BLIND KIEST ALLEEN MAAR ZIJN AJAXVRIENDJES!1!!!1!1quote:Op zondag 24 januari 2016 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden werd dit zonder sarcasme gezegd.
Ja, daarom kunnen we komende zomer van een mooi EK genieten.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:32 schreef Kopsterk het volgende:
B
[..]
BLIND KIEST ALLEEN MAAR ZIJN AJAXVRIENDJES!1!!!1!1
van Geelquote:Op zondag 24 januari 2016 13:34 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord had een linksback nodig. Wat kochten ze, twee matige centrale verdedigers.
MET VAN BEEK EN KARSDORP IN ORANJE WAREN WE NAAR HET EK GEGAAN!!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daarom kunnen we komende zomer van een mooi EK genieten.
Zo'n knot op je kop schijnt hip te zijn... Zie het wel vaker op schoolquote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck. Dat kapsel van Rochet.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 24 januari 2016 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit parkeerboetes
KNJB!1!! allesquote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
MET VAN BEEK EN KARSDORP IN ORANJE WAREN WE NAAR HET EK GEGAAN!!!!
Kap met dat domme geschreeuw alsjeblieft. M'n ogen doen er pijn van..quote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat hadden Guus en Danny toch ook moeten weten!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien of dat er al tussen lag eerlijk gezegd. Toch wil ik even kwijt dat ik heerlijk genoten heb.quote:
Van de tosti of van de boodschap?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien of dat er al tussen lag eerlijk gezegd. Toch wil ik even kwijt dat ik heerlijk genoten heb.
Nee ik vind het juist mooi, lekker voor jullie Nederlandersquote:Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er hier nog mensen zuur dat Oranje niet naar het EK gaat?
Nou ontzettend zeg!!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |