Dat sowieso niet, ik ben 1.85 en weeg 81 kilo, maar goed wist niet dat je t voor je vriendje op moest nemen, wie is t vrouwtje bij jullie?quote:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 24 januari 2016 16:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben 1.85 en weeg 81 kilo, maar goed wist niet dat je t voor je vriendje op moest nemen, wie is t vrouwtje bij jullie?
Zal wel getriggerd worden op deze manier, tenminste dat proberen ze bereiken denk ik. Laten zien dat je er puur op talent niet gaat komen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Pereiro is flink gedaald in de pikorde.
Davyquote:Op zondag 24 januari 2016 16:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben 1.85 en weeg 81 kilo, maar goed wist niet dat je t voor je vriendje op moest nemen, wie is t vrouwtje bij jullie?
Ajax moet Lebron James kopenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers wanneer kan Ajax Pereiro ophalen?
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
Tapia is in ieder geval al gewend hoe het is om 4 goals tegen te krijgen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk kan ik weer posten je verwacht het niet
jellyquote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef Paul het volgende:
Kut pec Zwolle laffe club alleen maar tijdrekken en bang voor Utrecht
We hebben je goede grappen een half seizoen gemisd.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef GGMM het volgende:
Bedankt mensen, ik ben blij dat mijn Tapia-grapje zo in de smaak viel.
Tijdrekken omdat zijn schoen uit was, juist. Tokkiepubliek.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef Paul het volgende:
Kut pec Zwolle laffe club alleen maar tijdrekken en bang voor Utrecht
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
Aha Pereiro is weer terug bij de 80+ minuten wissel.
En dan vergeet je waarschijnlijk nog de mensen die erom moesten glimlachen, maar dit niet in post hebben gezet, zoals ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef GGMM het volgende:
gemistquote:Op zondag 24 januari 2016 16:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We hebben je goede grappen een half seizoen gemisd.
Ja, en davy.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En dan vergeet je waarschijnlijk nog de mensen die erom moesten glimlachen, maar dit niet in post hebben gezet, zoals ik.
Tapia zelf is minder enthousiast.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef GGMM het volgende:
daarvoor ook hele tijdquote:Op zondag 24 januari 2016 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdrekken omdat zijn schoen uit was, juist. Tokkiepubliek.
Om een 1 of andere reden moest ik hier om lachen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, want ze spelen momenteel zelf.
4-2 is nou ook niet heel geweldig voor het doelsaldo.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:11 schreef S0nic het volgende:
Doelsaldo gaat ook nog belangrijk worden, zeker als Ajax met 1-0 blijft winnen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Miste. Tenzij je het hebt over het werkwoord misten.
Tsjongejongejongejongejongequote:Op zondag 24 januari 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar overschat je Cabral mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cabral gevalletje Biseswar en Andwele Slory.
Haha kun je nagaan. Kan er geen reet van.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar overschat je Cabral mee.
Op hoeveel punten staat Utrecht nu?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef Paul het volgende:
JALALALALALALALABoymans JALALALALALALALA
Boymans JALALALALALALALA
Boymans JALALALALALALALA
Boymans
Benieuwd hoeveel mensen hier op gaan happen. Denk niemand.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
2 goals tegenkrijgen tegen FC TwenteDan moet je je echt kapot schamen.
Denk het ook niet. Heb ik voor niks een screen gemaakt met bewijs.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen hier op gaan happen. Denk niemand.
12 september 2015quote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk zat er naast.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
12 september 2015
FC Twente heeft een zege op Ajax uit handen laten glippen. De Amsterdammers knokten zich terug van een achterstand van twee goals: 2-2.
HAHA HAP HAP HAP!!quote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
12 september 2015
FC Twente heeft een zege op Ajax uit handen laten glippen. De Amsterdammers knokten zich terug van een achterstand van twee goals: 2-2.
Utrecht op 32 punten, Feyenoord 36. Feyenoord is de sjaak.quote:
geen ideequote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op hoeveel punten staat Utrecht nu?
Ook Heràààcles?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs davy niet, kan je nagaan dat ik hem toch iets te laag inschat.
Je zusje ook gisteravondquote:Op zondag 24 januari 2016 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij jou een geluksmoment gegeven te hebben.
Als dit je top is wil ik niet weten welke "grappen" je normaal maakt.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zusje ook gisteravond
ik ben in topvorm.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als dit je top is wil ik niet weten welke "grappen" je normaal maakt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Luukje uit vorm. Hopelijk komt dat weer goed voordat er tegen atletico wordt aangetreden.
1. Je bent tegen Atletico kansloosquote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Luukje uit vorm. Hopelijk komt dat weer goed voordat er tegen atletico wordt aangetreden.
Ik tipte het al in de voorbereiding maar niemand geloofde me.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuke selectie heeft Utrecht dit seizoen, goede trainer. Mag ook wel weer na jaren kwakkelen.
Ik gun die van Someren ofzo ook wel een beetje succes, heeft m nu al miljoenen gekost.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuke selectie heeft Utrecht dit seizoen, goede trainer. Mag ook wel weer na jaren kwakkelen.
Ik geloof jou altijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik tipte het al in de voorbereiding maar niemand geloofde me.
Kansloos ben je nooit. Bal rond 11 tegen 11.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Je bent tegen Atletico kansloos
2. Luuk de Jong is in het heenduel geschorst
3 keer verliezen en de concurrentie verliest geen punten.. dat schiet wel op.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord staat alweer 11 punten achter joh
Zijn nu ook de nieuwe nummer vijf.quote:
Genotquote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Plek 3 gaat nog spannend worden
2 weken geleden zou de Coolsingel nog in beeld zijn, nu moeten ze gaan strijden met NEC en Heracles voor de rechtstreekse plaatsing UEFA cup. Nice.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Plek 3 gaat nog spannend worden
ADOquote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado den Haag - Cambuur of Chelsea - Arsenal. Lastig dit.
Dat heb je met die walgelijke 16:00 wedstrijden.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De zon is vervelend om te kijken naar het foebelle in de Tempel aan de Manzanares
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Willems weer is begonnen met roken
Ado dat thuis wint in plaats van gelijkspelen is wat dat betreft al een stuntje.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Opperkleurder hoop ik op een stuntje van Cambuur.
Slechte satire dit.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Opperkleurder hoop ik op een stuntje van Cambuur.
ADO is een mensonterend trieste club bah. Hopelijk degraderen die eens.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado dat thuis wint in plaats van gelijkspelen is wat dat betreft al een stuntje.
Stijn kan maar beter serieus zijn inderdaad en de satire overlaten aan mensen zoals ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:29 schreef Coco98 het volgende:
Het woord satire verliest hier aan waarde.
Ook jij hebt recht op een mening,quote:Op zondag 24 januari 2016 16:29 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
ADO is een mensonterend trieste club bah. Hopelijk degraderen die eens.
Dat ze ooit nog zullen degraderen zit er heel dik in.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:29 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
ADO is een mensonterend trieste club bah. Hopelijk degraderen die eens.
Bedankt.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op een mening,
Graag een uitgebreid verslag van de voetbalmiddag tot dusverquote:
Feyenoord kan niet verdedigenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een uitgebreid verslag van de voetbalmiddag tot dusver
Guardado is goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een uitgebreid verslag van de voetbalmiddag tot dusver
Niks nieuws onder de zon dus. Al had ik niet verwacht dat AZ kon winnen met dat centrum, maar mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet verdedigen
Twente kan niet verdedigen
Een wat lichter broekje zou al veel goed doen denk ikquote:Op zondag 24 januari 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat uitshirt van Cambuur is minder mooi.
Ah verdomd bijna vergeten, dus bedanktquote:Op zondag 24 januari 2016 16:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaaa Cambuur
Nu meteen overschakelen naar Arsenal
Daarom lach ik je uit.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
Dit is negatief voor mijn manager.
Huh nee, het staat 0-1.quote:
Wel interessant dat enkele users in deze speelronde op ADO hebben gegokt. Ik ben blij dat ik Tete, Velthuis en Woudenberg in de verdediging heb (laten) staan.quote:
Ik heb Van Beek en Karsdorpquote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel interessant dat enkele users in deze speelronde op ADO hebben gegokt. Ik ben blij dat ik Tete, Velthuis en Woudenberg in de verdediging heb (laten) staan.
De wedstrijd is nog niet voorbij.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel interessant dat enkele users in deze speelronde op ADO hebben gegokt. Ik ben blij dat ik Tete, Velthuis en Woudenberg in de verdediging heb (laten) staan.
Auquote:
Maar je mist de 0 alvast, scheelt flink wat punten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet voorbij.
Tete speelt dinsdag ook niet denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je mist de 0 alvast, scheelt flink wat punten.
Eh, niet echt eigenlijk. SCC is veel beter.quote:
Jij kijkt zeker niet meer de laatste 10 minuten?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eh, niet echt eigenlijk. SCC is veel beter.
Ik zie liever geen blessures in het algemeen eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2016 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
Bakker maakt een smerige overtreding op Schaken en raakt zelf geblesseerd. Dat zien we graag.
Ik ook niet, maar dit was gewoon dom.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie liever geen blessures in het algemeen eigenlijk
Waarom doet Fräser dat eigenlijk? Lijkt mij op basis van zijn kwaliteit toch op zijn minst zeker van een plekje in de selectiequote:Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
Alberg trouwens op de tribune. Zonde, die zou wel wat toe kunnen voegen.
Hij zal wel slecht trainen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom doet Fräser dat eigenlijk? Lijkt mij op basis van zijn kwaliteit toch op zijn minst zeker van een plekje in de selectie
Bijzonder, zou hem altijd opstellen. Zeker in wedstrijden als deze waarin je toch zelf een beetje het spel moet makenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij zal wel slecht trainen.
Twee minuten extra is wat weinig met 2 blessurebehandelingen.
Ik ook, te meer omdat de afstand tussen aanval en middenveld nu veel te groot is. Bakker, Derijck en Jansen zijn toch vooral verdedigende middenvelders.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijzonder, zou hem altijd opstellen. Zeker in wedstrijden als deze waarin je toch zelf een beetje het spel moet maken
Precies, dat kan nog wel in wedstrijden tegen betere tegenstanders maar nu is het nogal overdreven. En dan nog kan hij op de bank gaan zittenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, te meer omdat de afstand tussen aanval en middenveld nu veel te groot is. Bakker, Derijck en Jansen zijn toch vooral verdedigende middenvelders.
Nu heb je op de bank gemankeerde aanvallers als Korte Marengo en Gorre en de gepasseerde aanvoerder Kristensen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies, dat kan nog wel in wedstrijden tegen betere tegenstanders maar nu is het nogal overdreven. En dan nog kan hij op de bank gaan zitten
Tja. Dan zal het wel iets persoonlijks zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu heb je op de bank gemankeerde aanvallers als Korte Marengo en Gorre en de gepasseerde aanvoerder Kristensen.
Schijnheilig.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie liever geen blessures in het algemeen eigenlijk
Hier ben ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef GGMM het volgende:
Haha ADO.
Waar is Opperkleurder? Ik ga hem even flink uitlachen!
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:40 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Types als Barton, Pepe en dat soort gekken verdienen het wel
Ah oke. Hun mogen dus structureel mensen geblesseerd trappen, maar terug mag niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze een keer een doodschop uitdelen een passende schorsing, that's it
Ze mogen dat niet, dus ze worden geschorstquote:Op zondag 24 januari 2016 17:42 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ah oke. Hun mogen dus structureel mensen geblesseerd trappen, maar terug mag niet.
Wat een achterlijke redenatiequote:Op zondag 24 januari 2016 17:42 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ah oke. Hun mogen dus structureel mensen geblesseerd trappen, maar terug mag niet.
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze mogen dat niet, dus ze worden geschorst
Tevens is het zij
Sorry GGMM, de volgende keer zal ik iets minder goede argumenten gebruiken want dit is natuurlijk wel erg makkelijkquote:Op zondag 24 januari 2016 17:46 schreef GGMM het volgende:
Deze 'discussie' begint nu heel zielig te worden.
Ik stel voor dat jullie stoppen.
Hopen dat Haags het overleeftquote:Op zondag 24 januari 2016 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de lange zijde kun je zo maar een schot op doel van hem in je gezicht krijgen ja.
Ik vind Leo een betere liedjesschrijver dan commentator.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
Leo heeft even geoefend op de uitspraak van de volledige naam van Vytas
Dat zegt vooral iets over zijn commentaarkwaliteitenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Leo een betere liedjesschrijver dan commentator.
Fraser heeft echt een hekel aan hem.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
Alberg trouwens op de tribune. Zonde, die zou wel wat toe kunnen voegen.
Als De Graafschap er nou even nog wat van bakt kan het best interessant worden voor P18 nogquote:
Die pakken woensdag geen punten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als De Graafschap er nou even nog wat van bakt kan het best interessant worden voor P18 nog
Ja als.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als De Graafschap er nou even nog wat van bakt kan het best interessant worden voor P18 nog
ADO veegt ze met een nulletje of zes weg, dat weten jij en ik ook welquote:Op zondag 24 januari 2016 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die pakken woensdag geen punten.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ADO veegt ze met een nulletje of zes weg, dat weten jij en ik ook wel
Ik ben net een wandelende lulmachinequote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bijdrage aan dit topic is uitstekend
Jij bent toch ook wel een beetje onderdeel van Indekken FC he. Niet de aanvoerder of veelscorende spits, want dat is Davy al maar tochquote:
Nee, ik ben realistisch.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel een beetje onderdeel van Indekken FC he. Niet de aanvoerder of veelscorende spits, want dat is Davy al maar toch
Niks mis meequote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ik ben net een wandelende lulmachine
Je begin of FOK! is niet bepaald sterk, maar we hebben er alle vertrouwen in dat je je nog ontwikkelt!quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ik ben net een wandelende lulmachine
Ik ben net Gudejquote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je begin of FOK! is niet bepaald sterk, maar we hebben er alle vertrouwen in dat je je nog ontwikkelt!
Die hoop hadden we bij davy ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je begin of FOK! is niet bepaald sterk, maar we hebben er alle vertrouwen in dat je je nog ontwikkelt!
Die ontwikkelt zich ook. Alleen niet op de positieve manierquote:
Je praat om de hete brei heen Kopsterk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laatbloeier misschien? Aanpassingsproblemen? Talent wat er maar niet uitkomt?
Ik vind dit een goede post van je.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef JapieJapo het volgende:
Ik moet zeggen dat de rest op Opperkleurder na ook niet hoogstaand post.
Deels waarquote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef JapieJapo het volgende:
Ik moet zeggen dat de rest op Opperkleurder na ook niet hoogstaand post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |