Kappen met deze satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Het team draait fantastisch zonder Pereiro.
Duh, die is ook vrij matig.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Het team draait fantastisch zonder Pereiro.
Je vindt het cringeworthy?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Het woord 'satire' begint me aardig de strot uit te komen.
Satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Nana thee.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen ik heb advies nodig:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Bosvruchtentheequote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Koffie hoort niet in het rijtje thuis.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Koffie natuurlijk. Je bent toch geen homo?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Ik ben al zo lang ik me kan herinneren voor Twentequote:
Atleti.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cavaliers ik heb een vraag.
Voor wie ben jij in de tweeluik tussen PSV en Atletico?
Satéquote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Mijn gevoel voor PSV is de laatste jaren sterk verminderd.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe manier van indekken?
Is The Expanse wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit een halve aflevering van The Mentalist gezien, toen ik erachter kwam dat die hele serie echt superkut is, maar nu waarschuwt Netflix me de hele tijd als er een nieuw seizoen uit is.
Nou dat vind ik natuurlijk heel erg kut.
Bij Movies naast de Pathé is goede kipsaté te etenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond saté eten, ik kijk ernaar uit
LUMINADIquote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wow, dit is eng. Ik ga vanavond serieus ook saté eten.
WAT GEBEURT HIER
Dan koffie, want je hebt al té gehadquote:
Jij zegt dat je sate gaat eten.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wow, dit is eng. Ik ga vanavond serieus ook saté eten.
WAT GEBEURT HIER
Ik kom zelden in Eindhoven, maar ik zal het onthouden wanneer het gebeurt. Bedankt!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Movies naast de Pathé is goede kipsaté te eten
kipquote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
Ik wil er bij horen, dus ik ga ook maar saté eten, kip of varkens saté?
Kip.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
Beide.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
fixedquote:Op zondag 24 januari 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
Zo, fixt.
Kunnen jullie je posts even aanpassen?Dan lijkt het net alsof het niet gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:06 schreef Brammess het volgende:
Cavaliers en StijnStijn zijn Atleti act is echt engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef maar 'beste speler ooit' aan Guardado
En Kramer dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef maar 'beste speler van het jaar' aan Guardado
Dat verliest ie van Kazimquote:Op zondag 24 januari 2016 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Minste balcontacten voor een spits"
quote:
Omdat de tegenstanders bang zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:10 schreef Brammess het volgende:
Waarom speelt Bruma de laatste tijd zo goet? EPO?
Wat loop je te haten, ben je bang dat Ajax niet goed genoeg is om de leiding op eigen kracht te behouden?quote:
Ja dat is het, wow jij bent goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
ben je bang dat Ajax niet goed genoeg is om de leiding op eigen kracht te behouden?
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de toekomstig kampioen zien voetballen.
Daar is niks mis mee toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Flikker op met je midweekse speelronde
Zit je FC Utrecht te kijken?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de toekomstig kampioen zien voetballen.
Ach, er moet ook gewerkt worden he. Mis ik de wedstrijd uit in Rotterdamquote:
Nou zeg, je mist wat.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet woensdagavond werken.
Hij weet zijn krachten wel goed over een wedstrijd te verdelen. Zo'n Janssen raak je kwijt aan kramp.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Minste balcontacten voor een spits"
Daarvoor alquote:Op zondag 24 januari 2016 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
De vraag is of PSV na de wedstrijd tegen Ajax de eerste plaats overneemt of daarvoor al.
4 is genoegquote:Op zondag 24 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax gaat niet veel punten meer verspelen. De nummers 3 t/m 8 hebben we allemaal al uit gehad.
Denk pas bij PSV - Ajax.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
De vraag is of PSV na de wedstrijd tegen Ajax de eerste plaats overneemt of daarvoor al.
Het gaat ze vandaag tegen Twente anders best goed af.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarvoor al
Hoewel PSV het tegen de kleinere tegenstanders altijd moeilijk lijkt te hebben
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat ze vandaag tegen Twente anders best goed af.
Wat een onzin, waar moeten ze dan staan met deze selectie?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.
Ik vind 16de inderdaad ook wat hoog.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.
Een plek of 3-4-5 hoger hoort Twente wel te kunnen staan.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een onzin, waar moeten ze dan staan met deze selectie?
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind 16de inderdaad ook wat hoog.
Horen? Gebaseerd op wat dan precies.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een plek of 3-4-5 hoger hoort Twente wel te kunnen staan.
[..]
De selectie van Twente en de selecties van bijvoorbeeld De Graafschap, Roda, Willem 2, Excelsior, noem maar op.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Horen? Gebaseerd op wat dan precies.
Wie?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
Je moet het hem nageven, hij post niet vaak, maar als Guitarist post weet hij zich binnen 4 á 5 post compleet belachelijk te maken.
Wtf zat er in mijn drinkenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik lees van Beek naar Monaco.
[ afbeelding ]
Ik vind die van Roda en Willem II beter.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De selectie van Twente en de selecties van bijvoorbeeld De Graafschap, Roda, Willem 2, Excelsior, noem maar op.
Waar lees je datquote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Roda JC en Willem II zitten beter in elkaar dan het bijeengeraapte zooitje van Twente. Zeker in verdedigend opzicht.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De selectie van Twente en de selecties van bijvoorbeeld De Graafschap, Roda, Willem 2, Excelsior, noem maar op.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
Je moet het hem nageven, hij post niet vaak, maar als Guitarist post weet hij zich binnen 4 á 5 post compleet belachelijk te maken.
Oké, toegegeven, de verdediging van Twente is wel dramatisch.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roda JC en Willem II zitten beter in elkaar dan het bijeengeraapte zooitje van Twente. Zeker in verdedigend opzicht.
Vakantie? F1 kijken? Toch niet voetballen?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
Leuk gifje.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
idd knapquote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
Het zijn allemaal homo's bij PSVquote:Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lijkt wel een transseksueel naast Memphis.
Met zo'n dikke kop als mij moet ik die wel inkoppen. Jezweetzelfquote:
Heb je Van Beek niet gezien vandaag?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
Raar dat Feyenoord in Tapia een versterking ziet
Davy vindt hem heel goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Locadia, verschrikkelijke kutvoetballer soms
Moreno voor de hattrick.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mocht PSV straks een penalty krijgen, laat Jetro 'm maar nemen
Hahahaquote:Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roda JC en Willem II zitten beter in elkaar dan het bijeengeraapte zooitje van Twente. Zeker in verdedigend opzicht.
Vergeet niet dat ze nog twee centrale verdedigers op de bank hebben.quote:
Uh, ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iemand constant riep dat Hoesen beter is. En de toekomstige spits van Oranje.
Hoezo vind je hem kut?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kut ik Ede ook vind, hij is toch nog aardig belangrijk.
Is het gezellig in je treurwilg?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom zit die 4de man zo de scheidsrechter te spelen? Met zijn "doorspelen". Alsof die scheids dat zelf niet ziet...
Verkeerde topicquote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is Boudewijn Zenden toch een debiel.
Net als Chelseaquote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef hafcfan het volgende:
Dit Twente gaat er nooit uit. Veel beter dan Roda/Excelsior enzovoort.
Jij bent ook alweer zo'n typische calimero PSV-fan zo te zien.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit doet me denken aan 2010 tegen Spanje. Je krijgt de corner niet waardoor Spanje kan scoren.
Ozo ja.. Ja hopelijk komt hij een beetje los nu met een paar goaltjes op naam.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwaliteit van zijn acties zijn 7 van de 10 keer heel belabberd.
Het was gewoon een penalty.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer zo'n typische calimero PSV-fan zo te zien.
Alleen kwam dat doelpunt wat vervelender uit.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit doet me denken aan 2010 tegen Spanje. Je krijgt de corner niet waardoor Spanje kan scoren.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen kwam dat doelpunt wat vervelender uit.
Kom sprinten dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij gaat Willems een extra bal het veld in smokkelen, ik zag m onder zijn shirt zitten.
Was geen pingel wil je zeggen?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer zo'n typische calimero PSV-fan zo te zien.
Is gewoon even voelen aan de uitpuilende navel.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij gaat Willems een extra bal het veld in smokkelen, ik zag m onder zijn shirt zitten.
Het is mode op Fok! dat wanneer een topteam de scheids tegen heeft, voor welke reden dan ook, daar niet over geklaagd mag worden. Geen idee waarom.quote:
Klopt, veel fans van PSV snappen dat niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is mode op Fok! dat wanneer een topteam de scheids tegen heeft, voor welke reden dan ook, daar niet over geklaagd mag worden. Geen idee waarom.
Waarschijnlijk weeg jij 40kg meerquote:Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef Loserkid het volgende:
Door de mensen die geen enorme jankerds zijn wordt dat wel eens gezegd ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is mode op Fok! dat wanneer een topteam de scheids tegen heeft, voor welke reden dan ook, daar niet over geklaagd mag worden. Geen idee waarom.
Je kan nu ook al posten toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk kan ik weer posten je verwacht het niet
Er zijn zoveel dingen waar je eeuwig over voort kunt borduren en calimeroën.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:00 schreef baaart het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Zou Ajax eens moeten gebeuren..zou zo 20 stadion verboden opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |