BLIND KIEST ALLEEN MAAR ZIJN AJAXVRIENDJES!1!!!1!1quote:Op zondag 24 januari 2016 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden werd dit zonder sarcasme gezegd.
Ja, daarom kunnen we komende zomer van een mooi EK genieten.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
B
[..]
BLIND KIEST ALLEEN MAAR ZIJN AJAXVRIENDJES!1!!!1!1
van Geelquote:Op zondag 24 januari 2016 13:34 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord had een linksback nodig. Wat kochten ze, twee matige centrale verdedigers.
MET VAN BEEK EN KARSDORP IN ORANJE WAREN WE NAAR HET EK GEGAAN!!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we komende zomer van een mooi EK genieten.
Zo'n knot op je kop schijnt hip te zijn... Zie het wel vaker op schoolquote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck. Dat kapsel van Rochet.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit parkeerboetes
KNJB!1!! allesquote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
MET VAN BEEK EN KARSDORP IN ORANJE WAREN WE NAAR HET EK GEGAAN!!!!
Kap met dat domme geschreeuw alsjeblieft. M'n ogen doen er pijn van..quote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat hadden Guus en Danny toch ook moeten weten!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien of dat er al tussen lag eerlijk gezegd. Toch wil ik even kwijt dat ik heerlijk genoten heb.quote:
Van de tosti of van de boodschap?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien of dat er al tussen lag eerlijk gezegd. Toch wil ik even kwijt dat ik heerlijk genoten heb.
Nee ik vind het juist mooi, lekker voor jullie Nederlandersquote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er hier nog mensen zuur dat Oranje niet naar het EK gaat?
Nou ontzettend zeg!!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Heel erg ja. Als Feyenoorder word je nou niet verwend met hoogstaand voetbal, als Oranje het dan ook nog verkloot.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er hier nog mensen zuur dat Oranje niet naar het EK gaat?
Vejinovic had een oproep verdiend toen hij bij Vitesse in topvorm wasquote:Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef Kopsterk het volgende:
Blind heeft zelfs Vejinovic een keer geselecteerd.
Dat alleen al zou genoeg reden moeten zijn om niet te twijfelen aan de clubvoorkeur van de bondscoach.
Met een hipsterbaard erbijquote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n knot op je kop schijnt hip te zijn... Zie het wel vaker op school
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
B
[..]
BLIND KIEST ALLEEN MAAR ZIJN AJAXVRIENDJES!1!!!1!1
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Van Beek en geen Karsdorp.
Terwijl Van Beek de enige logische vervanger van De Vrij is.
Die Blind zit gewoon te trollen zoveel mogelijk slechte verdedigers oproepen in een selectie en dan de juiste thuis laten.
Eigenlijk is het een persoonlijke belediging om verstandelijk gehandicapten zo als Bruma en Rekiki dan wel op te roepen en Van Beek niet.
Kan niemand deze man stoppen ?
Ik schaam me ervoor om Nederlander te zijn met deze flapdrol als bondscoach.
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, maar die user is volgens mij sowieso niet in staat tot iets wat op een objectieve analyse lijkt. Niet helemaal representatief voor alle Feyenoorders.quote:
quote:
lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is gewoon op deze manier bewust de tranferwaarde van Sven Van Beek aan het verkrachten.
Speelt Van Beek namelijk 3 a 4 interlands zo als hij verdient verkoop je hem voor 10 miljoen meer dan waar je hem nu voor verkoopt.
Die Blind moet eens nadenken wat de gevolgen zijn van zijn achterlijke selecties.
Echt Ajaxgeluk idd dat Feyenoord niet kan scoren.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef PizzaGeit het volgende:
AZ 3 schoten op doel, Feyenoord 4 schoten op doel.
AZ met hun Ajaxgeluk
lolquote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef Kopsterk het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
Van Beekquote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek wordt scheelgevoetbald.
Genot.
Terecht. Dat gebeurt maat in keer in de 10 jaarquote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist nog dat Vasion in het PSV topic kwam lachen omdat Feyenoord boven PSV stond
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:41 schreef Kopsterk het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAH
Ik ga even naar supermarkt om een zak popcorn te kopenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga straks met een kop koffie het Feyenoord topic doorlezen
Die kans is alleen ergens rond 0.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Als FcT dat nou ook ff doet tegen PSV dan is mijn dag beter dan goed.
Met als verschil dat PSV organisatorisch geen puinhoop is.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Als FcT dat nou ook ff doet tegen PSV dan is mijn dag beter dan goed.
Twente is wel in topvormquote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is alleen ergens rond 0.
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat er straks wat stoeltjes gaan sneuvelen in het uitvak daar.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 24-01-2016 om 13:46:52Grootste thuiszeges AZ tegen Feyenoord:4-1 (2004/2005)5-2 (1980/1981) reageer retweet
Je klinkt mad Pizza.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet meer winnen , of ze moeten echt een half uur lang Ajaxgeluk krijgen ofzo, dan wordt het nog wel 4-8 door 7 ontrechte penalties.
