee staat invoeren, omdat kerken klokken mogen beieren. Idem met andere dingen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil nog wat verder gaan dan dat. Ik wil een concrete bovengrens hebben aan het percentage moslims in dit land. Ik wil gericht beleid dat de komst van grote groepen moslim-migranten voorkomt. Oorlogsvluchtelingen moeten zo snel als mogelijk weer terug naar het land van herkomst. Verder wil ik extremistische moslims veel harder aanpakken; ontneem ze rechten, trap ze dit land uit. En aangezien grote groepen moslims zich meer Marokkaan / Turk dan Nederlander voelen, wil ik re-migratie actiever stimuleren.
Het begrenzen van het percentage moslims en het tegengaan van de groei van dit percentage is nodig om grotere problemen in de toekomst te voorkomen.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)heck-waard-2752858W/twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 27-01-2016 om 20:54:07Zeer scherp !"Alleen uitspraken die het beeld van 'zielige vluchtelingen' verstoren zijn een factcheck waard."https://t.co/CksYuWMGsF reageer retweet
Ze snijden mattie Timmermans even zo makkelijk de strot af hoor, heb ik ook gemerkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:30 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)heck-waard-2752858W/twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 27-01-2016 om 20:54:07Zeer scherp !"Alleen uitspraken die het beeld van 'zielige vluchtelingen' verstoren zijn een factcheck waard."https://t.co/CksYuWMGsF reageer retweet
Goh, de NOS en andere propaganda-media doen opeens aan factchecken. Na maanden alles wat in het voordeel van vluchtelingen was, blindelings uit te hebben gezonden, samen met zelf verzonnen verzinsels, moet en zal de waarheid boven tafel komen over de 60% van Timmermans.
Het zijn net Jehova getuigen. Als je je afkeert van hun ideologie, ook al ben je familie, zelfs hun eigen kinderen of ouders, dan word je voor eeuwig verbannen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze snijden mattie Timmermans even zo makkelijk de strot af hoor, heb ik ook gemerkt..
Ja, beetje cru om te zeggen omdat ik wel kritiek had op Pim Fortuyn, maar het lijkt wel een soort religie te zijn idd. Daar heeft-ie toch wel gelijk in gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zijn net Jehova getuigen. Als je je afkeert van hun ideologie, ook al ben je familie, zelfs hun eigen kinderen of ouders, dan word je voor eeuwig verbannen.
Ik zag gisteren ook weer eens het 6.00 uur journaal. Uitgebreid werd er bericht over 10 vluchtelingen die in een verzorgingstehuis gingen werken. Uitgebreid werd er bericht over een rechtszaak tegen jongeren die eieren gooide naar een AZC. Geen enkel woord over de massale vechtpartij in een AZC de dag ervoor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, beetje cru om te zeggen omdat ik wel kritiek had op Pim Fortuyn, maar het lijkt wel een soort religie te zijn idd. Daar heeft-ie toch wel gelijk in gehad.
Ja, dat is wel een onderdeel idd. Nu meer nog dan 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook weer eens het 6.00 uur journaal. Uitgebreid werd er bericht over 10 vluchtelingen die in een verzorgingstehuis gingen werken. Uitgebreid werd er bericht over een rechtszaak tegen jongeren die eieren gooide naar een AZC. Geen enkel woord over de massale vechtpartij in een AZC de dag ervoor.
Veel naïeve types denken dat mensen die naar noord-west Europa komen "vluchtelingen" zijn. Maar je moet wel heel naïef zijn om het tuig in Calais "vluchteling" te noemen. Toch doen de presentatoren van BNR dat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan Calais en Duinkerken opruimen?
Ook hier wordt het woord "vluchtelingen" verkeerd gebruikt. Vluchtelingen stuur je uiteraard niet terug, dat is onmenselijk. Van Turkije naar Griekenland vluchten is echter onzinnig want het westen van Turkije is veilig. Het gaat hier dus helemaal niet om "vluchtelingen" maar "illegale immigranten". Noem het dan ook zo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:41 schreef Ryan3 het volgende:
Nog een beetje meer info via ANP door Elfletterig:
Nederland: stuur vluchtelingen terug per kerende veerboot
Er ontbreekt nog wel wat:quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dergelijke problemen kun je ook niet oplossen met één plan. Het moet in stappen gebeuren. Het ontmoedigen van de boottocht en het reguleren van de asielstroom zijn twee stappen in de goede richting.
Maar we zijn er inderdaad nog niet. Wat ook nodig is, is een snel en adequaat uitzetbeleid voor al die illegalen die hierheen komen en die niet uit oorlogsgebieden komen. Wat ook nodig is, is een veel hardere aanpak van crimineel en overlastgevend gedrag. En uiteraard moet er nog veel meer energie worden gestoken in de strijd tegen IS en het creëren van een stabiele situatie in Syrië en Irak.
Je snapt dat het dus ook een lage schatting kan zijn van het aantal vluchtelingen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:38 schreef deedeetee het volgende:
Dat er niks van klopt wisten we al Frans
En ze zijn allemaal gewoon economisch migrant als ze over land Nederland binnen komen.
Ik snap dat als ze uit oorlogsgebied komen ze in Turkije vluchteling zijn en in Giekenland ook nog vluchteling in de EU. Maar daarna is het spel uit en als ze verder reizen dan zijn het gewoon migranten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je snapt dat het dus ook een lage schatting kan zijn van het aantal vluchtelingen?
Ja klopt, ze zouden in theorie allemaal in Turkije kunnen blijven hangen. In de praktijk is dat natuurlijk een compleet onrealistisch scenario.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik snap dat als ze uit oorlogsgebied komen ze in Turkije vluchteling zijn en in Giekenland ook nog vluchteling in de EU. Maar daarna is het spel uit en als ze verder reizen dan zijn het gewoon migranten.
En als bonus krijgen we dan 200.000 illegalen uit Turkije cadeau, als ruil voor de miljarden euro's die we die kant op sturen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:12 schreef deedeetee het volgende:
Premier Rutte en PvdA-leider Samsom willen migranten die op Griekse eilanden aankomen, per veerboot terugsturen naar Turkije. Dat zegt Samsom in een interview met de Volkskrant. Rutte heeft ambtenaren uit verscheidene EU-lidstaten bij elkaar gezet om het plan uit te werken.
Nou nou nou wat een dramaquote:"De Egeïsche zee is een massagraf geworden. 3700 mensen vonden afgelopen jaar de dood", zei Samsom in het NOS Radio 1 Journaal. "Miljoenen vluchtelingen wagen hun leven om hier te komen, dat moeten we gewoon stoppen."
Dat ben ik niet met je eens. Ze gaan er gewoon van uit dat er in sommige EU landen meer te halen valt. Het is hebzucht die ze drijft, daarom nemen ze het risico van verdrinken op de koop toe. Als het je om veiligheid te doen dan ga je niet je leven wagen als je al in veiligheid bent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zouden in theorie allemaal in Turkije kunnen blijven hangen. In de praktijk is dat natuurlijk een compleet onrealistisch scenario.
Ja en ga jij die denkwijze veranderen voor een paar miljoen lieden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ze gaan er gewoon van uit dat er in sommige EU landen meer te halen valt.
Neuh hebzucht laat zich lastig uitroeien. Ik vind dat ze gewoon tegengehouden moeten worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja en ga jij die denkwijze veranderen voor een paar miljoen lieden?
quote:Dat ben ik niet met je eens. Ze gaan er gewoon van uit dat er in sommige EU landen meer te halen valt. Het is hebzucht die ze drijft, daarom nemen ze het risico van verdrinken op de koop toe. Als het je om veiligheid te doen dan ga je niet je leven wagen als je al in veiligheid bent.
Precies. En dus is het realistische scenario dat er velen deze kant op komen. We hebben geen miljoenen kogels om ze allemaal te stoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neuh hebzucht laat zich lastig uitroeien. Ik vind dat ze gewoon tegengehouden moeten worden.
[..]
We hebben amper 1 kogelquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Precies. En dus is het realistische scenario dat er velen deze kant op komen. We hebben geen miljoenen kogels om ze allemaal te stoppen.
Laat staan dat we voldoende schepen hebben om al die bootjes weg te slepen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben amper 1 kogel
*pang pang*
Ik ben ook benieuwd hoe in de (gemeentelijke) begroting het gat wat die toekomstige tienduizenden uitkeringtrekkers gaan openen wordt gedicht.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Laat staan dat we voldoende schepen hebben om al die bootjes weg te slepen.
Dikke pech mensen, het Nederlandse volk heeft gekozen voor een gigantische verzorgingsstaat die al die vluchtelingen aantrekt, en tegelijkertijd investeren we amper wat in douane en defensie. Dit is de beloning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |