abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159350984
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:07 schreef Confetti het volgende:

[..]

Liever beiden niet. Wat een smerige nichten op die foto zeg. Geen wonder dat asielzoekers nergens voor terug deinzen.
Mwoah, wat studentikoze jongetjes die zichzelf grappig vinden. Ik zie het probleem niet.
pi_159351057
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, wat studentikoze jongetjes die zichzelf grappig vinden. Ik zie het probleem niet.
Aandachtshoertjes inderdaad maar dit zou waarschijnlijk ook echt hun reactie zijn als hun vriendin zou worden verkracht voor hun ogen. In een rok rondlopen en vinger omhoog. Slaple cultuur
pi_159351073
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:13 schreef Confetti het volgende:

[..]

Aandachtshoertjes inderdaad maar dit zou waarschijnlijk ook echt hun reactie zijn als hun vriendin zou worden verkracht voor hun ogen. In een rok rondlopen en vinger omhoog. Slaple cultuur
Jij stelt rellen en lynchpartijen voor?
pi_159351580
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jij stelt rellen en lynchpartijen voor?
Het is wel paradoxaal. Wij moeten onze cultuur beschermen van de indringers, maar tegelijkertijd zijn wij blijkbaar een hele slappe cultuur. Dus als wij deze met geweld zouden beschermen veranderen we daarmee ook zelf de cultuur die we wilden beschermen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 24 januari 2016 @ 11:48:04 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159351620
Een open brief aan die ene mevrouw uit Spijkenisse die de PVV-leider graag wilde ontmoeten

Geachte mevrouw uit Spijkenisse,

U zult uzelf inmiddels wel een paar maal op de televisie hebben gezien en gehoord, waarschijnlijk voor het eerst van uw leven. U wilde zaterdagmiddag op de markt van Spijkenisse Geert Wilders ontmoeten maar dat lukte niet want hij werd door een horde mediafiguren omstuwd. Zij probeerden allemaal camera's en microfoons zo dicht mogelijk onder zijn neus te houden. U werd boos. U riep dat ze weg moesten zodat Wilders het volk kon ontmoeten waarvoor hij gekomen was. U kwam in beeld. Uw stem was te horen.

Ik was vrijdagmiddag nog op de Nieuwstraat en de Voorstraat. Ik heb lopen neuzen in de Rataplan op de Groene Kruisstraat maar ik ben u daar niet tegengekomen. Het was trouwens stil in het centrum van Spijkenisse. Ik spreek u daarom maar aan als "geachte mevrouw uit Spijkenisse" en ik treed met u in contact door middel van deze open brief op Joop.

Horde
Volgens mij heeft u zaterdagmiddag een vergissing gemaakt. U denkt dat Geert Wilders het land in trekt om daar te praten met gewone mensen zoals u en ik. Dat is een misvatting. Hij is alleen geïnteresseerd in soundbites en stukjes nieuws op de tv. Hij komt juist voor die horde mediapersonen. Wilders houdt ze hongerig door heel consequent interviews te weigeren. Daardoor voorkomt hij ook dat hem lastige vragen worden gesteld of dat hij gedwongen wordt iets te zeggen over zaken waar hij liever over zwijgt.

De media moeten het doen met zijn befaamde tweets en soms, heel soms treedt hij naar buiten. Dan stormen de journalisten met hun camera's op hem af. Wilders zelf kiest daarvoor de plek en het uur. Hij doet dan een paar uitspraken. De journalisten roepen nu allemaal vragen door elkaar. Daardoor komt er geen één goed over en kan Wilders reageren zoals hij wil. Daarna maakt hij een kort rondje om vervolgens van het toneel te verdwijnen. Tijdens dat rondje geeft hij soms iemand een hand. Of hij werkt mee aan een selfie. Dat doet hij om in beeld te komen bij de journalisten, die nog steeds hijgerig achter hem aan hollen. Maar binnen een half uurtje is het gedaan. Dan verdwijnt Wilders van het toneel.

Het zal u zijn opgevallen, geachte mevrouw uit Spijkenisse, hoe Wilders nadat hij een paar van die spuitbusjes had uitgedeeld, onmiddellijk de plaat poetste. De beelden waren gemaakt. Hij verspilde niet meer tijd aan de markt in Spijkenisse.

Ik heb zelf een paar maanden geleden meegemaakt hoe dat werkte toen Wilders zogenaamd ging folderen op de centrummarkt van Rotterdam. Ook toen was hij binnen een half uur verdwenen, nadat de tv- en radiomakers hun opnames hadden kunnen maken, dolblij en gelukkig dat zij iets zeldzaams als een Wilders-quote op hun harde schijfjes hadden staan.

Geachte mevrouw uit Spijkenisse, als Geert Wilders in u geïnteresseerd was, dan had hij zich wel losgemaakt van al die journalisten. Hij heeft altijd beveiligers bij zich. Dat is voor hem geen enkel probleem maar hij deed alsof hij u niet hoorde. Als Wilders werkelijk met de Spijkenissenaren had willen praten, dan was hij wel één of twee uur gebleven. Nu zullen zijn aanhangers waarschijnlijk zeggen dat dit niet kan omdat hij zo bedreigd wordt maar dat is flauwekul. Met een professionele beveiliging komt geen terrorist te dicht bij. Waar een wil is, is een weg.

Stemvee
Maar die wil is er niet, geachte mevrouw uit Spijkenisse. U maakt slechts deel uit van het stemvee. Wilders luistert naar niemand. Hij is de voorzitter, de penningmeester, de secretaris en het enige lid van de Partij voor de Vrijheid omdat hij zijn achterban niet vertrouwt en waarschijnlijk ook minacht. Als hij zo graag naar de gewone mensen zou willen luisteren, dan organiseerde hij het wel. Voor mijn part door uitgebreid in discussie te gaan via sociale media, of door grote wijkbijeenkomsten te houden waar buurtbewoners mee konden praten over het programma, maar niets van dat alles. U mag op hem stemmen en voor de rest bent u zoals de Engelsen het zeggen expendable. U kunt gemist worden.

Weet u nog hoe Wilders een jaar of vier geleden zei dat een verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd voor hem niet onderhandelbaar was en dat hij die eis de dag na de verkiezingen liet vallen, toen hij er uitzicht op kreeg het eerste kabinet Rutte te mogen gedogen. Dat was Geert Wilders ten voeten uit. U bent niet belangrijk genoeg.

Toch, geachte mevrouw uit Spijkenisse, verdient u een felicitatie, want u hebt uzelf hoorbaar gemaakt. U bent op radio en televisie geweest. Het was allemaal heel luid en duidelijk.

Wij hebben naar u geluisterd. Wij wel.

Han van der Horst
Historicus

http://www.joop.nl/opinies/82022
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_159351832
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een open brief aan die ene mevrouw uit Spijkenisse die de PVV-leider graag wilde ontmoeten

Geachte mevrouw uit Spijkenisse,

U zult uzelf inmiddels wel een paar maal op de televisie hebben gezien en gehoord, waarschijnlijk voor het eerst van uw leven. U wilde zaterdagmiddag op de markt van Spijkenisse Geert Wilders ontmoeten maar dat lukte niet want hij werd door een horde mediafiguren omstuwd. Zij probeerden allemaal camera's en microfoons zo dicht mogelijk onder zijn neus te houden. U werd boos. U riep dat ze weg moesten zodat Wilders het volk kon ontmoeten waarvoor hij gekomen was. U kwam in beeld. Uw stem was te horen.

Ik was vrijdagmiddag nog op de Nieuwstraat en de Voorstraat. Ik heb lopen neuzen in de Rataplan op de Groene Kruisstraat maar ik ben u daar niet tegengekomen. Het was trouwens stil in het centrum van Spijkenisse. Ik spreek u daarom maar aan als "geachte mevrouw uit Spijkenisse" en ik treed met u in contact door middel van deze open brief op Joop.

Horde
Volgens mij heeft u zaterdagmiddag een vergissing gemaakt. U denkt dat Geert Wilders het land in trekt om daar te praten met gewone mensen zoals u en ik. Dat is een misvatting. Hij is alleen geïnteresseerd in soundbites en stukjes nieuws op de tv. Hij komt juist voor die horde mediapersonen. Wilders houdt ze hongerig door heel consequent interviews te weigeren. Daardoor voorkomt hij ook dat hem lastige vragen worden gesteld of dat hij gedwongen wordt iets te zeggen over zaken waar hij liever over zwijgt.

De media moeten het doen met zijn befaamde tweets en soms, heel soms treedt hij naar buiten. Dan stormen de journalisten met hun camera's op hem af. Wilders zelf kiest daarvoor de plek en het uur. Hij doet dan een paar uitspraken. De journalisten roepen nu allemaal vragen door elkaar. Daardoor komt er geen één goed over en kan Wilders reageren zoals hij wil. Daarna maakt hij een kort rondje om vervolgens van het toneel te verdwijnen. Tijdens dat rondje geeft hij soms iemand een hand. Of hij werkt mee aan een selfie. Dat doet hij om in beeld te komen bij de journalisten, die nog steeds hijgerig achter hem aan hollen. Maar binnen een half uurtje is het gedaan. Dan verdwijnt Wilders van het toneel.

Het zal u zijn opgevallen, geachte mevrouw uit Spijkenisse, hoe Wilders nadat hij een paar van die spuitbusjes had uitgedeeld, onmiddellijk de plaat poetste. De beelden waren gemaakt. Hij verspilde niet meer tijd aan de markt in Spijkenisse.

Ik heb zelf een paar maanden geleden meegemaakt hoe dat werkte toen Wilders zogenaamd ging folderen op de centrummarkt van Rotterdam. Ook toen was hij binnen een half uur verdwenen, nadat de tv- en radiomakers hun opnames hadden kunnen maken, dolblij en gelukkig dat zij iets zeldzaams als een Wilders-quote op hun harde schijfjes hadden staan.

Geachte mevrouw uit Spijkenisse, als Geert Wilders in u geïnteresseerd was, dan had hij zich wel losgemaakt van al die journalisten. Hij heeft altijd beveiligers bij zich. Dat is voor hem geen enkel probleem maar hij deed alsof hij u niet hoorde. Als Wilders werkelijk met de Spijkenissenaren had willen praten, dan was hij wel één of twee uur gebleven. Nu zullen zijn aanhangers waarschijnlijk zeggen dat dit niet kan omdat hij zo bedreigd wordt maar dat is flauwekul. Met een professionele beveiliging komt geen terrorist te dicht bij. Waar een wil is, is een weg.

Stemvee
Maar die wil is er niet, geachte mevrouw uit Spijkenisse. U maakt slechts deel uit van het stemvee. Wilders luistert naar niemand. Hij is de voorzitter, de penningmeester, de secretaris en het enige lid van de Partij voor de Vrijheid omdat hij zijn achterban niet vertrouwt en waarschijnlijk ook minacht. Als hij zo graag naar de gewone mensen zou willen luisteren, dan organiseerde hij het wel. Voor mijn part door uitgebreid in discussie te gaan via sociale media, of door grote wijkbijeenkomsten te houden waar buurtbewoners mee konden praten over het programma, maar niets van dat alles. U mag op hem stemmen en voor de rest bent u zoals de Engelsen het zeggen expendable. U kunt gemist worden.

Weet u nog hoe Wilders een jaar of vier geleden zei dat een verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd voor hem niet onderhandelbaar was en dat hij die eis de dag na de verkiezingen liet vallen, toen hij er uitzicht op kreeg het eerste kabinet Rutte te mogen gedogen. Dat was Geert Wilders ten voeten uit. U bent niet belangrijk genoeg.

Toch, geachte mevrouw uit Spijkenisse, verdient u een felicitatie, want u hebt uzelf hoorbaar gemaakt. U bent op radio en televisie geweest. Het was allemaal heel luid en duidelijk.

Wij hebben naar u geluisterd. Wij wel.

Han van der Horst
Historicus

http://www.joop.nl/opinies/82022
Goed stuk, maar ongetwijfeld aan dovemansoren gericht. -O-
pi_159351874
Nou, prachtig stuk zeg. Jammer dat het gros van de kritiek die ze geven op elke andere politicus toepasbaar is. :D
Conscience do cost.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:03:29 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159351876
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:00 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Goed stuk, maar ongetwijfeld aan dovemansoren gericht. -O-
Het lijkt me niet een dame die Joop leest.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159351924
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hij moet het proberen op AD.NL
  zondag 24 januari 2016 @ 12:08:18 #60
346939 Janneke141
pi_159351958
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
Nou, prachtig stuk zeg. Jammer dat het gros van de kritiek die ze geven op elke andere politicus toepasbaar is. :D
Niet helemaal waar. Je kunt het met hem eens zijn of niet, maar een type als Roemer staat rustig een hele middag op de markt in Boekel om met mensen te praten. Ook als daar geen camera's bij staan. Wilders voert zijn politiek echt alleen maar voor en door de media. De mensen in Spijkenisse interesseren hem helemaal niets.
pi_159351968
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daarnaast is het duidelijk een stuk van een politiek correcte linkse landverrader en dus niet geloofwaardig. Er moet gewoon een piemel in.
pi_159351992
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
Nou niet echt. Genoeg politici met hart voor de zaak die ook echt daadwerkelijk uren met mensen staan te praten. Samsom staat er ook bekend om, Spekman ook.

Voor Wilders was dit verzetsspray dingetje van begin tot eind een media-fenomeen.
pi_159352019
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:08 schreef Janneke141 het volgende:
De mensen in Spijkenisse interesseren hem helemaal niets.
Anders zou hij immers wel proberen om in de gemeenteraden PVV vertegenwoordigers te krijgen. Het moet nu toch ook bij de PVV aanhang zo langzaam aan wel duidelijk zijn hoe belangrijk de gemeenteraden voor hun zijn terwijl Wilders die totaal onbelangrijk vindt. Protesten tegen AZC en moskee zijn alleen noodzakelijk omdat ze in de gemeenteraad geen meerderheid hebben.
pi_159352035
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Je kunt het met hem eens zijn of niet, maar een type als Roemer staat rustig een hele middag op de markt in Boekel om met mensen te praten. Ook als daar geen camera's bij staan.
Tsja. Roemer is in vergelijking een vrij irrelevante speler van het politieke spel. Wilders is zelfs internationaal vrij 'actueel'. Die kan simpelweg niet lang over straat zonder camera's in z'n neus. Dat de een veel populairder is dan de ander lijkt me een redelijke verklaring.
quote:
Wilders voert zijn politiek echt alleen maar voor en door de media. De mensen in Spijkenisse interesseren hem helemaal niets.
Klopt. Net als de andere politici dus.
Conscience do cost.
pi_159352038
Dringt het misschien ook wel eens tot jullie door dat Wilders instructies moet opvolgen omtrent z'n beveiliging? :{ het is niet voor niks een half uur en dan poppetje gezien, kastje weer dicht.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:13:46 #66
346939 Janneke141
pi_159352056
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:12 schreef ems. het volgende:
Tsja. Roemer is in vergelijking een vrij irrelevante speler van het politieke spel. Wilders is zelfs internationaal vrij 'actueel'. Die kan simpelweg niet lang over straat zonder camera's in z'n neus. Dat de een veel populairder is dan de ander lijkt me een redelijke verklaring.
Volgens mij heeft Roemer op dit moment meer zetels dan Wilders. Zo marginaal is hij dus ook weer niet.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:14:56 #67
346939 Janneke141
pi_159352082
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:12 schreef empa1010 het volgende:
Dringt het misschien ook wel eens tot jullie door dat Wilders instructies moet opvolgen omtrent z'n beveiliging? :{ het is niet voor niks een half uur en dan poppetje gezien, kastje weer dicht.
Waarom zouden ze hem wel een half uur kunnen beveiligen en niet anderhalf? Dat is onzin.

Maar na een half uur hebben de camerajongens het wel gezien, dus dan is het voor Geert ook wel weer genoeg geweest.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:15:21 #68
137949 Disana
pi_159352088
Ook Al Jazeera heeft er lucht van gekregen

quote:
As Wilders' popularity soars on the back of disenchantment over immigration, Prime Minister Mark Rutte's two-party coalition is in a slump, losing ground mainly to Wilders.
http://www.aljazeera.com/(...)160123142600813.html
pi_159352157
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze hem wel een half uur kunnen beveiligen en niet anderhalf? Dat is onzin.

Maar na een half uur hebben de camerajongens het wel gezien, dus dan is het voor Geert ook wel weer genoeg geweest.
Omdat een half uur al een groot risico is. Het is niet voor niks dat hij zich amper op straat mag vertonen. Maar uiteraard moet daar weer een linkse draai aan gegeven worden :{
pi_159352183
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:18 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Omdat een half uur al een groot risico is. Het is niet voor niks dat hij zich amper op straat mag vertonen. Maar uiteraard moet daar weer een linkse draai aan gegeven worden :{
Uiteraard, er moet weer een (s)linkse draai aan gegeven wordt.

Misschien wordt dat verboden als Geertje aan de macht komt, maar nu mag het nog dus laat het maar gewoon even.
pi_159352195
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:12 schreef empa1010 het volgende:
Ah, hij mag maar een half uur naar buiten van z'n beveiligers.
pi_159352207
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, hij mag maar een half uur naar buiten van z'n beveiligers.
Zucht.. -O- laat maar.
pi_159352215
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:21 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zucht.. -O- laat maar.
Was daar nu 10 minuten eerder mee geweest.
pi_159352237
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:18 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dit is gewoon een publiciteitsdingetje. Dat duurt gewoon geen uren, als iedereen zijn plaatjes heeft geschoten en er over en weer wat is geschreeuwd verdwijnt het kopstuk weer. Zo werkt het eigenlijk bij alle partijen en persmomenten.
Dat jij graag een complot ziet, laat vooral zien dat je prima bij de PVV-aanhang past.
pi_159352240
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Was daar nu 10 minuten eerder mee geweest.
Ohja das waar ook :X dit topic is links. Wat doe ik hier :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')