Hoor jij het begrip '10-0' graag?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Is dit de grootste uitnederlaag voor Feyenoord ooit?
Haha werd het toen echt 10-0 haha.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoor jij het begrip '10-0' graag?
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef Brammess het volgende:
van beek MAD
Die gaat in het psv kampioen 2015/2016 gifje
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Heijdne er straks in
Aids voor aids
van beek MAD
Die gaat in het ajax kampioen 2015/2016 gifje
nah kan er me nog wel eentje herinneren. Been ook denk ik. Iedere nacht.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Is dit de grootste uitnederlaag voor Feyenoord ooit?
van beek MAD
van beek MAD
van beek MAD
Jij gaat helemaal niet een mooier gifje maken dan die van mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef Brammess het volgende:
van beek MAD
lol je hebt nog een sint UIquote:Op zondag 24 januari 2016 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste hattrick aan AZ kant sinds april 2013.
Je hoofd ookquote:Op zondag 24 januari 2016 13:51 schreef Kopsterk het volgende:
Weer een 1 op 1. Had letterlijk al 8-1 kunnen staan.
Echt niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik was nog niet eens geboren toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd lol.
Rolling on the floor laughingquote:Op zondag 24 januari 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Oja, lol, ben net terug van 6 weken Nieuw Zeeland, geen idee hoe ik die UI moest veranderen op de mobielquote:
Welkom terug, FOK! missed u lotsquote:Op zondag 24 januari 2016 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, lol, ben net terug van 6 weken Nieuw Zeeland, geen idee hoe ik die UI moest veranderen op de mobiel
Onnodig.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat zou Kuijt na de wedstrijd zeggen?
Dat verklaart jouw gedrag dusquote:Op zondag 24 januari 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ja, maar hoe moeten we jouw gedrag verklaren dan?quote:
Dat kampioenschap nog steeds binnen bereik isquote:Op zondag 24 januari 2016 13:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat zou Kuijt na de wedstrijd zeggen?
haha verwacht ik ook ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kampioenschap nog steeds binnen bereik is
Alles kan.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou er nog een gelijkspelletje inzitten?
Je moet nu nederig zijn en gewoon accepteren dat je totaal weggespeeld bentquote:Op zondag 24 januari 2016 13:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou er nog een gelijkspelletje inzitten?
Deze man..quote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Positieve puntjes van vandaag moeten we ook niet vergeten: Eindelijk weer een topspits in de maak. Janssen wordt net zo goed als Huntelaar.
Doe maar niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vicent Janssen naar PSV volgend seizoen als tweede spits bij vertrek van De Jong. Niks mis mee.
Lijkt veel beter dan hij is door de verdediging van Feyenoord. Matige spits.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vicent Janssen naar PSV volgend seizoen als tweede spits bij vertrek van De Jong. Niks mis mee.
Dan moet hij wel spelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds, doe maar niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als tweede spits meer dan prima hoor, Locadia eerste keus.
Scoorde vandaag nog een wereldgoalquote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Michiel Kramer is echt nergens vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Drizzt maakte vroeger wekelijks goals zoals Vilhena net deed.
Weer geen kampioenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Feyenoorders maken in het uitvak nog steeds meer geluid dan de AZ-supporters.
Maar AZ pakt 3 punten.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
oerwoudgeluid?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Feyenoord is kampioen geluid maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
True, je hebt er niets aan. Maar bijna iedereen zag het na NEC uit volgens mij al wel aankomen.quote:
Toch nog een wedstrijdje gewonnen, wie maakt het meeste herriequote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daarvoor ook al wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
True, je hebt er niets aan. Maar bijna iedereen zag het na NEC uit volgens mij al wel aankomen.
Het is altijd hopen tegen beter weten in, maar puur kwalitatief stelt het inderdaad weinig voor. Een buitenspeler (elia) die 1 keer in de 20 wedstrijden een keer goed speelt. Een spits die 3 balcontacten per wedstrijd heeft. Een houterige middenvelder die nooit scoort. En een zooitje matige verdedigers. Dan houd je alleen Vermeer, Kuyt en de laatste weken dan Vilhena over.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarvoor ook al wel.
Eigenlijk knap dat Feyenoord de strijd nog zo lang vol heeft kunnen houden
Daar krijg je aan het einde van het seizoen vast een prijs voor.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als je er kijk op hebt weet je dat al voor het seizoen is begonnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
True, je hebt er niets aan. Maar bijna iedereen zag het na NEC uit volgens mij al wel aankomen.
Ja, hopelijk worden die ook geslacht!quote:
Ze hebben vast weer het beste veld.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daar krijg je aan het einde van het seizoen vast een prijs voor.
Moet Luuk wel een goede dag hebben.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, hopelijk worden die ook geslacht!
Ik bedoel PSV geslachtquote:Op zondag 24 januari 2016 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet Luuk wel een goede dag hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |