Nee...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Door.
Maar zeg ik expliciet iets over moslims of begrijp ik je verkeerd..?
Kijk zo roept hij op tot de volgende holocaust. Dat was het grapje. Ik stop met fok voor vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Je lacht je rot om dat filmpje als je al die moslims daar om hun grote leider ziet staan roeptoeteren.
Het wordt tijd dat onze samenleving ontdaan wordt van dit groeiende abces.
Jij zinspeelt er volgens mij voortdurend op dat dit inderdaad het geval is. En dat is hetzelfde als alle moslims over 1 kam scheren. En ja, die man met dat kind deed dom. Dat gaan we natuurlijk nog 378 miljoen keer horenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand? Al is dat zeer waarschijnlijk wel het geval. Die man met dat kind gaat in elk geval de geschiedenis in als een Wildersfan.
Voortdurend? Ik heb het vrijwel niet over de PVV gehad. Je verwart me met iemand anders. Ik stop er ook maar mee voor vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Jij zinspeelt er volgens mij voortdurend op dat dit inderdaad het geval is. En dat is hetzelfde als alle moslims over 1 kam scheren. En ja, die man met dat kind deed dom. Dat gaan we natuurlijk nog 378 miljoen keer horen
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Je lacht je rot om dat filmpje als je al die tokkies daar om hun grote leider ziet staan roeptoeteren.
Dat vroeg ik me ook af. Want het is nogal vreemd dat een politicus verboden wapens aan het uitdelen is. Dan zou hij opgepakt moeten worden, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:
maar even iets anders....wat is dat precies voor spray dan? Pepperspray is volgens mij verboden, dus wat is het dan dat hij daar aan het rondbrengen was?
Verfbusjes uitdelen staat gelijk aan opruien? Creatief denkproces.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:57 schreef Ceberut het volgende:
Wilders is weer eens aan het opruien. Goede context voor de rechters om zijn uitspraken op te beoordelen.
verf zit er in, en gebruik zal volgens mij altijd getoetst worden door een rechterquote:Op zondag 24 januari 2016 09:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Want het is nogal vreemd dat een politicus verboden wapens aan het uitdelen is. Dan zou hij opgepakt moeten worden, lijkt me zo.
Je hebt ook meegekregen welke motivatie meneer Wilders gaf voor het uitdelen ervan? Lees de bewoordingen daarvan nog eens goed door en probeer eens of je kunt verzinnen, waarom dit wel degelijk opruiing is.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verfbusjes uitdelen staat gelijk aan opruien? Creatief denkproces.
Oproepen tot haat, nice. Strafbaar ook, tijd voor een aangifte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Je lacht je rot om dat filmpje als je al die tokkies daar om hun grote leider ziet staan roeptoeteren.
De motivatie om jezelf te verdedigen tegen mannen die je belagen ja. Je wil Wilders veroordelen vanwege het feit dat hij aanzet tot haat jegens aanranders ?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen welke motivatie meneer Wilders gaf voor het uitdelen ervan? Lees de bewoordingen daarvan nog eens goed door en probeer eens of je kunt verzinnen, waarom dit wel degelijk opruiing is.
Drogreden.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verfbusjes uitdelen staat gelijk aan opruien? Creatief denkproces.
Hij gebruikt het woord 'aanranders' niet, hij gebruikt een heel andere term. Kom, lees het nog eens en probeer het opnieuw.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De motivatie om jezelf te verdedigen tegen mannen die je belagen ja. Je wil Wilders veroordelen vanwege het feit dat hij aanzet tot haat jegens aanranders ?
"Islamitische testeronbommen"quote:Op zondag 24 januari 2016 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij gebruikt het woord 'aanranders' niet, hij gebruikt een heel andere term. Kom, lees het nog eens en probeer het opnieuw.
Ja, maar dat ging over lelieblanker Ariërs Nederlanders. Daar heb je onderscheid in. Bij moslims is dat niet. Daar geldt het 'pars pro toto' principe: wat 1 moslim doet, doen ze allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:13 schreef danos het volgende:
Ik schoot laatst wel keihard in de stuip toen Wilders in een interview zei nav die rellen in Heesch: 'We moeten niet alleen kijken naar die duizend mensen die geweld gebruiken, maar weet ook dat er veel meer zijn die dat niet doen'
Zo doorzichtig als het maar zijn kan, maar hij komt er nog mee weg ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging over lelieblanker Ariërs Nederlanders. Daar heb je onderscheid in. Bij moslims is dat niet. Daar geldt het 'pars pro toto' principe: wat 1 moslim doet, doen ze allemaal.
Ze moeten ook alle moslims uit de ouderlijke macht zetten gezien de hatelijke geschriften die ze gebruiken om hun kinderen op te voeden. Zo kunnen we die kinderen tenminste een westerse opvoeding geven.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:52 schreef macady het volgende:
Ze moeten die dude uit de ouderlijke macht zetten, wat leven hier een onbenullen, ongelovelijk.
Beter dat soort volk dan christentuig.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:38 schreef berko13 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort mannen hebben we nodig! Ekte mannen!_________
Liever beiden niet. Wat een smerige nichten op die foto zeg. Geen wonder dat asielzoekers nergens voor terug deinzen.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beter dat soort volk dan christentuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |