Kappen met deze satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Het team draait fantastisch zonder Pereiro.
Duh, die is ook vrij matig.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Het team draait fantastisch zonder Pereiro.
Je vindt het cringeworthy?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Het woord 'satire' begint me aardig de strot uit te komen.
Satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Satire.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:58 schreef Kopsterk het volgende:
Nana thee.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen ik heb advies nodig:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Bosvruchtentheequote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Koffie hoort niet in het rijtje thuis.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Koffie natuurlijk. Je bent toch geen homo?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Ik ben al zo lang ik me kan herinneren voor Twentequote:
Atleti.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cavaliers ik heb een vraag.
Voor wie ben jij in de tweeluik tussen PSV en Atletico?
Satéquote:Op zondag 24 januari 2016 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Citroenthee
- Bosvruchtenthee
- Koffie
Mijn gevoel voor PSV is de laatste jaren sterk verminderd.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe manier van indekken?
Is The Expanse wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit een halve aflevering van The Mentalist gezien, toen ik erachter kwam dat die hele serie echt superkut is, maar nu waarschuwt Netflix me de hele tijd als er een nieuw seizoen uit is.
Nou dat vind ik natuurlijk heel erg kut.
Bij Movies naast de Pathé is goede kipsaté te etenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond saté eten, ik kijk ernaar uit
LUMINADIquote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wow, dit is eng. Ik ga vanavond serieus ook saté eten.
WAT GEBEURT HIER
Dan koffie, want je hebt al té gehadquote:
Jij zegt dat je sate gaat eten.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wow, dit is eng. Ik ga vanavond serieus ook saté eten.
WAT GEBEURT HIER
Ik kom zelden in Eindhoven, maar ik zal het onthouden wanneer het gebeurt. Bedankt!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Movies naast de Pathé is goede kipsaté te eten
kipquote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
Ik wil er bij horen, dus ik ga ook maar saté eten, kip of varkens saté?
Kip.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
Beide.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Loserkid het volgende:
fixedquote:Op zondag 24 januari 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
Zo, fixt.
Kunnen jullie je posts even aanpassen?Dan lijkt het net alsof het niet gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:06 schreef Brammess het volgende:
Cavaliers en StijnStijn zijn Atleti act is echt engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef maar 'beste speler ooit' aan Guardado
En Kramer dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef maar 'beste speler van het jaar' aan Guardado
Dat verliest ie van Kazimquote:Op zondag 24 januari 2016 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Minste balcontacten voor een spits"
quote:
Omdat de tegenstanders bang zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:10 schreef Brammess het volgende:
Waarom speelt Bruma de laatste tijd zo goet? EPO?
Wat loop je te haten, ben je bang dat Ajax niet goed genoeg is om de leiding op eigen kracht te behouden?quote:
Ja dat is het, wow jij bent goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
ben je bang dat Ajax niet goed genoeg is om de leiding op eigen kracht te behouden?
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de toekomstig kampioen zien voetballen.
Daar is niks mis mee toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Flikker op met je midweekse speelronde
Zit je FC Utrecht te kijken?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:15 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de toekomstig kampioen zien voetballen.
Ach, er moet ook gewerkt worden he. Mis ik de wedstrijd uit in Rotterdamquote:
Nou zeg, je mist wat.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet woensdagavond werken.
Hij weet zijn krachten wel goed over een wedstrijd te verdelen. Zo'n Janssen raak je kwijt aan kramp.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Minste balcontacten voor een spits"
Daarvoor alquote:Op zondag 24 januari 2016 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
De vraag is of PSV na de wedstrijd tegen Ajax de eerste plaats overneemt of daarvoor al.
4 is genoegquote:Op zondag 24 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax gaat niet veel punten meer verspelen. De nummers 3 t/m 8 hebben we allemaal al uit gehad.
Denk pas bij PSV - Ajax.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
De vraag is of PSV na de wedstrijd tegen Ajax de eerste plaats overneemt of daarvoor al.
Het gaat ze vandaag tegen Twente anders best goed af.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarvoor al
Hoewel PSV het tegen de kleinere tegenstanders altijd moeilijk lijkt te hebben
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat ze vandaag tegen Twente anders best goed af.
Wat een onzin, waar moeten ze dan staan met deze selectie?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.
Ik vind 16de inderdaad ook wat hoog.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou staat Twente natuurlijk ook een plek waar het niet hoort.
Een plek of 3-4-5 hoger hoort Twente wel te kunnen staan.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een onzin, waar moeten ze dan staan met deze selectie?
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind 16de inderdaad ook wat hoog.
Horen? Gebaseerd op wat dan precies.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een plek of 3-4-5 hoger hoort Twente wel te kunnen staan.
[..]
De selectie van Twente en de selecties van bijvoorbeeld De Graafschap, Roda, Willem 2, Excelsior, noem maar op.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Horen? Gebaseerd op wat dan precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |